quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef amornl87 het volgende:
Jan Smit en Anne zijn uit elkaar
wie is Anne?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef amornl87 het volgende:
ja foto
En het liedje Laura een liefdesliedjequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef Sputnik het volgende:
Hij ging toch met ene laura?
Gewoon een meisje dat naar de naam Anne luistert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef amornl87 het volgende:
is dat een ster? Anne? of gewoon een meisje.
just another volendammer die naar vis stinktquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef amornl87 het volgende:
is dat een ster? Anne? of gewoon een meisje.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef big_al het volgende:
[..]
just another volendammer die naar vis stinkt
Lance Armstrong en Sheryl Crow uit elkaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Huh, Lance en Sheryl? Dat is ook een ge-knipperlicht zeg,
quote:LOS ANGELES - Tv-ster Heather Locklear, bekend van series als Dynasty en Melrose Place, en Bon Jovi-gitarist Richie Sambora gaan scheiden. Dat heeft de woordvoerder van Locklear laten weten.
Locklear en Sambora zijn 11 jaar getrouwd geweest en hebben samen een 8 jaar oude dochter, Ava.
Het is de tweede keer voor de actrice dat ze gaat scheiden. Haar huwelijk met rock-ster Tommy Lee liep in 1993 op de klippen.
quote:Liesbeth Kamerling (29) kondigt haar tweede echtscheiding aan!
Liesbeth Kamerling houdt blijkbaar wel van een trouwpartij en het daarbij behorende feestje... Want de actrice, die na een mislukt horeaca-avontuur met echtgenoot nummer 2 Frans Pahlplatz, nu weer even te zien is als Daantje in Goede Tijden, Slechte Tijden, lijkt op het punt te staan om weer te gaan scheiden! "Het is maar een bedenksel dat je altijd bij elkaar moet blijven. Pinguinparen blijven ook maar een seizoen samen. Misschien is dat voor mensen ook wel goed. De ware bestaat alleen op het moment dat je het zo ervaart."
En die ware lijkt voor Liesbeth Kamerling niet langer de vader van haar baby Valentijn te zijn, want na het mislukte horeca-avontuur lijkt de liefde tussen Liesbeth en Frans danig bekoeld onder de altijd schijnende zon van Bonaire. De droom van Liesbeth en Frans om op het tropische Bonaire een restaurant te gaan runnen spatte al snel uiteen bij gebrek aan klandizie. Bovedien bleek het horecabestaan een stuk zwaarder dan het duo vorig jaar toen zij vertrokken had ingeschat.
Geen klanten en dag en nacht werken bleek te veel van het goede voor de relatie tussen Liesbeth en Frans. Al snel deden op het eiland waar iedereen iedereen kent roddels over hun spaaklopende relatie de ronde. Kamerling zelf gaf in een vraaggesprek ook toe dat het horeca-avontuur op een fiasco was uitgelopen. "Het is niet geworden wat wij ervan hadden verwacht, en achteraf zijn niet geschikt voor dit werk."
Nu zij weer terug in Nederland is en voor even weer als Daantje is teruggekeerd in GTST lijkt Liesbeth Kamerling er ook achter te zijn gekomen dat niet alleen de horeca niets voor haar is, maar dat ook tweede echtgenoot Frans (Liesbeth was eerder gehuwd met Bas Frenkel Frank, red) niet de ware voor haar is. "Mijn leven, zijn leven, ziet er over een jaar heel anders uit. Dan kunnen we wel niet meer de ware voor elkaar zijn. Ik word heel verveeld als ik iets te lang doe. Een relatie heeft bij mij nooit lager dan drie jaar geduurd."
En die periode van drie jaar is nu bijna voorbij!
Liesbeth Kamerling lijkt, net als broer Antonie, liever te kiezen voor een vrije relatie waarbij ze niet gebonden is aan een liefde... "Als je van iemand houdt, moet je iemand alles gunnen en zijn of haar fouten accepteren. waarom ben je jaloers? Dat is nooit uit liefde voor een nader. Ik begrijp ineens niet meer waarom mensen die van elkaar houden, een relatie aangaan. Dat doen ze eigenlijk alleen maar om de ander te bezitten, het is een beperking. je moet juist niet worden geremd, dat vind ik zonde. Ik heb het ook met mijn vriendje besproken en die begrijpt het wel. Nu zo'n gesprek ben je gelijk losser en ga je wat meer je eigen dingen doen."
quote:Antonie Kamerling: 'Als ik dronken ben ga ik meestal vreemd'
Het zijn moeilijke dagen voor Anthonie Kamerling! De ster uit de musical Turks Fruit, die in 2006 een hernieuwde poging wil gaan doen om in Hollywood dor te breken, is nog nooit zo gelukkig geweest met echtgenote Isa Hoes en dochter vlinder, maar het geluk is breekbaar. Kamerling weet namelijk als geen ander dat de combinatie van een aantrekkelijke vrouw en veel drank hem makkelijk in het verkeerde bed kan doen belanden. En juist zo rond de jaarwisseling is er bij Kamerling veel drank in het spel….
Antonie Kamerling houdt van mooie vrouwen en van drank! Alleen de combinatie van beiden leidt bij de acteur die op dit moment de hoofdrol vervult in de musical Turks Fruit, doorgaans tot problemen. Hoewel hij en echtgenote sinds acht jaar ooit een vrije relatie hadden hebben ze besloten samen oud te worden sinds de geboorte van dochter Vlinder. Hoewel die open relatie nooit voor dermate grote problemen heeft gezorgd dat Isa en Antonie op het punt hebben gestaan uit elkaar te gaan is die tijd toch passe, zo vertelt Antonie in het kerstnummer van Viva. "Nee, dat heeft nooit een echte crisis opgeleverd. Ik wil het daar eigenlijk niet over hebben, omdat we dat iet meer doen. Het is ook lang geleden. De tijd van dat we een sort van vrije relatie hadden, ligt ver achter ons."
Hoewel ver achter Antonie en Isa loert het gevaar van vreemdgaan nog dagelijks voor Antonie om de hoek. En dat Antonie ook, want de drang om vreemd te gaan is niet helemaal verdwenen, Antonie: "Door de beslissing te nemen dat ik niet vreemdga en ervan overtuigd te zijn dat dat besluit voor mij het beste is. Niet voor Isa, maar voor mij. Want ik werd er heel onrustig van. Ik bedoel, dan kun je iedere vrouw wel gaan veroveren. Dat wilde ik niet meer, dus heb ik besloten niet meer vreemd te gaan."
Maar Antonie weet dat het vlees zwak is. Zeker de combinatie van veel drank en een mooie vrouw brengt hem nog wel eens in de verleiding. Kamerling: "Natuurlijk word ik nog wel eens heel erg aangetrokken dor een andere vrouw. Sterker nog: Ik word wel eens heel erg aangetrokken. Maar dat interesseert me niet: mijn wil is sterker dan mijn vlees. Het is ook een kwestie van je kop gebruiken. Stel., ik ben ergens en daar is een vrouw die ik aantrekkelijk vind, dan zorg ik ervoor dat ik niet dronken word. Want als ik dronken ben, heb ik mezelf niet meer in de hand. Simpel. Ik zeg niet dat het nooit meer gebeurt, want je weet niet wat er allemaal kan gebeuren, maar ik voel me heel goed bij die beslissing niet meer vreemd te gaan, Ik geniet nu veel meer van andere vrouwen, omdat ik ze niet meer hoef te veroveren."
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat kunnen mannen toch mooi kletsen.![]()
quote:Patty Brard trouwt voor vierde keer
Uitgegeven: 6 februari 2006 19:18
Laatst gewijzigd: 6 februari 2006 22:27
HILVERSUM - Zangeres en televisiepresentatrice Patty Brard gaat opnieuw trouwen. Dat vertelde ze maandagavond in het programma RTL Boulevard. Brard heeft al enige tijd een relatie met architect Antoine van de Vijver.
"Ik ben wat bangig geworden voor het huwelijk, maar het klopt, we gaan trouwen", meldde Brard in reactie op geruchten daarover.
Samenwonen
Brard en haar vriend gaan eerst samenwonen voor ze een datum voor het huwelijk prikken. Beiden hebben hun huis te koop gezet.
Een vraag over het hoeveelste huwelijk dit voor haar wordt, beantwoordde ze enigszins ontwijkend. "Dit is het derde huwelijk waar ik zelf weet van heb." In werkelijkheid is het de vierde keer dat Brard gaat trouwen.
Grap
Haar eerste huwelijk was met presentator Ron Brandsteder, het tweede met de Italiaan Carlo Nasi en het derde met de Groningse zanger René Muthert. Brard heeft de geldigheid van het laatste huwelijk aangevochten, omdat de trouwerij in Las Vegas volgens haar een grap was. De rechter stelde haar echter in het ongelijk.
Patty Brard werd bekend met de meidengroep Luv' die in de jaren zeventig en tachtig van de vorige eeuw hits scoorde. José Hoebee en Marga Scheide maakten ook deel uit van de groep, die na ruzies uiteenviel.
Reünie
Afgelopen jaar was er een eenmalige reünie, maar de zangeressen hebben plannen om weer vaker samen op te treden. RTL5 zendt vanaf 3 april negen weken lang een programma uit waarin is te zien hoe zij werken aan een comeback in de showbizz.
quote:Wednesday, February 08, 2006
Ralph Fiennes Splits From GF of 11 Years
Ralph Fiennes, owner of the beautiful mug that graced your movie screens in The English Patient and Quiz Show and currently portraying He Who Must Not Be Named in the Harry Potter movies, is splitting from actress Francesca Annis after 11 years.
The two met while starring as Hamlet and Hamlet's mommy in a stage production of, you guessed it, Hamlet. Should have been Oedipus Rex, the way things turned out. A newspaper published reports that Ralph cheated with Cornelia Crisan, a 31 year old Romanian singer, which led to the break up. Ralph denies that he was unfaithful, but having the rumors splayed all over the papers before the couple had a chance to discuss them didn't help. While the split is still on, Francesca is suing the newspaper that printed the rumors for defamation and invasion of privacy.
Ralph is 43 and Francesca is 61. Demi & Ashton who?
Hmmm... dan zou ik ala ik haar was eens een weekendje inchecken in de SOA-kliniek.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:46 schreef popolon het volgende:
Charlie Sheen en Denise Richards weer terug bij af.
Of beter, nu echt over.
Die klootzak heeft haar gewoon jaren bedrogen met meerdere hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |