abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2001 @ 16:37:05 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1273198
so?
pi_1273199
dus?
pi_1273213
dat probeerde een gereformeerde gek uit Oudewater me ook een keer uit te leggen...
  woensdag 25 juli 2001 @ 17:32:14 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1273431
Gozer op mn werk vertelde me dat hij heilig geloofd in het feit dat we NOOIT op de maan zijn geweest...
Ik kon hem niet geloven maar heb eens rond gekeken op het internet, er zijn verschillende foto's die " vreemd " zijn ...
The truth was in here.
  woensdag 25 juli 2001 @ 17:40:53 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_1273473
post er eens een paar, ik heb het verhaaltje doorgelezen maar echt met duidelijk bewijs komen ze ook weer niet.
  woensdag 25 juli 2001 @ 19:21:37 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1273857
Ja, en er is nog nooit iemand in het solse gat geweest.

zelfs harrie niet, want hij liep er 2 x doorheen en het drijfzand dreef

pi_1273866
Ik heb in de X-Factor gelezen dat:

DIe foto's van op de Maan vervalst zijn door de Amerikaanse regering. Omdat er waarschijnlijk Ufo's op die foto's te zien waren..

pi_1273991
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 19:23 schreef bossie het volgende:

Jij gelooft ook in Sinterklaas en de kerstman neem ik aan. Die staan ook in alle tijdschriften/kranten/whatever.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1273996
Mwaa , ik zie je plaatje en je gelooft ook in Ajax.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  woensdag 25 juli 2001 @ 20:43:32 #11
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1274316
Hier nog een link met foto's, die moeten bewijzen dat de maanlanding fake is.

http://www.lunaranomalies.com/fake-moon.htm

woensdag 25 juli 2001 @ 21:55:54 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1274710
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:40 schreef SiGNe het volgende:
post er eens een paar, ik heb het verhaaltje doorgelezen maar echt met duidelijk bewijs komen ze ook weer niet.
Zoek maar op nasa+landing+moon+hoax

http://members.nbci.com/hknetworks/MoonLandingHoax.htm
Om nog een site te noemen die zich wijdt aan de ontmaskering.

The truth was in here.
pi_1274838
Ik heb net die foto's gezien die moeten bewijzen dat er nooit iemand op de maan is geweest gezien.
Misschien heeft iemand die foto's juist wel expres daarom vervalst...
  zondag 29 juli 2001 @ 01:29:04 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_1291580
Het schijnt dat er ook geen mensen bestaan maar dat wij slechts droombeelden zijn van God.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1298765
Bekijk ook es de tegenargumenten: http://www.apollo-hoax.co.uk/homepage.html
  dinsdag 31 juli 2001 @ 10:08:29 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1301514
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:16 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net die foto's gezien die moeten bewijzen dat er nooit iemand op de maan is geweest gezien.
Misschien heeft iemand die foto's juist wel expres daarom vervalst...
Ook als je ze gewoon kan vinden op www.nasa.com ? Want over die foto's heb ik het namelijk. Duidelijk te zien dat er gerommeld is met lichtval... enne in 69 al zon kwaliteit foto's maken is ook wel knap .
The truth was in here.
  dinsdag 31 juli 2001 @ 10:13:13 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1301544
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:15 schreef Semjase het volgende:
Bekijk ook es de tegenargumenten: http://www.apollo-hoax.co.uk/homepage.html
Zijn ook wel weer sterk!
The truth was in here.
  dinsdag 31 juli 2001 @ 10:16:28 #18
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1301564
Er was vroeger ook een keer zo'n mannetje op TV bij de NCRV-klassieker Showroom.

Toen hem verteld was dat er mensen op de maan waren geweest zei hij ook "En geij geluuf dah? Da's toch allemoal trukaasje"

De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 31 juli 2001 @ 15:36:47 #19
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_1303951
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 10:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

... enne in 69 al zon kwaliteit foto's maken is ook wel knap ....

Als ze naar de maan kunnen denk je niet dat ze dan foto's van goeie kwaliteit kunnen produceren. !!

Kom op, op een van de hierboven genoemde site staan heel duidelijk tegen argumenten voor al de zgn. fakes foto's die gepubliceerd zijn. En trouwens de mensen die beweren dat het hele maan gedoe een hoax was, en de foto's bekritiseren berusten allemaal hun vindingen op persoonijke mening, en geen feiten.

zo goed..?
  dinsdag 31 juli 2001 @ 16:18:39 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1304271
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 15:36 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

Als ze naar de maan kunnen denk je niet dat ze dan foto's van goeie kwaliteit kunnen produceren. !!

Kom op, op een van de hierboven genoemde site staan heel duidelijk tegen argumenten voor al de zgn. fakes foto's die gepubliceerd zijn. En trouwens de mensen die beweren dat het hele maan gedoe een hoax was, en de foto's bekritiseren berusten allemaal hun vindingen op persoonijke mening, en geen feiten.

Ja fijn dat je me quote hoor, maarre ik weet niet beter dan dat we op de maan zijn geweest en word geconfronteerd met anti maanlanding sites... en er zit ergens wel een punt in. En dat wil ik helemaal niet weten, mn leventje omtrend de maandlanding was kalm en rustig en ..... BOEEEEHOEEEEHOEEE
The truth was in here.
pi_1362867
eerrrmm vraagje, wat heeft het dan voor een nut om zo'n hoax op te zetten?
Let the beat control your body!
pi_1362873
quote:
Op woensdag 08 augustus 2001 07:31 schreef NeXoR88 het volgende:
idd
muziek, m'n lust en mijn leven
  woensdag 8 augustus 2001 @ 09:28:28 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1363329
quote:
Nou of het HOAX is valt nog te betwijfelen namelijk....

Er zijn mensen die echt zeker weten dat we niet op de maan zin geweest.
Er zijn mensen die echt zeker weten dat we wel op de maan zijn geweest.

En nu wil ik weten wat de gemiddelde FOKker er van denkt...

The truth was in here.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 14:37:19 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1366293
Nou.. ik wil zelf nog wel eens naar de maan.. de enige manier om te weten of er mensen zijn geweest of niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 16:19:05 #25
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_1416903
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 19:23 schreef bossie het volgende:

DIe foto's van op de Maan vervalst zijn door de Amerikaanse regering. Omdat er waarschijnlijk Ufo's op die foto's te zien waren..

Het is idd zo dat ze UFO's zagen, dat was duidelijk te horen over de radio (de halve wereld kon meeluisteren).
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 16:23:54 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_1416915
quote:
It's all about the money, it's all bout the dum dum didi dum dum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1461181
Och, als we niet op de maan zijn geweest zal die pathfinder en zijn rovertje ook wel niet op Mars zijn geweest. Begin me nu zelfs af te vragen of er ooit een mens zelfs maar de aarde heeft verlaten!!!

Aii..en dat superprimitieve leven wat dan schijnbaar is ontdekt op zo'n marsmeteoriet zal dan ook wel nep zijn!

Wie weet, misschien wordt het wel allemaal voor ons in scene gezet door een 1 of andere buitenaardse intelligentie...

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 22:54:25 #28
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1461243
Dit doet me denken aan die ene film met OJ Simpson, Capricorn One, waarin een marslanding gefaked wordt.
pi_1461269
er worden wel een aantal feiten in dat betoog NIET genoemd. Die worden oivergeslagen omdat anders het theorietje niet meer klopt.
pi_1487871
In veel van die oude astronautenpakken zitten nog volop resten maanstof, deze stof is hier op aarde zeeeer zeldzaam. Dus het kan niet fake geweest zijn
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 22:14:31 #31
14677 Fegisje
I love America
pi_1490126
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 16:23 schreef speknek het volgende:

[..]

ook DAT jah.. wat is nou weer.. dum dum didi dum dum?? gewoon een belachelijk rijmpje van een of ander bijdehand lelijk poepwijf?
I Love America
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 08:17:53 #32
521 ruby
Hell yeah!
pi_1505525
Maar onze Wubbo Okkels is toch op de Maan geweest of is dat ook weer fake?

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_1514535
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 08:17 schreef ruby het volgende:
Maar onze Wubbo Okkels is toch op de Maan geweest of is dat ook weer fake?

Toedels, Ruby

Wubbo heeft alleen maar een stukje met de space-shuttle gevlogen.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_1514613
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:07 schreef Beathoven het volgende:
In veel van die oude astronautenpakken zitten nog volop resten maanstof, deze stof is hier op aarde zeeeer zeldzaam. Dus het kan niet fake geweest zijn
de stof komt voor op aarde, dus kan het niet fake geweest zijn kan dus WEL fake geweest zijn

overigens is wubbo een soort muppet van chriet dus das ook geen bewijs

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap the motherfucker upside the head...
pi_1518118
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 12:02 schreef Capetown het volgende:
Wubbo heeft alleen maar een stukje met de space-shuttle gevlogen.
Ja, ik zat me net eigenlijk af te vragen of het eigenlijk wel waar was dat Wubbo op de Maan was geweest. Hmm, beetje in de war denk ik.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_1530433
Als de mensen niet op de maan geweest zijn dan ga ik me schoen opeten....

Men heeft satelieten overal vliegen, (wel satelieten maar geen maanlanding?), dat geval dat op mars land en rondrijd heeft zeer mooie foto's gemaakt (als dat waar is kan ook de mens op de maan landen).

Er zijn rotsblokken vanaf de maan meegenomen naar aarde en die zijn Idd heeeeeeeeeeeeel erg zeldzaam (komen niet op aarde voor), het schijnt zelfs dat de maan ons aan zeer veel jaren energie kan helpen.

Waarom zou de Nasa de maanlanding in scene hebben gezet?, omdat er aliens op te zien zijn?, of omdat ze de eerste wilde zijn?

De enige reden naar mijn weten zijn die sites opgericht om populair te worden en zo mensen aan te trekken tot die site.

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
  dinsdag 4 september 2001 @ 18:14:46 #37
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_1559019
Nou, opzich kan het wel zow zijn hoor, dat er nooit iemand is geweest, maar ze hebben nu al een soort "plezierreizen" voor MULTIbiljonairs, dat je dus voor weetikhoeveel pond naar de maan kan...........waarom zouden ze dat dan doen, hoe zouden ze al(zijn er toch nog best veel, over zoveel jaar he) die mensen stil kunnen houden, waarom stellen ze dat niet uit.......?
  woensdag 15 mei 2002 @ 10:32:24 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4199218
Nee Bastard,...we zijn niet op de maan geweest nee !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_4202794
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 16:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee zo simpel ligt het niet. Het zou dan meer zijn om te bewijzen dat de amerikaanse staat weer superieur is. Er zijn meer manieren om de wereld te domineren dan alleen met een leger. Bah, doet me denken aan 1984 van orwell.
  woensdag 15 mei 2002 @ 19:55:15 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4208221
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Nee Bastard,...we zijn niet op de maan geweest nee !
Dammit!! Jij bent de aanstichter van dit alles!

Ongelovige.

The truth was in here.
pi_4208680
Straks blijkt dat de maan ook nog es nep is

Het is gelul. En in de ruimte vliegen meer dingen die geen ufo's zijn... meteorieten die inde hens staan en zo....

En ik maar denk en dat ik met de staatsloterij een reis naar de maan kon winnen.... gaan we met de auto?

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
  donderdag 16 mei 2002 @ 10:23:54 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4214566
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dammit!! Jij bent de aanstichter van dit alles!

Ongelovige.

Yep,...ik ben de schuldige. Ik begon dit maanden geleden. En geloof me,....we zijn niet op de maan geland ! Maar je mag het ook wel geloven natuurlijk
  vrijdag 17 mei 2002 @ 08:58:52 #43
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_4220597
Sorry dat ik het zeg, maar:
grow up
Tjongejonge, daar gaan we weer.
Hoe vaak is hier al een topic op geweest.
Ik wil niet flauw zijn, maar het is gewoon kei easy om naar de maan te vliegen, veel makkelijker dan naar de bodem van de mariannetrog. Ennuh, er staat een reflector op de maan om laserstralen terug te kaatsen, wie heeft die daar dan geplant???? Conclusie: ja, we zijn er geweest.
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  vrijdag 17 mei 2002 @ 09:26:45 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4220887
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 08:58 schreef alien8ed het volgende:
grow up
Ik wil niet flauw zijn, maar het is gewoon kei easy om naar de maan te vliegen, veel makkelijker dan naar de bodem van de mariannetrog. Ennuh, er staat een reflector op de maan om laserstralen terug te kaatsen, wie heeft die daar dan geplant???? Conclusie: ja, we zijn er geweest.
Dank u!!
The truth was in here.
  vrijdag 17 mei 2002 @ 09:41:45 #45
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_4221045
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 19:44 schreef Guus het volgende:
Mwaa , ik zie je plaatje en je gelooft ook in Ajax.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_4226539
quote:
grow up
Hoeft ook niet hoor, denk je nou echt dat er mensen bij nodig zijn om een reflector op de maan te zetten?
Kun je ook doen met een kleine maanrovertje ofzo.

Ik denk dat de waarheid ergens tussenin zit.
Waarom gaan we anders nu dan niet naar de maan?
Er waren al plannen om in de 80er jaren een maanbasis te bouwen, alleen dat is nooit gebeurt omdat de maan schijnbaar "oninterresant" was.

Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zit.

pi_4227432
Ik vind het wel komisch dat er mensen denken dat we nooit op de maan geland zijn, hahahaha, het idee alleen al, het gaat toch nergens over?

-We kunnen atoombommen maken (degene die ze tegenwoordig maken die vagen complete landen weg) die zo nauwkeurig gericht kunnen worden met satelieten dat ze een mier nog kunnen raken ermee, maar de mens is nog nooit op de maan geland.
-Er zijn superveel ruimtemissies geweest in de ruimte, maar op de maan landen zou nog nooit iemand gedaan hebben. Nooit in ze opgekomen ofzo.
-De russen beginnen binnenkort pleziertochtjes de ruimte in, voor heel wat geld kan je daarin mee, maar de mens is nog nooit op de maan geland
-Als deze ontwikkeling op aarde zo aanhoud is het technisch mogelijk dat we over 20 jaar op een andere planeet kunnen wonen, maar de mens is nog nooit op de maan geland...

En waarom zou de mens nog nooit op de maan geland zijn?, al die sites zo fake als maar kan... Toen Amerika in strijd was met Rusland, wie het eerste op de maan zou zijn. Heeft Amerika zeker fake beelden gebruikt?, en zelfs als dat waar zou zijn, zouden er nog veeeeeeeel meerdere keren in show gezet moeten worden, waarom zouden ze dat doen?, De Maanlanding was juist goed voor Amerika, zo konden ze laten zien "Kijk ons nu, hoe goed we zijn Rusland!!! (in die tijd)". En als Rusland erachter zou komen dat het fake was waren er rare dingen gebeurt...

Dus dat apparaat wat op mars geland was is ook fake?, en als je dat niet beweert, wat is dan et punt om te beweren dat de maanlanding fake is?, dat we technisch niet in staat zijn erop te landen?, lijkt me erg sterk, doordat er meerdere plaatsgevonden hebben. Maarja, kan ik hier alleen maar om lachen. Sommige mensen zien echt overal iets achter. Of willen juist dit zien....

zaterdag 18 mei 2002 @ 06:08:02 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4230888
quote:
grow up
Ennuh, er staat een reflector op de maan om laserstralen terug te kaatsen, wie heeft die daar dan geplant???? Conclusie: ja, we zijn er geweest.
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  zaterdag 18 mei 2002 @ 14:04:31 #49
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4231606
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 16:19 schreef Chilly_Willy het volgende:

[..]

Het is idd zo dat ze UFO's zagen, dat was duidelijk te horen over de radio (de halve wereld kon meeluisteren).

Hmm... heb ik toch wat gemist.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4232000
quote:
Het is idd zo dat ze UFO's zagen, dat was duidelijk te horen over de radio (de halve wereld kon meeluisteren)
Volgens mij kwam er gewoon een meteoriet langsvliegen... Dat wil nog eens voor vreemd licht en zo zorgen....
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_4232554
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 20:34 schreef Preddie het volgende:
Ik vind het wel komisch dat er mensen denken dat we nooit op de maan geland zijn, hahahaha, het idee alleen al, het gaat toch nergens over?

-We kunnen atoombommen maken (degene die ze tegenwoordig maken die vagen complete landen weg) die zo nauwkeurig gericht kunnen worden met satelieten dat ze een mier nog kunnen raken ermee, maar de mens is nog nooit op de maan geland.
-Er zijn superveel ruimtemissies geweest in de ruimte, maar op de maan landen zou nog nooit iemand gedaan hebben. Nooit in ze opgekomen ofzo.
-De russen beginnen binnenkort pleziertochtjes de ruimte in, voor heel wat geld kan je daarin mee, maar de mens is nog nooit op de maan geland
-Als deze ontwikkeling op aarde zo aanhoud is het technisch mogelijk dat we over 20 jaar op een andere planeet kunnen wonen, maar de mens is nog nooit op de maan geland...

En waarom zou de mens nog nooit op de maan geland zijn?, al die sites zo fake als maar kan... Toen Amerika in strijd was met Rusland, wie het eerste op de maan zou zijn. Heeft Amerika zeker fake beelden gebruikt?, en zelfs als dat waar zou zijn, zouden er nog veeeeeeeel meerdere keren in show gezet moeten worden, waarom zouden ze dat doen?, De Maanlanding was juist goed voor Amerika, zo konden ze laten zien "Kijk ons nu, hoe goed we zijn Rusland!!! (in die tijd)". En als Rusland erachter zou komen dat het fake was waren er rare dingen gebeurt...

Dus dat apparaat wat op mars geland was is ook fake?, en als je dat niet beweert, wat is dan et punt om te beweren dat de maanlanding fake is?, dat we technisch niet in staat zijn erop te landen?, lijkt me erg sterk, doordat er meerdere plaatsgevonden hebben. Maarja, kan ik hier alleen maar om lachen. Sommige mensen zien echt overal iets achter. Of willen juist dit zien....

Sorry.... maar je praat poep.

Al die punten die jij opnoemde hoeven allemaal geen voorwaarde te zijn om op de maan te landen.

"Kijk ons nu, hoe goed we zijn Rusland!!!" En daar draaide het allemaal om.... amerika moest en zou winnen na de nederlaag van wie de eerste man in ruimte zou sturen.
Zo'n maanlanding is makkelijk te faken hoor, en zal ongetwijfeld ook als optie zijn gebruikt wanneer ze zagen dat de russen hen bijna zouden inhalen.
Er zijn trouwens onwijs veel dingen die niet kloppen, foto's waarop dingen staan die er niet behoren te staan, foto's waarop dingen ontbreken die erop behoren te staan.
Er is meer aan de hand dan wat wij weten.

En trouwens, een robotje laten landen is heel iets anders dan mensen ergens op te laten landen.

zaterdag 18 mei 2002 @ 19:26:03 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4234394
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 16:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sorry.... maar je praat poep.

Al die punten die jij opnoemde hoeven allemaal geen voorwaarde te zijn om op de maan te landen.

"Kijk ons nu, hoe goed we zijn Rusland!!!" En daar draaide het allemaal om.... amerika moest en zou winnen na de nederlaag van wie de eerste man in ruimte zou sturen.
Zo'n maanlanding is makkelijk te faken hoor, en zal ongetwijfeld ook als optie zijn gebruikt wanneer ze zagen dat de russen hen bijna zouden inhalen.
Er zijn trouwens onwijs veel dingen die niet kloppen, foto's waarop dingen staan die er niet behoren te staan, foto's waarop dingen ontbreken die erop behoren te staan.
Er is meer aan de hand dan wat wij weten.

En trouwens, een robotje laten landen is heel iets anders dan mensen ergens op te laten landen.

Genoeg poep dan, en geef ons screenshots wat onomstottelijk bewijst dat er we er niet zijn geweest...
The truth was in here.
  zondag 19 mei 2002 @ 13:53:28 #53
15828 Lightbeing
Love is the key.
pi_4240233
quote:

[..]

Ze zagen inderdaad vreemde schepen die ontzettend groot waren en die ze niet konden verklaren. Hun woorden waren ook "we zijn niet alleen". En dat kon inderdaad heel de wereld toen meeluisteren. Hebben ze goed trouwens in de doofpot weten te stoppen.
LOVE=LIGHT. Love to you all.
  zondag 19 mei 2002 @ 20:54:41 #54
8898 Darklight
pi_4243914
We zijn echt wel op de maan geweest, alleen de dingen die ze daar zagen hebben ze niet wereldkundig gemaakt.

Ik vind het vreemd dat we na Apollo 17 missie nooit meer op de maan zijn geweest, althans geen bemande missie.
Waarom niet?

pi_4243935
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:54 schreef Darklight het volgende:
We zijn echt wel op de maan geweest, alleen de dingen die ze daar zagen hebben ze niet wereldkundig gemaakt.

Ik vind het vreemd dat we na Apollo 17 missie nooit meer op de maan zijn geweest, althans geen bemande missie.
Waarom niet?

En dat terwijl het nu zo ontzettend simpel is vergeleken met toen, het is nu zelfs makkelijker om een bemande missie naar mars te sturen, dan toen een bemande missie naar de maan.
We hadden echt al lang een maanbasis kunnen hebben.
  zondag 19 mei 2002 @ 21:22:11 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4244225
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

We hadden echt al lang een maanbasis kunnen hebben.

En dan? Wat heb je er aan? En wil je daar blijven zitten op een steen met astronautenvoedsel?

Het is gewoon een prestatie geweest van de mens om daar te komen, als er goud was geweest of olie was het anders geweest.
Dusss.
Gaan we naar Mars... kijken wat we daar vinden.

The truth was in here.
pi_4244794
quote:
Op zondag 19 mei 2002 21:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dan? Wat heb je er aan? En wil je daar blijven zitten op een steen met astronautenvoedsel?

Het is gewoon een prestatie geweest van de mens om daar te komen, als er goud was geweest of olie was het anders geweest.
Dusss.
Gaan we naar Mars... kijken wat we daar vinden.

Sorry maar dit vind ik een beetje kortzichtig denken.... waarom zouden we dan uberhaupt de ruimte in moeten?
Wat hebben we daar dan te zoeken?

Zo'n maanbasis is heel fijn omdat er dan veel nieuwe technologiën kunnen worden ontwikkeld voor het overleven van de mens, beter "life-support" systemen, betere voortstuwing, leren hoe men moet omgaan met leven op een andere planeet/maan, je kunt op de andere kant van de maan een telescoop bouwen die ONTZETTEND goed kan functioneren omdat er geen storende atmosfeer is en er geen lichtvervuiling is, de maan kan dienen als lanceerbasis voor grote missies zodat er minder brandstof meehoeft omdat de zwaartekracht er velen malen kleiner is dan op aarde, op de maan is het isotoop helium3, welke een zeer sterke brandstof is voor raketten, moet ik nog doorgaan of vind je dit genoeg redenen om toch een maanbasis te bouwen?

zondag 19 mei 2002 @ 23:10:04 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4245741
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sorry maar dit vind ik een beetje kortzichtig denken.... waarom zouden we dan uberhaupt de ruimte in moeten?
Wat hebben we daar dan te zoeken?

Zo'n maanbasis is heel fijn omdat er dan veel nieuwe technologiën kunnen worden ontwikkeld voor het overleven van de mens, beter "life-support" systemen, betere voortstuwing, leren hoe men moet omgaan met leven op een andere planeet/maan, je kunt op de andere kant van de maan een telescoop bouwen die ONTZETTEND goed kan functioneren omdat er geen storende atmosfeer is en er geen lichtvervuiling is, de maan kan dienen als lanceerbasis voor grote missies zodat er minder brandstof meehoeft omdat de zwaartekracht er velen malen kleiner is dan op aarde, op de maan is het isotoop helium3, welke een zeer sterke brandstof is voor raketten, moet ik nog doorgaan of vind je dit genoeg redenen om toch een maanbasis te bouwen?

Mmm, ja, vooral met die lanceerbasis kan ik me vinden.
The truth was in here.
pi_4245931
quote:
Een Amerikaans congreslid heeft een wetsvoorstel ingediend om binnen twintig jaar een bemande missie naar Mars te sturen.

Het congreslid, Nick Lampson, zegt dat een eerste doelstelling is het ontwikkelen van ruimtevaartuigen binnen acht tot tien jaar. Over vijftien jaar moeten mensen leven en werken op de Maan en nog eens vijf jaar later moet de eerste bemande vlucht naar de Rode Planeet plaatsvinden.

Dit moet gebeuren met een herbruikbaar ruimteschip, een onderzoekscentrum op een maan van Mars, en een herbruikbare raket die tussen die maan en Mars zelf astronauten vervoert.

Er zit wel een kostenplaatje aan verbonden. Het project zal alleen al in het eerste jaar zo'n 58 miljoen euro kosten. In 2004 bedragen die kosten al 230 miljoen euro.

"Do i need to say more?"
pi_4247872
Ze moeten wel op de maan zijn geweest hoe kunnen ze anders ZOVEEL maan rots/steen/bende of hoe je het ook wel noemen daar vandaan gehaald hebben..

Die stoffen worden nog steeds onderzocht!!!

Gefokked!!
pi_4248731
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:21 schreef Preddie het volgende:

[..]

"Do i need to say more?"

Ja graag, ik zie namelijk het verband niet.

Dus omdat 1 congreslid het voorstel doet om naar Mars te gaan zijn we ook al op de Maan geland?

maandag 20 mei 2002 @ 02:51:51 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4248736
quote:
Op maandag 20 mei 2002 01:01 schreef Poepel het volgende:
Ze moeten wel op de maan zijn geweest hoe kunnen ze anders ZOVEEL maan rots/steen/bende of hoe je het ook wel noemen daar vandaan gehaald hebben..

Kan er af gevallen zijn en op aarde vallen...
The truth was in here.
pi_4248877
quote:

Hoe komen we dan aan die Mars stenen?
We zijn toch ook nog niet op Mars geweest.
Inderdaad zoals Bastard zegt, ze kunnen op de aarde zijn "gevallen".
  maandag 20 mei 2002 @ 08:24:15 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4249404
quote:

Beetje simpel gedacht he,.... Het enige wat ik beweerde (Ja,...ik ben de aanstichter van dit alles) is dat je niet alles blindelings moet geloven. Je zal nog schrikken wat waar en niet waar is in de wereld.

Mijn stelling is "We zijn niet op de maan geland". Vergis je niet,...ik hoop het natuurlijk wel. De meeste voor en tegenbeweringen zijn baarden van hier tot weet ik veel waar. Ik heb vroeger (doe dat nog steeds) alle punten tegenover elkaar gezet. Daarna kan je er niet meer omheen. We zijn allemaal in de poepert genomen om Amerika superieur te laten lijken....(je moet toegeven dat het best een goede is van ze)

pi_4252158
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:54 schreef Darklight het volgende:

Waarom niet?

vietnam was belangrijker op dat moment
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_4252252
quote:
Op zondag 19 mei 2002 21:22 schreef Bastard het volgende:

toen was alleen het doel om voor de russen op de maan te landen. voor de geologie van de maan had men geen intresse.....pas op het laatste moment (apollo 17)werdt een geoloog megestuurd (jack schmitt)op aandringen van DR. Levi Schoemacher.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 20 mei 2002 @ 15:04:56 #67
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4252351
Ik ben meestal wel iemand die te porren is voor dit soort "conspiracies".
Maar ik denk dat er wel degelijk mensen op de maan zijn geweest..
-
  maandag 20 mei 2002 @ 15:16:55 #68
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4252464
Ik heb eens een site gelezen waar die hele hoax-theorie van het landen op de maan vernietigd werd, ik zal eens kijken of ik em nog kan vinden. Daar stonden namelijk wel steekhoudende zaken.
  maandag 20 mei 2002 @ 15:45:33 #69
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4252818
Dit is er alvast een:

Minder uitgebreid die ik bedoelde, maar een hoop argumenten komen er in ieder geval terug.

maandag 20 mei 2002 @ 15:47:10 #70
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4252835
quote:
Op maandag 20 mei 2002 15:45 schreef Lithion het volgende:
Dit is er alvast een:

Minder uitgebreid die ik bedoelde, maar een hoop argumenten komen er in ieder geval terug.

quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:43 schreef Darklight het volgende:

-
  maandag 20 mei 2002 @ 16:02:04 #71
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
  maandag 20 mei 2002 @ 16:08:26 #72
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4253117
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:43 schreef Darklight het volgende:

Zou je een url niet even lezen voordat je hem post? Het gaat er juist over dat het GEEN fake is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4253702
quote:
Op maandag 20 mei 2002 02:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja graag, ik zie namelijk het verband niet.

Dus omdat 1 congreslid het voorstel doet om naar Mars te gaan zijn we ook al op de Maan geland?

Hahahaha, echt ongelooflijk, de mensen die nu roepen dat we nooit op de maan geland zijn ongeveer dezelfde mensen die vroeger voet bij stuk hielden dat de aarde plat was en dit 100% bewezen was...

En waar liggen die bewijzen nou?, ik zit om al die sites die hier gepost zijn (dat we dus niet op de maan geland zijn), smakelijk te lachen. Omdat zelfs een kind van 7 jaar uit kan leggen waarom je op bepaalde foto's dingen niet en wel ziet...

Wat ik hiermee wilt zeggen is dat dit een eeuwig duurende discussie is die nooit bewezen kan worden, totdat degene die het fantastische idee had zoiets te roepen zelf op de maan zou landen. (dan zijn dit soort mensen overtuigt)

Verder kan je er niks tegen bewijzen, want dat kan je niet...

maandag 20 mei 2002 @ 16:58:34 #74
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_4253759
Ik zal het jullie sterker vertellen. De maan bestáát niet eens.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_4253839
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:58 schreef KP het volgende:
NOG wat sterker....................
I'VE TOUCHT THE MOON

jaaaaaaaaaaaaren geleden bij een expositie, daar kon je een stukje maansteen aanraken

pi_4253879
quote:
Hahaha, inderdaad, en je zou zelfs aan kunnen tonen dat het echt zo is. En als je hem savonds ziet zeg je "Agh ja, maar dat is toch allemaal geprojecteerd"
pi_4253955
quote:
Op maandag 20 mei 2002 16:54 schreef Preddie het volgende:

[..]

Hahahaha, echt ongelooflijk, de mensen die nu roepen dat we nooit op de maan geland zijn ongeveer dezelfde mensen die vroeger voet bij stuk hielden dat de aarde plat was en dit 100% bewezen was...

Je kraamt me hendige flauwekul uit jongen.
Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat we niet echt op de maan zijn geweest.
quote:
En waar liggen die bewijzen nou?, ik zit om al die sites die hier gepost zijn (dat we dus niet op de maan geland zijn), smakelijk te lachen. Omdat zelfs een kind van 7 jaar uit kan leggen waarom je op bepaalde foto's dingen niet en wel ziet...
Die heb ik niet, net zomin dat jij kan bewijzen dat we WEL op de maan zijn geweest.
quote:
Wat ik hiermee wilt zeggen is dat dit een eeuwig duurende discussie is die nooit bewezen kan worden, totdat degene die het fantastische idee had zoiets te roepen zelf op de maan zou landen. (dan zijn dit soort mensen overtuigt)

Verder kan je er niks tegen bewijzen, want dat kan je niet...

En jij kunt ook niet bewijzen dat we er wel zijn geweest.
Pff een paar kilo maansteentjes, ha die vind je hier ook gewoon op aarde hoor en live tvbeelden kunnen ook gefaket worden.

Ik vind het zo sneu dat mensen zomaar alles aannemen van wat de VS beweert. Het is echt heel goed mogelijk dat we nog nooit op de maan zijn geweest, het is ook weer goed mogelijk natuurlijk dat we er wel zijn geweest. En dat heb ik ook nooit ontkend, ik ben alleen een beetje meer sceptischer ten opzichte van wat mij wordt verteld door de VS en andere landen/instanties.

Wat ik wel interresant vond is dat van die astronauten die zeggen dat ze niet alleen zijn, wel een paar keer van gehoord maar nooit echt een bron van gezien ofzo.

Heb trouwens ook al een paar keer gelezen dat men in australië andere "live" tvbeelden zag dan in de VS. Waarbij Armstrong in het voertuig klom om vervolgens er weer uit te klimmen en z'n bekende uitspraak te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 20-05-2002 17:23]

maandag 20 mei 2002 @ 17:41:58 #78
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_4254404
quote:
Op maandag 20 mei 2002 17:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat we niet echt op de maan zijn geweest.
[..]

Die heb ik niet, net zomin dat jij kan bewijzen dat we WEL op de maan zijn geweest.
[..]

Pff een paar kilo maansteentjes, ha die vind je hier ook gewoon op aarde hoor en live tvbeelden kunnen ook gefaket worden.

Ik vind het zo sneu dat mensen zomaar alles aannemen van wat de VS beweert. Het is echt heel goed mogelijk dat we nog nooit op de maan zijn geweest, het is ook weer goed mogelijk natuurlijk dat we er wel zijn geweest. En dat heb ik ook nooit ontkend, ik ben alleen een beetje meer sceptischer ten opzichte van wat mij wordt verteld door de VS en andere landen/instanties.

Wat ik wel interresant vond is dat van die astronauten die zeggen dat ze niet alleen zijn, wel een paar keer van gehoord maar nooit echt een bron van gezien ofzo.

Heb trouwens ook al een paar keer gelezen dat men in australië andere "live" tvbeelden zag dan in de VS. Waarbij Armstrong in het voertuig klom om vervolgens er weer uit te klimmen en z'n bekende uitspraak te doen.

Eindelijk,.............bedankt !
pi_4254634
quote:

[..]

[..]

[..]

Oftewel, jij twijfelt aan alles wat je ziet/ hoort/ leest etc. of iig het meeste ervan... Dan zal je wel een druk leven hebben met discusseren. (dan bedoel ik wat andere landen zeggen/ grote dingen die gebeuren etc)

En het feit dat we wel op de maan zijn geweest heeft meer ondersteuning dan dat we dat niet zijn (wel heeeeeeeeel veel meer ondersteuning). Uren films/ foto's etc.

En de foto's die ik dan ziet als "bewijs" (noem het eerder lachwekkend) zijn juist het bewijs dat we er wel geweest waren.

pi_4254669
quote:
Op maandag 20 mei 2002 17:54 schreef Preddie het volgende:

[..]

Oftewel, jij twijfelt aan alles wat je ziet/ hoort/ leest etc. of iig het meeste ervan... Dan zal je wel een druk leven hebben met discusseren. (dan bedoel ik wat andere landen zeggen/ grote dingen die gebeuren etc)

En het feit dat we wel op de maan zijn geweest heeft meer ondersteuning dan dat we dat niet zijn (wel heeeeeeeeel veel meer ondersteuning). Uren films/ foto's etc.

En de foto's die ik dan ziet als "bewijs" (noem het eerder lachwekkend) zijn juist het bewijs dat we er wel geweest waren.

Ik heb hier iets van 20 uur aan DVD materiaal liggen van Star Trek, betekent dat dat Star Trek dan ook echt is gebeurt?
pi_4254694
Ook een leuke wetenswaardigheid.

Die maanrover... hoe hebben ze die op de maan gekregen?
Op de bouwtekeningen van die Lunar-Module was er helemaal geen plaats meer, en binnenin was het ontzettend krap.
Aan de buitenkant kan ook niet aangezien die Lunar-Module weer ergens anders in ging en het echt milimeterwerk was.

pi_4254722
quote:
Op maandag 20 mei 2002 17:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb hier iets van 20 uur aan DVD materiaal liggen van Star Trek, betekent dat dat Star Trek dan ook echt is gebeurt?

Dat zijn Speelfilms, als jij wilt bewijzen dat de maanlanding een speelfilm is, kom dan met BEWIJZEN. Ik hoef niet te bewijzen dat deze echt gebeurt is (als je een beetje naar de technologie bekijkt die de mens had rond die tijd) en dat de maanlanding echt plaatsgevonden heeft, Rusland heeft het bevestigd... en die laten echt wel onderzoeken doen....

Als wij hadden beweert dat 9 jaar na christus de mens op de naam geweest is, en jij zegt dat dat niet zo is. Dan had je een punt. Maar nu zie ik het zo:

-Jaren is het bekent dat de mens op de maan is geweest
Een fokker roept dat dit niet zo is... (bewijs?)

Op die manier kan je over heeeel veel discussies gaan beginnen....

pi_4254756
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:03 schreef Preddie het volgende:

[..]

Dat zijn Speelfilms, als jij wilt bewijzen dat de maanlanding een speelfilm is, kom dan met BEWIJZEN. Ik hoef niet te bewijzen dat deze echt gebeurt is (als je een beetje naar de technologie bekijkt die de mens had rond die tijd) en dat de maanlanding echt plaatsgevonden heeft, Rusland heeft het bevestigd... en die laten echt wel onderzoeken doen....

Als wij hadden beweert dat 9 jaar na christus de mens op de naam geweest is, en jij zegt dat dat niet zo is. Dan had je een punt. Maar nu zie ik het zo:

-Jaren is het bekent dat de mens op de maan is geweest
Een fokker roept dat dit niet zo is... (bewijs?)

Op die manier kan je over heeeel veel discussies gaan beginnen....

Ik heb toch al een paar keer gezegd dat ik geen bewijs heb.
Ik zeg alleen maar dat ik sceptisch ben ten opzichte van wat mij wordt verteld.
Geloof jij soms ook alles wat je verteld wordt?
Dat de VS bv geen blackprojects heeft lopen.
Of dat het voertuig bij roswell een weerballon is die zelfs een ervaren militair op het eerste oog perongeluk niet kon herkennen, zelfs niet na nader onderzoek.
Als dat zo is dan ben je wel erg lichtgelovig.
pi_4254762
quote:
Op maandag 20 mei 2002 17:59 schreef Refragmental het volgende:

Op de bouwtekeningen van die Lunar-Module was er helemaal geen plaats meer, en binnenin was het ontzettend krap.
Aan de buitenkant kan ook niet aangezien die Lunar-Module weer ergens anders in ging en het echt milimeterwerk was.

Lolz, en denk jij nu echt dat Amerika (die volgens jouw alles in scene zet), hier geen rekening mee zou houden van "Als we die bouwtekeningen wat realistischer maken, word onze sceneplan nog realistischer!!!!"

Een acteur laat doet toch ook zijn horloge af als hij gefilmt word in een middeleeuse speelfilm?

Wat ik hiermee wilt zeggen, is dat als het "nep" was, ze deze dingen absoluut beter hadden "vernept", zodat mensen zoals jij, die overal "dat kan niet" inzien de mond weten te snoeren.

Ik ben geen technicus, dus ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben. Maar ik weet je wel te vertellen dat ook die foto's absoluut niet nep waren

pi_4254776
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb toch al een paar keer gezegd dat ik geen bewijs heb.
Ik zeg alleen maar dat ik sceptisch ben ten opzichte van wat mij wordt verteld.
Geloof jij soms ook alles wat je verteld wordt?
Dat de VS bv geen blackprojects heeft lopen.
Of dat het voertuig bij roswell een weerballon is die zelfs een ervaren militair op het eerste oog perongeluk niet kon herkennen, zelfs niet na nader onderzoek.
Als dat zo is dan ben je wel erg lichtgelovig.

Nu haal jij feiten en "Dingen geloven" door elkaar. De maanlanding was een feit. De dingen die jij opnoemt zijn geen feiten. Alleen maar raadsels. En dat is de maanlanding absoluut niet.
pi_4254842
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:06 schreef Preddie het volgende:

[..]

Lolz, en denk jij nu echt dat Amerika (die volgens jouw alles in scene zet), hier geen rekening mee zou houden van "Als we die bouwtekeningen wat realistischer maken, word onze sceneplan nog realistischer!!!!"

Een acteur laat doet toch ook zijn horloge af als hij gefilmt word in een middeleeuse speelfilm?

Wat ik hiermee wilt zeggen, is dat als het "nep" was, ze deze dingen absoluut beter hadden "vernept", zodat mensen zoals jij, die overal "dat kan niet" inzien de mond weten te snoeren.

Ik ben geen technicus, dus ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben. Maar ik weet je wel te vertellen dat ook die foto's absoluut niet nep waren

Foto's zijn zowat het makkelijkst te vervalsen van ze allemaal.
pi_4254864
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:08 schreef Preddie het volgende:

[..]

Nu haal jij feiten en "Dingen geloven" door elkaar. De maanlanding was een feit. De dingen die jij opnoemt zijn geen feiten. Alleen maar raadsels. En dat is de maanlanding absoluut niet.

Waarom zou de maanlanding een feit zijn?
Die hele maanlanding is echt makkelijk te faken hoor, zolang je maar genoeg centen hebt.
En toen in die tijd was het echt cruciaal dat de VS als eerste op de maan zou landen.
pi_4254939
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou de maanlanding een feit zijn?
Die hele maanlanding is echt makkelijk te faken hoor, zolang je maar genoeg centen hebt.
En toen in die tijd was het echt cruciaal dat de VS als eerste op de maan zou landen.

Dat klopt, het was een strijd tegen Rusland. En ik denk niet dat ze dat risico hadden genomen na miljoenen en miljoenen in investering hebben gestoken aan onderdelen en voorbereiding. En oppeens weet je het, we gaan een film maken!!!

Weet je wel wat er allemaal nodig is om zoiets groots te vervalzen, volgens mij snappen veel mensen dat niet. Als Rusland in die tijd erachter zou komen dat het vals wat, had Amerika letterlijk een probleem gehad. En dat hadden ze echt niet op het spel gezet.

Maar nu nog het bewijs..., je kan wel zeggen van "het is ook niet bewezen dat we op de maan zijn geweest", maar dan kan ik alles wel tot "niet gelovig" omzetten.

En stel, je had gelijk, waarom laten ze dan alsnog daarna 15 of meer andere raketten opstijgen richting de maan?, dat kost toch miljoenen en miljoenen aan geldverspilling?, hadden ze dat net zo goed ook in scene kunnen zetten.

Volgens mij is jouw hele leven een film

pi_4254977
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:27 schreef Preddie het volgende:

[..]

Dat klopt, het was een strijd tegen Rusland. En ik denk niet dat ze dat risico hadden genomen na miljoenen en miljoenen in investering hebben gestoken aan onderdelen en voorbereiding. En oppeens weet je het, we gaan een film maken!!!

Weet je wel wat er allemaal nodig is om zoiets groots te vervalzen, volgens mij snappen veel mensen dat niet. Als Rusland in die tijd erachter zou komen dat het vals wat, had Amerika letterlijk een probleem gehad. En dat hadden ze echt niet op het spel gezet.

Maar nu nog het bewijs..., je kan wel zeggen van "het is ook niet bewezen dat we op de maan zijn geweest", maar dan kan ik alles wel tot "niet gelovig" omzetten.

En stel, je had gelijk, waarom laten ze dan alsnog daarna 15 of meer andere raketten opstijgen richting de maan?, dat kost toch miljoenen en miljoenen aan geldverspilling?, hadden ze dat net zo goed ook in scene kunnen zetten.

Volgens mij is jouw hele leven een film

Alles is te faken, zolang je er maar genoeg geld in stopt zoals ik al zei.
Ik denk dat de VS inderdaad misschien wel op maan is geweest, alleen niet tijdens die zogenaamde echte vluchten.
pi_4255256
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik denk dat de VS inderdaad misschien wel op maan is geweest, alleen niet tijdens die zogenaamde echte vluchten.

Dus na een film gemaakt te hebben gingen ze alsnog..., wel een vreemd verhaal...

En al die getuigen dan, de media etc. En nog nooit is er iets uitgelekt? , en oppeens gingen ze wel een echte vlucht maken naar de maan?, Waarom zouden ze dan eerst een fake film maken (wat heel erg risicovol was, als deze zou mislukken was Amerika ongeveer status van betrouwbaarheid kwijt). en daarna alsnog wel naar de maan te gaan?

En dat kan niet door Rusland gebeurt zijn (wie het eerst er is heeft gewonnen). Dat is juist een reden om het wel echt te doen. Je gaat namelijk niet faken als Rusland je achterna zit, en al helemaal niet als ze op bewijzen uitzijn waarbij het idd. een fake zou zijn.

Mijn stelling is nu dus:

Waarom zouden ze alsnog een film gemaakt hebben, als ze daarvoor enorm veel geld hebben neergeteld voor research en ontwikkeling. Bouw van Raket, opsteigen, manschappen opleiden etc. En dan ook nog eens een film maken, dus iedereen omkopen nooit iets naar buiten te brengen, nooit een woord erover te zeggen, etc,etc etc.

En nog nooit is er 1 twijfeling geweest / of gerucht bij de media dat het fake zou zijn. Ik bedoel, dan zou er veeeel meer aandacht aan zijn besteed (je weet hoe media is, die zoeken of maken nieuws aan).

maandag 20 mei 2002 @ 19:02:50 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4255429
quote:
The truth was in here.
pi_4255441
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:49 schreef Preddie het volgende:

[..]

Dus na een film gemaakt te hebben gingen ze alsnog..., wel een vreemd verhaal...

Waarom zouden ze dan eerst een fake film maken

Mijn stelling is nu dus:

Waarom zouden ze alsnog een film gemaakt hebben, als ze daarvoor enorm veel geld hebben neergeteld voor research en ontwikkeling. Bouw van Raket, opsteigen, manschappen opleiden etc.

mischien om de russen te misleiden zodat amerika rustig de verdere ontwikkelingen kon doen !?!
pi_4255511
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:03 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

mischien om de russen te misleiden zodat amerika rustig de verdere ontwikkelingen kon doen !?!

Maar hoe kan je nu een rustige ontwikkeling doen als je net een film gemaakt heb en je moet zorgen dat er echt werkelijk niks van mag uitlekken..., je moet dan juist hartstikke voorzichtig zijn en je concentreren op de personen die hebben meegewerkt aan het "fake" project om te zorgen dat ze hun mond dichthouden. Als je er al aan denkt is het volgens makkelijker naar de maan te gaan als een fake film naar de maan uitbrengen
pi_4255607
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:10 schreef Preddie het volgende:

[..]

Maar hoe kan je nu een rustige ontwikkeling doen als je net een film gemaakt heb en je moet zorgen dat er echt werkelijk niks van mag uitlekken..., je moet dan juist hartstikke voorzichtig zijn en je concentreren op de personen die hebben meegewerkt aan het "fake" project om te zorgen dat ze hun mond dichthouden. Als je er al aan denkt is het volgens makkelijker naar de maan te gaan als een fake film naar de maan uitbrengen

voor het juiste bedrag (of bedreiging) houd iedereen z'n mond.........
voor de eer van het land is niks te duur
pi_4255634
Maarja, daarover kan je eeuwig over doordiscusseren opzich...

Maar de topic-titel klopt dan niet:

-Er is nooit iemand geweest op de maan

Er word alleen beweert dat de mens in het begin er niet op is geweest, maar later dus wel (om dus de rusland race te winnen).

pi_4255649
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:22 schreef Preddie het volgende:
Maarja, daarover kan je eeuwig over doordiscusseren opzich...

Maar de topic-titel klopt dan niet:

-Er is nooit iemand geweest op de maan

Er word alleen beweert dat de mens in het begin er niet op is geweest, maar later dus wel (om dus de rusland race te winnen).

klopt
pi_4255690
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:24 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

klopt

Mmakay, dan heb ik veel meer niet te zeggen

off-topic, trash, wil jij nog even op die bandopname topic reageren?

maandag 20 mei 2002 @ 19:31:47 #98
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_4255760
quote:
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_4255820
quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:27 schreef Preddie het volgende:

[..]

Mmakay, dan heb ik veel meer niet te zeggen

off-topic, trash, wil jij nog even op die bandopname topic reageren?

ik zie dat je icq hebt ik zal het ff insalleren dan kunnen we er daarop verder gaan
  maandag 20 mei 2002 @ 20:04:25 #100
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4256286
quote:
Er is fotografisch bewijs, filmmateriaal en gesteente dat van de maan afkomt. Zolang jij niet kan weerleggen dat die opnamen niet authentiek zijn (en veel kritiek die erop geuit is wordt in die sites die ik al eerder postte weerlegd) is dat gewoon bewijs dat we er geweest zijn.
quote:
Dan moet je dus aantonen dat ze fake zijn.
quote:
Heb trouwens ook al een paar keer gelezen dat men in australië andere "live" tvbeelden zag dan in de VS.
Waar heb je dat gelezen?
quote:
Waarbij Armstrong in het voertuig klom om vervolgens er weer uit te klimmen en z'n bekende uitspraak te doen.
Logisch, ze moesten toch eerst een camera plaatsen om dat moment op te nemen. Gewoon in scene gezet om het geheel officiëler te maken.
  maandag 20 mei 2002 @ 20:14:37 #101
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4256475
quote:

Lees die sites maar eens. Simpel opvouwmechanisme maken, gaat prima. In de videobeelden zie je ook goed dat het geheel erg minimalistisch is opgebouwd. Een bodemplaat, stoeltje erop en verder niets extra's.
quote:
Hij zat dus wel aan de buitenkant opgevouwen.
quote:
Op maandag 20 mei 2002 18:30 schreef Refragmental het volgende:
Nee, niet alles is te faken. Probeer jij maar eens een ruimte van enkele tientallen meters oppervlak en enkele meters hoog (zo groot als de ruimte die je ziet waarin de rover rondrijdt bijvoorbeeld) en die vervolgens vacuüm te trekken en bovendien nog eens de zwaartekracht dusdanig te verminderen dat je dezelfde situatie krijgt als op de maan. De manier waarop stof opdwarrelt en weer neerkomt kun je anders bijvoorbeeld niet namaken, laat staan de manier waarop die mensen zich voortbewegen.
pi_4258403
over fake ........kijk eens naar de film CAPRICORN ONE
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:27:53 #103
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4265565
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:40 schreef SiGNe het volgende:
Een echte wetenschapper zal het meteen beamen:

Je kunt niet bewijzen dat je ergens niet bent geweest. Iedere website die anders beweert kun je METEEN negeren.

Weer helemaal terug in de Übercrew
  dinsdag 21 mei 2002 @ 14:36:26 #104
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4265670
Overigens, dit onderwerp is al vaak besproken in de nieuwsgroep nl.wetenschap, daar staat het inmiddels al te boek als het Mark Peeters fenomeen.

Voor de niet-intimi: Mark Peeters is iemand met een Belgische ISP die om de zoveel weken de wetenschap/science-ng's teistert met dezelfde soort beweringen als deze.

Kijk eens op:

Google

Over Mark Peeters

dinsdag 21 mei 2002 @ 14:39:49 #105
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4265707
quote:

Wat ik veel belangrijker vindt: Er is een spiegel op de maan geplaatst, waar je met een laser op kunt schieten, en de straal komt dan terug. Hoe hebben ze die spiegel er volgens jou dan gekregen ?
pi_4266315
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 14:39 schreef Joker1977 het volgende:

[..]

Wat ik veel belangrijker vindt: Er is een spiegel op de maan geplaatst, waar je met een laser op kunt schieten, en de straal komt dan terug. Hoe hebben ze die spiegel er volgens jou dan gekregen ?

Die kun je ook op de maan krijgen zonder de hulp van mensen hoor.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 16:19:27 #107
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4266786
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 15:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die kun je ook op de maan krijgen zonder de hulp van mensen hoor.

Mijn fantasie gaat niet zo ver, help me eens ?
pi_4266820
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 16:19 schreef Joker1977 het volgende:

[..]

Mijn fantasie gaat niet zo ver, help me eens ?

Denk je echt dat ze daar mensen voor nodig zullen hebben?
Die rover op mars hebben ze daar ook gekregen zonder mensen hoor.
  dinsdag 21 mei 2002 @ 16:53:39 #109
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4267210
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 16:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je stellingen worden steeds absurder, nu ontken je ook al dat er mensen op het vlucht-centrum werken?!
pi_4270079
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 16:53 schreef Joker1977 het volgende:

[..]

Je stellingen worden steeds absurder, nu ontken je ook al dat er mensen op het vlucht-centrum werken?!

Nope, ik zeg alleen dat dat ding ook op de maan kan zijn geplant door robots, echt niks absurds aan hoor, doen we al jaren.
pi_4270437
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 16:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

dat zal dan ook weer gefaked zijn ...........DUH
zo kunnen we nog uren doorgaan

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 21-05-2002 21:46]

woensdag 22 mei 2002 @ 11:48:51 #112
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_4277104
De mens is op de maan geweest. Waarom? Er zijn bewijzen in de vorm van stenen, videobeelden en dergelijke. Deze zouden vals kunnen zijn, maar bewijs dat dan. Er is geen bewijs dat ze vals zijn.
Dan nog wat: sommige mensen zeggen dat die reflector er ook door een robot, of zoiets, neergezet had kunnen worden, dat is waar. Maar als ze een robot daar kunnen landen, dan toch ook mensen. Mensen laten landen op de maan is een stuk makkelijker dan een robot lijkt mij.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_4279003
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 11:48 schreef tvlxd het volgende:
Mensen laten landen op de maan is een stuk makkelijker dan een robot lijkt mij.
Niet echt.
Mensen moeten namelijk weer terug, en ze moeten ook zachtjes landen. En dan heb ik het nog niet eens over de lifesupport systemen.
Een robot "pleur" je gewoon op de maan en zorgt dat ie werkt.
pi_4282160
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 14:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een robot "pleur" je gewoon op de maan en zorgt dat ie werkt.

een robot "PLEUR" je niet zomaar op een ander hemelichaam
er komt netzoveel bij kijken dan dat je iets levends ergrns
oppleurt

maar een minpuntje van een robot is dat die geen eigen initiativ heeft om iets zelfstandigs te doen..........

maar dit is iets voor een nieuw topic...wat kunnen we het beste naar de maan sturen

woensdag 22 mei 2002 @ 21:57:15 #115
25150 Babe_Charly
waarom toch?
pi_4285240
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 20:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nope, ik zeg alleen dat dat ding ook op de maan kan zijn geplant door robots, echt niks absurds aan hoor, doen we al jaren.

En vervolgens ontken je de maanlanding... You are one piece of work, bro' !
Vrij zijn is fijn
pi_4287109
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 21:57 schreef Babe_Charly het volgende:

[..]

En vervolgens ontken je de maanlanding... You are one piece of work, bro' !

Ik ontken helemaal niks.
  zondag 26 mei 2002 @ 13:38:01 #117
20738 Barisje
Vizontele
pi_4331347
Waarom zijn eigenlijk de Russen nooit op de maan geland?
pi_4331694
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:38 schreef Barisje het volgende:
Waarom zijn eigenlijk de Russen nooit op de maan geland?
Geen $$$
  woensdag 5 juni 2002 @ 03:58:31 #119
29706 DonQuichotte
Ongekend Koppig :)
pi_4454363
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 14:21 schreef Refragmental het volgende:
Mensen moeten namelijk weer terug, en ze moeten ook zachtjes landen.
Beste Refragmental,

Ga eens een keer op Schiphol kijken, daar landen dagelijks duizenden mensen zachtjes, bij een veel hogere zwaartekracht dan op de maan.

Wat betreft life-support; ga eens naar een duikboot kijken.

De relevantie van je argumenten doet vermoeden dat je zelf ooit niet al te zacht geland bent..

"To do is to be", Aristotle.... "To be is to do", Descartes....."Do-be-do-be-do", Sinatra......
  woensdag 5 juni 2002 @ 04:51:05 #120
11464 Cosma-Shiva
ikookvanjou
pi_4454372
Zijn er eigenlijk ook boeken over de fake-maanlanding?

Zo ja, plaatst u hier de isbn nrs svp.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  Admin woensdag 5 juni 2002 @ 08:56:49 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_4454662

Wat een belachelijk topic !!
Deze 'conspiracy theorie' is er al vanaf de maanlanding zelf en sinds die tijd zijn alle 'argumenten' van mensen die denken dat de maanlanding gefaked is al lang en breed weerlegd en gereduceerd tot onzin.

oa op http://www.lunaranomalies.com/fake-moon.htm worden een aantal zaken haarfijn uitgelegd.

Wel grappig om te zien hoe een massahysterie op FOK! ontstaat. Mensen lezen een paar berichten, bekijken een website en geloven meteen dat de maanlanding fake is.
Het blijkt ongelofelijk makkelijk mensen iets wijs te maken, als je het maar aannemelijk maakt door het weglaten van cruciale informatie.

Jullie hebben ECHT teveel naar the x-files gekeken...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:55:25 #122
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_4540098
Tevens zou de omvang van het verbergen dat de amerikanen niet op de maan geland zijn. immens maar dan ook immens groot moeten zijn. Al die jaren research, enorme onderzoekslaboratoria, raket-lanceringen, bouwen van de appollo's. de gigantische media-aandacht. Allemaal nep?
En dat dan al 40 jaar zo houden. Nee als het nep was geweest was het al lang opgedoekt. daarvoor zitten er gewoon teveel facetten aan de apollo operatie. En tevens zouden de russen ook heus wel meegekeken hebben en alles nauwlettend gevolgd hebben. als die ok maar 1 bewijsje zouden hebben gevonden dat het nep was hadden die ook al lang mord en brand geschreeuwd.
Tuurlijk is er de kans dat sommige foto;s gefaked zijn en met de computer veranderd vor een nog grotere amerikaanse glorie maar alles nep? denk't niet
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_4566717
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 08:56 schreef Danny het volgende:
Volgens mij moet je meer de X-Files kijken + Dit topic 20x doorlezen en die site misschien kunnen we je nog bekeren
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4596534
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoeft ook niet hoor, denk je nou echt dat er mensen bij nodig zijn om een reflector op de maan te zetten?
Kun je ook doen met een kleine maanrovertje ofzo.

Ik denk dat de waarheid ergens tussenin zit.
Waarom gaan we anders nu dan niet naar de maan?
Er waren al plannen om in de 80er jaren een maanbasis te bouwen, alleen dat is nooit gebeurt omdat de maan schijnbaar "oninterresant" was.

Ik denk dat de waarheid ergens in het midden zit.

Ergens in het midden???? we zijn er half geweest ofzo???
Ga eens voortaan eerst in alle boeken lezen en dan deze lulkoek allemaal hier neerzetten, we zijn er geweest..
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:13:18 #125
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4666705
heb je nog wat sos
Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:15:48 #126
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4666720
quote:

[..]

Is dat gesprek nergens te lusiteren/downloaden/bekijken?

Moet toch wel!?!

pi_4690008
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 07:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ergens in het midden???? we zijn er half geweest ofzo???
Ga eens voortaan eerst in alle boeken lezen en dan deze lulkoek allemaal hier neerzetten, we zijn er geweest..

Jij stond zeker als laatste in de rij toen de hersenen in jou familie werden uitgedeeld.
  maandag 24 juni 2002 @ 03:01:18 #128
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4724512
dat had niks uitgemaakt hoor, want als ze die uitdelen heb ze er echt wel genoeg voor iedereen
  donderdag 27 juni 2002 @ 13:40:39 #129
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4778550
De waarheid zit idd ergens in het midden. Het heeft idd met Aliens te maken. Net als op Mars zijn op de Maan ook piramides gevonden en kubusachtige gebouwen en andere rare zaken (ik heb veel boeken gelezen, ik weet wat ik zeg en dat het raar over zal komen voor veel mensen). Denk maar aan het radiogesprek die ineens werd verbroken toen ze een UFO's (meervoud) zagen bij de eerste maanlanding. Er zijn afspraken gemaakt met de Aliens over reizen in de ruimte. Dit wordt allemaal geheim gehouden. De Aliens kiezen er ook liever voor dat dit allemaal geheim blijft. Waarom? Daar zijn genoeg redenen voor te bedenken. Nr. 1 reden is massahysterie.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_4794387
ja dan zijn ze dus wel op de maan geweest maar hebben ze ufo's gezien? ik weet het niet hoor, volgens mij zijn ze wel op de maan geweest want aangezien ze al onbemande dingen op mars kunnen laten landen, moet dat toch op de maan kunnen.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 12:48:17 #131
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4807438
Ja, ze zijn dus idd ook wel op de maan geweest. Ze zijn ook ineens zomaar een hele periode niet gegaan! Rara waarom, door wie laten de Amerikanen zich tegenhouden...niemand toch? Mits Aliens er invloed op hebben.

Hieronder een aantal meldingen van UFO's op de maan uit een boek ('Het Alien Logboek') van mij:

Een 'ster' werd binnen het lichaam van de wassende maan gezien, 'direct tussen de punten van haar hoorns' op 5 maart 1587.

Er werd een kleine witte wolk op de maan gezien op 12 november 1671, door de Franse astronoom Gian Domenico Cassini, directeur van het Parijse observatorium.

Lichtflitsen op de maan, waargenomen op 18 mei 1787, werden door twee astronomen uitgelegd als 'bliksem', hoewel bliksem zich niet kon voordoen op een luchtledige wereld.

In julie 1821 meldde een Duitse astronoom de waarneming van 'schitterende, flitsende lichtplekken'. Dit was een van de talrijke meldingen van flitsende of blinkende lichten die op de maan zijn waargenomen.

In februari 1877 werd er een lijn of een streep van licht gezien die zich uitstrekte over de krater Eudoxus. Dit licht werd waargenomen gedurende ongeveer een uur, wat de mogelijkheid uitsluit dat het slechts een meteoriet was die met een flits het maanoppervlak trof.

Op 24 april 1882 zag men bewegende schaduwen in het Aristotelesgebied op de maan.

Een lichtstraal werd gezien in de Clavius-krater op 23 april 1915.

Twee strepen van gematigd helder licht werden vastgelegd op 14 jnui 1940 in de Platokrater, een locatie waarvan het aantal meldingen van lichten oploopt tot in de duizenden.

'Glinstering' gelijkend op een elektrische ontlading zag men dicht bij de zuidpool van de maan op 24 mei 1955.
Op 13 september 1959 blokkeerde iets het zicht op het Littrow-gebied en op 21 juni 1964 bewoog er iets donkers over het maanoppervlak nabij het Ross D.-gebied. Deze mysterieuze donkere massa werd gedurende meer dan 2 uur waargenomen.

Een 'donkere wolk omgeven door een violette kleur' werd gezien in de Zee der Stilte door Canadese astronomen op 11 september 1967.

Hieronder nog 1 klein stukje uit dit boek (een paar alineas verder):
...Een ander hoogste verbazingwekkende structuur staat bekend als de Shard, ('Scherf'), in het Ukert-gebied op de maan dat ligt op een plek die het dichtst bij de aarde is. De Shard werd gefotografeerd door Orbiter 3 ter voorbereiding van de Apollovluchten. Dit vreemde monument torent 2,4 kilometer boven het maanoppervlak uit. Dr. Bruce Cornet, een onafhankelijke geoloog die de foto's van de Shard langdurig heeft bestudeerd, zei: 'Geen enkel bekend natuurlijk proces kan zo'n structuur verklaren.'

En er staan nog veel meer interessante dingen over de maan in dit hoofdstuk van dit boek die gewoon mysterieus zijn. Zoals de piramides op de maan en gebouwen, bruggen, plus nog andere kunstmatige 'dingen' op de maan. Misschien is de Maan daar zelfs wel kunstmatig neergezet.

zaterdag 29 juni 2002 @ 13:39:47 #132
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_4807961
Space may be the final frontier
But it's made in a Hollywood basement

-- RHCP

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  zaterdag 29 juni 2002 @ 23:55:29 #133
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_4815127
maybe staat dit al ergens, maar ik ga geen 6 pagina's lezen of ut er al instaat, maar we zijn toch ook al op mars geweest hè? of iz dat ook al gelogen? en de maan lijkt me maklukker dan mars.

ojah en kzag toevallig dit staat net onder ut tiepuh van deze post, > : ) } > wazzut vuhschil?

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 30 juni 2002 @ 23:53:54 #134
14349 blijhoofd_bennie
Wasser ist gut stuff
pi_4826731
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 12:48 schreef ParAlien het volgende:
Ja, ze zijn dus idd ook wel op de maan geweest. Ze zijn ook ineens zomaar een hele periode niet gegaan! Rara waarom, door wie laten de Amerikanen zich tegenhouden...niemand toch? Mits Aliens er invloed op hebben.

Hieronder een aantal meldingen van UFO's op de maan uit een boek ('Het Alien Logboek') van mij:

Een 'ster' werd binnen het lichaam van de wassende maan gezien, 'direct tussen de punten van haar hoorns' op 5 maart 1587.

Er werd een kleine witte wolk op de maan gezien op 12 november 1671, door de Franse astronoom Gian Domenico Cassini, directeur van het Parijse observatorium.

Lichtflitsen op de maan, waargenomen op 18 mei 1787, werden door twee astronomen uitgelegd als 'bliksem', hoewel bliksem zich niet kon voordoen op een luchtledige wereld.

In julie 1821 meldde een Duitse astronoom de waarneming van 'schitterende, flitsende lichtplekken'. Dit was een van de talrijke meldingen van flitsende of blinkende lichten die op de maan zijn waargenomen.

In februari 1877 werd er een lijn of een streep van licht gezien die zich uitstrekte over de krater Eudoxus. Dit licht werd waargenomen gedurende ongeveer een uur, wat de mogelijkheid uitsluit dat het slechts een meteoriet was die met een flits het maanoppervlak trof.

Op 24 april 1882 zag men bewegende schaduwen in het Aristotelesgebied op de maan.

Een lichtstraal werd gezien in de Clavius-krater op 23 april 1915.

Twee strepen van gematigd helder licht werden vastgelegd op 14 jnui 1940 in de Platokrater, een locatie waarvan het aantal meldingen van lichten oploopt tot in de duizenden.

'Glinstering' gelijkend op een elektrische ontlading zag men dicht bij de zuidpool van de maan op 24 mei 1955.
Op 13 september 1959 blokkeerde iets het zicht op het Littrow-gebied en op 21 juni 1964 bewoog er iets donkers over het maanoppervlak nabij het Ross D.-gebied. Deze mysterieuze donkere massa werd gedurende meer dan 2 uur waargenomen.

Een 'donkere wolk omgeven door een violette kleur' werd gezien in de Zee der Stilte door Canadese astronomen op 11 september 1967.

Hieronder nog 1 klein stukje uit dit boek (een paar alineas verder):
...Een ander hoogste verbazingwekkende structuur staat bekend als de Shard, ('Scherf'), in het Ukert-gebied op de maan dat ligt op een plek die het dichtst bij de aarde is. De Shard werd gefotografeerd door Orbiter 3 ter voorbereiding van de Apollovluchten. Dit vreemde monument torent 2,4 kilometer boven het maanoppervlak uit. Dr. Bruce Cornet, een onafhankelijke geoloog die de foto's van de Shard langdurig heeft bestudeerd, zei: 'Geen enkel bekend natuurlijk proces kan zo'n structuur verklaren.'

En er staan nog veel meer interessante dingen over de maan in dit hoofdstuk van dit boek die gewoon mysterieus zijn. Zoals de piramides op de maan en gebouwen, bruggen, plus nog andere kunstmatige 'dingen' op de maan. Misschien is de Maan daar zelfs wel kunstmatig neergezet.

Mag ik eens het ISBN van dat boek? Of een page waar ik info over dat boek kan vinden.

Maar ff een reden waarom de amerikanen niet zouden zeggen dat er alliens bestaan (in ieder geval niet nu), ivm massagekte (noem het maar ff zo).

Kan ik me nu eigenlijk niet voorstellen, bedoel er gebeuren zoveel gekke dingen, zoveel mensen geloven in ufo's tegenwoordig. Ik zou het persoonlijk wel ff "gek" vinden dat er een ras is wat verder dan ons is enzo. En ze misschien eng vinden om te zien enzo. Maar als ze toch niets slechts met ons voor hebben enzo, waarom zouden ze zich dan niet laten zien? Zijn ze bang voor onze wapens (dus dat er een paar gekken tussen zitten). Dit zou je namelijk altijd houden, zulke "gekken" heb je nu eenmaal.

En waarom de Amerikanen zich zoveel jaar zouden laten tegenhouden (afgezien van mogelijk aliens, hey alles is mogelijk) Maar misschien hebben ze wel in de gaten gehad dat ze een beetje gek bezig waren en te snel wat in elkaar hebben gezet om van de russen te winnen. En dus de jaren daarop hun technieken enorm geperfectioneerd door hun ervaringen?

Wasser fur alle
pi_4826814
dit doet me sterk denken aan MiB, wat opzich best realistisch was (achtergrond verhaal)
als je die film hebt gezien over dat signaal uit de ruimte, waarmee men een toestel bouwde waarmee door de ruimte werd gereist, dat moest 2 keer gebouwt worden, omdat de 1e werd opgeblazen.
Je moet wel onthouden dat het heel sterk tegen het christelijke geloof ingaat, en dat bijna heel amerika (groot deel dan) christelijk is.
als het waar blijkt te zijn, zullen we waarschijnlijk nog meer oorlog en aanslagen dan we nu al hebben kunnen verwachten
als ze het in de doofpot stoppen, snap ik het, en vind ik het ook heel goed.

het feit dat we ons zo vasthouden aan ons geloof toont aan dat we simpelweg nog niet aan toe zijn

[edit]
de titel van die film was Contact, kwam ik ineens op

[Dit bericht is gewijzigd door sunnyboy2001 op 01-07-2002 00:22]

Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
  maandag 1 juli 2002 @ 20:56:00 #136
14349 blijhoofd_bennie
Wasser ist gut stuff
pi_4837259
quote:
Op maandag 01 juli 2002 00:02 schreef sunnyboy2001 het volgende:
dit doet me sterk denken aan MiB, wat opzich best realistisch was (achtergrond verhaal)
als je die film hebt gezien over dat signaal uit de ruimte, waarmee men een toestel bouwde waarmee door de ruimte werd gereist, dat moest 2 keer gebouwt worden, omdat de 1e werd opgeblazen.
Je moet wel onthouden dat het heel sterk tegen het christelijke geloof ingaat, en dat bijna heel amerika (groot deel dan) christelijk is.
als het waar blijkt te zijn, zullen we waarschijnlijk nog meer oorlog en aanslagen dan we nu al hebben kunnen verwachten
als ze het in de doofpot stoppen, snap ik het, en vind ik het ook heel goed.

het feit dat we ons zo vasthouden aan ons geloof toont aan dat we simpelweg nog niet aan toe zijn

[edit]
de titel van die film was Contact, kwam ik ineens op

Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als we niet de enige zouden zijn. Maar met dat geloof daar had ik nooit aan gedacht kan ik trouwens ook niet, want ik heb niet echt een geloof (waar ik opzich ook blij om ben). Maar ja wat jij aankaart geld dat niet voor de extreme christelijken? (en voor de betreffende andere geloven)
Wasser fur alle
  maandag 1 juli 2002 @ 21:41:54 #137
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4838069
Kijk 's op deze site...

http://www.bibleufo.com/introduction.htm

De (logische) waarheid!

woensdag 3 juli 2002 @ 22:07:57 #138
14349 blijhoofd_bennie
Wasser ist gut stuff
pi_4873559
quote:
Op zondag 19 mei 2002 13:53 schreef Lightbeing het volgende:

[..]

Ze zagen inderdaad vreemde schepen die ontzettend groot waren en die ze niet konden verklaren. Hun woorden waren ook "we zijn niet alleen". En dat kon inderdaad heel de wereld toen meeluisteren. Hebben ze goed trouwens in de doofpot weten te stoppen.

Wil dit oude topic niet meer naar voren halen, maar is hier een goede page over? Waar ook die uitspraak over de radio te horen is toevallig. Daar ben namelijk wel eens benieuwd naar.
Wasser fur alle
pi_4877492
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 12:48 schreef ParAlien het volgende:
Hulde voor deze mooie post, dat van die lichtflitsen heb ik nog nooit geweten, heb je misschien links waar ik wat meer kan vinden daarover?
pi_4877883
Zou ook graag de complete gesprekken over die ufo's nog eens naluisteren.

Zijn daar geen compleet uitgetypte teksten van?
Kep wel wat flarden gevonden:

APOLLO 11: These babies were huge, sir. enormous, Oh, God you wouldn't believe it! I'm telling you there are other space-craft out there lined up on the far side of the crater edge. They're on the Moon watching us.
(Quote attributed to Neil Armstrong by Otto Binder in Saga UFO Special #3)

… we have the statements by Otto Binder, Dr. Garry Henderson and Maurice Chatelain that the astronauts were under strict orders not to discuss their sightings.
(Above Top Secret by Timothy Good)

Otto Binder was a member of the NASA space team. He has stated that NASA "killed" significant segments of conversation between Mission Control and Apollo 11, the spacecraft which took Buzz Aldrin and Neil Armstrong to the Moon and that those segments were deleted from the official record.

In 1979 Maurice Chatelain, former chief of NASA Communications Systems confirmed that Armstrong had indeed reported seeing two UFOs on the rim of a crater. Chatelain believes that some UFOs may come from our own solar system -- specifically Titan.

en hier staat ook wel leuke quotes:
http://www.cazekiel.org/eceti/nasa.htm

If you believe everything you read, you better stop reading.
  donderdag 4 juli 2002 @ 03:09:17 #141
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4877896
Joa ach, dit zijn maar quotes...wie zegt dat ze kloppen
  donderdag 4 juli 2002 @ 03:13:39 #142
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4877931
Er zijn trouwens tienduizenden amateur-astronomen/sterrenkijkers die met hun telescoopje naar de maan turen...als die lui daar een basis hebben, was die echt al lang opgemerkt
  donderdag 4 juli 2002 @ 19:21:17 #143
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4887000
Ze zijn wel zo slim om de belangrijkste basis die ze hebben op de maan uit het zicht van ons mensen te houden. Waarom denk je dat de maan altijd dezelfde kant naar ons toe staat? Het is zeer goed mogelijk zoals in dat boek goed is uitgelegd dat de Aliens de maan daar kunstmatig in die baan hebben gezet. Niks toeval. Ik ben blij dat jullie als jullie een beetje oud gaan worden het allemaal nog mee gaan maken dat de waarheid boven water komt! Binnen 10 jaar van nu! Dat beloof ik.
pi_4888073
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 19:21 schreef ParAlien het volgende:
Ze zijn wel zo slim om de belangrijkste basis die ze hebben op de maan uit het zicht van ons mensen te houden. Waarom denk je dat de maan altijd dezelfde kant naar ons toe staat? Het is zeer goed mogelijk zoals in dat boek goed is uitgelegd dat de Aliens de maan daar kunstmatig in die baan hebben gezet. Niks toeval. Ik ben blij dat jullie als jullie een beetje oud gaan worden het allemaal nog mee gaan maken dat de waarheid boven water komt! Binnen 10 jaar van nu! Dat beloof ik.
Ik hoop echt dat er binnen korte tijd de waarheid boven water komt.
Hoezo gok je trouwens op 10 jaar?
2012? (Mysterieus jaartal dat heel vak voorkomt).
pi_4889110
M.b.t. de maan heb ik het boek Alien Agenda van Jim Marss er nog eens op nageslagen.

Wat hij beweert is dat de maan hol is:

The most startling evidence that the moon could be hollow came on November 20, 1969, when the Apollo 12 crew, after returning to their command ship, sent the lunar module (LM) ascent stage crashing back onto the moon, creating an artificial moonquake. The LM struck the surface about forty miles from the Apollo 12 landing site, where ultrasensitive seismic equipment recorded something both unexpected and astounding - the moon reverberated like a bell for more than an hour. The vibration wave took almost eigth minutes to reach a peak, then decreased in intensity.

The phenomenon was repeated when the Apollo 13? third stage was sent crashing onto the moon by radio command, striking with the equivalent of eleven tons of TNT. According to NASA, this time the moon reacted like a gong. Although seismic equipment was more than 108 miles from the crash site, recordings showed reverberations lasted for three hours and twenty minutes and traveled to a depth of twenty-two to twenty-five miles. Subsequent studies of man-made crashes on the moon yielded similar results. After one impact the moon reverberated for four hours. This ringing coupled with the density problem on the moon led some to conclude the moon may have an unusually light - or even no - core.

Vervolgens oppert hij de mogelijkheid dat de maan een satelliet van een andere beschaving zou kunnen zijn en dat er zich een basis bevindt in de maan. De maan zou dus een gigantisch spaceship zijn om de aarde te monitoren.

Hij geeft hiervoor de volgende argumenten:

It would explain why the moon gives evidence of being much older than the earth and perhaps even our solar system.

It explains why there are three distinct layers within the moon, with the most dense materials in the outside layer. This is exactly the type of hull one would expect to find on a spacecraft.

It would also explain why no sign of water has been found on the moon? surface, yet there is evidence it exists deep inside.

It would also explain the magnetism found in moon rocks. These rocks were magnetized as the mooncraft passed by planets and suns on its journey through space.

The strange maria, or moon seas, are explained as dumping pools for molten rock blasted from the moon? interior. The mascons - those dense masses located just below the center of each maria - may be the remnants of the machinery used to hollow out the moon.

An artificial satellite could explain the odd, rhythmic moonquakes as artificial constructs reacting the same way during periods of stress from the earth? pull. And artificial equipment beneath the moon? surface might be the source of the gas clouds that have been observed.

The terraforming of the moon could prove the solution to the argument between hot moon and cold moon scientists - they are both right! The moon originally was a cold world that was transformed into a spacecraft by artificially heating and expelling vast quantities of its interior.

This theory also could explain the seeming contradictions over the question of a hollow moon. If the moon originally was a solid world that was artificially hollowed out, there would be evidence of both phases - exactly what we have with current moon knowledge.

An artificially hollowed-out moon would explain why the satellite rings like a bell for hours after struck and why specimens of though, refractory metals such as titanium, chromium, and circonium, as well as rustproof iron, uranium 236, and neptunium 237 have been found there.

Finally, the spaceship Moon theory may come closer than any other in reconciling the questions over the origin and amazing orbit of the moon.

Ik weet persoonlijk niet of ik hier in mee kan gaan, maar interessant is het zeker!

P.S. Sorry voor de stomme vraagtekentjes in de tekst. Ik had alles in Apple Works voorbereid. Die tekst zag er niet uit toen ik hem hier postte! Daardoor zijn veel aanhalingstekens ook komen te vervallen en zijn helaas daardoor sommige nuanceringen komen te vervallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Saleheim op 04-07-2002 22:32]

pi_4890132
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef Saleheim het volgende:
Ook al weer zo'n leuke post
Aardige theorien enzo, heb je er ook een link van?
pi_4890332
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 23:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ook al weer zo'n leuke post
Aardige theorien enzo, heb je er ook een link van?

Ik heb het niet van het internet maar uit het boek 'Alien Agenda' van Tim Marrs. Ik heb de Amerikaanse versie (ISBN 0-06-109686-5). Ik weet wel dat er ook een nederlandstalige versie van is. Dat boek is echt een aanrader, veel weird stuff!
  vrijdag 5 juli 2002 @ 08:40:26 #148
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_4893135
http://moonhoax1.tripod.com/MoonHoax/

veel foto's en zelfs filmpjes die bewijzen leveren !!!

Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
  vrijdag 5 juli 2002 @ 09:07:15 #149
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4893274
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 03:13 schreef wouterheid het volgende:
Er zijn trouwens tienduizenden amateur-astronomen/sterrenkijkers die met hun telescoopje naar de maan turen...als die lui daar een basis hebben, was die echt al lang opgemerkt
Nooit van de Dark Side of the Moon gehoord zeker?

Bovendien komt hier nergens naar voren dat ze daar een basis zouden hebben... maar goed!

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:07:43 #150
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_4893717
All Your Base Are Belong to U.S. !!!!

ik twijfel niet meer

vrijdag 5 juli 2002 @ 12:10:10 #151
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_4895030
De laatste keer dat ik op de maan was, was er inderdaad niemand......
censuur :O
  vrijdag 5 juli 2002 @ 21:11:41 #152
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4902204
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 09:07 schreef deGVR het volgende:

[..]

Nooit van de Dark Side of the Moon gehoord zeker?

Bovendien komt hier nergens naar voren dat ze daar een basis zouden hebben... maar goed!

Dan moet je beter lezen...
  zaterdag 6 juli 2002 @ 00:25:26 #153
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4904731
Zouden de mensen die hier van die leuke theorietjes spuien ook die theorieën eens willen onderbouwen met argumenten en wetenschappelijke feiten?
pi_4904872
Wat ik me altijd bij dit soort discussies opvalt is dat er twee groepen mensen zijn. Er is een groep die het gewoon leuk vindt om over van alles en nog wat te filosoferen en nieuwsgierig zijn en daarbij de fantasie ook niet uitschakelen. Dat kan leiden tot heel leuke discussies.

Maar dan heb je ook een groep die meteen om bewijzen vraagt. Ik vraag me dan altijd af wat er op tegen is om gewoon vrijelijk over een onderwerp te fantaseren, filosoferen en discussieren.
Waarom toch altijd die bewijzen? Het lijkt alsof er een soort frustratie ontstaat en bij mij komt het over als een soort angst om dingen die bekend zijn als absoluut ter discussie te stellen. Wat is er op tegen om vrijelijk te filosoferen?

Dat verhaal van de Hollow Moon is maar een gedachte. Iedereen kan er mee doen wat hij of zij wil. De een kan er niets mee en de ander voelt dat de fantasie geprikkeld wordt en kan er wel wat mee.
Wat is hier in hemelsnaam op tegen?!

pi_4905068
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 00:39 schreef Saleheim het volgende:
Wat ik me altijd bij dit soort discussies opvalt is dat er twee groepen mensen zijn. Er is een groep die het gewoon leuk vindt om over van alles en nog wat te filosoferen en nieuwsgierig zijn en daarbij de fantasie ook niet uitschakelen. Dat kan leiden tot heel leuke discussies.

Maar dan heb je ook een groep die meteen om bewijzen vraagt. Ik vraag me dan altijd af wat er op tegen is om gewoon vrijelijk over een onderwerp te fantaseren, filosoferen en discussieren.
Waarom toch altijd die bewijzen? Het lijkt alsof er een soort frustratie ontstaat en bij mij komt het over als een soort angst om dingen die bekend zijn als absoluut ter discussie te stellen. Wat is er op tegen om vrijelijk te filosoferen?

Dat verhaal van de Hollow Moon is maar een gedachte. Iedereen kan er mee doen wat hij of zij wil. De een kan er niets mee en de ander voelt dat de fantasie geprikkeld wordt en kan er wel wat mee.
Wat is hier in hemelsnaam op tegen?!

Inderdaad, ik vind het gewoon leuk om over dat soort dingen te fantaseren enzo.
Maar toch dat van die hollow moon, daar zouden bewijzen voor moeten zijn, seismografische meetgegevens enzo.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 01:36:56 #156
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4905411
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 00:39 schreef Saleheim het volgende:
Discussies over het waarheidsgehalte ja, maar als je maar eenzijdig aan het fantaseren slaat valt dat helemaal niet onder discussiëren. Wat is er mis met bewijzen of onderbouwen wat je beweert? Ik wil juist die discussie aanzwengelen door te vragen naar bewijzen en het enige wat JIJ dan doet is de discussie uit de weg gaan door deze reactie te geven.
quote:
Waarom toch altijd die bewijzen?
Omdat eenzijdig fantaseren geen discussiëren is.
quote:
Het lijkt alsof er een soort frustratie ontstaat en bij mij komt het over als een soort angst om dingen die bekend zijn als absoluut ter discussie te stellen.
Er maar op los fantaseren is niet iets ter discussie stellen. Als je met onderbouwing komt van je bewering, DAN ben je echt iets ter discussie aan het stellen. Ik ben best bereid om naar welke vorm van tegengas dan ook te luisteren, maar dan moet dat ook ergens op gestoeld zijn. Als je maar in het wilde weg gaat fantaseren, kun je het nergens over hebben, omdat je niks hoeft te onderbouwen... je houdt eenrichtingsverkeer over, niks discussie.
quote:
Dat verhaal van de Hollow Moon is maar een gedachte. Iedereen kan er mee doen wat hij of zij wil.
Daarom, ik stel het ter discussie door naar bewijzen te vragen, maar JIJ ontwijkt die discussie, niet ik. JIJ gaat niet op m'n vraag in.
pi_4905736
Jij en ik zitten duidelijk op een heel ander spoor.

Dat verhaal van de Hollow Moon heb ik gepost omdat het me boeide. Ik heb helemaal geen argumenten daarvoor! Als je aan het einde van mijn post kijkt zie je ook dat ik zelf niet eens weet wat ik ervan moet denken. Het intrigeert me alleen maar. Ik heb het gepost omdat anderen het misschien ook interessant zouden vinden. Die zouden dan als ze dat wilden dat boek kunnen gaan lezen. En iemand zou daar gewoon op kunnen reageren.

Jij vraagt dus om argumenten terwijl ik helemaal niets beweer! Ik haal alleen maar een mening van een schrijver aan.

Waarom zit je toch zo vast aan die bewijslast? Je hebt toch ook je eigen gedachten hierover? Vind je het flauwekul dan is dat zo. Intrigeert het je, dan ook goed.
Kortom, ik zie je probleem niet zo.

zaterdag 6 juli 2002 @ 02:20:06 #158
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4905777
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 02:15 schreef Saleheim het volgende:
Dat verhaal van de Hollow Moon heb ik gepost omdat het me boeide. Ik heb helemaal geen argumenten daarvoor! Als je aan het einde van mijn post kijkt zie je ook dat ik zelf niet eens weet wat ik ervan moet denken. Het intrigeert me alleen maar. Ik heb het gepost omdat anderen het misschien ook interessant zouden vinden. Die zouden dan als ze dat wilden dat boek kunnen gaan lezen. En iemand zou daar gewoon op kunnen reageren.
En ik reageer daarop door te vragen of iemand die kul kan onderbouwen.
Jij wilde toch graag een discussie aanzwengelen? Nou, ga die discussie dan aan, in plaats van hier maar over door te zagen.
quote:
Waarom zit je toch zo vast aan die bewijslast?
Omdat dit een discussie-forum is.
quote:
Vind je het flauwekul dan is dat zo. Intrigeert het je, dan ook goed.
Kortom, ik zie je probleem niet zo.
Discussie-forum, capiche? Jij wilde ook een discussie, nou dan ga de discussie aan.
pi_4906146
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 02:20 schreef Lithion het volgende:

[..]

En ik reageer daarop door te vragen of iemand die kul kan onderbouwen.
Jij wilde toch graag een discussie aanzwengelen? Nou, ga die discussie dan aan, in plaats van hier maar over door te zagen.
[..]

Omdat dit een discussie-forum is.
[..]

Discussie-forum, capiche? Jij wilde ook een discussie, nou dan ga de discussie aan.

Hier loop je te pletter tegen je eigen vooringenomenheid.
Ik postte iets omdat ik het interessant vond, daarna kan iedereen zijn of haar fantasie er op los laten.
Schijnbaar vind jij het nodig om er een simpele welles nietes discussie van te maken en die leiden nergens toe.
Maak zelf eens een leuk begin zou ik zeggen met jouw visie en probeer bovendien eens caffeinevrije koffie.
Ga je je een stuk minder hyped-up van voelen.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 15:59:06 #160
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4907966
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 03:22 schreef Saleheim het volgende:
Ik postte iets omdat ik het interessant vond, daarna kan iedereen zijn of haar fantasie er op los laten.
En ik vraag aan wie dan ook wat de bewijzen zijn voor die theorie, niet zo moeilijk toch?
quote:
Schijnbaar vind jij het nodig om er een simpele welles nietes discussie van te maken en die leiden nergens toe.
IK maak er helemaal geen welles/nietes-discussie van, ik vraag notabene om bewijzen, om onderbouwing! Dan wordt het helemaal geen welles/nietes-discussie.
Dan wordt het een inhoudelijke discussie. Jouw weerbarstigheid om enige onderbouwing te geven zorgt juist voor een welles/nietes discussie.
quote:
Maak zelf eens een leuk begin zou ik zeggen met jouw visie
We zijn op de maan geweest, punt. En kun jij of iemand anders dan nu een keer met bewijzen of onderbouwing komen voor die theorie? Kijk, als je geen bewijzen WIL leveren, had je ook helemaal niet op m'n vraag in HOEVEN gaan. Had em links laten liggen en laat dan mensen die zich wel geroepen voelen om een inhoudelijke discussie te voeren (jij wilde toch ook graag discussiëren?) daarop ingaan.
pi_4908009
* zucht, heel erg diep *

Voor de laatste maal, JIJ hebt behoefte aan een discussie. Daarom wil JIJ dat IK persee met bewijsmateriaal kom aanzetten. Ik heb al tig keer gezegd dat ik zelf niet eens weet wat ik er van moet vinden maar nee, jij wil dat ik dus met bewijsmateriaal kom, TERWIJL IK DUIDELIJK ZEG DAT IK OOK NIET WEET WAT IK ER VAN MOET DENKEN!!!!!!!!!

Als je jouw redenering doortrekt mag je hier dus alleen iets posten als je ergens 100% VOOR of 100% TEGEN bent. Als je gewoon een gedachte of een idee wil posten mag dat dus niet van jou. Nee, je moet heel zeker zijn van je zaak anders mag je dat niet doen, geen enkele twijfel is toegestaan!

Hoe dan ook, ik maak hier verder geen woorden meer aan vuil. Veel plezier in je zelf gecreeerde krappe leefkuil!

pi_4908062
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 16:07 schreef Saleheim het volgende:
* zucht, heel erg diep *

Voor de laatste maal, JIJ hebt behoefte aan een discussie. Daarom wil JIJ dat IK persee met bewijsmateriaal kom aanzetten. Ik heb al tig keer gezegd dat ik zelf niet eens weet wat ik er van moet vinden maar nee, jij wil dat ik dus met bewijsmateriaal kom, TERWIJL IK DUIDELIJK ZEG DAT IK OOK NIET WEET WAT IK ER VAN MOET DENKEN!!!!!!!!!

Als je jouw redenering doortrekt mag je hier dus alleen iets posten als je ergens 100% VOOR of 100% TEGEN bent. Als je gewoon een gedachte of een idee wil posten mag dat dus niet van jou. Nee, je moet heel zeker zijn van je zaak anders mag je dat niet doen, geen enkele twijfel is toegestaan!

Hoe dan ook, ik maak hier verder geen woorden meer aan vuil. Veel plezier in je zelf gecreeerde krappe leefkuil!

Maak je niet zo druk joh, gewoon niet op reageren.
Hij komt haast nooit in TRU, dus hij zal het niet gewend zijn dat men fantaseerd over dingen.
Je zou hem voor de lol eens moeten volgen en vragen of ie bewijs heeft bij iedere post die hij maakt.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 16:54:40 #163
30961 Knaller
knalt er op los
pi_4908328
Er is in ieder geval nog nooit iemand op de zon geweest in ieder geval.
Denk wel dat ze toendertijd op de maan zijn geweest, zoiets kun je niet simuleren.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  zaterdag 6 juli 2002 @ 17:03:15 #164
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4908397
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 16:07 schreef Saleheim het volgende:
Voor de laatste maal, JIJ hebt behoefte aan een discussie. Daarom wil JIJ dat IK persee met bewijsmateriaal kom aanzetten.
IK heb helemaal niet gezegd dat JIJ met bewijsmateriaal aan komt zetten, het boeit me niet van wie het komt, maar ik wil wel eens iemand zien die die kul gelooft en dat weet te onderbouwen.
quote:
Als je jouw redenering doortrekt mag je hier dus alleen iets posten als je ergens 100% VOOR of 100% TEGEN bent.
Dat heb ik al helemaal niet gezegd, kulredenering.
quote:
Hoe dan ook, ik maak hier verder geen woorden meer aan vuil.
Heel fijn, dan hoop ik dat iemand die in die kul gelooft dat wil onderbouwen.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 17:04:12 #165
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4908408
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 16:16 schreef Refragmental het volgende:
Je zou hem voor de lol eens moeten volgen en vragen of ie bewijs heeft bij iedere post die hij maakt.
Niet altijd bewijs, wel onderbouwing waar ik ook om vroeg.
pi_4908521
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 17:04 schreef Lithion het volgende:

[..]

En het leuke is.... deze hele thread boeit jou helemaal niet eens.
Wat doe je hier dan eigelijk?
  zaterdag 6 juli 2002 @ 17:15:14 #167
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4908528
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 17:14 schreef Refragmental het volgende:
En het leuke is.... deze hele thread boeit jou helemaal niet eens.
Gelul. Dat ik die kulverhalen niet geloof, wil nog niet zeggen dat mij het niet boeit.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 17:23:42 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4908629
Ik dacht dat we het hadden over wel of niet maanlanding met daarin de eventuele voor en tegen bewijzen. Niet een discussie over het discussie voeren om maar te kunnen discussievoeren.
Zeker komkommertijd in ANM?
The truth was in here.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 17:37:25 #169
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4908786
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 17:04 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik wordt persoonlijk ook een beetje moe van jouw soort die gelijk roept "bewijs het maar"...staat ook nog een leuk stuk over jouw soort in de FAQ, ga maar een keer lezen!
Bovendien kan ik hetzelfde tegen jou roepen..."bewijs jij maar dat het niet zo is"...
Maar goed, hier een stukje informatie voor je uit een boek van mij ('Het Alien Logboek' van Jim Marrs'):

Het meest schokkende bewijs voor de theorie dat de maan hol kan zijn kwam op 20 november 1969. Toen liet de bemanning van de Apollo 12, naar hun moederschip teruggekeerd, het opgestegen gedeelte van de maanlandingsmodule weer op de maan neerstorten en veroorzaakte daarbij een kunstmatige maanbeving. De maanmodule trof het oppervlak ongeveer 60 kilometer van de landingsplaats van de Apollo 12, waar ultragevoelige seismische apparatuur iets registreerde dat zowel onverwacht als verbazingwekkend was - de maan bleef meer dan een uur nagalmen als een kerkklok. De vibratiegolf had bijna acht minuten nodig om zijn piek te bereiken en verminderde toen in intensiteit. Op een persconferentie diezelfe dag vertelde een van de leiders van het seismische experiment, Maurice Ewing, aan verslaggevers dat de geleerden volstrekt in het duister tastten omtrent een verklaring van het gegalm. 'Wat de betekenis betreft, zou ik liever geen interpretatie geven op dit moment. Maar het is alsof iemand één enkele klap tegen, zeg maar, een klok in een kerktoren gaf en ontdekte dat de nagalm 30 minuten duurde.' Dr. Frank Press van het MIT voegde eraan toe: 'Niemand van ons heeft op aarde ooit zoiets als dit meegemaakt. Met alle ervaring die we hebben, is dit een buitengewoon voorval. Dat deze nogal geringe inslag...een signaal produceerde dat 30 minuten aanhield, ligt ver buiten de grens van wat we ooit hebben meegemaakt.'
Later stelde men vast dat de geringere vibraties op de maan nog meer dan een uur hadden voortgeduurd. Dr. Press probeerde het verschijnsel naderhand te verklaren door te zeggen dat het neerstorten van de maanmodule wellicht een 'vloedgolf van lawines en instortingen in een zeer uitgestrekt gebied' in gang zette. Deze theorie kon echter niet verklaren waarom de seismische gegevens langdurige, aanhoudende meteruitslagen lieten zien na de inslag. Het fenomeen herhaalde zich toen men met een radiografisch commando de derde trap van de Apollo 13 liet neerstorten. Deze sloeg in met de kracht van elf ton TNT. Volgens de NASA 'reageerde' de maan deze keer 'als een gong'. Hoewel de seismische apparatuur meer dan 172 kilometer van de plek van het neerstorten stond, lieten de metingen een nagalm zien die drie uur en twintig minuten duurde en doordrong tot een diepte van vijfendertig tot veertig kilometer. Latere onderzoekingen van door de mens veroorzaakte inslagen op de maan leverden vergelijkbare resultaten op. Na één inslag weergalmde de maan vier uur lang. Dit weerklinken, gevoegd bij het probleem van de dichtheid, bracht sommigen tot de vaststelling dat de maan wellicht een ongewoon lichte - of zelfs geen - kern heeft. Zij hoopten de inslag van een meteoor te kunnen vastleggen die groot genoeg was om schokgolven te zenden naar de kern van de maan en terug; dat zou de kwestie oplossen. Deze kans kwam op 13 mei 1972, toen een grote meteoor de maan trof met een kracht van 200 ton TNT. Nadat schokgolven gestuurd waren tot diep in het inwendige van de maan, werden de geleerden verbijsterd door de ontdekking dat er geen één terugkwam. Dat bevestigde dat er iets ongewoons aan de hand was met de kern van de maan. Volgens de auteur Wilson heeft één NASA-geleerde toegegeven dat de Amerikaanse regering experimenten heeft uitgevoerd 'die niet in het openbaar werden bekendgemaakt', om vast te stellen of de maan hol is of grote holtes bevat. Dr. Farouk El Baz werd aangehaald: 'Men vermoedt dat er veel onontdekte holtes bestaan onder het maanoppervlak. Verscheidene proefopstellingen zijn naar de maan gebracht om te zien of er inderdaad zulke holtes zijn.' De resultaten van die experimenten zijn nooit openbaar gemaakt.

Er staan nog veel meer interessante dingen over de maan in het eerste hoofdstuk van dit boek, zeer zeker een aanrader, zeer zeker voor de sceptici onder ons.

Lithion, ik hoop dat dit genoeg bewijs voor je is, zoniet dan ben je al deze moeite niet eens waard, heb pijn in mijn vingers nu van het typen ...

zondag 7 juli 2002 @ 00:12:47 #170
8898 Darklight
pi_4913124
Dat boek van Jim Marrs heb ik ook( Engelse en Nederlandse uitvoering)
Is idd wel een cool boek, staat veel weirde stuff in.

Nog een stuk van zn site:

Despite these assurances, many researchers remain unconvinced. Rumors have persisted for years that the astronauts --- nearly all military officers susceptible to being silenced under orders --- may have seen something more on the moon than rocks and dust. A According to transcripts of the technical debriefing following the Apollo 11 mission, astronauts Armstrong, Edwin Buzz Aldrin and Michael Collins told of an encounter with a large cylindrical UFO even before reaching the moon. Aldrin said, The first unusual thing that we saw I guess was one day out or pretty close to the moon. It had a sizable dimension to it... Aldrin said the Apollo crew at first thought the object was the Saturn 4 booster rocket (S-IVB) but added, We called the ground and were told the S-IVB was 6,000 miles away. Aldrin described the UFO as a cylinder while Armstrong said it was ...really two rings. Two connected rings. Collins also said it appeared to be a hollow cylinder which was tumbling. He added, It was a hollow cylinder. But then you could change the focus on the sextant and it would be replaced by this open-book shape. It was really weird.

Even more strange was the experience of Aldrin and Armstrong, after they reached the moon.

According to an Associated Press story of July 20, 1969 (my file copy is from the San Bernardino Sun-Telegram), the astronauts sighted eerie lights inside a crater near the point on the moon where their lunar lander was due to touch down the next day.

On their first sweep around the moon, Armstrong described a mysterious bright light on the inner wall of the crater Aristarchus, located north of their flight path. It seems to have a slight amount of florescence to it. The area in the crater is quite bright, he reported. That area is definitely brighter than anything else I can see. There doesnt appear to be any color involved in itIt looks like an eerie sight, confirmed Aldrin.

Two astronauts who appear to have broken ranks are Dr. Edgar Mitchell and Gordon Cooper. On a Oprah Winfrey Show on July 19, 1991, Mitchell hinted that all information regarding UFOs has not been released, saying, I do believe that here is a lot more known about extraterrestrial investigation than is available to the public right now (and) has been for a long time....Its a long, long story. It goes back to World War II when all of that happened, and is highly classified stuff.

www.jimmarrs.com

zondag 7 juli 2002 @ 16:32:00 #171
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4918520
Ik denk dat we Lithion hier niet meer gaan zien...
  zondag 7 juli 2002 @ 17:09:27 #172
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4918889
quote:
Op zondag 07 juli 2002 16:32 schreef ParAlien het volgende:
Ik denk dat we Lithion hier niet meer gaan zien...
Je moet voortaan maar niet meer denken.
  zondag 7 juli 2002 @ 18:03:23 #173
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4919473
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:09 schreef Lithion het volgende:

[..]

Je moet voortaan maar niet meer denken.

HAHA...is dat het enige dat je kan bedenken om te antwoorden, na al mijn typwerk? ik dacht dat jij het over onderbouwen had....hahaha
  zondag 7 juli 2002 @ 19:11:09 #174
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4920177
quote:
Op zondag 07 juli 2002 18:03 schreef ParAlien het volgende:
HAHA...is dat het enige dat je kan bedenken om te antwoorden, na al mijn typwerk? ik dacht dat jij het over onderbouwen had....hahaha
Ik heb op het moment niet veel tijd, DAAROM reageer ik hier nog niet uitgebreid op, knurft.
  zondag 7 juli 2002 @ 19:24:25 #175
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_4920278
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik heb op het moment niet veel tijd, DAAROM reageer ik hier nog niet uitgebreid op, knurft.

en nog niet slim ook
  zondag 7 juli 2002 @ 19:29:00 #176
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4920311
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:11 schreef Lithion het volgende:

[..]

Geen tijd, dat is 1 van de oudste smoezen die er bestaan. En dan nog eindigen met het woordje knurft...wat is daar eigenlijk de definitie van? Volgens mij ben je niet zo slim...je hebt jezelf wel een beetje voor l*l gezet op dit topic.
  zondag 7 juli 2002 @ 19:38:40 #177
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4920390
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:29 schreef ParAlien het volgende:
Geen tijd, dat is 1 van de oudste smoezen die er bestaan.
Goed, dan geloof je me niet. .
  zondag 7 juli 2002 @ 19:41:50 #178
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_4920416
ik wil niet stoken.. maar :

Door Lithion - zondag 07 juli 2002 19:11
Door Lithion - zondag 07 juli 2002 19:38

in plus minus 20 a 30 min zou je toch wel iets kunnen typen denk ik. ipv een beetje hier een beetje bijdehand lopen te doen

zondag 7 juli 2002 @ 19:42:38 #179
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4920421
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:41 schreef aster-x het volgende:
ik wil niet stoken.. maar :

Door Lithion - zondag 07 juli 2002 19:11
Door Lithion - zondag 07 juli 2002 19:38

in plus minus 20 a 30 min zou je toch wel iets kunnen typen denk ik. ipv een beetje hier een beetje bijdehand lopen te doen

quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:38 schreef Lithion het volgende:
  zondag 7 juli 2002 @ 19:50:15 #180
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4920480
Inmiddels is 1stein Lithion hier al meer dan 20 minuten online...maar NEEE hij heeft GEEN TIJD om een normale reactie te kunnen geven...HOE BEDOEL JE SMOES?? D@mn..
Je zet jezelf nu niet alleen voor l*l, je bent jezelf nu ook nog 's aan het vernederen. LOL
Je laatste reactie was trouwens geen reactie, geen denkvermogen gehad om zelf iets te kunnen schrijven, ik weet niet of je dat doorhebt???
  zondag 7 juli 2002 @ 20:35:36 #181
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4920985
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:50 schreef ParAlien het volgende:
Inmiddels is 1stein Lithion hier al meer dan 20 minuten online...maar NEEE hij heeft GEEN TIJD om een normale reactie te kunnen geven...HOE BEDOEL JE SMOES?? D@mn..
Je zet jezelf nu niet alleen voor l*l, je bent jezelf nu ook nog 's aan het vernederen. LOL
Je laatste reactie was trouwens geen reactie, geen denkvermogen gehad om zelf iets te kunnen schrijven, ik weet niet of je dat doorhebt???
quote:
Op zondag 07 juli 2002 19:38 schreef Lithion het volgende:
Als je nu gewoon eens geduldig zou wachten in plaats van maar door te blijven zagen over je eigen waanideëen omtrent mijn tijdsbesteding, zou dit topic niet zo verneukt raken met off-topic reacties.
Bovendien, dat ik 20 minuten later reageer, wil niet zeggen dat ik 20 minuten lang achter elkaar hier op Fok! heb rondgehangen. Of wil je beweren dat je sinds je eerste post hier op Fok! (zo ergens in Juni 2002) onafgebroken hier op het forum rond hebt gehangen?

Kop dicht en wachten dus.

Als iteejer het gezwam van hierboven even zou willen verwijderen, graag.

pi_4921113
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 17:37 schreef ParAlien het volgende:

Er staan nog veel meer interessante dingen over de maan in het eerste hoofdstuk van dit boek, zeer zeker een aanrader, zeer zeker voor de sceptici onder ons.

Ja het leukste stukje van dit stuk is dat je bewijst dat de maan hol is door er de 3e trap van Apollo 13 op te laten ketsen terwijl dat een missie met maanlanding was. (Maanlanding ging niet door maar goed) Dus we bewijzen hier een stelling (maan is hol) door het topic onderuit te halen
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_4921134
quote:
Op zondag 07 juli 2002 20:35 schreef Lithion het volgende:

Alle 179 posts

Of hele forum

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_4921302
quote:
Op zondag 07 juli 2002 20:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

[..]

Als je nu gewoon eens geduldig zou wachten in plaats van maar door te blijven zagen over je eigen waanideëen omtrent mijn tijdsbesteding, zou dit topic niet zo verneukt raken met off-topic reacties.
Bovendien, dat ik 20 minuten later reageer, wil niet zeggen dat ik 20 minuten lang achter elkaar hier op Fok! heb rondgehangen. Of wil je beweren dat je sinds je eerste post hier op Fok! (zo ergens in Juni 2002) onafgebroken hier op het forum rond hebt gehangen?

Kop dicht en wachten dus.

Hey kerel... kun je misschien ook eens een heel klein beetje een poging doen tot normaal gedrag?
Want je deed al meteen uit de hoogte met je eerste post, en om daarna ook nog eens met zo'n woorden als Knurft en Capiche.
Als het je hier niet bevalt flikker je maar een eind op.
  zondag 7 juli 2002 @ 23:15:52 #185
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_4923429
waren we er al uit ??

de maanlanding is wel degelijk een feit, maar de bewijzen die hebben meegenomen (foto's)... sommige kloppen gewoon niet.

d'r wordt iets achtergehouden !!,twee verschiilende foto's daar de maanlander op een andere plek staat enzo, terwijl de maanlander volgens NASA nooit is verplaast. Wat ze achterhouden zullen we waarschijnlijk nooit weten... al doen sommigen nog zo hun best om dit raadsel te achterhalen !!!

pi_4927337
Niets is waar tot het tegendeel is bewezen
  maandag 8 juli 2002 @ 13:22:15 #187
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4928371
quote:
Op zondag 07 juli 2002 20:44 schreef Trammelant het volgende:

[..]

Ja het leukste stukje van dit stuk is dat je bewijst dat de maan hol is door er de 3e trap van Apollo 13 op te laten ketsen terwijl dat een missie met maanlanding was. (Maanlanding ging niet door maar goed) Dus we bewijzen hier een stelling (maan is hol) door het topic onderuit te halen

Niet ALLEEN MAAR door er de 3e trap van Apollo 13 'op te laten vallen'...zoals jij dat noemt! (Ik zou niet zo een groot stuk tekst overtikken als dat het enige feit zo zijn) O O O, ga nog maar een x lezen...misschien dat je dan ietsie pietsie meer redenen tegenkomt waarom de maan hol zou kunnen zijn. Misschien een leuk idee om er een spel van te maken...zoek ALLE redenen! LOL.
pi_4934800
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:22 schreef ParAlien het volgende:

Misschien een leuk idee om er een spel van te maken...zoek ALLE redenen! LOL.

Of een ander leuk spelletje "leer begrijpend lezen". Ik schrijf nergens dat de maan niet hol zou zijn maar dat jullie iets "bewijzen" met iets wat een andere stelling (de hoofdstelling hier) onderuit haald.

uitleg:

De Apollo 13 vlucht was een vlucht naar de maan met landing (let op de "13" er zijn dus al eerdere maanlandingen geweest) terwijl het hier gaat over "geen mensen op de maan geweest".

pi_4937431
quote:
Op maandag 08 juli 2002 21:58 schreef Trammelant het volgende:

[..]

Of een ander leuk spelletje "leer begrijpend lezen". Ik schrijf nergens dat de maan niet hol zou zijn maar dat jullie iets "bewijzen" met iets wat een andere stelling (de hoofdstelling hier) onderuit haald.

uitleg:

De Apollo 13 vlucht was een vlucht naar de maan met landing (let op de "13" er zijn dus al eerdere maanlandingen geweest) terwijl het hier gaat over "geen mensen op de maan geweest".

Sorry maar je praat poep!!
13 eerdere maanlandingen?
Hahaha, Apollo 11 was zogenaamd de eerste missie met als doel "landen op de maan".
Apollo 13 was trouwens nooit geland, daar is zelfs nog zo'n bekende film over gemaakt met Tom Hanks als ik me niet vergis.
Dus duik eerst even in wat geschiedenis boeken en huur de film "Apollo 13" voordat je weer terugkomt naar deze thread.
B.v.d!
pi_4937578
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 00:37 schreef Refragmental het volgende:

Sorry maar je praat poep!!
13 eerdere maanlandingen?
Hahaha, Apollo 11 was zogenaamd de eerste missie met als doel "landen op de maan".

http://www.ksc.nasa.gov/history/apollo/apollo.html maar het is in engels dus je zal het niet snappen. Ik zeg ook niet "13" maar "eerdere"
quote:
Apollo 13 was trouwens nooit geland, daar is zelfs nog zo'n bekende film over gemaakt met Tom Hanks als ik me niet vergis.
quote:
Op zondag 07 juli 2002 20:44 schreef Trammelant het volgende:

(Maanlanding ging niet door maar goed)

quote:
Dus duik eerst even in wat geschiedenis boeken en huur de film "Apollo 13" voordat je weer terugkomt naar deze thread.
B.v.d!
Als je dan toch wat wil typen op Fok doe dat dan op je eigen niveau. "OvjL" of "SC" dus.
pi_4937673
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 00:37 schreef Refragmental het volgende:

Dus duik eerst even in wat geschiedenis boeken

Waarom eigenlijk Deze hele thread gaat juist over jullie ontkennen van (stukje) geschiedenis. Wat is het nut om geschiedenisboeken te hebben als jullie toch je eigen fantasie geloven Waarom wil je niet accepteren dat er mensen op de maan hebben gelopen Waar ben je bang voor
quote:
huur de film "Apollo 13"
AHHHHH , dus films zijn het bewijs !!! UFO's bestaan !!! Zie Men in black deel 1 & 2 !!!
pi_4939492
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 00:48 schreef Trammelant het volgende:

[..]

http://www.ksc.nasa.gov/history/apollo/apollo.html maar het is in engels dus je zal het niet snappen. Ik zeg ook niet "13" maar "eerdere"

Je praat nog steeds POEP!!!!
Wat heeft die 13 nou met eerdere landingen te maken?
Het nummer zegt absoluut niks over het aantal landingen daarvoor. Ze konden zelfs pas gaan landen bij apollo 15 ofzo.
Uit het getal kun je simpelweg niet afleiden hoeveel eerdere landingen er zijn geweest, TENZIJ je weet dat pas vanaf apollo 11 de landingsmissies zijn begonnen.
Je logica is ver te zoeken.
quote:
[..]

Als je dan toch wat wil typen op Fok doe dat dan op je eigen niveau. "OvjL" of "SC" dus.

Jij kunt je beter in "ONZ" (OvjL is niet de gebruikte afkorting) houden, want tot nu toe zeg je ook alleen maar onzin.
pi_4939549
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 00:54 schreef Trammelant het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk Deze hele thread gaat juist over jullie ontkennen van (stukje) geschiedenis. Wat is het nut om geschiedenisboeken te hebben als jullie toch je eigen fantasie geloven Waarom wil je niet accepteren dat er mensen op de maan hebben gelopen Waar ben je bang voor

Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Om er theorien over te hebben enzo moet je er wel de nodige achtergrondinformatie over hebben.
Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat de mens nooit op de maan is geweest, ik denk meer dat de waarheid ergens in het midden ligt... we zijn wel op de maan geweest, maar niet zoals het ons vertelt wordt.
quote:
AHHHHH , dus films zijn het bewijs !!! UFO's bestaan !!! Zie Men in black deel 1 & 2 !!!
Je lult uit je nek, heb ik ooit gezegd dat films bewijzen zijn?
NOPE!!!
Dat jij de "echtheid" Apollo 13 trouwens vergelijkt met MIB zegt mij al genoeg.
Apollo 13 is zogenaamd gebaseerd op een gebeurtenis.
MIB is fictie.
Om een beetje meer te leren over de apollo missies is Apollo 13 een leuke film om te zien.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 14:47:52 #194
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4942606
Trammelant heeft poep gesproken!
pi_4944170
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 10:08 schreef Refragmental het volgende:

Je praat nog steeds POEP!!!!

Oh.
quote:
Wat heeft die 13 nou met eerdere landingen te maken?
Het nummer zegt absoluut niks over het aantal landingen daarvoor.
Jij je zin , whatever. Ik denk bij een hoog getal aan eerdere missies.

7-up , wie kent de 6 eerdere pogingen

quote:
Ze konden zelfs pas gaan landen bij apollo 15 ofzo.

(...)

TENZIJ je weet dat pas vanaf apollo 11 de landingsmissies zijn begonnen.

quote:
Je logica is ver te zoeken.
Gelukkig ben jij altijd zeer duidelijk in je onzin.
quote:
Jij kunt je beter in "ONZ" (OvjL is niet de gebruikte afkorting) houden, want tot nu toe zeg je ook alleen maar onzin.
Jullie verlullen je op alle punten. Het begon als "geen mensen op de maan" maar je bent al bij "Nahja , waarschijnlijk wel maar niet op de manier zoals ze het hebben gebracht"

Er zijn gewoon mensen op de maan geweest. Punt. Al dat geblaat over foto-trucages worden onderuit gehaald op skepsis , er staan vlaggen , autotjes , halve maanlanders , voetstappen , spiegel op de maan , zelfs de russen geven toe dat er amerikanen op de maan zijn geweest. ( http://www.space.com/sciencefiction/russia_moon_wg.html )
De space-shuttle kan terug in de dampkring terwijl landen op de maan stukken eenvoudiger is , dus waarom zijn ze er dan niet geweest ?

De hele wereld weet dat er mensen op de maan zijn geweest en de paar die dat ontkennen zeggen hier dat ik poep praat

Je moet wat meer openminded zijn , je ervoor openstellen. Waar ben je bang voor ?

pi_4944337
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 10:16 schreef Refragmental het volgende:

Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?

IK doe alsof.
quote:
Om er theorien over te hebben enzo moet je er wel de nodige achtergrondinformatie over hebben.
En die neem je wel aan. Waarom het feit op zich dan niet Volgens die redenering kan jij ook beweren dat er complete legers met eerdere/latere missies al op de maan zijn gezet en er nu al bases zijn.
quote:
Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat de mens nooit op de maan is geweest, ik denk meer dat de waarheid ergens in het midden ligt... we zijn wel op de maan geweest, maar niet zoals het ons vertelt wordt.
10.000-den mensen hebben eraan gewerkt (hele programma) en niemand die dan een mooi boek schrijft na 30+ jaar om er wat geld mee te verdienen ofzo ? Er zijn godver meer geheime missies uit vietnam enzo bekent geworden dan deze OPENBARE race tussen Amerika en Rusland/CCCP
quote:
Je lult uit je nek, heb ik ooit gezegd dat films bewijzen zijn?
NOPE!!!
Dat jij de "echtheid" Apollo 13 trouwens vergelijkt met MIB zegt mij al genoeg.
Apollo 13 is zogenaamd gebaseerd op een gebeurtenis.
MIB is fictie.
Om een beetje meer te leren over de apollo missies is Apollo 13 een leuke film om te zien.
Dat is sarcasme. En wat heb jij geleerd van die film trouwens ?
pi_4944392
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 14:47 schreef ParAlien het volgende:
Trammelant heeft poep gesproken!
En dat durft ie te zeggen na dit :
quote:
Op maandag 01 juli 2002 21:41 schreef ParAlien het volgende:
Kijk 's op deze site...

http://www.bibleufo.com/introduction.htm

De (logische) waarheid!

ooit te hebben getypt.
pi_4944565
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 16:46 schreef Trammelant het volgende:

[..]

Oh.
[..]

Jij je zin , whatever. Ik denk bij een hoog getal aan eerdere missies.

7-up , wie kent de 6 eerdere pogingen

Inderdaad, je blijft stront praten.
Bij een hoog getal denk je inderdaad aan eerdere missies, maar bij Apollo hadden die getallen helemaal niks te maken met het aantal maanlandingen.
quote:
[..]

[..]

Gelukkig ben jij altijd zeer duidelijk in je onzin.

Is het weer te moeilijk voor je?
Als ze bijvoorbeeld pas waren geland bij Apollo 15... dan had dat hele getal er nog steeds geen flikker mee te maken.
quote:
[..]

Jullie verlullen je op alle punten. Het begon als "geen mensen op de maan" maar je bent al bij "Nahja , waarschijnlijk wel maar niet op de manier zoals ze het hebben gebracht"

Wie zijn jullie?
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ik denk dat de waarheid in het midden ligt, ze zijn er geweest, maar met een geheime agenda en niet zoals wij allemaal hebben geleerd.
quote:
Er zijn gewoon mensen op de maan geweest. Punt. Al dat geblaat over foto-trucages worden onderuit gehaald op skepsis , er staan vlaggen , autotjes , halve maanlanders , voetstappen , spiegel op de maan , zelfs de russen geven toe dat er amerikanen op de maan zijn geweest. ( http://www.space.com/sciencefiction/russia_moon_wg.html )
Dus jij neemt gewoon ALLES voor waar aan wat jou wordt verteld? Uitspraken van de amerikaanse regering moet je zeer zeker met een korreltje zout nemen.
quote:
De space-shuttle kan terug in de dampkring terwijl landen op de maan stukken eenvoudiger is , dus waarom zijn ze er dan niet geweest ?
Space-shuttle 1980's ofzo, Maanlanding(en) 1960's
Vergelijk jij paard en koets soms ook met auto's?
quote:
De hele wereld weet dat er mensen op de maan zijn geweest en de paar die dat ontkennen zeggen hier dat ik poep praat
Wat heeft de hele wereld nou gezien?
Videobeelden?
Nou, die zijn ALTIJD al makkelijk te faken geweest.
quote:
Je moet wat meer openminded zijn , je ervoor openstellen. Waar ben je bang voor ?
Ik ben JUIST openminded, daarom luister ik ook naar dingen zoals dit, jij wuift ze direct af als onzin, dat is juist NIET openminded.
Waar ben jij zo bang voor?
Dat je hele wereld waar je in gelooft inelkaar valt?
pi_4944612
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 16:59 schreef Trammelant het volgende:

[..]

IK doe alsof.

[..]

En die neem je wel aan. Waarom het feit op zich dan niet Volgens die redenering kan jij ook beweren dat er complete legers met eerdere/latere missies al op de maan zijn gezet en er nu al bases zijn.

Dit ook weer te moelijk voor je?
Om theorien over iets te kunnen maken moet je wel weten wat dat IETS is. "Iets" zijn in dit geval de maanlandingen.
quote:
10.000-den mensen hebben eraan gewerkt (hele programma) en niemand die dan een mooi boek schrijft na 30+ jaar om er wat geld mee te verdienen ofzo ? Er zijn godver meer geheime missies uit vietnam enzo bekent geworden dan deze OPENBARE race tussen Amerika en Rusland/CCCP
Oh lijkt me niet zo moeilijk om dergelijke projecten geheim te houden, gebeurt bij ontzettend veel projecten hoor.
Deze is daar niet zoveel verschillend in.
quote:
[..]

Dat is sarcasme. En wat heb jij geleerd van die film trouwens ?

Meer dan jou blijkbaar.
pi_4944621
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:05 schreef Trammelant het volgende:

[..]

[..]

ooit te hebben getypt.

Je eigen woorden.
quote:
  dinsdag 9 juli 2002 @ 17:35:40 #201
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_4944730
Ok, na deze meest interessante shouting match lijkt het me tijd voor een re-cap.

Wel naar de maan, niet naar de maan.
Zet hier je argumenten voor neer
Zet hier je argemunten tegen neer.

Ik begin wel. De maan is hol. Nou en? De aarde is ook hol, daar kun je ook met een ruimteschip op landen.

dinsdag 9 juli 2002 @ 17:40:42 #202
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4944792
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:05 schreef Trammelant het volgende:

[..]

[..]

ooit te hebben getypt.

Ik begrijp niet waarom je ineens dit erbij haalt? Waarschijnlijk omdat je het ff gewoon niet meer weet, omdat je al van alle kanten wordt afgebluft. En ja, ga 's een keer kijken op die site, ga het lezen en kom dan nog een keer vertellen dat het allemaal onzin is. Als jij dit echt zo een verschrikkelijke onzin vind dan vind ik jouw leven onzinnig.
En jij hebt het in 1 van je berichten over Skepsis...WHAHAHA! Simpele ziel dat je bent, er gaan zelfs geruchten (die ik meteen geloof) dat Skepsis er in het geheim voor betaald wordt o.a. door de Amerikaanse regering (die in hun broek schijten dat de waarheid boven tafel komt) om mensen zoals ons (die wel op zoek zijn naar de waarheid in niet zomaar alles geloven wat ons verteld wordt) proberen tegen te werken.
Dat hele stuk dat ik hier ergens heb geschreven over dat de maan heel goed hol zou kunnen zijn heb je ook niet goed doorgelezen. Ik vind je maar een dom persoon, die in de MEDIA gelooft ipv zelf nadenkt.
En als je iemand bent die al onze theoriën zo een onzin vindt, ga dan naar een ander forum.
PS: Je praat niet alleen poep, je begint er ook nog naar te ruiken...
  dinsdag 9 juli 2002 @ 17:43:04 #203
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4944822
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:35 schreef stigchel het volgende:
Ok, na deze meest interessante shouting match lijkt het me tijd voor een re-cap.

Wel naar de maan, niet naar de maan.
Zet hier je argumenten voor neer
Zet hier je argemunten tegen neer.

Ik begin wel. [b]De maan is hol. Nou en?[b] De aarde is ook hol, daar kun je ook met een ruimteschip op landen.

En jouw vind ik nog dommer... Wetenschappers staan met een bek vol tanden als het hierom gaat en jou zegt "NOU EN"??? Alsof het normaal is wanneer de maan hol blijkt te zijn...EZEL! En de aarde is niet OOK hol. Hoe kom je daarbij?
  dinsdag 9 juli 2002 @ 17:47:30 #204
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_4944877
Ok, blijkbaar herkent mijnheer de sympatisant in het vijandelijk kamp niet.

Ik heb het gevoel dat je boos bent. Geeft niet. Ik wilde slechts de discussie in het goede spoor helpen.

Ik denk, ik poneer gewoon een stelling om het ijs te breken.

Laat maar.

*kiest direct partij voor de andere zijde, uit principe*

dinsdag 9 juli 2002 @ 18:38:58 #205
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4945367
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:47 schreef stigchel het volgende:
Ik heb het gevoel dat je boos bent.
Lange tenen is troef inderdaad. Ik denk er nog eens goed over na voordat ik hier een reactie neerplemp met die overdefensieve houding.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 18:51:33 #206
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_4945460
Op jou zat ik eigenlijk al een beetje te wachten ja

Je zou eigenlijk verplicht moeten stellen dat iedereen zijn vooropleiding en IQ in zijn sig opneemt. Dan kunnen we meteen stoppen met elkaar ezel en hersenloos noemen. Maar ja, als pasen en pinksteren op een holle maan vallen waarschijnlijk.

Het topic lijkt nu dan toch echt overleden, ondanks een reanimatiepoging.

Helaas.

dinsdag 9 juli 2002 @ 18:58:04 #207
8898 Darklight
pi_4945510
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:51 schreef stigchel het volgende:
Op jou zat ik eigenlijk al een beetje te wachten ja

Je zou eigenlijk verplicht moeten stellen dat iedereen zijn vooropleiding en IQ in zijn sig opneemt. Dan kunnen we meteen stoppen met elkaar ezel en hersenloos noemen. Maar ja, als pasen en pinksteren op een holle maan vallen waarschijnlijk.

Het topic lijkt nu dan toch echt overleden, ondanks een reanimatiepoging.

Helaas.

Starten we toch gewoon deel2
Ik geloof overigens wel dat we op de maan zijn geland, maar dat niet alle ontdekkingen daar aan het grote publiek bekend zijn gemaakt.
Waarom zijn die maanlandingen trouwens gestopt?
  dinsdag 9 juli 2002 @ 19:02:23 #208
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_4945550
Het was een space race en amerika heeft gewonnen. Vandaar denk ik. Het zal niet goedkoop zijn.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 19:09:57 #209
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4945626
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:47 schreef stigchel het volgende:
Ok, blijkbaar herkent mijnheer de sympatisant in het vijandelijk kamp niet.

Ik heb het gevoel dat je boos bent. Geeft niet. Ik wilde slechts de discussie in het goede spoor helpen.

Ik denk, ik poneer gewoon een stelling om het ijs te breken.

Laat maar.

*kiest direct partij voor de andere zijde, uit principe*

Vooral mijn vragen niet beantwoorden en overheen lullen.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 19:13:29 #210
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4945677
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:02 schreef stigchel het volgende:
Het was een space race en amerika heeft gewonnen. Vandaar denk ik. Het zal niet goedkoop zijn.
Je hebt duidelijk de ballen verstand van het hele onderwerp "MAAN"... wat een lachwekkende reactie!
pi_4945687
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:40 schreef ParAlien het volgende:

Ik begrijp niet waarom je ineens dit erbij haalt? Waarschijnlijk omdat je het ff gewoon niet meer weet, omdat je al van alle kanten wordt afgebluft.

JIJ begon over holle maan incl. bewijs waarmee je voorstander van "mensen op de maan" bent geworden. Daarna zie ik een stomme opmerking van je die ik me herinnerde toen ik die post zag van je.
quote:
En ja, ga 's een keer kijken op die site, ga het lezen en kom dan nog een keer vertellen dat het allemaal onzin is. Als jij dit echt zo een verschrikkelijke onzin vind dan vind ik jouw leven onzinnig.
En jij hebt het in 1 van je berichten over Skepsis...WHAHAHA! Simpele ziel dat je bent, er gaan zelfs geruchten (die ik meteen geloof) dat Skepsis er in het geheim voor betaald wordt o.a. door de Amerikaanse regering (die in hun broek schijten dat de waarheid boven tafel komt) om mensen zoals ons (die wel op zoek zijn naar de waarheid in niet zomaar alles geloven wat ons verteld wordt) proberen tegen te werken.
Jij hebt hulp nodig. Echt. Amerika heeft oorlogen gevochten waar de amerikaanse pers bovenop zat en ze de grootste problemen mee hadden (Korea , Vietnam , Golfoorlog , Soedan) en jij zegt me dat de professorkes in Eindhoven van de TU met hun hobby "Skepsis" betaald worden door de US gouvernment om hun daden te verdoezelen ? Trouwens waarom weerleg je het bewijs van Skepsis niet ipv dat af te doen met "ik geloof het niet". Ik praat in dit forum juist tegen figuren die geen fuck aannemen behalve van halve garen zoals Jomanda , David Icke en weet ik wat voor zolen. jij zegt dat ik alles zo aanneem terwijl ik juist vind dat jij echt van het padje af bent en sites geloofd waar de grootste bagger op staat sinds internet is uitgevonden. Jij onderbouwd geen fuck en zegt gewoonweg dat ik dat niet moet geloven.
quote:
Dat hele stuk dat ik hier ergens heb geschreven over dat de maan heel goed hol zou kunnen zijn heb je ook niet goed doorgelezen. Ik vind je maar een dom persoon, die in de MEDIA gelooft ipv zelf nadenkt.
Ik heb dat wel gelezen maar jij weigert na te denken en begrijpend te lezen en zo in te zien dat ik dat niet weerleg maar juist zie dat je door dat te "bewijzen" iets anders juist onderuit haald. Ik heb het niet eens over die holle maan gehad man. WHO FUCKING CARES , we hadden het over mensen op de maan.
quote:
En als je iemand bent die al onze theoriën zo een onzin vindt, ga dan naar een ander forum.
PS: Je praat niet alleen poep, je begint er ook nog naar te ruiken...
Bewijs dat maar eens. Of moet ik dat zomaar geloven?
pi_4945703
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:13 schreef ParAlien het volgende:

Je hebt duidelijk de ballen verstand van het hele onderwerp "MAAN"... wat een lachwekkende reactie!

Ik heb jou anders nog geen een reactie zien geven waarin je zinnig overkomt.

Hint :

ONDERWERP = MENSEN OP DE MAAN OF NIET ?

pi_4945709
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:09 schreef ParAlien het volgende:

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_4945741
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 18:58 schreef Darklight het volgende:

Waarom zijn die maanlandingen trouwens gestopt?

Die zijn er nooit geweest alwaar de astronouten door de aliens vanuit de basis van de darkside niet zijn weggeschoten vanaf de maan die toen hol klonk maar het net even anders was dan de media berichtte. Dus zijn ze nooit gestopt en is er nu een basis van de mensen op de maan alwaar ze geheime dingen doen.

Zoiets geloof ik.

pi_4945828
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:26 schreef Refragmental het volgende:

Dit ook weer te moelijk voor je?
Om theorien over iets te kunnen maken moet je wel weten wat dat IETS is. "Iets" zijn in dit geval de maanlandingen.

...
quote:
Oh lijkt me niet zo moeilijk om dergelijke projecten geheim te houden, gebeurt bij ontzettend veel projecten hoor.
Deze is daar niet zoveel verschillend in.
Dertig jaar na dato en jij geloofd echt dat 10.000-den mensen het geheim hebben kunnen houden In elke oorlog vind je OVERAL spionen en jij zegt dat ze zo'n groot project totaal anders/geheim hebben weten te houden ??? Zelfs na 30 jaar ???
quote:
Meer dan jou blijkbaar.
Ja. Ik kon niets meer leren van dat filmke. Toch tof van je dat je nog in iets geloofd. Of denk je dat de regisseur er een geheime boodschap aan heeft meegegeven voor laten we zeggen Bin Laden ofzo ?

Wat heb jij in godsnaam geleerd van die film ? Ze zitten in die raket en door problemen moeten ze met de maanlander terugkeren zonder maanlanding. Dat is de hele film.

pi_4946004
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:22 schreef Refragmental het volgende:

Dus jij neemt gewoon ALLES voor waar aan wat jou wordt verteld? Uitspraken van de amerikaanse regering moet je zeer zeker met een korreltje zout nemen.

Nee. Maar het probleem met jouw geblaat is dat niet alleen de amerikaanse regering dat zegt.
quote:
Space-shuttle 1980's ofzo, Maanlanding(en) 1960's
Vergelijk jij paard en koets soms ook met auto's?
Dit was een voorbeeld om aan te geven dat landen op de maan makkelijker is dan landen op de aarde.

Eerste landing op maan 1969 eerste spaceshuttle vlucht 1981. 12 jaar ertussen. Koets-auto is niet helemaal terecht. Daarbij moesten ook de maanlanders weer terug in de dampkring.

quote:
Wat heeft de hele wereld nou gezien?
Videobeelden?
Nou, die zijn ALTIJD al makkelijk te faken geweest.
Ja , en Brazilie is 5e geworden op het WK. Belgie heeft gewonnen maar kon de regisseur niet omkopen , brazilie bood meer geld.

Man , de hele wereld keek mee en jij zegt dat het fake is Het risico dat je loopt is oneindig onacceptabel als regering.

quote:
Ik ben JUIST openminded, daarom luister ik ook naar dingen zoals dit, jij wuift ze direct af als onzin, dat is juist NIET openminded.
Waar ben jij zo bang voor?
Dat je hele wereld waar je in gelooft inelkaar valt?
Jij bent juist niet openminded. Jij neemt niets aan. Jij zoekt altijd overal iets achter. jij zal bij het eerste wat je ziet dat in tegenspraak is meteen zeggen "zie je wel dat het niet klopt" terwijl je juist ook dan er iets achter zou moeten zoeken en niet geloven in eerste instantie.

Jij geloofd juist de dingen zonder erbij na te denken die aan jouw belevingswereld voldoen. Een fantast dus.

pi_4946045
Je weet dat ik het niet vaak zeg, maar slotjuh??
begint nogal flamewar te worden....
  dinsdag 9 juli 2002 @ 20:13:41 #218
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4946493
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:14 schreef Trammelant het volgende:

[..]

JIJ begon over holle maan incl. bewijs waarmee je voorstander van "mensen op de maan" bent geworden. Daarna zie ik een stomme opmerking van je die ik me herinnerde toen ik die post zag van je.
[..]

incl. bewijs dus dat er iets heel raars met onze maan aan de hand is. Stomme = een bijvoeglijk naamwoord, dus een mening. Dat mijn opmerking stom was, is dus geen feit. Ik
VIND jou een verschrikkelijk domme ezel...
quote:
Jij hebt hulp nodig. Echt. Amerika heeft oorlogen gevochten waar de amerikaanse pers bovenop zat en ze de grootste problemen mee hadden (Korea , Vietnam , Golfoorlog , Soedan) en jij zegt me dat de professorkes in Eindhoven van de TU met hun hobby "Skepsis" betaald worden door de US gouvernment om hun daden te verdoezelen ? Trouwens waarom weerleg je het bewijs van Skepsis niet ipv dat af te doen met "ik geloof het niet". Ik praat in dit forum juist tegen figuren die geen fuck aannemen behalve van halve garen zoals Jomanda , David Icke en weet ik wat voor zolen. jij zegt dat ik alles zo aanneem terwijl ik juist vind dat jij echt van het padje af bent en sites geloofd waar de grootste bagger op staat sinds internet is uitgevonden. Jij onderbouwd geen fuck en zegt gewoonweg dat ik dat niet moet geloven.
[..]
Waarom heb ik hulp nodig, kan je dat misschien ff uitleggen? Hulp waarvoor?
Voor de 2e zin, JA, dat beweer ik ja...bevalt je niet echt he?
En over 'het geen fuck aannemen'...dat ligt er helemaal aan hoe je het bekijkt! Als je een kortzichtig persoon bent, zoals jij, dan wordt er zo tegenaan gekeken. Wat jij alleen niet doorhebt, is dat wij genoeg aannemen, maar daarbij ook nog 's ZELF over dingen nadenken (wat jij fantasie noemt, iets wat jij blijkbaar niet hebt)...en daardoor met originele theoriën weten te komen, iets dat jou nooit zal lukken. Jij bent een heel simpel persoon die alles gelooft wat de media zegt...ben blij dat niet iedereen zoals jou is! Dan zou dit een wereld vol domme schapen zijn die nooit ergens iets achter zoekt en alles braaf gelooft, precies zoals ze willen!
quote:
Ik heb dat wel gelezen maar jij weigert na te denken en begrijpend te lezen en zo in te zien dat ik dat niet weerleg maar juist zie dat je door dat te "bewijzen" iets anders juist onderuit haald. Ik heb het niet eens over die holle maan gehad man. WHO FUCKING CARES , we hadden het over mensen op de maan.
[..]
Ik weiger na te denken? Kan jij in mijn hoofd kijken? Ben jij ....PARANORMAAL? En who the fuck ben jij om te bepalen wat voor mij begrijpend lezen is...kom je weer met je meningen die je laat overkomen als feiten. Triest figuur. En als ik het ineens over een holle maan wil hebben, dan doe ik dat gewoon. Denk toch niet dat ik eerst toestemming aan jou ga vragen...of wel soms? En als het je niet interesseert, dan moet je er gewoon niet op reageren EN dan had je het niet moeten lezen...zoals je net schreef dat je het WEL had gelezen. Dus blijkbaar interesseert het je toch...OOPS.
quote:
Ik heb jou anders nog geen een reactie zien geven waarin je zinnig overkomt.
Hint :

ONDERWERP = MENSEN OP DE MAAN OF NIET ?

ALWEER een mening...geen feit. En jij hebt het over 'onderbouwen'>>> eikeltje! (mijn mening over jou).
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 09 juli 2002 19:09 schreef ParAlien het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA...dit is dus 'HET ANTWOORD'...en jouw manier weer van 'onderbouwen' waar je om loopt te zeuren. Je bewijst hiermee dat je jezelf tegenspreekt, wanneer het jou uitkomt, wanneer je geen antwoord KAN geven. LOSER.
quote:
Die zijn er nooit geweest alwaar de astronouten door de aliens vanuit de basis van de darkside niet zijn weggeschoten vanaf de maan die toen hol klonk maar het net even anders was dan de media berichtte. Dus zijn ze nooit gestopt en is er nu een basis van de mensen op de maan alwaar ze geheime dingen doen
DAM! What the f*ck!...HAHAHAHAHAHAHAHA ....Dit is dus jouw onrealistische samenvatting van de reacties uit dit topic? Hoe bedoel je 'niet begrijpend kunnen lezen'.
pi_4946763
De maan kan niet hol klinken aangezien er niets van lucht of een andere atmosfeer omheen zit waardoor geluidstrillingen niet overgebracht kunnen worden.
-edit
maar dat terzijde
  dinsdag 9 juli 2002 @ 20:54:51 #220
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947051
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 20:33 schreef MAY-be het volgende:
De maan kan niet hol klinken aangezien er niets van lucht of een andere atmosfeer omheen zit waardoor geluidstrillingen niet overgebracht kunnen worden.
-edit
maar dat terzijde
O O O, ga jij maar een x dat stuk lezen dat ik op pagina 7 van dit onderwerp heb geschreven. Wat jij nu zegt is bullpoep. Lees het a.u.b. 1 x en reageer daarna pas.
pi_4947137
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 20:54 schreef ParAlien het volgende:

[..]

O O O, ga jij maar een x dat stuk lezen dat ik op pagina 7 van dit onderwerp heb geschreven. Wat jij nu zegt is bullpoep. Lees het a.u.b. 1 x en reageer daarna pas.

Pag 7???
Ik heb alles in 1 pag

Maar ik zal vanavond ff zoeken tussen je posts, moet er nu helaas vandoor.
(toch blijft het onmogelijk geluid voort te dragen zonder een gas, wel kan je de directe trillingen meten)

pi_4947218
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 20:54 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Zeg, beetje rustig aan ok.
Wat hij zegt is namelijk waar, iets kan niet hol klinken wanneer er geen lucht of andere geluidsdragende materialen zijn.
De maan kan daarentegen wel holle eigenschappen hebben.

Tis gewoon een kwestie van een taalfout.

pi_4947266
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:28 schreef Trammelant het volgende:

[..]

...
[..]

Dertig jaar na dato en jij geloofd echt dat 10.000-den mensen het geheim hebben kunnen houden In elke oorlog vind je OVERAL spionen en jij zegt dat ze zo'n groot project totaal anders/geheim hebben weten te houden ??? Zelfs na 30 jaar ???

Weet jij het verschil wel tussen een oorlog en een project?
Projecten zijn velen malen makkelijker geheim te houden dan oorlogsmisdaden enzo.
pi_4947331
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 19:40 schreef Trammelant het volgende:

[..]

Nee. Maar het probleem met jouw geblaat is dat niet alleen de amerikaanse regering dat zegt.

Nee de Amerikaanse regering zegt het, en de andere regeringen geloven het.
quote:
Dit was een voorbeeld om aan te geven dat landen op de maan makkelijker is dan landen op de aarde.

Eerste landing op maan 1969 eerste spaceshuttle vlucht 1981. 12 jaar ertussen. Koets-auto is niet helemaal terecht. Daarbij moesten ook de maanlanders weer terug in de dampkring.

Wat probeer je nu te zeggen?
Wat je hier allemaal zegt was allemaal al oud nieuws voor mij.
quote:
Ja , en Brazilie is 5e geworden op het WK. Belgie heeft gewonnen maar kon de regisseur niet omkopen , brazilie bood meer geld.

Man , de hele wereld keek mee en jij zegt dat het fake is Het risico dat je loopt is oneindig onacceptabel als regering.

Met het verschil dat bij het WK er duizenden mensen LIVE meekijken, en bij de maanlanding alleen de missieleiding.
Elke vreemde voorval kan dan makkelijk worden stil gehouden.
quote:
Jij bent juist niet openminded. Jij neemt niets aan. Jij zoekt altijd overal iets achter. jij zal bij het eerste wat je ziet dat in tegenspraak is meteen zeggen "zie je wel dat het niet klopt" terwijl je juist ook dan er iets achter zou moeten zoeken en niet geloven in eerste instantie.

Jij geloofd juist de dingen zonder erbij na te denken die aan jouw belevingswereld voldoen. Een fantast dus.

Ik ben dus juiste wel openminded omdat ik ook kijk naar andere dingen.
Jij wuift juist alles wat anders is af als onzin.
pi_4947378
Wat ben jij een ongelooflijke mongool, ParAlien. Of je nou gelijk hebt of niet.

Ik weet niet genoeg over dit onderwerp om er ook daadwerkelijk een gefundeerde mening over te vormen. Hoewel ik zeker niet uitsluit dat het fake was, ga ik er voorlopig maar vanuit dat 'we' echt op de Maan zijn geweest.

Nine for the mortal men, doomed to die.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:18:39 #226
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947440
quote:
Zeg, beetje rustig aan ok.
Wat hij zegt is namelijk waar, iets kan niet hol klinken wanneer er geen lucht of andere geluidsdragende materialen zijn.
De maan kan daarentegen wel holle eigenschappen hebben.
Tis gewoon een kwestie van een taalfout
Ten 1e: Vertel mij NOOIT wat ik moet doen...dus ook niet of ik wel/niet rustig aan moet doen. Volgens mij heb ik jou nog nooit Pappa genoemd, of wel soms?
Ten 2e: Aangezien niemand hier de moeite neemt om het stuk dat ik op pagina 7 heb geschreven goed te lezen, zet ik hier een klein gedeelte nog een x:
quote:
De maanmodule trof het oppervlak ongeveer 60 kilometer van de landingsplaats van de Apollo 12, waar ultragevoelige seismische apparatuur iets registreerde dat zowel onverwacht als verbazingwekkend was - de maan bleef meer dan een uur nagalmen als een kerkklok. De vibratiegolf had bijna acht minuten nodig om zijn piek te bereiken en verminderde toen in intensiteit. Op een persconferentie diezelfe dag vertelde een van de leiders van het seismische experiment, Maurice Ewing, aan verslaggevers dat de geleerden volstrekt in het duister tastten omtrent een verklaring van het gegalm. 'Wat de betekenis betreft, zou ik liever geen interpretatie geven op dit moment. Maar het is alsof iemand één enkele klap tegen, zeg maar, een klok in een kerktoren gaf en ontdekte dat de nagalm 30 minuten duurde.' Dr. Frank Press van het MIT voegde eraan toe: 'Niemand van ons heeft op aarde ooit zoiets als dit meegemaakt. Met alle ervaring die we hebben, is dit een buitengewoon voorval. Dat deze nogal geringe inslag...een signaal produceerde dat 30 minuten aanhield, ligt ver buiten de grens van wat we ooit hebben meegemaakt.'
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:23:14 #227
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947499
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:13 schreef Nazgul het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijke mongool, ParAlien. Of je nou gelijk hebt of niet.

Ik weet niet genoeg over dit onderwerp om er ook daadwerkelijk een gefundeerde mening over te vormen. Hoewel ik zeker niet uitsluit dat het fake was, ga ik er voorlopig maar vanuit dat 'we' echt op de Maan zijn geweest.

Moet je in m'n gezicht zeggen als je voor me staat, zullen we 's kijken wie er dan een ongelooflijke mongool is.

Je begint al met "Ik weet niet genoeg over dit onderwerp om er ook daadwerkelijk een gefundeerde mening over te vormen". Hoe kan je mij dan voor mongool uitschelden als je GEEN REET van het onderwerp afweet zoals je zelf zegt! Who's the mongool now?
Ten 2e heb ik nooit beweerd dat 'we' niet echt op de maan zijn geweest!!! Dus tegen wie heb je het nou eigenlijk, MONGOOL...

pi_4947542
Misschien is het wel totaal niet gebaseerd op je mening, maar op de manier hoe je jezelf uit.

Het staat 100% los van of je de waarheid vertelt of niet.

pi_4947611
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 17:37 schreef ParAlien het volgende:

[.):
'Het Alien Logboek' van Jim Marrs'

dit lijkt me een goed boek...
waar kan je het kopen... witte boekenmarkt of gewoon in de boekewinkel
pi_4947683
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:18 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ten 1e: Vertel mij NOOIT wat ik moet doen...dus ook niet of ik wel/niet rustig aan moet doen. Volgens mij heb ik jou nog nooit Pappa genoemd, of wel soms?
Ten 2e: Aangezien niemand hier de moeite neemt om het stuk dat ik op pagina 7 heb geschreven goed te lezen, zet ik hier een klein gedeelte nog een x:
[..]

Ik heb je stuk gelezen. Al een stuk of 3 keer.
Ik zeg je alleen dat je een beetje rustiger aan moet doen omdat je ook al begint te schreeuwen tegen mensen die hier al veel langer op het TRU forum zitten en die ook wellicht je theorien geloven.
Kijk mensen als Trammalant vragen erom met hun narrowminded gedachtes, maar MAY-Be die erom bekend staat dat ie altijd open is en ook goed discussie voert verdient toch best wel wat meer respect.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:44:05 #231
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947828
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Is idd een goed boek, erg dik. Geen idee waar je het kan kopen... Ik heb het boek gekregen van mijn ex...
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:51:09 #232
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947936
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb je stuk gelezen. Al een stuk of 3 keer.
Ik zeg je alleen dat je een beetje rustiger aan moet doen omdat je ook al begint te schreeuwen tegen mensen die hier al veel langer op het TRU forum zitten en die ook wellicht je theorien geloven.
Kijk mensen als Trammalant vragen erom met hun narrowminded gedachtes, maar MAY-Be die erom bekend staat dat ie altijd open is en ook goed discussie voert verdient toch best wel wat meer respect.

Weer zeg je dat ik iets 'MOET'...voor de 2de keer, dat kan je dus niet. Ik MOET nl helemaal niks en mag alles, dus de enige manier waarop je dat zou kunnen bereiken is door het heel lief te vragen, ipv zeggen dat ik iets moet.
Ik begin niet te schreeuwen want ik zit te typen. 'Rustiger' kan het dus niet. En hoe lang iemand hier op dit forum is, interesseert mij bijzonder weinig. Dat is geen reden om respect voor iemand te hebben. Want dat zou nl. betekenen dat als ik hier 2 jaar lang blijf dat ik 2 jaar gratis respect extra van iedereen zou krijgen. Werkte het maar zo makkelijk. En waarom zou ik geen respect tonen voor May-Be?
  dinsdag 9 juli 2002 @ 21:53:39 #233
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4947982
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:26 schreef Nazgul het volgende:
Misschien is het wel totaal niet gebaseerd op je mening, maar op de manier hoe je jezelf uit.

Het staat 100% los van of je de waarheid vertelt of niet.

Aha, jij leest 1, misschien 2, heel misschien wel 3 berichtjes van mij en jij komt mij vertellen dat ik een mongool ben door de manier waarop ik mezelf uit. Volgens mij bestaat er wel hulp voor mensen zoals jij. Er is nog hoop voor je...
pi_4948750
1 regel was genoeg.

Zie ook wat Ragfremental zei. Volgens mij heb je een stoornis waardoor je bij alles wat ook maar een enkele neiging naar autoritair gedrag heeft gaat flippen.

dinsdag 9 juli 2002 @ 23:20:21 #235
8898 Darklight
pi_4949194
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

[offtopic]
Is zeker een goed boek, ik heb de mijne bij een vaag New Age winkeltje in Enschede gekocht. Maar volgens mij kun je hem ook wel bij de plaatslijke bibliothek huren.

Het gaafste stuk wat erin staat vind ikzelf het gedeelte over Remote Viewing(zien op afstand).
Het boek is zeker de moeite waard om een keer te lezen.
[/offtopic]

pi_4949477
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 21:51 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Weer zeg je dat ik iets 'MOET'...voor de 2de keer, dat kan je dus niet. Ik MOET nl helemaal niks en mag alles, dus de enige manier waarop je dat zou kunnen bereiken is door het heel lief te vragen, ipv zeggen dat ik iets moet.
Ik begin niet te schreeuwen want ik zit te typen. 'Rustiger' kan het dus niet. En hoe lang iemand hier op dit forum is, interesseert mij bijzonder weinig. Dat is geen reden om respect voor iemand te hebben. Want dat zou nl. betekenen dat als ik hier 2 jaar lang blijf dat ik 2 jaar gratis respect extra van iedereen zou krijgen. Werkte het maar zo makkelijk. En waarom zou ik geen respect tonen voor May-Be?

Tja zeg, zo'n hoop paniek om het woordje "moet".
Dan verander je het toch naar "Wil je aub een beetje".
MAY-Be heeft mijn respect verdiend omdat hij normaal en fatsoenlijk reageert, en hij steunt ook andere mensen hier in TRU met hulp e.d.
Dit is vooral fijn voor mensen die het niet durven te zeggen wat ze hebben meegemaakt, want het gebeurt vaak genoeg dat er gewoon om wordt gelachen en je voor gek verklaard wordt.

Ik vond je aan het begin van deze thread een goede poster, je poste veel leuke links, die ik ook allemaal zal gaan lezen wanneer ik niet bezig ben. Maar de toon van je laatste paar reacties siert je absoluut niet.
Dus daarom vraag ik je om AUB gewoon zo te doen zoals je aan het begin van deze thread deed, want op die manier ben je een goede aanwinst voor het TRU forum.

pi_4949912
ParAlien: Volgens mij kun jij beter die poster van fox mulder aanschaffen..."I want to believe"

Als er buitenaards leven ontdekt was, door wie dan ook..zou dat uitgelekt zijn, en goed uitgelekt zijn bedoel ik dan...alsof de nasa er belang bij heeft hoe de wereldbevolking reageert...de nasa zou graag buitenaards leven ontdekken, dat levert ze alleen maar meer budget op.

En de heren aliens stappen echt niet naar het Witte Huis om daar te vertellen dat ze wat af willen spreken als wij het maar geheim houden... Dat slaat echt nergens op!

Ik geloof heilig dat er buitenaard leven bestaat, misschien houden ze ons al in de gaten, misschien zijn te hier al geweest...misschien zijn er mensen die meer weten..

Maar de overheden houden echt niets achter...alsof ze dat zouden kúnnen! Het zijn ook maar mensen...

Buro Telemart
pi_4950463
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 00:06 schreef Govert013 het volgende:
ParAlien: Volgens mij kun jij beter die poster van fox mulder aanschaffen..."I want to believe"

Als er buitenaards leven ontdekt was, door wie dan ook..zou dat uitgelekt zijn, en goed uitgelekt zijn bedoel ik dan...alsof de nasa er belang bij heeft hoe de wereldbevolking reageert...de nasa zou graag buitenaards leven ontdekken, dat levert ze alleen maar meer budget op.

Nou, dat budget hoeven ze niet voor te vrezen hoor.
Het publiek hoeft simpelweg niet te weten dat er vreemde dingen aan de hand zijn.
quote:
En de heren aliens stappen echt niet naar het Witte Huis om daar te vertellen dat ze wat af willen spreken als wij het maar geheim houden... Dat slaat echt nergens op!

Ik geloof heilig dat er buitenaard leven bestaat, misschien houden ze ons al in de gaten, misschien zijn te hier al geweest...misschien zijn er mensen die meer weten..

Maar de overheden houden echt niets achter...alsof ze dat zouden kúnnen! Het zijn ook maar mensen...

Overheden kunnen zeer zeker zoiets achterhouden.
En de mensen die "lekken" worden toch voor gek verklaard door de maatschappij en door de regering zelf.
En zo is de cirkel rond.
pi_4951351
Refragmental : Bedankt voor je steun

Ik geloof echt waar dat er leven is buiten deze aarde. Ongetwijfeld.
Ook geloof ik dat van die galmende maan (maar dan zonder geluid) maar is het niet mogelijk dat een object dat in vacuum zit, wat verder totaal solide is, gaat trillen na impact? Het betekend hooguit dat er weinig energieverlies is.

Verder wil ik eigenlijk niet ingaan op ufotheoriën, daar brandt ik m'n fikke niet aan. Zoveel fakes en complotverhalen Zoveel belanghebbenden, zowel bij geheimhouding als openbaring dus is eigenlijk niemand daarin echt te vertrouwen.
Maar buitenaards leven is er zeker...... maar de vraag is waar.

ParAlien : is je password gestolen ofzo?

pi_4951461
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 00:45 schreef Refragmental het volgende:

Nou, dat budget hoeven ze niet voor te vrezen hoor.
Het publiek hoeft simpelweg niet te weten dat er vreemde dingen aan de hand zijn.
[..]

Overheden kunnen zeer zeker zoiets achterhouden.
En de mensen die "lekken" worden toch voor gek verklaard door de maatschappij en door de regering zelf.
En zo is de cirkel rond.

-----------------------------------------------------------
Dit is wel erg simpel gedacht, sorry...

Voor dat budget moeten ze dus WEL vrezen, denk maar aan de 2 mislukte mars-missies.

Overheden kunnen zoiets achterhouden ja, maar ik bedoelde, dat die aliens zich echt niet gaan melden bij onze overheid..zo van: "oh das de regering, daar moeten we wezen" ("sjezus wat is die balkenende lelijk!")
Nee maar zonder gein, ik geloof ook dat ze bestaan, maar niet dat welke overheid dan ook wat achterhoudt, dat heeft simpelweg geen zin Wat nou massahysterie?! 9 van de 10 aardbewoners zouden het net als wij te gek vinden! Dit is gewoon een excuus om te wíllen geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door Govert013 op 10-07-2002 04:00]

Buro Telemart
pi_4951468
galmende maan....

waar komt dat in godsnaam vandaan...das dus echt onzin

Kom op, blijf wel effe een béétje reëel oke?

Niet allemaal van die geruchten gaan geloven..als dat zo was, had iedereen dat wel geweten...kom op zeg

Het lijkt me niet echt waarschijnlijk dat er binnen een half uur na landing al allemaal seismische apparatuur op de maan stond

Buro Telemart
pi_4951488
goeiedag...heb een beetje het hele topic doorgelezen..en beetje medelijden gekregen met ParAlien.

Jij hebt boeken gelezen. En jij neemt de 'feiten' die daarin staan achteloos over. Alsjeblieft man, get down to earth!

Je kunt de simpele hollandse kranten niet eens geloven joh!

Je moet wat objectiever worden...(ja, moet!)
Wat je hier hebt lopen posten gaat écht nergens over.

Als ik direct een topic open, met een fake krantenartikel erbij, dat Jody Bernal met een magnetron is getrouwd en dat er in mechelen twee herders samen wat zijn gaan drinken in een kroeg geloof je het ook nog..

Buro Telemart
pi_4953426
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 03:37 schreef Govert013 het volgende:

[..]

-----------------------------------------------------------
Dit is wel erg simpel gedacht, sorry...

Voor dat budget moeten ze dus WEL vrezen, denk maar aan de 2 mislukte mars-missies.

Overheden kunnen zoiets achterhouden ja, maar ik bedoelde, dat die aliens zich echt niet gaan melden bij onze overheid..zo van: "oh das de regering, daar moeten we wezen" ("sjezus wat is die balkenende lelijk!")
Nee maar zonder gein, ik geloof ook dat ze bestaan, maar niet dat welke overheid dan ook wat achterhoudt, dat heeft simpelweg geen zin Wat nou massahysterie?! 9 van de 10 aardbewoners zouden het net als wij te gek vinden! Dit is gewoon een excuus om te wíllen geloven.

Nou, die 2 marsmissies zijn misschien helemaal niet mislukt, maar zeggen ze dat gewoon omdat de info die ze kregen zo belangrijk of storend of afwijkend of etc etc was dat NASA lekker die info over mars voor zichzelf houdt, allemaal in het geheim natuurlijk.
Alles wat jij wel weet en je vijand niet is altijd meegenomen. Vijand is in dit geval bijna elk ander land dat tijd steekt in ruimtemissies.
Je moest eens weten hoeveel sattelieten er om de aarde draaien waarvan de gewone man niet eens weet dat het bestaat, en allemaal onder controle van NASA.
NASA heeft net als elke andere instelling zoals de CIA en FBI een geheime kant waarvan de gewone burger niks afweet.

En Aliens hoeven zeker niet om toestemming te vragen bij de regeringen. Wanneer ze zichzelf willen laten zien dan doen ze dat. En dat willen ze nu blijkbaar niet.

woensdag 10 juli 2002 @ 17:31:47 #244
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4957633
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 23:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tja zeg, zo'n hoop paniek om het woordje "moet".
Dan verander je het toch naar "Wil je aub een beetje".
MAY-Be heeft mijn respect verdiend omdat hij normaal en fatsoenlijk reageert, en hij steunt ook andere mensen hier in TRU met hulp e.d.
Dit is vooral fijn voor mensen die het niet durven te zeggen wat ze hebben meegemaakt, want het gebeurt vaak genoeg dat er gewoon om wordt gelachen en je voor gek verklaard wordt.

Ik vond je aan het begin van deze thread een goede poster, je poste veel leuke links, die ik ook allemaal zal gaan lezen wanneer ik niet bezig ben. Maar de toon van je laatste paar reacties siert je absoluut niet.
Dus daarom vraag ik je om AUB gewoon zo te doen zoals je aan het begin van deze thread deed, want op die manier ben je een goede aanwinst voor het TRU forum.

Ik ga op dit forum alleen om die reden al niet alles vertellen wat ik heb meegemaakt. Omdat inderdaad veel mensen (pubers) die hier komen meteen denken dat je gek bent, of geestelijk niet helemaal in orde. En mensen die beweren dat ik geestelijk niet helemaal in orde zou zijn, zoals NAZGUL, die mogen van mij doodvallen. Zo ben ik nou eenmaal, ik ben iig altijd eerlijk in wat ik denk.
Jij zegt nu dat de toon van mijn laatste paar reacties mij niet siert. Maar dit is ook maar een mening. Zoals ik al zei, ik probeer iig altijd eerlijk te zijn in hoe ik ergens over denk. Als ik iets te hard overkom, zal ik daar wel rekening mee houden. Ik zal ze nog 's terug gaan lezen, kijken of het echt zo erg is.
quote:
1 regel was genoeg.
Zie ook wat Ragfremental zei. Volgens mij heb je een stoornis waardoor je bij alles wat ook maar een enkele neiging naar autoritair gedrag heeft gaat flippen.
NAZGUL, van mensen als jij wordt ik goed misselijk. De eerste reactie van jou op dit topic, waarin je beweerde dat ik een mongool zou zijn, was alleen maar bedoelt om mij nog verder te irriteren. Proberen eraan mee te helpen om het bloed nog verder onder mijn nagels vandaan te halen. Van jou weet ik zeker dat je nog een puber bent, door JOUW gedrag. Jouw gedrag staat mij ook niet aan. Als je voortaan nog een keer iemand een 'mongool' vind, houd dat dan lekker voor je en lok de volgende keer geen ruzie uit (of zeg het in mijn gezicht, in het echte leven. Dan kan ik tenminste wat met zo een opmerking). Ik ga nu ook maar niet zeggen hoe ik eerlijk over jou denk, om je gevoelens te besparen en om nog ergere ruzie te voorkomen.

Misschien dat ik maar beter niet meer op dit topic kan reageren, voordat dit topic 20 pagina's lang gaat worden met alleen maar offtopic discussies.

pi_4960492
Ik vrees dat ik niet de enige ben die vindt dat jij je 'ietwat' vreemd uit.

Ik had je ook kunnen vertellen dat je je niet lief gedraagt, maar dat was je waarschijnlijk nog geen 5 seconden bijgebleven. Het is dus wel overgekomen en dat was de bedoeling.

"Ik zal ze nog 's terug gaan lezen, kijken of het echt zo erg is."

mission accomplished.

pi_4963462
phew dit topic doorwerken from scratch duurde wel ff :-)
iig wel interessant, alleen jammer dat na een tijdje wat mensen gaan zitten stoken .
Snap ook niet waarom mensen maar meteen veel dingen als flauwekul bestempelen en dat op de man af doen, reageer dan gewoon niet .
ik ga maar ff 'en denkk
leven als een koning
  donderdag 11 juli 2002 @ 11:23:53 #247
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4965325
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 21:42 schreef Nazgul het volgende:
Ik vrees dat ik niet de enige ben die vindt dat jij je 'ietwat' vreemd uit.

Ik had je ook kunnen vertellen dat je je niet lief gedraagt, maar dat was je waarschijnlijk nog geen 5 seconden bijgebleven. Het is dus wel overgekomen en dat was de bedoeling.

"Ik zal ze nog 's terug gaan lezen, kijken of het echt zo erg is."

mission accomplished.

DAAAAAAAAAAAAMN (ik wou niet meer op dit topic reageren maar ik kan het niet laten), ik heb al eerder verteld dat ik van mensen als jij echt goed misselijk wordt. Kijk hoe schijnheilig je bezig bent. Zoals ik al eerder zei, je eerste 'post' op dit topic is er 1 die je op de frontpage een -2 had opgeleverd. Alleen maar bedoeld om je ergens mee te bemoeien zodat alles nog wat verder uit de hand loopt. Onnodig bloedzuigen noem ik dat.
Anderen mensen mogen iets zeggen over hoe ik me uit, maar niet jij. Jij bent nl. nog erger dan mij, omdat je gelijk mensen (in dit geval mij) voor 'mongool' uitscheld. Dus ... wie ben jij om mij iets over 'manier van uiten' te leren?
En nee, denk niet dat jouw boodschap is overgekomen, daar is iemand anders verantwoordelijk voor, iemand die anders is als jij, iemand die wel op een normale manier kan reageren. Refragmental is zijn naam.
"Mission accomplished" WHAHAHAHA het enige wat jij hebt bereikt is dat iedereen jou net zo een mongool vind als dat jij mij een mongool vind.
pi_4966795
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 11:23 schreef ParAlien het volgende:

[..]

"Mission accomplished" WHAHAHAHA het enige wat jij hebt bereikt is dat iedereen jou net zo een mongool vind als dat jij mij een mongool vind.

Nee hoor, ik vind hem helemaal geen mongool. Dus niet gelijk zeggen dat IEDEREEN hem een mongool vind.

Want jij gaat mij niet vertellen wat ik van iemand moet denken

pi_4967976
..En nu weer ontopic..
Elkaar uitschelden doe je maar via icq of email.
  donderdag 11 juli 2002 @ 15:28:27 #250
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_4968072
*was weer offtopic; dus weg ermee*

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 11-07-2002 15:36]

pi_5031771
Gaan we nog door met die topic??
Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
  woensdag 17 juli 2002 @ 14:07:46 #252
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_5049873
wij zijn maar een videospelletje...
zo goed..?
pi_5050476
Ik heb een tijdje de X-Factor gelezen, daar hadden ze het ook over die foto's die niet klopten. Het is zo ongeloofelijk moeilijk om te beoordelen wanneer iets gefaked is en wanneer niet. Wat natuurlijk wel discutabel is dat de Amerikaanse overheid wel een paar keer 180 graden van mening is verandert als ze iets moesten zeggen wanneer iemand een UFO had gezien.
  woensdag 17 juli 2002 @ 15:41:06 #254
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_5051215
Dat over die holle maan....lijkt me vrij sterk..we weten allemaal dat de maan zwaartekracht op ons uitoefend, denk maar aan de getijden op zee. Dat alles moet komen door een bepaalde massa. Als de maan hol zou zijn, een soort ballon, lijkt me dat niet genoeg om met onze zeeën te kloten.
  woensdag 17 juli 2002 @ 15:44:51 #255
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_5051259
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 12:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nou, die 2 marsmissies zijn misschien helemaal niet mislukt, maar zeggen ze dat gewoon omdat de info die ze kregen zo belangrijk of storend of afwijkend of etc etc was dat NASA lekker die info over mars voor zichzelf houdt, allemaal in het geheim natuurlijk.
Alles wat jij wel weet en je vijand niet is altijd meegenomen. Vijand is in dit geval bijna elk ander land dat tijd steekt in ruimtemissies.

Hahaaa LOL

Af en toe denk ik dat een hoop posts hier verplaatst zouden moeten worden naar Onzin

pi_5051464
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 15:44 schreef wouterheid het volgende:

[..]

Hahaaa LOL

Af en toe denk ik dat een hoop posts hier verplaatst zouden moeten worden naar Onzin

Flikker toch op gast, die dingen zitten daar lekker in een baan om mars, en tegen ons zeggen ze gewoon... "Missie mislukt", simpel toch?
Of denk je nou echt dat dit niet kan?
Dit kan zeer zeker het geval zijn, en ik denk ook dat dat het geval is bij veel missies die gedaan zijn door Nasa.

Trouwens discussies voer ik hier en niet via mails, dus die hoef je ook niet meer te sturen

pi_5051486
Dicht, wil iemand de discussie nog voort zetten dan opent hij of zij maar een nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')