Doen, doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:08 schreef Nkjez het volgende:
ik zal de OP uit de vorige topic gebruiken
Wel als je een game hostquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
die kut demo werkt niet!
hoe doe ik dat als ie helemaal niet opstart??quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wel als je een game host.
heb ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe doe ik dat als ie helemaal niet opstart??![]()
![]()
nee jij moet doenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Doen, doen.
sar - cas - mequote:Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef Nkjez het volgende:
[..]
nee jij moet doen![]()
of anders een modje
stink 7500 dus!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef gieling het volgende:
[..]
heb ik ook
dat heb ik nu dus ook een beetje. Ik had deel 1 nooit gespeeld, dus die heb ik gister maar voor de Xbox aangeschaft.. tis echt een superspel! Tis gewoon een uitdaging om een level door te komen zonder dat de muziek sneller wordtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:20 schreef twi het volgende:
De SP is nou juist niet echt zo verschrikkelijk veel beter dan deel 1 hoor. Nou was die al heel erg goed, natuurlijk, maar de nieuwigheid zit 'm in de MP.
Tja dat zie ik anders. Ik zie meer afwisseling in de levels,... betere graphics, nieuwe moves etc etc. Natuurlijk is de SP niet veel anders dan die van deel 1 maar toch vind ik dit wel heftiger. Veel meer buiten enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:20 schreef twi het volgende:
De SP is nou juist niet echt zo verschrikkelijk veel beter dan deel 1 hoor. Nou was die al heel erg goed, natuurlijk, maar de nieuwigheid zit 'm in de MP.
Een Xbox kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Iemand trouwens al een oplossing voor de crashende game?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een Xbox kopen![]()
Ahjah en hoe moet dat staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Het crashen ligt aan de server, die moet zijn ports goed hebben staan o.i.d.
Net 3 rondes gespeeld met een paar anderen, geen van die 3 had voice com though, kon af en toe wel leuk mijn eigen echo horen
Stelletje naaiers bij de Bart Schmidt hier...ze kregen 'm gister al binnen, maar nu ligt dat ding nog niet in de schappen. Ik ben trouwens het hele winkelcentrum even doorgelopen. Ze hadden 'm al overal ( FRS, Dixons, Music Store, Intertoys en dus ook de Bart Smit) voor de XBOX en GBA, maar nergens nog voor de PC . Ik ga morgen nog maar eens kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Xrenity het volgende:
GeFrenzy, wel even zeggen als je hem hebt he
ja dat ik nou ook, echt zo klote is dat...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Stelletje naaiers bij de Bart Schmidt hier...ze kregen 'm gister al binnen, maar nu ligt dat ding nog niet in de schappen. Ik ben trouwens het hele winkelcentrum even doorgelopen. Ze hadden 'm al overal ( FRS, Dixons, Music Store, Intertoys en dus ook de Bart Smit) voor de XBOX en GBA, maar nergens nog voor de PC . Ik ga morgen nog maar eens kijken.
Als je een ATI hebt moet je iets uitzetten; Snel Schrijven en VPU (dit kan door rechtermuisknop bureaublad -> beeldscherminstellingen -> geavanceerd -> 2 tabs van ATIquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:11 schreef cyberstefan het volgende:
is er al een fix voor het crashen als je een server wilt joinen? zelfs als ik alle andere dingen afsluit doet ie het niet
Ja hallo, als je Rambo wilt gaan spelen moet je Far Cry maar kopen ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:18 schreef dewd het volgende:
Wat is die game slooooom zeg, ok ik zit nog maar in het begin natuurlijk, maar je mag niets kan niets. Als je een scheet laat is de missie afgelopen, en je gun heb je mee voor de sier. :/
Far cry > splinter cell :/quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja hallo, als je Rambo wilt gaan spelen moet je Far Cry maar kopen ofzo
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:34 schreef dewd het volgende:
[..]
Far cry > splinter cell :/ Splinter Cell > far cry
Nou en, dan kan de 1 nog wel beter zijn dan de anderquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Fanboygedrag gesignaleerd
Waarom zou je de twee in 's hemelsnaam met elkaar vergelijken. FC is een 1st person shooter, SCPT een 3rd person stealth'em up.
Jouw mening is zeker niet gekleurd Xren?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou en, dan kan de 1 nog wel beter zijn dan de andertoch?
*kick*quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:18 schreef Frasier het volgende:
Heeft iemand al een oplossing voor die rare gekleurde randen langs het scherm? Ik wilde een screenshot plaatsen maar zodra ik die open in Photoshop zijn ze ineens weg. Tijdens het spelen is het toch behoorlijk irritant.
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:03 schreef dewd het volgende:
Nee idd het is slecht te vergelijken. Het is ook niet echt een shooter, daar is ie ook niet geschikt voor als je soms niemand mag neerschieten.
Maar de gfx zijn wel enorm goed zeg, jammer dat ik totaal geen geduld heb anders ging ik het misschien nog wel leuk vinden.
Dan herhaal ik het nog een keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:06 schreef gieling het volgende:
Dat heb ik 2 dagen geleden al gezegt...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:11 schreef Xrenity het volgende:
Tot die tijd vermaak ik me prima met de MP demo, tering wat is dat gaaf zeg! En dit is nog maar 1 van de 8 levels! BRILJANT!
ding zal onboard zitten, dus dat zal idd niet kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:30 schreef gieling het volgende:
[..]
vandaag bij pc zaak geweest: nieuwe videokaart inbouwen is niet mogenlijk (daar iig)
Ik zweer je dat je daar geen spijt van krijgt, hij is echt zooo gaaf!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
* Xrenity is gezwicht
Dl-ing MP demo @ 74.2 KBps
Eh, wat voor mobo en videokaart heb je nu dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:30 schreef gieling het volgende:
[..]
vandaag bij pc zaak geweest: nieuwe videokaart inbouwen is niet mogenlijk (daar iig)
hijs nu dus binnen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef Seal_force het volgende:
Nog 4 minuten en de MP-demo is binnen.
Ja idd, maar 2 vs 1 is al way te oneerlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:15 schreef Tribal_Souljah het volgende:
online is dope
een potje met 3 spies en een merc is ook geinig![]()
Op het begin vond ik het ook erg moeilijk, toen speelde ik met iemand die ook voor het eerst speelde, we hadden allebei headset, en gaandeweg werden we steeds beter en werd het dan ook steeds leukerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:21 schreef Seal_force het volgende:
Iemand al een server met een IP?
Heb net gespeeld maar is moeilijk.
Ons record met 3 spies 1 merc; 1 minuut 11 seconde; win for spysquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:15 schreef Tribal_Souljah het volgende:
online is dope
een potje met 3 spies en een merc is ook geinig![]()
1tje raam links (over het hek, paal op) eentje raam rechts (over het hek, via richeltje) en een via de shaft die je binnenkomt met een zipline zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ons record met 3 spies 1 merc; 1 minuut 11 seconde; win for spys
precies, en dat allemaal zonder planning, het was zo van; Go!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
1tje raam links (over het hek, paal op) eentje raam rechts (over het hek, via richeltje) en een via de shaft die je binnenkomt met een zipline zeker?
meesterlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
precies, en dat allemaal zonder planning, het was zo van; Go!
Iedereen te rennen, ik naar boven klimmen, via zipline, schacht in, snel gehacked, ik was de 2e, 3e kwam 3 seconde na me
Net trouwens ook weer, met 2v2, wij alle2 tegelijk te rennen, en precies op hetzelfde moment een hacken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord van grenades?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:38 schreef Xrenity het volgende:
[..]
meesterlijkMaar wel lastig als die mercs daar uit dat raam staan te raggen
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:47 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Geweldig is dit...was even tricky met de controls maar ik heb m'n eerste Spy al verrot geschoten 8)hijs top heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de controls waren idd brak, ik heb ze maar zo ingesteld als de SP: springen met shift, use met spatie, crouch met c (of stond dat al zo) enz. speelt imo lekkerder
/edit
ook de items op de F keys en de visions gewoon op 1 en 2
en grenades... tja, frag grenades, die gooi je en na een paar seconden hebben ze nergens last meer van... dus die werken niet zo sterk imo.
frag grenades zijn echt handig, als zo'n spy in een hoekje, achter een doos, of in een kamertje zit, even een frag erin en klaarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hijs top heMaar de controls waren idd brak, ik heb ze maar zo ingesteld als de SP: springen met shift, use met spatie, crouch met c (of stond dat al zo) enz. speelt imo lekkerder
/edit
ook de items op de F keys en de visions gewoon op 1 en 2
en grenades... tja, frag grenades, die gooi je en na een paar seconden hebben ze nergens last meer van... dus die werken niet zo sterk imo.
bron?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Er komt een nieuwe demo en een patch voor de oude demo uit om de crashes op te lossen.
http://ubbxforums.ubi.com(...)23100331&m=592102703quote:This new version of the demo resolves the problem of the game crashing to the desktop at various times. For users that have already downloaded the demo, a patch will also be available to update to the new version. We apologize for the inconvenience and will get the new version and patch out as soon as possible. Check in here regularly for updates and availability.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:22 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Daarnet in m'n eentje 3 spies verslagen...moehahahahaha
Waar staat die?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef Tribal_Souljah het volgende:
wat zijn jullie nickz
bezoek mn server maar eens :[)
Chaff grenade, óf met je geweer de 2 onderste kapotschieten en er dan onderdoor kruipen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:27 schreef cyberstefan het volgende:
Wazamaza ben ik, weet iemand trouwens een manier om door die alarm-lasers te komen zonder alarm? (als dat kan) anders een tip om niet zo snel ontdekt te worden...
Duh, kapotschieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:27 schreef cyberstefan het volgende:
Wazamaza ben ik, weet iemand trouwens een manier om door die alarm-lasers te komen zonder alarm? (als dat kan) anders een tip om niet zo snel ontdekt te worden...
En waar gaat hij staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:33 schreef Tribal_Souljah het volgende:
zo gaat de server heten
Aye, zet er eens een mooi passwoordje opquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:46 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik kon er niet bij...zet er een pass op anders
eerst een CTD, nu Too Many Playersquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:54 schreef Tribal_Souljah het volgende:
imtheking is pass
Vermeld dan álle gegevensquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:46 schreef Tribal_Souljah het volgende:
jepz!
imtheking is pass
voor de nwt inkomers![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
server is down![]()
Quick game zoeken werkt wel, of de filter 'show all versions' simpelweg uitzettenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:16 schreef HomerJ het volgende:kut patch
Sinds ik heb hem geinstaleerd kan ik geen 1 server meer joinen en daarvoor ook. Of ik krijg 't bericht: Version from server is different(Terwijl een vriend van mij met de patch hoste) en voor de rest krijg ik: The game no longer exist. En ik heb nu al 200x refresh gedaan en 50 anders server geprobeerd maar niks helpt.
Ik ben genaaid
MSNquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Kan iemand hem even voor mij mirroren, ubi.com heeft serverproblemen.
k thxquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:38 schreef Xrenity het volgende:
ja hoor, makkelijk denk ik.
vandaarquote:CORRECTIVE PATCH
A patch for the demo is available to download here.
Once the patch is installed an error message will be displayed when a session is no longer available instead of the game crashing to the desktop.
Nouja, iig beter dan een CTDquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg![]()
Nou Twi, de live functie van SC ilaat soms ook wat te wensen over. De voice over net hapert en je ziet niet wie er praat. Verder is dat natuurlijk een veeeeeel kleiner probleem dan al die problemen met de PC versiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:16 schreef twi het volgende:
Met elke post in dit topic ben ik blijer dat ik een Xbox heb
Ga je gangquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik kan er wel een online gooien
OKquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:22 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nee...hrmmm
Zal m ff installen
ja die bug krijgt iedereen geloof ik zon 9 van de 10 keer...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:29 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik krijg de melding: Game session is no longer available.
Kom eraanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
schopje........![]()
ik weet niet of ik dat wel moet doen bij de full. Je kan een key maar 1 keer gebruiken op een account, dus mocht je neit meer in ROS willen... tjaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zit vol
Berichtje voor alle ROS-sers; Maak even een account met 'ROS-' voor je nick. Ik ben nu ROS-Saltpeter.
Eens, en de Single Player is al intensief. Laat staan dit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:23 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de multi ongelofelijk afmattend is. Je zit übergeconcentreerd te spelen
heb je 1.1?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:26 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Nope. Ben je er wel zeker van dat'ie in 'Demo 8' zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
lobby? pass?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:33 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik heb maar even een servertje opgegooid. ROS-Saltpeter.
Down.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:33 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik heb maar even een servertje opgegooid. ROS-Saltpeter.
ook geen succes mee... session no... blablabaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:51 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Hij is er weer...
Dat was ik dacht ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:56 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ik zat een keer in een kist en hij scheen er op maar zag me niet!
ps: het was nitespeed die me niet zag
slim ideequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:18 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Gelieve alle Multiplayer blaatschaperij hier voort te zetten
Merzie boe-koe
Download de patchquote:Op zondag 28 maart 2004 15:01 schreef BMH het volgende:
Weet iemand hoe je nu in een game kan met de demo? Tis me maar 1 keer gelukt, maar dat was over LAN.
Met je rug tegen de muur en je kan er langs kruipenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:29 schreef Seal_force het volgende:
Ik zit met de demo van single player in het 2de level en ben nu bij 2 mannen die aan een tafel zitten als ik er 1 neer schiet gaat het alarm af dus dat kan niet moet ik zo rook ding gooien ofzo?
En je heb extra dingen om op je wapen te doen als je Op CTRL druk maar hoe gebruik je die?
Ook eigenlijk makkelijk die demo levels.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:40 schreef Xrenity het volgende:
aanklikken?en dan met rechtermuisknop afschieten.
ghehe waarom speel je dan niet gewoon het hele spel ipv de demo??quote:Op zondag 28 maart 2004 15:07 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ook eigenlijk makkelijk die demo levels.
Dat is geen excuusquote:Op zondag 28 maart 2004 17:11 schreef twi het volgende:
Omdat die nog niet te koop is?
Lamaar. Keuze gemaakt. Ik heb ze allebei maar meegenomen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:39 schreef Verbal het volgende:
En dan gaat het tussen deze en Far Cry... dus het zou helpen als deze al te koop is.
SC: PT voor de PC? Zo ja, waar?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lamaar. Keuze gemaakt. Ik heb ze allebei maar meegenomen.
V.
Morgen overal beschikbaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:39 schreef Verbal het volgende:
Is dat ding nou al te koop?
geen 1 april grapquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Morgen overal beschikbaar
Dat kan je zien in je orderstatus, snuggere...quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:26 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hopelijk is bol.com zo vriendelijk dat ie hem al heeft gestuurd zodat ik hem morguh heb
Dixonsquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
SC: PT voor de PC? Zo ja, waar?
Het vlees is zwak.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:40 schreef Verbal het volgende:
Lamaar. Keuze gemaakt. Ik heb ze allebei maar meegenomen.
En de bank geduldig...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het vlees is zwak.
en ook nog eens goedkoper dan bol.comquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:51 schreef twi het volgende:
Mijn vraag is uberhaupt waarom iemand bij BOL games zou willen bestellen. Er zijn zaken die dat veel en veel beter doen, waaronder Dimension Plus en GCShop.
De handleiding is anders best uitgebreid.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:49 schreef Steve-O het volgende:
Net ff full version online gespeeld
Wel vet hoor snap der alleen nog geen drol van
Heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2004 12:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
De handleiding is anders best uitgebreid.
V.
Heb je zin om vanaaf 6 uur met mij en waarschijnlijk wat andere gasten de MP maps even te checken?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Heb hem ook sinds 13:00
Hij is best goed, heb so far alleen nog maar Single Player gespeeld omdat ik ook nog aan het torrenten ben. Ik ben net begonnen aan de eerste Indonesia missie (dus die na Jeruzalem).
So far is het spel echt geniaal, afgezien van dat stukje in Jeruzalem waar je opeens Fifth Freedom hebt
Ga morgenmiddag online wel proberen, straks maar weer verder met SP
Je hebt zowiezo juridisch 8 dagen de tijd om het product zonder kosten van jouw kant te retourneren dus dan zal annuleren zeer waarschijnlijk geen geld kosten.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:06 schreef Tribal_Souljah het volgende:
kost anuleren geld?
Zoals gezegd, bestel je games gewoon niet bij zaken die dat niet kunnen. Doe dat bij een gamesspeciaalzaak...quote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef Tribal_Souljah het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |