abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18024960
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.

Is dit ook een blunder?
  zondag 28 maart 2004 @ 18:39:14 #27
42381 CvB
handles your hunger better
pi_18025171
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.

Is dit ook een blunder?
Heb ik ook eens gehad...best een aparte ervaring, maar kzou t niet echt een blunder noemen. Hangt ervanaf hoe ze reageert denk ik
Vind ik
  maandag 29 maart 2004 @ 00:46:56 #28
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_18032726
quote:

Is dit ook een blunder?
Tuurlijk niet, dat is intiem contact!!!!
Tenminste als je gesprek daarna gewoon gezellig doorging... en ze niet met een hersenschudding is opgenomen!!!
Houdt gewoon in dat je allebei elkaar wel leuk vindt, want je wilde beide gewoon graag in elkaars personal space aanwezig zijn.......
"of analiseer ik nu ff te veel? "
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
pi_18034797
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:15 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

Rickieeeeeeeee!
Rickiieee!!!
ik heb geen blunders..alleen een meisje..dat d8 wel ff weer met mij uit te kunnen gaan..was paar weken geleden met haar uitgeweest..maar ik heb zo mn redenen om nix met haar te beginnen..en donderdag zei ze ineens..jaah..ik ga je zaterdag wel zoenen..ik zo OMG..ik d8 echt van..dus ff NIET he!!..ik heb haar nauwlijks gesproken zaterdagavond daar had ik niet echt behoefte aan!
dus voor haar een mooie domper!

wat is het leven soms hard voor de vrouwen
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_18034999
Goh, eindelijk ook eentje van mij na veel gelezen te hebben (en er zitten leuke tussen ).

Ik zat de hele avond al in m'n stam cafe (3x raden, het heet ook nog de Stam) op het verhoogde gedeelte met een paar lui van m'n oude school. Kon dus mooi rondkijken omdat ik zo hoog zat. De hele tijd oogcontact met een best wel leuk uitziende dame. Ik heb alleen niet het lef om op d'r af te stappen, was ook best wel druk aan die kant.
Wel de hele tijd oogcontact, ook via de spiegel enzo...
Om een uur of 3 's nachts/'s morgens (na een uur ofzo oogcontact) dacht ik: ik moet er echt heen gaan. Het was inmiddels ook wat rustiger geworden. Via via was ik haar naam al te weten gekomen (dat kan ik dan weer wel) en ik liep naar d'r toe:
Ik: He, jij bent E he?
E: ja, hoe weet jij dat?
Ik: eh, via die en die, heeft bij jou op dansles gezeten bla bla
na twee minuten niet echt vlottend gesprek, haar vriendin (krijsend): he E, moest jij je vriend niet bellen?
Ik: eh, ik ga maar eens naar huis. doei.
Heb me niet meer omgedraaid en ben naar huis gegaan.
Ik heb d'r nog wel een paar keer gezien, maar met verschillende jongens. Ze had echt geen vriend.
pi_18035239
quote:
Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
Goh, eindelijk ook eentje van mij na veel gelezen te hebben (en er zitten leuke tussen ).

Ik zat de hele avond al in m'n stam cafe (3x raden, het heet ook nog de Stam) op het verhoogde gedeelte met een paar lui van m'n oude school. Kon dus mooi rondkijken omdat ik zo hoog zat. De hele tijd oogcontact met een best wel leuk uitziende dame. Ik heb alleen niet het lef om op d'r af te stappen, was ook best wel druk aan die kant.
Wel de hele tijd oogcontact, ook via de spiegel enzo...
Om een uur of 3 's nachts/'s morgens (na een uur ofzo oogcontact) dacht ik: ik moet er echt heen gaan. Het was inmiddels ook wat rustiger geworden. Via via was ik haar naam al te weten gekomen (dat kan ik dan weer wel) en ik liep naar d'r toe:
Ik: He, jij bent E he?
E: ja, hoe weet jij dat?
Ik: eh, via die en die, heeft bij jou op dansles gezeten bla bla
na twee minuten niet echt vlottend gesprek, haar vriendin (krijsend): he E, moest jij je vriend niet bellen?
Ik: eh, ik ga maar eens naar huis. doei.
Heb me niet meer omgedraaid en ben naar huis gegaan.
Ik heb d'r nog wel een paar keer gezien, maar met verschillende jongens. Ze had echt geen vriend.
ROFL
  maandag 29 maart 2004 @ 10:37:17 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18035662
quote:
BLAAT
Ja kut is dat....kunnen ze dat dan niet gewoon eerlijk zeggen? Dit is gewoon irritant zo

Nou tussen mij en dat meisje is't weer goed (lees maar een paar posts terug wat de barman mij geflikt had)
Hij had nu tevens weer zo'n actie, ik was er nog niet, maar zij was er wel. Ze begint te praten met de barman over dat ze gevallen was en pijn in haar been had, de barman zegt: Aahhh Martin wil je vast wel een kusje geven om de pijn te verzachten...
zij: nou zo'n pijn doet't nou ook weer niet

Hij vertelde me dat verhaal doodleuk toen ik binnenkwam....hij zei ook meteen: je vriendinnetje is er ook

Toen ze me eindelijk had gezien sprong ze wel op me af alsof ze werd achterna gezeten door een witte haai ofzo en wel weer een lekker gehad vollop m'n mond....Maar ja, dat schiet niet op zo....Maar ik ben blij dat't weer goed gaat tussen ons Via haar leer ik namelijk veel andere vrouwen kennen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_18036226
haha LOL Silent!

dat is wel gunstig he..blijkt toch vaak dat er ook nog leuke vriendinnen rondlopen van haar!
lees: ben je met haar aan het praten komt haar vet leuke vriendin er bijstaan, goh vind je het gezellig hier..enz enz!

zeg maar zwaai tegen dat andere meisje!
  maandag 29 maart 2004 @ 11:26:14 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18036411
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:14 schreef Rickage het volgende:
haha LOL Silent!

dat is wel gunstig he..blijkt toch vaak dat er ook nog leuke vriendinnen rondlopen van haar!
lees: ben je met haar aan het praten komt haar vet leuke vriendin er bijstaan, goh vind je het gezellig hier..enz enz!

zeg maar zwaai tegen dat andere meisje!
precies
Leuk hoor vriendinnengroepen
Ik zal er ook zeker geen één laten lopen
pi_18036621
haha ik ook niet..kzou wel gek zijn alsk dat deed
maar het is altijd gunstig als er ook nog leuke vriendinnen blijken rond te lopen..dan is het al gauw zwaai, als het niet zo snel wil vlotten!

want dan kan je gewoon overgaan op haar net zo leuke..of misschien wel leukere vriendin
kortom..kies wel een meisje uit..die een "grote" vriendinnengroep heeft

dan kun je iig zwaai zeggen naar een aantal meisjes..als het niet wil lukken
pi_18036881
naja, veel gelezen altijd en dan zal ik ook maar ff wat opkalken:

Zaterdagavond eerst nog ff langs de friettent om ff een bodem aan te leggen voor we de kroeg in gingen. Daar kwamen dus een paar dames langs die iemand bij ons in de groep dus kende, dus daar hadden we ff een kort gesprekje mee. Later in de kroeg komen we die dames dus weer tegen, maar niet naartoe gegaan. Ik keek wel zo af en toe en zag dat eentje die er wel leuk uitzag regelmatig terugkeek. Ik laat me natuurlijk niet kennen en kijk ook gewoon vrolijk terug. Komt later een vriendin (die er dus eerst niet bij was) op mij af en vraagt van 'je vindt haar wel leuk he'.
Ik zeg van 'ze ziet er wel goed uit, maar leuk is een snelle conclusie als ik haar niet ken.' Zij toch wat verdwaasd van het antworod zegt ze: 'nouja, zij vind jou dus niet leuk'.
En toen liep dat wijf dus weer weg. Ik moest eigenlijk wel lachen om de stupide wijze waarop zij dat ff kwam melden
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18037433
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
naja, veel gelezen altijd en dan zal ik ook maar ff wat opkalken:

Zaterdagavond eerst nog ff langs de friettent om ff een bodem aan te leggen voor we de kroeg in gingen. Daar kwamen dus een paar dames langs die iemand bij ons in de groep dus kende, dus daar hadden we ff een kort gesprekje mee. Later in de kroeg komen we die dames dus weer tegen, maar niet naartoe gegaan. Ik keek wel zo af en toe en zag dat eentje die er wel leuk uitzag regelmatig terugkeek. Ik laat me natuurlijk niet kennen en kijk ook gewoon vrolijk terug. Komt later een vriendin (die er dus eerst niet bij was) op mij af en vraagt van 'je vindt haar wel leuk he'.
Ik zeg van 'ze ziet er wel goed uit, maar leuk is een snelle conclusie als ik haar niet ken.' Zij toch wat verdwaasd van het antworod zegt ze: 'nouja, zij vind jou dus niet leuk'.
En toen liep dat wijf dus weer weg. Ik moest eigenlijk wel lachen om de stupide wijze waarop zij dat ff kwam melden
ROFL in 1 woord GEWELDUG!!! ik lig altijd helemaal plat van het lachen als ik dit soort dingen lees!
  maandag 29 maart 2004 @ 15:29:02 #38
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_18041270
quote:

Is dit ook een blunder?
dit had ik afgelopen zaterdag ook. en alsof dat nog niet genoeg was knalde ze even later ook met haar hoofd tegen mn schouder vanwege het lengtevershil.
heb wel veel lol met r gehad en ze zag er de humor ook van in gelukkig
  maandag 29 maart 2004 @ 15:36:10 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_18041415
Het is de beste openings"zin" die er is!
pi_18041627
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
...
je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijken
Lachen is gezond :D!
pi_18041688
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:46 schreef Harmonius het volgende:

[..]

je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijken
Och, ik zat ook niet actief achter dr aan. Dus een echte versierblunder wil ik het niet noemen. Ik keek gewoon terug.

En idd een opmerking in de trant van: 'je bent gewoon humoristisch om naar te kijken' had ook goed geplaatst geweest
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18041731
quote:
Hehe, kwam ook erg regelmatig in de Stam. Ben er 2x versierd en heb er 1x iemand versierd.
pi_18076880
Ben 3 maanden in Letland geweest, en 1 van de eerste weken zat ik op n gegeven moment met n vriend van mij in zo'n barretje in 'n klein dorpje ergens in het midden van het land, en de enigen die daar verder nog waren, waren 2 letse gozers en 2 russische meisjes. 1 van die meisjes was op zich wel leuk en die ging mij leren dansen enzo kreeg allemaal drankjes van die gozers, naja, was gezellig. Vervolgens bieden ze me aan me naar huis te brengen, naja, altijd beter dan lopen natuurlijk, dus ok.

In de auto een beetje knus tegen dat meisje aanzitten enzo Ik zat zegmaar in het midden, dus toen we er waren moest zij er eerst uit. Staan we daar naast de auto naar elkaar te kijken. Ik denk: "Zoenen of niet?" uiteindelijk besloten wel te doen. Enige probleem is dat zij haarzelf ook die vraag aan het stellen was, en de beslissing op precies hetzelfde moment nam. Resulteerde dus in een mooie kopstoot Toen maar kusje op der wang gegeven en weggelopend

Gelukkig ging het niet bij alle meisjes daar meteen zo rampzalig
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:34:16 #44
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_18079083
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 03:10 schreef daReaper het volgende:
en weggelopen
bij wie heb ik dit eerder gelezen
pi_18087712
Phew... ik ben dus niet de enige die kopstoten uitdeelt
pi_18088672
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef Refragmental het volgende:
Phew... ik ben dus niet de enige die kopstoten uitdeelt
Nee, ik een paar maand geleden ook aan een collega. Lichte hersenschudding...
  zondag 4 april 2004 @ 00:13:09 #47
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_18163813
Ok, het is geen echte versierblunder maar hij kan hier wel denk ik.

Een aantal jaar geleden zou ik m'n nieuwe vriendin N voorstellen aan m'n ouders en zusjes, en we gingen uit eten. Natuurlijk iedereen beetje gespannen, N ook, mijn moeder heeft niet zo'n fantastische reputatie wat dit betreft, meisjes die ik leuk vind vindt zij maar 'raar' en zo. Toen we eenmaal in het restaurant zaten en de menukaart aan het bekijken waren, overlegden N en ik over de vegetarische gerechten. M'n vader ving dat op en dacht het ijs even te breken met een grappige opmerking: "Dus jij bent ook vegetariër N? Maar je eet toch wel eens een worsie zeker" met een dikke ... Moeder kwaad, N en zusjes wisten niet waar ze moesten kijken...

Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen ... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zondag 4 april 2004 @ 13:54:00 #48
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_18170167
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Ok, het is geen echte versierblunder maar hij kan hier wel denk ik.

Een aantal jaar geleden zou ik m'n nieuwe vriendin N voorstellen aan m'n ouders en zusjes, en we gingen uit eten. Natuurlijk iedereen beetje gespannen, N ook, mijn moeder heeft niet zo'n fantastische reputatie wat dit betreft, meisjes die ik leuk vind vindt zij maar 'raar' en zo. Toen we eenmaal in het restaurant zaten en de menukaart aan het bekijken waren, overlegden N en ik over de vegetarische gerechten. M'n vader ving dat op en dacht het ijs even te breken met een grappige opmerking: "Dus jij bent ook vegetariër N? Maar je eet toch wel eens een worsie zeker" met een dikke ... Moeder kwaad, N en zusjes wisten niet waar ze moesten kijken...
Vet droge actie van je pa!!!
quote:
Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen ... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
Meer een versierblunder voor haar, hahaha, hoe oud was je toen?
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  zondag 4 april 2004 @ 14:35:32 #49
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_18170935
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Hahahaha!! Nu weten we meteen de geheime tactiek van hoe ons leger de vijand moet verjagen

Ik heb zelf ook ooit een blunder gehad met een date.
We hadden al de hele middag met elkaar opgetrokken en tegen de avond gingen we ergens lekker eten. Ik nam haar mee naar een nieuw eettentje hier in Den Bosch en het zag er gezellig uit. Ik vertelde nog dat er eerst een cafe in zat; El Puerto Rico en vertelde er vrolijk bij dat ik daar vroeger wel eens kwam en dat het er meestal gezellig was. Vond ze leuk te horen enzo.
Niet veel later komt er een luidruchtige daklozenkrantverkoper de zaak binnen om zijn krantjes te verkopen, en die begint met vrolijke harde stem vlakbij ons tafeltje een gesprek met de mensen die er zaten te eten. Toen begon hij ineens te zeggen:
"vroeger zat hier de kroeg El Puerto Rico ... Dat was echt zo een duistere ongure tent vol met louche volk. Daar gebeurden altijd dingen die het daglicht niet konden verdragen!!"
Nou, al mijn energie van die dag om een goeie indruk te maken was ineens voor niks geweest Pogingen om haar tussen neus en lippen door te vertellen dat zijn verhaal sterk overdreven was mochten ook niet meer baten
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_18174289
Mijn belevenissen van vannacht dan maar even opkalken...

Ik was vannacht met een paar vrienden in een studentkroeg/discotheek uit... Enigszins op het oorlogspad Dus toen er echt een oogverblindende schoonheid dichtbij ons kwam dansen en een beetje onze richting uit bleef kijken besloot één van mijn vrienden zijn geluk te beproeven.. We wilden eigenlijk alledrie wel, maar allee, hij spreekt haar aan, dat gaat allemaal prima, leuk gesprekje waarin ze ook duidelijk tekenen van interesse vertoonde enzo... Maar op een gegeven moment gaat ze weg... Wij hadden zoiets van, ja hallo, je bent veel te leuk blijf ns even hier! Dus we gaan bij de uitgang staan wachten om haar te vertellen dat we het eigenlijk heel jammer vinden dat ze gaat en of we d'r niet konden overtuigen te blijven... Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden!

Wij een beetje 'bedroefd' naar de dansvloer terug, en een andere vriend van me spot een dame... Begint een beetje met haar te dansen, knoopt ook een gesprekje aan, nog even gedanst enzo... Vraagt na een tijdje d'r nummer; Nee, dat zou m'n vriendje niet zo leuk vinden! (En dat was 2...)

Om de avond compleet te maken begint een meisje dat ik daar al 'n paar keer gezien had en eigenlijk best leuk vond ineens op m'n tenen te stampen... Ik: Blijkt ze dezelfde schoenen aan te hebben als ik (rode unisex puma's) en echt te dronken om te poepen te zijn Nou ja, beetje gekletst enzo voor zover dat lukte (verdomme de eerste keer dat we contact hebben en dan is ze er zo aan toe), leuk verder... Wordt ze door d'r vriendin naar huis gesleept, ze was nog wel heel enthousiast met om m'n nek hangen en een kusje geven enzo maar dat schoot ook niet op (En dat is 3, en had ik al gezegd dat we met z'n drieën waren )
"The sunshine bores the daylights outta me!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')