quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:20 schreef rooiedraak het volgende:
lijkt wel op die gouwe ouwe braindeath
9 April in de UK. Verder weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:25 schreef daeri het volgende:
Hij ziet er zo nep uit dat ik em wil zienWanneer komt ie uit?
Die zombie die op de weg ligt... "are you ok?" Staat ie weer op... "ok, good to see that everything is fine!"quote:Op maandag 19 april 2004 16:29 schreef Gorro het volgende:
In de Empire waren ze erg positief over deze film (****). Gisteren ook de trailer gezien voor Dawn of the Dead en zag er zeker leuk uit.
dat komt alleen engelsen erop hebben gestemd. Straks als die amerikanen erop stemmen die geen gevoel voor echt humour hebben (alleen 'friends' humour) gaat ie vast wel omlaag.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij heeft een 8.0 op IMDb. En dat met toch al zo'n 1200 votes. Da's erg hoog voor een film uit dit genre.
Braindead ?quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
dit weet waarschijnlijk niemand mag zag toevallig ook zo'n spoof op zombie flicks. Wat misschien een beetje bezopen maar lag helemaal dubbel. Was ook een engels film. zombie werden in flarden geschoten. De moeder van de mensen die vast zaten was een zombie geworden en wou ze opeten. Geen idee wat de titel is. Super humour, a la naked gun + actie.
zal waarschijnlijk nooit meer achterhalen welk film dat was aangezien er vast talloze zijn
do not underestimate the power of the dork sidequote:Op vrijdag 23 april 2004 16:47 schreef Chillmeister het volgende:
zal waarschijnlijk nooit meer achterhalen welk film dat was aangezien er vast talloze zijn
Wanneer gaat hij in Nederland in premiere?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:24 schreef Knut het volgende:
Ik heb hem gezien bij een "persvoorstelling" vorige week.
HEERLIJKE FILM!
definitieve aanrader.
In 2004, weet de website van de distributeur te meldenquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij in Nederland in premiere?
dan blijven deze opties open:quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:18 schreef California het volgende:
[..]
In 2004, weet de website van de distributeur te melden.
Zo schrijf je dat nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:20 schreef rooiedraak het volgende:
lijkt wel op die gouwe ouwe braindeath
Zal over een uurtje of 2 mee kunnen doen met jequote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm nu gezien en het is een erg leuke film. Aanrader dus. (de Britse hype was terecht)
Het is trouwens geen parodie, het is gewoon een zombiefilm met een gezonde dosis humor. (is toch iets anders)
Het Zombaid-benefietDe Mexican standoff met bierflesjes
De platencollectie
De Cornetto
Ik kon zaterdag niet, ben toen maar naar de sneak gegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:28 schreef nederhorror.nl het volgende:
19 augustus 2004 in de Nederlandse Bioscopen. Gemist in de Pathé SEANCE?
Audiocommentaar van de zombiesquote:Those good folks over at Zeta Minor have posted details on Shaun of the Dead which stars Simon Pegg, Nick Frost, Dylan Moran, Kate Ashfield and Lucy Davis. The film, described as a romantic comedy - with zombies, will be available to own from the 6th September this year, priced at around £19.99. Extras will include an audio commentary by Simon Pegg and Edgar Wright, a second commentary by Pegg and co-stars Nick Frost, Dylan Moran, Kate Ashfield and Lucy Davis, a third with stars Bill Nighy and Penelope Wilton and a fourth by the zombies themselves! The disc will also feature extended bits with commentary, outtakes, a Man Who Would Be Shaun feature in which Simon Pegg and Nick Frost impersonate Sean Connery and Michael Caine and a new Funky Pete sequence in which Pete's swearing sequence is re-dubbed. But wait, there's more. Three comic strip sequences will fill in some of the plotholes (such as how did Ed get from the cellar to the shed) and a TV Bits feature which carries extended versions of the TV shows within the movie (Coldplay on T4, It's a Knockout Zombies, Trisha etc). Completing the set will be A Raw Meat making of featurette, five trailers and TV spots, three Zombie pic galleries, a storyboard comparison and a Zomb-O-Meter trivia track. We've attached the official region two artwork below:
Lijkt me een erg leuke DVD van een erg leuke filmquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Audiocommentaar van de zombies
het is dat ik hem al gezien hebquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:59 schreef furanku het volgende:
12 augustus in de bioscoop![]()
quote:DVD Extras include the following:
Audio Commentary
Commentary 1 – Simon Pegg & Edgar Wright
Commentary 2 – Simon Pegg, Nick Frost, Dylan Moran, Kate Ashfield & Lucy Davis
Commentary 3 – Bill Nighy & Penelope Wilton
Commentary 4 – The Zombies
Missing Bits
Extended bits – including commentary
Outtakes
The Man who would be Shaun – Simon Pegg and Nick Frost impersonate Sean Connery and Michael Caine
Funky Pete – Pete’s swearing sequence re-dubbed
Plotholes
Comic strip sequences with Voice Over from Lucy Davis, Simon Pegg & Nick Frost
- What Happened To Shaun When He Ran Off?
- What Happened To Diane When She Left The Winchester?
- How Did Ed Get From The Cellar To The Shed?
TV Bits
Extended edits of TV Shows within movies
- Coldplay on T4
- Fun Dead – Full version of It’s a Knockout Zombies
- Trisha – Your nine lives are up
- Trisha – I married a monster
- Remembering Z Day – Interview with Jeremy Thompson
Trails of the Dead
Fright Fest Exclusive Trailer
Official Teaser
Official Trailer
TV spots 1
TV Spots 2
Raw Meat – The Making Of
EPK Featurette
Simon’s Cam – Vignettes
Lucy’s Cam – Vignettes
Joe’s Diary – Vignettes
Edgar & Simon’s Flip Chart – Presentation of the 1st draft
SFX Comparison from Double Negative
Make Up Tests
Zombie’s Gallery
Photo Gallery – photo’s by Simon, Lucy and Charlotte
2000 AD STRIP – ‘There’s Something About Mary’
Poster Designs – Original Oscar poster to final official poster
Subtitles Selections
Storyboard Comparison – cut to film
Zomb-O-Meter – trivia track
ja zeker welquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
dat is best een respectabele uitgave
welkom in de 21e eeuw, de eeuw waarin internet definitief grenzen heeft laten verdwijnenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:03 schreef Cheetaaaah het volgende:
Ga hem denk ik ook kijken, trailer ziet er al top uit!
Waar hebben jullie die film allemaal al gezien? allemaal in Engeland geweest ofzo?
Hij is op veel plaatsen al gesneakt en hij heeft gedraaid op het Amsterdam Fantastic Film Festival.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:03 schreef Cheetaaaah het volgende:
Waar hebben jullie die film allemaal al gezien? allemaal in Engeland geweest ofzo?
Nee. Het is absoluut geen parodie. Het is een ontzettend leuke zombiefilm met typische britse humor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef Burbo het volgende:
Is het geen parodie op Dawn of the Dead?
nou het is wel een beetje een parodie hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee. Het is absoluut geen parodie. Het is een ontzettend leuke zombiefilm met typische britse humor.
Ik vind het eerder een komische zombiefilm, niet meteen een film die spot met het genre van de zombiefilm zelf, wat een parodie toch is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef Burbo het volgende:
Is het geen parodie op Dawn of the Dead?
Nee dat vind ik niet. Een parodie klinkt veel te banaal. Ze gaan juist met veel respect om met het zombiegenre en ze geven er een komische twist aan. Het is niet echt spottend bedoelt, en dat is met een parodie toch wel overduidelijk het geval.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou het is wel een beetje een parodie hoor
Stadskanaal ook niet.. straks draait hij hier helemaal niet en zal ik maar naar pathe in groningenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:39 schreef Cheetaaaah het volgende:
Kan het zijn dat hij in sommige bioscopen later uitkomt, in Cineworld in Beverwijk staat hij nog niet op de lijst
Die scene is echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:05 schreef keijz het volgende:
ik heb hem gister (in de bios) gezien, en hij is echt geweldig
![]()
dat stuk in the winchester, met die zombies en Queen![]()
hey, wat staat er nou op de vorige pagina: Shaun of the Deadquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die scene is echt geweldig ja.
Ik ben echt benieuwd naar de dvd-release, en dan specifiek naar de extra's.
Ik zeg dat ik benieuwd ben naar de extra's. Ik zeg niet dat ik niet weet welke extra's erop staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:14 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
hey, wat staat er nou op de vorige pagina: Shaun of the Dead
![]()
Ja, dit was echt zo in mijn geval.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:18 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is echt zo'n soort film waarbij ik bijna niet kan begrijpen dat je hem niet leuk vindt. Ook al hou je niet van zombiefilms, die britse humor is toch geniaal.
Die was idd.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:19 schreef Cheetaaaah het volgende:
Vond het stukje met het smijten van de LP´s ook zo briljant! welke LP is het waard om naar de kop van een zombie te smijten en welke niet.
echt heerlijke film
Dat was een grapje, toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
Ik zie ook absoluut geen connecties met Dawn of the dead... maar dat kan aan mij liggen.
Dat is een truukje dat de makers dankbaar geleend hebben van Guy Ritchie.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:45 schreef Aurelium het volgende:
Overigens vond ik het wel ontzettend vet gedaan als hij gaat pissen bijvoorbeeld of een broodje smeert
telkens die korte fragmenten waardoor hele normale dingen heel dreigend gebracht werden.
Fuck 'em, ik gooi m'n DVD erin! Lang geleden dat ik die gezien heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef dwerg het volgende:
'You've got red on you.'
Vanavond om 22.10 op RTL7. Geen idee waar dat zit op mijn tv, maar toch.
Zonder reclame.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Lithion het volgende:
[..]
Fuck 'em, ik gooi m'n DVD erin! Lang geleden dat ik die gezien heb.
En terechtquote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hehe, Shaun of the Dead staat nu in de IMDb top 250.
Hij is allang uit op dvdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Hijacking het volgende:
wil hem nog steeds zien maar heb geen goede download![]()
dat word dus wachten totdat die op dvd uit is
Pispauze.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef Sebasser het volgende:
Zonder reclame.
quote:Shaun: [in concerned tone] Mum, have you been bitten?
Barbara: No, but Philip has.
Shaun: Oh, OK.
Ed: [concerned] Has she been bitten?
Shaun: No, but Phillip has.
Ed: Oh, OK.
dat stroompje bloedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
Die dartpijlTranen in m'n ogen
![]()
'But dogs can't look up'
Zelfde hier. Ik dacht dat het echt zo'n lompe film zou zijn. Maar hij was super.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hahaha, ik had hem nog niet gezien, maar wat is die film geniaal zeg!
Het is eigenlijk meer een soort van cameo. Hij en Edgar Wright komen even in beeld als vastgeketende zombies waar mensen mee op de foto kunnen (en dat is ook meteen een van de weinige echt interessante punten van LotD).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zie trouwens net op imdb dat die acteur die Shaun speelt, ook in Land of the Dead speelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |