abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2004 @ 02:47:21 #101
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_18384095
Al weer een hele tijd terug op een feest bij de onderburen (studentenflat) was ik een meid die daar woonde aan het versieren. Ik had al wel een tijdje een oogje op die meid en die avond ging alles in eerste instatie beter dan ik had durven hopen. Eerst gezellig gepraat, gedanst, geknuffeld, nog meer gepraat.

Op een gegeven moment begon ze moe te worden en ik stelde voor om even naar boven te gaan om even op een bank te ploffen. Dus wij naar boven, we lopen de keuken in en gaan gezellig naast elkaar zitten. Kortom, dit had erg gezellig kunnen worden.

Maar toen... de deur van de gang ging open en toen kwamen er 10 Spanjaarden de gang op. En die kwamen er natuurlijk "gezellig" met zijn allen bij zitten. Weg sfeer, weg moment. Zelden zo hard gebaald als toen...

Later nog wel een paar keer afgesproken met haar, en wat avonden/nachten gepraat, maar het is verder niet meer wat geworden. Ondertussen ben ik er al lang weer overheen, maar toch heb ik het nog steeds niet zo op Spanjaarden
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_18384201
Om zo'n soort reden heb ik het niet zo op Zuid-Afrikanen

Was in Belize op vakantie, en een van de laatste dagen, toen we (mijn zus en ik) bij een ons nieuwe hotel aankwamen, was daar ook een bijzonder mooi zweeds meisje. Ik ben niet zo op-iemand-afstapperig, en toen al helemaal niet, maar eindelijk had ik me er overheen gezet. Ik had al gezien dat op het balkon alleen op een bankje zat, dus ik liep naar dat balkon toe. Wat die ik daar? Juist

Die zuid-afrikaanse man (blank overigens, mocht iemand dat detail nog interesseren), van rond de 40 ofzo, waar iedereen in het hotel een hekel aan had, omdat ie iedereen de godganse tijd lastig valt met z'n compleet oninteressante verhalen, was ook maar op dat bankje gaan zitten, om haar met z'n verhalen lastig te vallen. Toen ik er maar bij ging zitten werd het uiteraard niets meer met dat meisje... Na 10 minuten zei ze dat ze moe was en naar bed ging. Was nog niet heel laat, maar wel begrijpelijk, nadat je vanalles hebt gehoord over de stroomvoorziening in noorwegen, de tegenvallende visvangst in zuid-afrika, het variërende saldo van de gemiddelde Belg en zijn ultiem spannende verhalen over zijn belevenissen in Amsterdam, waar je verder geen woord tussen kan krijgen.

OMG wat zou ik op dat moment hebben gewild dat die man daar niet zat... Kon dat meisje echt een paar maanden niet uit mn hoofd krijgen, zo mooi was ze
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_18385644
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:

"Ik denk niet dat m'n vriendin dit leuk vind"

ik geloof dat dit een van de redenen is dat ik niet snel op iemand afstap.....
Ik zal het even vertalen.
Je was bij nader inzien van dichtbij toch niet die ruzie met zn vriendin waard ....
  dinsdag 13 april 2004 @ 09:44:17 #104
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18385763
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 03:09 schreef daReaper het volgende:
Om zo'n soort reden heb ik het niet zo op Zuid-Afrikanen

*knip*

Die zuid-afrikaanse man (blank overigens, mocht iemand dat detail nog interesseren), van rond de 40 ofzo, waar iedereen in het hotel een hekel aan had, omdat ie iedereen de godganse tijd lastig valt met z'n compleet oninteressante verhalen,
Ik ken inderdaad een hoop die zo zijn .... maar we zijn niet allemaal zo erg hoor ;-) Some of us listen instead of talking. Which reminds me, .. had je al verteld hoe dat allemaal is gelopen toen ik ,..... *KNIP*
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_18388675
vorige jaar in canada, liep rond, zag daar een bloedmooie meid... ik erheen, beetje hello en dat soort dingen....gedanst...gepraat (dacht ik) gaat ze weg blijkt ze gewoon russisch te zijn en geen woord engels te praten
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  dinsdag 13 april 2004 @ 15:28:07 #106
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_18393579
Hier een (versier) blunder van mij,

Ik denk dat ik toen een jaar of 17 was en ik had totaal geen ervaring met vrouwen. Ik loop door de discotheek. Staan er vrij knappe vrouwen aan de bar (26 en 29 waren ze). Ik loop voorbij, zegt een van de 2 terwijl er een glaasje van ze onvalt: "hee, je moet mijn glaasje niet omgooien", ik zei: "Das was ik niet" en loop verder. Ik bedenk me dat ik zojuist een goede aanknoping voor een gesprek gemist heb en loop weer terug. Ik bied aan om voor beide een nieuw drankje te kopen.

Vervolgens een beetje een gesprek aangeknoopt met een van beide (29), beetje gedanst en dat was opzich gezellig. Ik kon wel merken dat ze al aardig wat gedronken had voordat ik het gesprek aanknoopte, maar tenslotte had ik ook al aardig wat op dus dan heb je er niet zo'n erg in. Ze stond op de dansvloer een beetje tegen me aan te rijden, maar toen ik haar probeerde te zoenen draaide ze dr hoofd steeds weg. Ik bedoel, ze staat wel tegen je aan te rijden maar wil niet met je zoenen. Na nog een keer proberen deed ze wel gewoon lekker mee.

Uiteindelijk heb ik haar nog een drankje aangeboden (fris) en gezegd dat ze het nu even een beetje rustig aan moest doen, omdat ze behoorlijk van de wereld begon te raken. Uiteindelijk is ze door dr vriending meegenomen naar huis, maar toen ik mee wilde om haar naar de taxi te brengen werd ik bij de uitgang tegengehouden door de bewaking wat ik niet kon begrijpen.

Ik ben uiteindelijk maar terug naar binnen gegaan en ben ergens stom verbaasd ergens gaan zitten en toen ik later naar huis ging zei een van de uitsmijters: "zo, heb je dr lekker dronken gevoerd". Ik heb mijn jas maar gepakt en ben naar huis gegaan. Ik kon het echt niet meer vatten. Ik had haar maar 3 drankjes aangeboden, waarvan er een gewoon fris was. Ik heb verder nooit meer wat van haar vernomen.

Conclusie: Pap nooit met vrouwen aan die al behoorlijk aangeschoten zijn en vooral niet als je dat zelf ook bent. Misschien ben ik wel gewoon in de maling genomen toen, maar dat zal de onervarenheid geweest zijn denk ik.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_18398850
Oja, ik ken ook nog een leuke van een vriend van mij. Het is niet echt een versierblunder, maar desalniettnmin toch het vermelden waard.

Een goede vriendin van hem bleek hem al een tijdje leuk te vinden. Althans, dat vermoeden hadden wij. Deze gevoelens waren echter niet wederzijds, en omdat hij de vriendschap niet op het spel wilde zetten, wilde hij toch wel eens zeker weten of de meid in kwestie echt verliefd op hem was en of haar bedoeling verkering was. Dus hij smst haar heel ' tactvol' na een avondje uitgaan ''Wil je verkering met mij?" puur om te weten of dit zo was. Het meisje in kwestie was helemaal door het dolle, en smste "Ja!!" ervanuitgaande dat dit een 'aanzoek' was. Vanaf toen had onze vriend dus in theorie verkering met een meisje waar hij niks van moest hebben. We hebben nog nooit zo hard om hem gelachen. En voor de meid was het natuurlijk wel vrij sneu toen hij haar de strekking van z'n smsje uitlegde.

Gegroet,

Peter Beense
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:27:23 #108
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18400940
Eentje van al weer een tijdje terug: op een studentenfeest stond ik een beetje te chillen aan de bar, al aardig wat gedronken. Zie ik daar een leuk meisje zitten: ik dacht, ja daar ga ik even mee praten, naast gaan zitten even kort gepraat en daarna gingen we dansen, ze wilde wel dus nog wat meer gedanst en later gingen we even naar een rustig plekje, beetje zoenen e.d. maar ondertussen wist ik haar naam nog steeds niet en we hadden ook niet echt veel gesproken, na een tijd werden we daar weggestuurd omdat dat zaaltje dichtging, dus gingen we even ergens anders zitten en ik stelde voor om ergens anders heen te gaan (mijn kamertje bijvoorbeeld ) Zij zegt okay, eerst nog even naar de wc, (nee dat was geen aftroef-manouvre, ze zag het echt wel zitten) maar ze blijft wel redelijk lang weg, ik ondertussen met zo'n gast ouwehoeren, maar toen ben ik toch maar eens gaan kijken: staat ze dus met een vriend te praten, hij stelt zich zo voor: hoi ik ben Tom, ik: hoi ik ben A, en ik vraag aan het meisje in kwestie: "En jij bent...!?" het kwam er op zo'n lompe manier uit, gelukkig kon ze er wel om lachen Alleen het momentum was nogal weg, maar dat was de tweede keer dat me een 1-night stand door de neus werd geboord....
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2004 @ 20:46:23 #109
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18401471
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zal het even vertalen.
Je was bij nader inzien van dichtbij toch niet die ruzie met zn vriendin waard ....
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_18402543
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kom maar op ...

Fuck mij dan... als je kan.,..
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2004 @ 22:07:49 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18403760
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 13 april 2004 @ 22:51:24 #112
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18404995
Het leven is gewoon zó hard als je wil versieren...
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_18404999
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kom maar op ...

Fuck mij dan... als je kan.,..
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18411962
OMG ik lig dubbel hier

1ste paasdag met een paar kameraden naar Achterhoek ArenA geweest..leuke tent..lekkr druk..kortom..ideaal..en 2 kameraden van mij waren vastbesloten die avond te scoren..nou wij dus beetje ouwehoeren met de vrouwtjes daar..je kent het wel op een gegeven moment staan we op een soort podium..en ik duw een kameraad van mij tegen de achterkant van een meisje aan (waren echt spuuglelijk maargoed ) enne..pakt dat meisje ineens de handen van die kameraad van mij..ik zo OMG ROFL..en ik kijk het schouwspel aan..ze stond met de rug naar hem toe..dus hij zag haar gezicht niet..en ze draait zich ineens om..pakt em vast op de bek..maar hij had de voorkant dus niet gezien..na de tijd..ik zeg zo..dat mens was spuuglelijk..ze had een dikke ass..en een bril..stereotype nerd dus zegt hij: boeie..het was lekkr..ik dus weer OMG..heb je de voorkant wel gezien..antwoord: NEE!..mja geen blunder..maar wel HUMOR..

en die andere kameraad..staatie naast hem te zoenen met een dik fatsig mokkel die een kont had met een diameter van 1 meter ...ook lol..even later...staatie midden op de dansvloer te zoenen met een nog lelijker wijf!..ik zo ROFL..alfijn..wij wilden weer gaan..we waren met de auto..enne..ik loop naar em toe om te zeggen dat we gaan..blijkt later..dat op dat moment..toen ik het vroeg..dat meisje haar hand in zijn broek had zitten

gelukkig heb ik het nie gezien maar..al met al..ik heb me KAPOTgelachen..en lekkr gefeest
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_18411971
terugvindreplytje
pi_18412112
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
terugvindreplytje
Daar is de bookmarkoptie bovenaan het topic voor
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18412206
OK dan....

Ik had een leuke griet leren ( genaamd M) kennen in een disco (Genaamd L). Het klikte cht goed die avond, maar we hadden verder geen tel nr.'s uitgewisseld.
een paar weken later kom ik haar weer tegen.

Ikke Hee P het was leuk he in de K.
Zij: mijn naam is M en we hebben elkaar ontmoet in de L
ikke.......
  woensdag 14 april 2004 @ 14:42:55 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18416550
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:19 schreef Slabberdewatski het volgende:
OK dan....

Ik had een leuke griet leren ( genaamd M) kennen in een disco (Genaamd L). Het klikte cht goed die avond, maar we hadden verder geen tel nr.'s uitgewisseld.
een paar weken later kom ik haar weer tegen.

Ikke Hee P het was leuk he in de K.
Zij: mijn naam is M en we hebben elkaar ontmoet in de L
ikke.......
Als je hier vrij snel op reageert kan je je er nog uitlullen gewoon zoiets van: ja joh ik maakte maar een geintje.... (als je't goed overbrengt trapt iedereen erin)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 14 april 2004 @ 16:25:01 #119
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_18418896
Dames en heren, haar naam was hubertine!

Can ANYONE blame me?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_18419922
Ik had een meisje zo goed als versiert, alles verliep vlotjes!
Ze had een mooie donkere moedervlek net onder haar rechteroog, wat mij deed denken aan de moedervlek van Cindy Crawford, mijn vroegere droomvrouw!
Om haar te complimenteren met de moedervlek zeg ik:
" ik vind die moedervlek bij je lip zo erotisch"

De woorden waren nog niet koud of ik realiseer me dat Cindy hem op de lip had en zij onder haar oog..... Ik heb heel wat goed moeten lullen hahahaha, we hebben wel verkering gekregen..
  woensdag 14 april 2004 @ 18:18:08 #121
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18421779
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:03 schreef Slabberdewatski het volgende:
Ik had een meisje zo goed als versiert, alles verliep vlotjes!
Ze had een mooie donkere moedervlek net onder haar rechteroog, wat mij deed denken aan de moedervlek van Cindy Crawford, mijn vroegere droomvrouw!
Om haar te complimenteren met de moedervlek zeg ik:
" ik vind die moedervlek bij je lip zo erotisch"

De woorden waren nog niet koud of ik realiseer me dat Cindy hem op de lip had en zij onder haar oog..... Ik heb heel wat goed moeten lullen hahahaha, we hebben wel verkering gekregen..
Dat is nou een grappig verhaal me een goed eind
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 14 april 2004 @ 22:38:56 #122
73219 Larkef
Knight of Light
pi_18429165
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.

Is dit ook een blunder?
Niet in films...
  donderdag 15 april 2004 @ 02:55:52 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_18434247
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef Rickage het volgende:
OMG ik lig dubbel hier

1ste paasdag met een paar kameraden naar Achterhoek ArenA geweest..leuke tent..lekkr druk..kortom..ideaal..en 2 kameraden van mij waren vastbesloten die avond te scoren..nou wij dus beetje ouwehoeren met de vrouwtjes daar..je kent het wel op een gegeven moment staan we op een soort podium..en ik duw een kameraad van mij tegen de achterkant van een meisje aan (waren echt spuuglelijk maargoed ) enne..pakt dat meisje ineens de handen van die kameraad van mij..ik zo OMG ROFL..en ik kijk het schouwspel aan..ze stond met de rug naar hem toe..dus hij zag haar gezicht niet..en ze draait zich ineens om..pakt em vast op de bek..maar hij had de voorkant dus niet gezien..na de tijd..ik zeg zo..dat mens was spuuglelijk..ze had een dikke ass..en een bril..stereotype nerd dus zegt hij: boeie..het was lekkr..ik dus weer OMG..heb je de voorkant wel gezien..antwoord: NEE!..mja geen blunder..maar wel HUMOR..

en die andere kameraad..staatie naast hem te zoenen met een dik fatsig mokkel die een kont had met een diameter van 1 meter ...ook lol..even later...staatie midden op de dansvloer te zoenen met een nog lelijker wijf!..ik zo ROFL..alfijn..wij wilden weer gaan..we waren met de auto..enne..ik loop naar em toe om te zeggen dat we gaan..blijkt later..dat op dat moment..toen ik het vroeg..dat meisje haar hand in zijn broek had zitten

gelukkig heb ik het nie gezien maar..al met al..ik heb me KAPOTgelachen..en lekkr gefeest
Ik hoor er een beetje jaloersheid tussendoor dat jij neit gescoord hebt...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18436704
mja..kzou wel willen..maar vreemdgaan mag niet he
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
  donderdag 15 april 2004 @ 13:46:48 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18442309
Een meisje vragen of ze langs komt:

Kom je met de trein of met de auto?
- Met de auto.
Oke dan zet ik die van ons in de garage
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')