Hier een (versier) blunder van mij,
Ik denk dat ik toen een jaar of 17 was en ik had totaal geen ervaring met vrouwen. Ik loop door de discotheek. Staan er vrij knappe vrouwen aan de bar (26 en 29 waren ze). Ik loop voorbij, zegt een van de 2 terwijl er een glaasje van ze onvalt: "hee, je moet mijn glaasje niet omgooien", ik zei: "Das was ik niet" en loop verder.
![]()
Ik bedenk me dat ik zojuist een goede aanknoping voor een gesprek gemist heb en loop weer terug. Ik bied aan om voor beide een nieuw drankje te kopen.
Vervolgens een beetje een gesprek aangeknoopt met een van beide (29), beetje gedanst en dat was opzich gezellig. Ik kon wel merken dat ze al aardig wat gedronken had voordat ik het gesprek aanknoopte, maar tenslotte had ik ook al aardig wat op dus dan heb je er niet zo'n erg in. Ze stond op de dansvloer een beetje tegen me aan te rijden, maar toen ik haar probeerde te zoenen draaide ze dr hoofd steeds weg. Ik bedoel, ze staat wel tegen je aan te rijden maar wil niet met je zoenen. Na nog een keer proberen deed ze wel gewoon lekker mee.
Uiteindelijk heb ik haar nog een drankje aangeboden (fris) en gezegd dat ze het nu even een beetje rustig aan moest doen, omdat ze behoorlijk van de wereld begon te raken. Uiteindelijk is ze door dr vriending meegenomen naar huis, maar toen ik mee wilde om haar naar de taxi te brengen werd ik bij de uitgang tegengehouden door de bewaking wat ik niet kon begrijpen.
Ik ben uiteindelijk maar terug naar binnen gegaan en ben ergens stom verbaasd ergens gaan zitten en toen ik later naar huis ging zei een van de uitsmijters: "zo, heb je dr lekker dronken gevoerd". Ik heb mijn jas maar gepakt en ben naar huis gegaan. Ik kon het echt niet meer vatten. Ik had haar maar 3 drankjes aangeboden, waarvan er een gewoon fris was. Ik heb verder nooit meer wat van haar vernomen.
Conclusie: Pap nooit met vrouwen aan die al behoorlijk aangeschoten zijn en vooral niet als je dat zelf ook bent. Misschien ben ik wel gewoon in de maling genomen toen, maar dat zal de onervarenheid geweest zijn denk ik.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!