Heb ik ook eens gehad...best een aparte ervaring, maar kzou t niet echt een blunder noemen. Hangt ervanaf hoe ze reageert denk ikquote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.
Is dit ook een blunder?
Tuurlijk niet, dat is intiem contact!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren een kopstoot gegeven aan een meisje dat ik leuk vind, omdat we beiden tegelijkertijd iets wilden zeggen, resultaat... een kopstoot.
Is dit ook een blunder?
Rickiieee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:15 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
Rickieeeeeeeee!![]()
![]()
ROFLquote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
Goh, eindelijk ook eentje van mij na veel gelezen te hebben (en er zitten leuke tussen).
Ik zat de hele avond al in m'n stam cafe (3x raden, het heet ook nog de Stam) op het verhoogde gedeelte met een paar lui van m'n oude school. Kon dus mooi rondkijken omdat ik zo hoog zat. De hele tijd oogcontact met een best wel leuk uitziende dame. Ik heb alleen niet het lef om op d'r af te stappen, was ook best wel druk aan die kant.
Wel de hele tijd oogcontact, ook via de spiegel enzo...
Om een uur of 3 's nachts/'s morgens (na een uur ofzo oogcontact) dacht ik: ik moet er echt heen gaan. Het was inmiddels ook wat rustiger geworden. Via via was ik haar naam al te weten gekomen (dat kan ik dan weer wel) en ik liep naar d'r toe:
Ik: He, jij bent E he?
E:ja, hoe weet jij dat?
Ik: eh, via die en die, heeft bij jou op dansles gezeten bla bla
na twee minuten niet echt vlottend gesprek, haar vriendin (krijsend): he E, moest jij je vriend niet bellen?
Ik: eh, ik ga maar eens naar huis. doei.
Heb me niet meer omgedraaid en ben naar huis gegaan.
Ik heb d'r nog wel een paar keer gezien, maar met verschillende jongens. Ze had echt geen vriend.
Ja kut is dat....kunnen ze dat dan niet gewoon eerlijk zeggen? Dit is gewoon irritant zoquote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
BLAAT
preciesquote:Op maandag 29 maart 2004 11:14 schreef Rickage het volgende:
haha LOL Silent!![]()
dat is wel gunstig he..blijkt toch vaak dat er ook nog leuke vriendinnen rondlopen van haar!![]()
lees: ben je met haar aan het praten komt haar vet leuke vriendin er bijstaan, goh vind je het gezellig hier..enz enz!
zeg maar zwaai tegen dat andere meisje!![]()
ROFLquote:Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
naja, veel gelezen altijd en dan zal ik ook maar ff wat opkalken:
Zaterdagavond eerst nog ff langs de friettent om ff een bodem aan te leggen voor we de kroeg in gingen. Daar kwamen dus een paar dames langs die iemand bij ons in de groep dus kende, dus daar hadden we ff een kort gesprekje mee. Later in de kroeg komen we die dames dus weer tegen, maar niet naartoe gegaan. Ik keek wel zo af en toe en zag dat eentje die er wel leuk uitzag regelmatig terugkeek. Ik laat me natuurlijk niet kennen en kijk ook gewoon vrolijk terug. Komt later een vriendin (die er dus eerst niet bij was) op mij af en vraagt van 'je vindt haar wel leuk he'.
Ik zeg van 'ze ziet er wel goed uit, maar leuk is een snelle conclusie als ik haar niet ken.' Zij toch wat verdwaasd van het antworod zegt ze: 'nouja, zij vind jou dus niet leuk'.
En toen liep dat wijf dus weer weg. Ik moest eigenlijk wel lachen om de stupide wijze waarop zij dat ff kwam melden
dit had ik afgelopen zaterdag ook. en alsof dat nog niet genoeg was knalde ze even later ook met haar hoofd tegen mn schouder vanwege het lengtevershil.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:25 schreef Refragmental het volgende:
Is dit ook een blunder?
je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijkenquote:Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef apophis4u het volgende:
...
Och, ik zat ook niet actief achter dr aan. Dus een echte versierblunder wil ik het niet noemen. Ik keek gewoon terug.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:46 schreef Harmonius het volgende:
[..]
je moet maar zo denken: het is meer haar verlies dan jouw verlies.... stomme muts. je had moeten zeggen tegen die vriendin: jij bent zo afzichtelijk., ik moet wel naar haar kijken
Hehe, kwam ook erg regelmatig in de Stam. Ben er 2x versierd en heb er 1x iemand versierd.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef _Denker het volgende:
bij wie heb ik dit eerder gelezenquote:Op woensdag 31 maart 2004 03:10 schreef daReaper het volgende:
en weggelopen
Nee, ik een paar maand geleden ook aan een collega. Lichte hersenschudding...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:24 schreef Refragmental het volgende:
Phew... ik ben dus niet de enige die kopstoten uitdeelt
quote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Ok, het is geen echte versierblunder maar hij kan hier wel denk ik.
Een aantal jaar geleden zou ik m'n nieuwe vriendin N voorstellen aan m'n ouders en zusjes, en we gingen uit eten. Natuurlijk iedereen beetje gespannen, N ook, mijn moeder heeft niet zo'n fantastische reputatie wat dit betreft, meisjes die ik leuk vind vindt zij maar 'raar' en zo. Toen we eenmaal in het restaurant zaten en de menukaart aan het bekijken waren, overlegden N en ik over de vegetarische gerechten. M'n vader ving dat op en dacht het ijs even te breken met een grappige opmerking: "Dus jij bent ook vegetariër N? Maar je eet toch wel eens een worsie zeker" met een dikke... Moeder kwaad, N
en zusjes wisten niet waar ze moesten kijken...
quote:Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
Hahahaha!! Nu weten we meteen de geheime tactiek van hoe ons leger de vijand moet verjagenquote:Op zondag 4 april 2004 00:13 schreef keesjeislief het volgende:
Toen ik nog een stukkie jonger was, ging ik eens met een vriend op een verloren zaterdagavond naar een tentfeest. In zo'n weiland, alles modderig, slechte muziek, je kunt je er wel wat bij voorstellen. Nu bleken daar ook een aantal meisjes aanwezig te zijn die blijkbaar op verlof waren of iets dergelijks, ze droegen nl. legerkleding. Even wat zitten praten met één van hen, een meisje met een mooi gezicht en nogal stevig gebouwd. Verder behoorlijk wat gedronken omdat er verder toch niets te doen was. Dat meisje werd een beetje handtastelijk en toen we op het punt stonden om naar huis te gaan, liep ze met me mee en begon me buiten te zoenen. Njah, dat was verder niet zo erg maar verder wilde ik eigenlijk gewoon naar huis. Die vriend kwam al een keer informeren of ik eindelijk meeging, het was ook best wel fris... Maar dat meisje liet dus gewoon niet meer los... Ik probeerde voorzichtig duidelijk te maken dat ik weg wilde, maar het leek wel of ze een jaar lang met alleen maar vrouwen in een hutje op de hei had gezeten of zo... Op een gegeven moment begon ze op een nogal ranzige en hardhandige manier tegen me aan te rijden en ik maar proberen weg te komen... Na een tijdje heb ik haar echt van me af geduwd en ben snel op m'n fiets gesprongen... Die vriend had een stukje verderop al een kwartier kou staan te lijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |