Help! ![]()
Weekendje alleen thuis en in plaats van de usual Spare Rib Express dacht ik maar eens iets te gaan koken enzo. Keuze: zeewolffilet want dat zag er leuk uit en klinkt stoer.
Enniewee, het leek me wel lekker om dat ding in te smeren met kruidenboter met wat knoflook erdoorheen en misschien wat extra kruiden - volgens het pakje is kruidenboter, ketchup, kerrie en sambal ook erg lekker, maar ik heb geen ketchup.
![]()
En dan moet het onder de ovengrill staat er achterop! Ik heb de knop van het oventje dat we hebben met alle geweld op grill proberen te draaien, maar na een halfuur kwam ik erachter dat je eerst de ovendeur open moet zetten voordat dat kan. Maar goed, nu kan ik hem in ieder geval aanzetten, dat scheelt een stuk.
Vragen: ik heb drie standen van het ovenrooster, hoog, middel en laag. Moet ie zo hoog mogelijk gezet worden in geval van ovengrillen, of bakt alles dan aan? En! Hoe leg je in godsnaam zo'n vis in de oven, nadat je hem hebt ingesmeerd met mijn mengsel? In folie? Gewoon zo?
Nou ja, over een uurtje ga ik er wel aan beginnen, misschien dat iemand dan antwoord heeft.
![]()
Ondertussen ga ik kloten met mijn marinade.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue