abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3900222
Vanaf vrijdag in plaats van "Wie is de Mol" een nieuwe serie:

Missie Antartica

Acht kandidaten trekken door Peru, Colombia en Chili met (natuurlijke) de nodige opdrachten op hun weg. Alleen de winnaar maakt de reis naar de Antartica echt.

Het wordt gezien als een kruising tussen "Wie is de Mol" en "expeditie robinson" met een vleugje "ontdek je plekje".

Lijkt me wel een aardig opvolger voor Wie is de Mol

pi_3902765
Jah had ik ook van gelezen. En aangezien WidM en ER 2 van mijn favoriete programma's zijn ben ik bang dat ik ook dit ga volgen!
pi_3974515
*schop*
Vanavond komt het
pi_3975984
Yep en de website is eindelijk online:

www.missieantartica.nl

quote:
Acht kandidaten gaan de ultieme uitdaging aan en trekken in een unieke expeditie dwars door Zuid-Amerika.
Via een spannende afvalrace zal uiteindelijk één deelnemer zich kwalificeren voor de laatste etappe: een zeilexpeditie naar de Zuidpool. De avonturen en belevenissen van de kandidaten zijn vanaf vrijdag 26 april te zien in Missie Antarctica. Dit nieuwe, zesdelige NCRV-programma is gemaakt met medewerking van het Wereld Natuur Fonds.
Presentatie is in handen van Heidi Iepema.

Zuid-Amerika is een continent met een enorme diversiteit aan flora en fauna, een rijke geschiedenis en verscheidenheid aan culturen. De acht deelnemers worden hier zwaar op de proef gesteld. De extreme omstandigheden, de snelle opeenvolging van opdrachten en het dynamische groepsproces zullen de missie bijzonder zwaar maken.
Zes afleveringen maar!
pi_3976089
Mijn zus was productieleidster bij dit programma.

4 weken door zuid-Amerika getrokken.
Begonnen in Colombia en gereisd naar het zuidelijkste puntje van zuid-Amerika.
Slapen op een hoogte van 4500 meter in het Andes gebergte is best wel een indrukwekkende ervaring.

Dus kijken allemaal!!

FOK!fossiel vrijdag 26 april 2002 @ 19:40:12 #6
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3976921
Het lijkt me wel een leuk programma, wat ik er van gelezen heb klinkt goed. Ben benieuwd....
pi_3977383
Heidi Iepema. Nieuwe presentatrice?
pi_3978004
Het begint gelijk al goed met mooie "ontdek je plekje" plaatjes
  vrijdag 26 april 2002 @ 22:04:22 #9
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_3978103
lijkt me een leuk programma...mooie reis

en grappig: michel (uit het gele team) was mijn practicumbegeleider

People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_3978373
Ik vind t leuk! Het is daar ook wel heel erg mooi zeg. En die Ed vond ik heel erg lullig toen hij zo'n oerkreet uitsloeg toen die auraleester eruit moest. Arme zij. En die Michel deed mij aan iemand denken, vraag me niet wie..
En je zou toch Mercedes heten, arme zij....
pi_3978385
Leuk programma. Ga ik zeker volgen de komende weken. En die presentratrice (mij totaal onbekend) doet het zeker niet slecht!
pi_3978409
Ja, die Heidi deed het goed.
Maar blijven die teams nou zo voor de rest van het programma? Ze kwamen namelijk niet echt eerlijk over op TV.
pi_3978724
Leuk programma waar ook eens iets moois te zien is.
Alleen die ene knul, Hans geloof ik. Wat moest ik lachen toen hij zo in extase was van het schieten van een foto en zichzelf later sensueel noemde.(hij bedoelde denk ik *lees hopelijk* emotioneel)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 26 april 2002 @ 23:28:08 #14
26962 Klotepino
Vogel met 9 letters
pi_3978840
Matig programma. Niet te vergelijken met Wie is de Mol. Er zijn in ieder geval al 2 mensen aan wie ik nu al een hekel heb:
- die kale lelijkerd die won het het klimmen naar de boomtoppen in 2:03. Die gast schreeuwt te veel (Popi Jopi figuur die niet thuis hoort in de natuur).
- Edje Kadetje die tijdens de vragen met ticket in je hand onbeschoft stond te juichen terwijl er op 10 cm afstand iemand naar huis werd gestuurd.

Wat hebben we eigenlijk allemaal gezien in deze aflevering van 1 uur:
- 3 foto's van dolfijnen op 500m afstand
- 2 gasten die in een touwladder kunnen klimmen.
- 8 man/vrouw die een speertje 2 meter ver gooien.

Geluk zit in hele grote dingen
  FOK!fossiel vrijdag 26 april 2002 @ 23:29:04 #15
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3978852
Leuk programma, ga zeker volgende week weer kijken. Het zit leuk in elkaar; naast de spelonderdelen toch ook een beetje achtergrond van de natuur en cultuur van die lokatie.

Ze bezoeken trouwens mooie plekken, ik zou er graag op vakantie heen willen zeg.

was ik de enige, of waren er nog meer die dachten bij de opdracht van het fotograferen van de dolfijnen dat een Mol deze opdracht makkelijk zou kunnen saboteren...

pi_3979229
Hahhaha, nee dat had ik ook. Ik zat steeds te kijken naar molacties
pi_3979310
Tegenvallend programma, weinig boeiende opdrachten, er werd veelteveel in één uitzending gestopt waardoor alles net even te weinig tijd kreeg, matige presentatrice, weinig boeiende kandidaten (met als toppunt uiteraard dat figuur die keihard begon te juichen omdat hij mocht blijven en zijn buurvrouw moest vertrekken), slecht puntensysteem (als een team 2 keer verliest weet je al bijna zeker dat de 3 kandidaten die met elkaar moeten strijden om te blijven uit dat team komen) en een saai eindspel (vraagjes beantwoorden).

Alleen de lokaties waren uiteraard schitterend!

zaterdag 27 april 2002 @ 00:56:16 #18
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3979759
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 22:35 schreef calvobbes het volgende:
Leuk programma. Ga ik zeker volgen de komende weken. En die presentratrice (mij totaal onbekend) doet het zeker niet slecht!
heidi iepema is begonnen als presentatrice van buzz op 3fm. op tv doet ze vooral levensbeschouwelijke programma's (heilig vuur geloof ik)
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 27 april 2002 @ 00:57:19 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3979777
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 23:29 schreef cptmarco het volgende:

was ik de enige, of waren er nog meer die dachten bij de opdracht van het fotograferen van de dolfijnen dat een Mol deze opdracht makkelijk zou kunnen saboteren...

ja, even schommelen op de boot op het moment dat de foto gemaakt moet worden!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 27 april 2002 @ 01:06:18 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3979861
Ik heb het vrij snel uitgezet wegens een -veel- te hoog achtentachtigzemelen-ecosofisch-links-achteruitparkerende-biogarde-zie-ons-eens-verantwoord-over-de-Pampa-klunen-met-een-auraknoper-in-ons-midden-gehalte.

Ik hoop dat ze dit wel hebben opgenomen op digibeta's die geknoopt zijn van Sri Lankawol

Sorry, ik ben groener dan links, maar van deze Flipje-braafheid krijg ik een sijpelende ster, exusez le uitdrukking.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 27 april 2002 @ 09:03:31 #21
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3981012
Wat een programma, veel te langzaam, slechte presentatie, te nep psychologisch "waarom nam jij de camera over?", te educatief en wat een kneuzen zijn die deelnemers, of waren ze vanwege de eerste aflevering zo gespannen dat ze bij elke overwinning zichzelf niet meer in de hand hadden en zo ontzettend camera bewust, blegh, niet meer kijken dus!
fake a dream
pi_3981025
Hmm blijkbaar heb ik toch een boel irritante momenten gemist... Toch maar stoppen met Fok!en de volgende keer dat dat programma is...
pi_3984136
tja, ach... Men probeert er een soort combinatie van te maken gebaseerd op "Robinson" , "de Mol" en tevens een docu-achtig iets....
Heb van alles net niks... vlees noch vis zal ik maar zeggen.
Gemiste kans denk ik... jammer.
pi_3984305
Toch wel jammer dat veel mensen verwachten dat een nieuw programma vanaf dag 1 perfect in elkaar zit. Verklaard iig wel het falen van programma's als StarAcademy...
pi_4152448
En toch vind ik het leuk. Ik kijk het nu dus wel iedere week. En ik heb iets molligs ontdekt In het beginfilmpje zie je eerst die mevrouw die er in week 1 uitging, dan Dunki (vorige week exit), dan Ed (deze week gelukkig exit) en dan komt die kale meneer, dan Mercedes, dan Pien , dan Michel en dan Hans. Dus dan zal Hans wel winnen
Maar ik was wel heel erg blij dat Ed eruit moest. Onsympathieke man. Oneerlijk dat ze woordjes moesten leren. Kom op zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')