Missie Antartica
Acht kandidaten trekken door Peru, Colombia en Chili met (natuurlijke) de nodige opdrachten op hun weg. Alleen de winnaar maakt de reis naar de Antartica echt.
Het wordt gezien als een kruising tussen "Wie is de Mol" en "expeditie robinson" met een vleugje "ontdek je plekje".
Lijkt me wel een aardig opvolger voor Wie is de Mol
quote:Zes afleveringen maar!
Acht kandidaten gaan de ultieme uitdaging aan en trekken in een unieke expeditie dwars door Zuid-Amerika.
Via een spannende afvalrace zal uiteindelijk één deelnemer zich kwalificeren voor de laatste etappe: een zeilexpeditie naar de Zuidpool. De avonturen en belevenissen van de kandidaten zijn vanaf vrijdag 26 april te zien in Missie Antarctica. Dit nieuwe, zesdelige NCRV-programma is gemaakt met medewerking van het Wereld Natuur Fonds.
Presentatie is in handen van Heidi Iepema.
Zuid-Amerika is een continent met een enorme diversiteit aan flora en fauna, een rijke geschiedenis en verscheidenheid aan culturen. De acht deelnemers worden hier zwaar op de proef gesteld. De extreme omstandigheden, de snelle opeenvolging van opdrachten en het dynamische groepsproces zullen de missie bijzonder zwaar maken.
4 weken door zuid-Amerika getrokken.
Begonnen in Colombia en gereisd naar het zuidelijkste puntje van zuid-Amerika.
Slapen op een hoogte van 4500 meter in het Andes gebergte is best wel een indrukwekkende ervaring.
Dus kijken allemaal!!
en grappig: michel (uit het gele team) was mijn practicumbegeleider
Wat hebben we eigenlijk allemaal gezien in deze aflevering van 1 uur:
- 3 foto's van dolfijnen op 500m afstand
- 2 gasten die in een touwladder kunnen klimmen.
- 8 man/vrouw die een speertje 2 meter ver gooien.
Ze bezoeken trouwens mooie plekken, ik zou er graag op vakantie heen willen zeg.
was ik de enige, of waren er nog meer die dachten bij de opdracht van het fotograferen van de dolfijnen dat een Mol deze opdracht makkelijk zou kunnen saboteren...
Alleen de lokaties waren uiteraard schitterend!
quote:heidi iepema is begonnen als presentatrice van buzz op 3fm. op tv doet ze vooral levensbeschouwelijke programma's (heilig vuur geloof ik)
Op vrijdag 26 april 2002 22:35 schreef calvobbes het volgende:
Leuk programma. Ga ik zeker volgen de komende weken. En die presentratrice (mij totaal onbekend) doet het zeker niet slecht!
quote:ja, even schommelen op de boot op het moment dat de foto gemaakt moet worden!
Op vrijdag 26 april 2002 23:29 schreef cptmarco het volgende:was ik de enige, of waren er nog meer die dachten bij de opdracht van het fotograferen van de dolfijnen dat een Mol deze opdracht makkelijk zou kunnen saboteren...
Ik hoop dat ze dit wel hebben opgenomen op digibeta's die geknoopt zijn van Sri Lankawol
Sorry, ik ben groener dan links, maar van deze Flipje-braafheid krijg ik een sijpelende ster, exusez le uitdrukking.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |