Ik zal het even vertalen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:52 schreef Etcetera het volgende:
"Ik denk niet dat m'n vriendin dit leuk vind"
ik geloof dat dit een van de redenen is dat ik niet snel op iemand afstap.....
Ik ken inderdaad een hoop die zo zijn .... maar we zijn niet allemaal zo erg hoor ;-) Some of us listen instead of talking. Which reminds me, .. had je al verteld hoe dat allemaal is gelopen toen ik ,..... *KNIP*quote:Op dinsdag 13 april 2004 03:09 schreef daReaper het volgende:
Om zo'n soort reden heb ik het niet zo op Zuid-Afrikanen
*knip*
Die zuid-afrikaanse man (blank overigens, mocht iemand dat detail nog interesseren), van rond de 40 ofzo, waar iedereen in het hotel een hekel aan had, omdat ie iedereen de godganse tijd lastig valt met z'n compleet oninteressante verhalen,
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen.
Je was bij nader inzien van dichtbij toch niet die ruzie met zn vriendin waard ....
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom maar op ...
Fuck mij dan... als je kan.,..![]()
Daar is de bookmarkoptie bovenaan het topic voorquote:Op woensdag 14 april 2004 11:07 schreef Slabberdewatski het volgende:
terugvindreplytje
Als je hier vrij snel op reageert kan je je er nog uitlullenquote:Op woensdag 14 april 2004 11:19 schreef Slabberdewatski het volgende:
OK dan....
Ik had een leuke griet leren ( genaamd M) kennen in een disco (Genaamd L). Het klikte cht goed die avond, maar we hadden verder geen tel nr.'s uitgewisseld.
een paar weken later kom ik haar weer tegen.
Ikke Hee P het was leuk he in de K.
Zij: mijn naam is M en we hebben elkaar ontmoet in de L
ikke.......
Dat is nou een grappig verhaal me een goed eindquote:Op woensdag 14 april 2004 17:03 schreef Slabberdewatski het volgende:
Ik had een meisje zo goed als versiert, alles verliep vlotjes!
Ze had een mooie donkere moedervlek net onder haar rechteroog, wat mij deed denken aan de moedervlek van Cindy Crawford, mijn vroegere droomvrouw!
Om haar te complimenteren met de moedervlek zeg ik:
" ik vind die moedervlek bij je lip zo erotisch"
De woorden waren nog niet koud of ik realiseer me dat Cindy hem op de lip had en zij onder haar oog..... Ik heb heel wat goed moeten lullen hahahaha, we hebben wel verkering gekregen..
Niet in films...quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.
Is dit ook een blunder?
Ik hoor er een beetje jaloersheid tussendoor dat jij neit gescoord hebt...quote:Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef Rickage het volgende:
OMG ik lig dubbel hier
1ste paasdag met een paar kameraden naar Achterhoek ArenA geweest..leuke tent..lekkr druk..kortom..ideaal..en 2 kameraden van mij waren vastbesloten die avond te scoren..nou wij dus beetje ouwehoeren met de vrouwtjes daar..je kent het welop een gegeven moment staan we op een soort podium..en ik duw een kameraad van mij tegen de achterkant van een meisje aan (waren echt spuuglelijk maargoed
) enne..pakt dat meisje ineens de handen van die kameraad van mij..ik zo OMG ROFL..en ik kijk het schouwspel aan..ze stond met de rug naar hem toe..dus hij zag haar gezicht niet..en ze draait zich ineens om..pakt em vast op de bek..maar hij had de voorkant dus niet gezien..na de tijd..ik zeg zo..dat mens was spuuglelijk..ze had een dikke ass..en een bril..stereotype nerd dus
zegt hij: boeie..het was lekkr..ik dus weer OMG..heb je de voorkant wel gezien..antwoord: NEE!..mja geen blunder..maar wel HUMOR..
en die andere kameraad..staatie naast hem te zoenen met een dik fatsig mokkel die een kont had met een diameter van 1 meter...ook lol..even later...staatie midden op de dansvloer te zoenen met een nog lelijker wijf!..ik zo ROFL..alfijn..wij wilden weer gaan..we waren met de auto..enne..ik loop naar em toe om te zeggen dat we gaan..blijkt later..dat op dat moment..toen ik het vroeg..dat meisje haar hand in zijn broek had zitten
gelukkig heb ik het nie gezienmaar..al met al..ik heb me KAPOTgelachen..en lekkr gefeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |