Missie Antarcticaquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:16 schreef cptmarco het volgende:
was dat vorig jaar ook niet, maar dan richting Zuidpool
en bedsnkt Tong voor de melding.....![]()
Zou kunnen heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:16 schreef cptmarco het volgende:
was dat vorig jaar ook niet, maar dan richting Zuidpool
Heidi Iepema deed het vorig jaar leuk, maar Jetske is inderdaad ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:19 schreef dwerg het volgende:Jetske
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Missie Antarctica.
Ik ga kijken.
Oh, en: Missie Kilimanjaro. *geheel offtopic*
mag ik hier uit concluderen dat de search het weer doet ??
Heidi Iepema is een schapen hoedende boerin vergeleken met de lievequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heidi Iepema deed het vorig jaar leuk, maar Jetske is inderdaad ook.
Een topic van 8 maanden geleden. Met één repley.quote:
Sinds een paar dagen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
[..]
*geheel offtopic*
mag ik hier uit concluderen dat de search het weer doet ??
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef dwerg het volgende:
Heidi Iepema is een schapen hoedende boerin vergeleken met de lieveJetske
.
Ik heb 'm niet geopend. Het was static. *wijst*.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Een topic van 8 maanden geleden. Met één repley.
Plaats je openingspost maar in dit topic.
Die beslissing laat ik aan de FTR mods over.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plaats je openingspost maar in dit topic.
Ik heb nog een mp3 waaropquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Speciaal voor dwerg!
Mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga kijken hoor, Tong.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mooi.
Ook omdat er iemand aan mee werkt die anoniem wil blijven.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de info Tong. Ik ga zeker waarschijnlijk kijken.
: P.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:38 schreef SCH het volgende:
Wie zou er uitvliegen in de eerste aflevering? Kan je dat op basis van de fotootjes al zeggen?
Ik ben benieuwd, ga zeker kijken. En luisteren
Maar de teksten van deze voice-over zijn daarentegen weer een stuk infantieler.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:03 schreef m021 het volgende:
Kolere hé, wat is dit een verschrikkelijke "Wie is de mol"-rip-off.
Ze doen niet eens de moeite om het te verbergen! Zet het geluid van je tv uit en denk Angela in plaats van Jetske....
Ook het camerawerk etc. zijn exacte kopieën.
geile stemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar de teksten van deze voice-over zijn daarentegen weer een stuk infantieler.
Das toch veel gaver? Dat er zo'n mafkees na 8 weken helemaal euforisch bovenop de Kilimanjaro staat en dat dan bleek dat degene die al lang en breed thuis zitten gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
Leuk, om de regels pas achteraf bekend te maken.
Ow, dat kan heel leuk uitpakken hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
Leuk, om de regels pas achteraf bekend te maken.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:48 schreef keeper het volgende:
"VBL-topic"
Nee, de nicht van het stel zit er nog in.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hardstikke leuk programma.
Kan alleen maar leuker worden als de kandidaten nog meer geprofileerd zijn.
Jammer dat de relnicht er uit ligt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:56 schreef SCH het volgende:
Ik vond het een onwijs gave show
dan luister ik wel tijdens het stof-zuigenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:59 schreef SCH het volgende:
Zonder beeld schjjnt ie nog leuker te zijn
Ik wel:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:05 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk vind ik dit leuker dan De Mol.
Ik snap de vergelijking ook niet zo eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een vreselijke voice-over zeg.
Niks tegen de stem, die is goed. Die Radio 2 DJ. Maar die teksten die hij opleest dus. Tenenkrommend, gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:19 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
![]()
Laat maar tommie tommie, je maakt het alleen maar erger, ik ga mezelf verhangenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niks tegen de stem, die is goed. Die Radio 2 DJ. Maar die teksten die hij opleest dus. Tenenkrommend, gewoon.
Ja, was geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Niks tegen de stem, die is goed. Die Radio 2 DJ. Maar die teksten die hij opleest dus. Tenenkrommend, gewoon.
Mag ik dat touwquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ja, was geen touw aan vast te knopen.
Alleen als je selectief leest.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik dat touw![]()
Ze doen het vast goed in de kennisquiz van Bejaardenhuis Avondrood.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ze waren geweldig
Tom-Tom, je bent straks echt verantwoordelijk voor mijn stervenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze doen het vast goed in de kennisquiz van Bejaardenhuis Avondrood.
Liggen de teksten voor de hele reeks al klaar? Verander ze alsjeblieft. Dat 'spanningselement' om de 5 minuten is zo strontvervelend, vooral omdat er niets spannends gebeurde. Kijk, het is in combinatie met het WNF, dat het educatief moet zijn snap ik wel. Maar het is me net iets te SCHools.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:33 schreef SCH het volgende:
Tom-Tom, je bent straks echt verantwoordelijk voor mijn sterven
ik heb ze geschreven![]()
![]()
![]()
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Liggen de teksten voor de hele reeks al klaar?
Geloof je dan mijn Idols-theorie?quote:Verander ze alsjeblieft. Dat 'spanningselement' om de 5 minuten is zo strontvervelend, vooral omdat er niets spannends gebeurde. Kijk, het is in combinatie met het WNF, dat het educatief moet zijn snap ik wel. Maar het is me net iets te SCHools.
Jij wel hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:37 schreef tong80 het volgende:
Wil je nog naar SCH, dat is de vraag ?
On topic van de Kilimanjaro graag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wel he![]()
Heb je al een theorie dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:38 schreef SCH het volgende:
Geloof je dan mijn Idols-theorie?![]()
Eerst de vorige nog geloven lieverd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je al een theorie dan?
Nou, dan steek die tekstjes van je maar in je reet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef SCH het volgende:
Eerst de vorige nog geloven lieverd.
Zoiets zeg je niet tegen een homoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, dan steek die tekstjes van je maar in je reet.
Ik zal wel zien of je tektsjes in de loop van de weken beter worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef SCH het volgende:
Nou nou, ik schrijf lekker verder hoor. Volgens mij vond de linker Tom ze best leuk en die rechter Tom is een flapdrol.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, dan steek die tekstjes van je maar in je reet.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zal wel zien of je tektsjes in de loop van de weken beter worden..
Kritisch zijn is okay.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik ook.
Blijf het kritisch volgen makker, doe ik bij jou ook![]()
Als je je even inleest zie je dat al dit soort topics hier lopen, Expeditie Robinson, Peking Express, etc.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:19 schreef SCH het volgende:
Wat is SHO? Dit is een tv-programma makker, geen soap
Ja, maar dan staan die toch allemaal verkeerd als het hier over soaps, showbizz en sterren zou moeten gaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:23 schreef static het volgende:
Als je je even inleest zie je dat al dit soort topics hier lopen, Expeditie Robinson, Peking Express, etc.
wil je wat van me drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:03 schreef dwerg het volgende:
Ik vond de teksten van de voice over helemaal niet verkeerd hoor, SCH.
Mee eens, dat was tenenkrommend toeristengedrag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:07 schreef cptmarco het volgende:
Op één moment heb ik mij een beetje aan de kandidaten lopen ergeren, ze moesten wilde dieren spotten en wat doen ze: ze houden een wedstrijdje wie het hardst schreeuwen kan.
ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe de tweede geworden is.
Vind jij de voice over ook zo goed ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook
hartstikke uh.. goedquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind jij de voice over ook zo goed ?
quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:44 schreef SCH het volgende:
Wat was het weer goed zeg![]()
Wat was z'n volledige naam ookalweer?quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
SCH is dus echt de tekstschrijver.
Ja, die 6 vind ik eigenlijk ook niet veel. Die Maria heb ik het niet zo op, die Arjan vind ik ook een engerd, idem voor die Susanne ofzo, die Kim gaat nog wel, die Bram valt ook nog wel mee en dan mis ik er nog 1.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:22 schreef Abbadon het volgende:
eigenlijk vind ik die 6 'samenzweerders' nu al allemaal vervelend....met als dieptepunt die 'grapjas' van een ambulancechaufeur
hormonen aan het woord?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Kim wel leuk overkomen. En Suzanne ook.
Yvonne? Die eruit ligt? Ja, vond ik ook maar een muts.quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie de namen kennen.
Ik vind dat ouwe wijf gewoon kt.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Simon Christiaan Hemelrijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat was z'n volledige naam ookalweer?
Als in : er komt geen vuurwerk ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:19 schreef SCH het volgende:
Rekenen is nooit jouw sterkste kant geweest.
Als in: gewoon blijven kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als in : er komt geen vuurwerk ?
Je wilt niet weten wat er nu groeit hierquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:30 schreef tong80 het volgende:
En de voice-over groeit ook per aflevering.
Peter - het liefje van Maria.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:36 schreef webfreaky het volgende:
vandaag was cool... had nooit verwacht dat die dikke gast eruit zou gaan (die politieman, hoe heet die ook al weer?)
Dank je welquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:00 schreef starbuck het volgende:
Voorlopig gun ik Jaap de overwinning
Er is dan ook geen grote hype gecreëerd over Missie Kilimanjaro.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:39 schreef Joz het volgende:
hee wat grappig, het topic over pekingexpress is veel populairder, dat terwijl ik moet zeggen dat de missie kilimanjaro aflevering die ik vrijdag gezien heb echt veel beter was dan wat ik van de pekingexpress heb gezien.
Lid worden?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:39 schreef tong80 het volgende:
En de NCRV is niet bepaald de populairste omroep onder jongeren.
Dus je bent ook al colpoteur ?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Lid worden?
Ik draag uit principe geen coltruien. Zou de Kilimanjaro een col van de 1e categorie zijn?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je bent ook al colpoteur ?
Haute categorie.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik draag uit principe geen coltruien. Zou de Kilimanjaro een col van de 1e categorie zijn?
Nou ik zou ze maar niet allemaal tegelijk op de koffie vragenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:47 schreef cptmarco het volgende:
Missie Kilimanjaro is voor een klein elite clubje....
Maar ik heb nog niet gefokt vandaag. En wil ook graag het nieuwe programma van Henk Spaan zien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
Het kan nog tong
verslaafdequote:Op vrijdag 23 april 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet gefokt vandaag.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
verslaafde
Als het maar niet Jaap is vind ik het best.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik weet lekker wie er uit gaat BVO
één van de zes overgebleven deelnemers??quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik weet lekker wie er uit gaat BVO
wat zouden ze er aan kunnen rommelen? Volgens mij hebben ze niet echt veel invloed op het verloop.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:35 schreef BVO het volgende:
Is Missie Kilimanjaro trouwens ook doorgestoken kaart? Ben benieuwd.
Nee niet op die manier. Beetje gestuurd op zijn hoogst.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:35 schreef BVO het volgende:
Is Missie Kilimanjaro trouwens ook doorgestoken kaart? Ben benieuwd.
Bram is gaafquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:54 schreef webfreaky het volgende:
pff waarom stuurde hij bram niet naar huis?
Bram is stom ja.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:54 schreef webfreaky het volgende:
pff waarom stuurde hij bram niet naar huis?
Suzanne. Mwah, ze is wel aardig.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bram is stom ja.
Die met die bruine haren en blauwe ogen moet winnen. Hoe heet ze?
* Dezz ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Suzanne. Mwah, ze is wel aardig.
Maar ik ben voor Jaap.
Bram is toch geen homo?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Homofoob
Wat heeft DAT er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:18 schreef SCH het volgende:
Homofoob
Sorry, verstoor ik je droom?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Bram is toch geen homo?.
Nee hoor, ben een man en van de vrouwenliefdequote:Op vrijdag 23 april 2004 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, verstoor ik je droom?
Hij is van de herenliefde hoor.
NIet alles zo serieus nemen lieverd.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat heeft DAT er nou weer mee te maken?
Ik heb hem nog nooit ontmoet - kzou ook liever een beschuitje met Arjan etenquote:Laat me raden: jij hebt Bram in de bosjes wat natuur laten zien?.
Het is niet superduidelijk maar als je goed kijkt, is het toch wel logisch. De manier waarop hij voortdurend de vrouwen zoent en knuffelt en in de volgende aflevering komt het nog iets meer aan de oppervlakte.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Had het van Bram alleen nooit verwacht.
Arjan is wel tof. Uit 't Oost'n.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb hem nog nooit ontmoet - kzou ook liever een beschuitje met Arjan eten
Groningen ligt in 't Oost'n?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Arjan is wel tof. Uit 't Oost'n.
Ik mag dan wel van de vrouwenliefde zijn, heb 1000x liever Bram dan Arjan. Wat een engerd is datquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb hem nog nooit ontmoet - kzou ook liever een beschuitje met Arjan eten
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
Groningen ligt in 't Oost'n?![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Hij klinkt wel Oost'ns..
Ja oi, hoor eens. Ik kom van beneden de rivieren. Voor mij klinkt alles of Randstads of Oost'ns.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
Ja hoorEn Maud is een man
![]()
Zeg niet zo vaak 'de bende van zes'. Als ik voor elke keer dat dat gezegd werd geld zou krijgen, was ik nu miljonair.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
Nog kritisch commentaar Tom_Tom?
Sorry SCH. Soms vind ik de teksten leuk, maar zodra er 'spanningsvragen' komen krimpen m'n tenen ineen. "Gaat het team van blablabla nog scoren?" "Zal Bram de mieren overleven?" "Gaat Maria vandaag jodelen?"quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:28 schreef SCH het volgende:
Nog kritisch commentaar Tom_Tom?
Er is niet gejodeldquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry SCH. Soms vind ik de teksten leuk, maar zodra er 'spanningsvragen' komen krimpen m'n tenen ineen. "Gaat het team van blablabla nog scoren?" "Zal Bram de mieren overleven?" "Gaat Maria vandaag jodelen?"
Dat soort dingen.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:34 schreef SCH het volgende:
Er is niet gejodeld![]()
![]()
![]()
quote:Maar dat ben wel ik met je eens; krommen mijn tenen ook van - ik probeer het te beperken.
Arjan een engerd? Hij lijkt me wel een sympathiek kerelquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mag dan wel van de vrouwenliefde zijn, heb 1000x liever Bram dan Arjan. Wat een engerd is dat.
Jaap is geweldigquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:41 schreef starbuck het volgende:
Jaap weet weer een ronde te overleven![]()
quote:En O wat waren de voetballers blij toen ze gekust werden![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij zeiden ze iets in de trant van: is hij wel geïnteresseerd in de aandacht van de vrouwen.....?
Heb ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat heb ik een hekel aaan Bram opeens.
quote:Suzanne vind ik wel weer leuk opeens.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
Wat zei de V.O. dan vandaag?
Dat zei de voice over ook al. Het was een leuke aflevering, en ik had echt gedacht dat Jaap de laatste drie zou halen. Verder maakt het me niet zoveel uit wie er wint, zolang ze maar Suzanne of Maria heet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:31 schreef cptmarco het volgende:
Voor iemand die niet van complotten houdt, is Bram er toch erg druk mee bezig.....
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
Anti climax. Maria is ziek.
Volgens mij is ze zwanger van Peter ( eerder afgevallen )
Iedere vrijdag een stijvequote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Jaap, voor welk programma ga je nu teksten schrijven? Geeft dat nou een kick, je naam op de aftiteling?
Worden er nog steeds afleveringen van het Rad van Fortuin opgenomen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:14 schreef SCH het volgende:
Voorlopig weer borden wassen
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:
Nou SCH je post wel vol enthousiasme.
Waar heb ik het voor gedaan ?
Soort Ridders van de Ronde Tafel?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:Het was bagger.
Beetje raden wie er een steen in welke hand heeft.
Ik vond het een kutaflevering, daarom ben ik naar de film gegaanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Het was toch een anti climax. Van waar de vragen. Ze hadden ook dobbelstenen kunnen gooien.
Ik ben in een onzekere buiquote:Ik ben niet echt boos dat weet je toch ?
Nee die was lief. Al ging hij wel doodquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:39 schreef tong80 het volgende:
En de film was zeker ook kut ?
Oh wat erg. SCH gaat een keer naar de film en de film gaat dood.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee die was lief. Al ging hij wel dood
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:49 schreef tong80 het volgende:
Dan nog hadden ze het anders moeten doen. Ik vond het al vreemd dat ze zolang bij haar ziekte stil stonden.
Ik denk dat ze nu wel opgeknapt is.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef ibo het volgende:
SCH, weet je misschien hoe het nu met Maria is?
Waarom denk je dat ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu wel opgeknapt is.
Volgens mij was ze al heel snel weer op de been. Ze heeft het even gezellig gehad met Peterquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef ibo het volgende:
SCH, weet je misschien hoe het nu met Maria is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |