neequote:Op donderdag 25 maart 2004 19:22 schreef Djeez het volgende:
Ingrid en ik gaan op geregistreerd partnerschapsreis naar America, dat is in de buurt van Venlo. ( Center Parcs ) Weet iemand wat je daar allemaal kunt doen qua leuke dingen ? De hele dag zwemmen en sauna-en daar gaat ook vervelen. Ohja, we willen niet verder karren dan vijftig kilometer, en Ingrid heeft geen paspoort, dus buitenland wordt het niet.
Kasteeltuinen zijn idd erg mooi en de ijssalon heet Clevers, meervoudig Nederlands kampioen en als ik daar een ijsje eet voel ik me op vakantie op 15 km van huisquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:40 schreef knokkels het volgende:
Arcen: De Hertog Jan Bierbrouwerij .. Kasteeltuinen (vooral nu erg mooi...)
En daar ook in de buurt zit een geweldige ijszaak..
(ik ben de naam vergeten, en ik ga het ook maar niet aan mn ex vragen...![]()
Jaaaaaaaaaa..... DAT was hem..quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kasteeltuinen zijn idd erg mooi en de ijssalon heet Clevers, meervoudig Nederlands kampioen en als ik daar een ijsje eet voel ik me op vakantie op 15 km van huis![]()
www.clevers.nl
[offtopic]quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:04 schreef Klonk het volgende:
Maak er dan 20 km van, woon gelukkig niet in Venlo maar in Tegelen (ook een kutdorpje, maar ja, je moet iets thuis noemen)
Maar Venlo zuid heeft geen industrie terrein meer, alles is daar nu afgebroken (papierboer, slachthuis, transportbedrijf enzo wat er zat), alle industrie zit nu nu naar meer naar het westen namelijk op trade port west.
Jaaaaaaa.. zeker wel doen ook..quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:16 schreef Klonk het volgende:
mwoaah 2 jaar geleden was die zooi allemaal al plaat, maar goed we gaan weer ontopic
In hetzelfde Arcen kun je ook heerlijk badderen in de thermaalbaden, heerlijk warm (en zout)
In Venlo dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Er is hier in de buurt vrees ik weinig echt interessants te doen...
Grappig, da's een kilometer bij mijn vriendin vandaan. Ik woon er zelf niet veel verder van af. Voor toeristen is er volgens mij niet heel erg veel te doen, maar misschien helpt het een beetje als je zegt waar je van houdt...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:46 schreef Djeez het volgende:
Allemaal leuke tips, bedankt! En zoals we al haden gemeld, zitten wij in Center Parcs Loohorst.
Fout de ijssalon zit zowel in grubbenvorst ALS in arcenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:13 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Grappig, da's een kilometer bij mijn vriendin vandaan. Ik woon er zelf niet veel verder van af. Voor toeristen is er volgens mij niet heel erg veel te doen, maar misschien helpt het een beetje als je zegt waar je van houdt...
Overigens, die ijssalon waar ze het over hadden ligt in Grubbenvorst en niet in Arcen.
Oke, baas boven baasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fout de ijssalon zit zowel in grubbenvorst ALS in arcen![]()
was Clevers met dat mooie uitzicht op het water nou in Arcen, of Grubbenvorst?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:50 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Oke, baas boven baas, ik ben alleen bekend met Clevers in Grubbenvorst. Overigens heeft restaurant Soestdijk in Horst ook ijs van Clevers, maar da's dan weer geen ijssalon.
Dat zal dan wel in Arcen zijn geweest, wat dat ligt aan de Maas.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
was Clevers met dat mooie uitzicht op het water nou in Arcen, of Grubbenvorst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |