LOL tja die fles dat zorgt voor nog veel grotere drama's als ik haar savonds een fles yoghurt met water en diksap geef kunnen de gordijnen beter dicht. Flesweigeraartje vanaf de eerste weken. Opzich wil ik best van de bv af maar hoe dat nu weer aan te pakken ??quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:19 schreef Deetch het volgende:
Poeh poeh, 10 maanden en nu al een drama queen. Misschien tijd voor je dochter om van de borstvoeding afgehaald te worden en langzaam overgaan op de fles. Aangezien de fles lang niet zo goed smaakt als de borst (denk ik) zal ze dan misschien wel over willen stappen.
De dokter raadplegen is ook geen slecht idee ivm bovengenoemde allergieen enzo.
Heb haar gisteravond twee liga's gegeven .. ze ging om 8 uur naar bed en werd om 22 uur wakker (heb ik haar gevoed) en toen heeft ze liggen brullen van h2 tot 3. Dus van Liga's krijgt ze niet echt een volle maag. Yoghurt werkt wat dat betreft beter maar dat gaat er niet zomaar inquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:31 schreef erodome het volgende:
Geef haar voor het slapen gaan een liga, dan is haar maagje vol en kan jij slapen.
ik denk dat het wel klopt wat ze zeggen. Ik heb mijn dochtertje alleen de eerste 6 weken bijgevoed omdat ze nogal zwaar was bij de geboorte en er anders iets mis ging met het suikerpeil in het bloed. Na die zes weken wilde ze zelf de fles niet meer. Ik heb toen nog geprobeerd om afgekolfde melk in een fles te geven maar als je steeds je kostbare melk moet weggooien dan stop je daar gauw genoeg mee.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:45 schreef beefcake het volgende:
Heb je haar aan de fles laten wennen of alleen maar borstvoeding gegeven? (Dan weet ik ook of dit verhaal misschien een beetje klopt)
Ze accepteerd nu de fles dus helemaal niet meer, dat is net zo erg als de groenten en fruithapjes.. Ik ben er zelf wel aan toe, hoe jammer ik het ook vind, ik ben kapot, na 10 maanden continue klaarstaan met je borsten ben ik het gewoon zat. Ik hou heel veel van haar en als het moest zou ik haar iedere week een emmer melk meegeven als ze het huis uitgaat, maar het is gewoon niet goed voor mezelf. Er is meer in mijn leven als alleen mijn dochter en er is meer in haar leven dan alleen mijn melk. Gevalletje afkicken dus.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:48 schreef melonovy het volgende:
Ik vind wel dat je er echt aan toe moet zijn om af te bouwen, accpeteert je dochter de fles al goed? Dat vind ik wel belangerijke voorwaarden...
ik ben niet zozeer de borstvoeding zat maar wel het niet slapen doordat de borstvoeding lichtverteerbaar is, of doordat die kleine meid het gewoon zo lekker vind om te tutten. In principe zou ik haar nog wel ff door willen voeden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:19 schreef Tan het volgende:
Ik lees trouwens dat je zelf wel aardig zat bent van de BV, dat maakt het allemaal wat lastiger voor jou, ik had daar zelf dus geen last van, dus wat dat betreft heb je weinig aan mijn 'advies'.
Dat was hier ook geen probleem, net als slagroom van een lepetje etc.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:25 schreef klein_spookje het volgende:
Aan het lepeltje is ze al gewend daar krijgt ze haar druppels op.
Daar zeg je me wat, da's ook een idee! Heeft ze idd al eerder last van gehad. Fijn dat jullie met me meedenken want af en toe weet ik echt niet meer waar ik het zoeken moet met die damequote:Op donderdag 25 maart 2004 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Elmira, wat je eens zou kunnen proberen is 's avonds bij de laatste voeding een lepel druivensuiker te geven. Zal misschien lastig worden omdat ze alleen borst wil, maar je zou misschien eerst wat afgekolfde melk met daarin een lepel druivensuiker opgelost in een flesje kunnen geven, en daarna gewoon bv. Het zou kunnen dat haar bloedsuikerspiegel 's nachts te laag wordt, en dat ze daarom wakker wordt (en dus eigenlijk niet van de honger). De druivensuiker wordt heel regelmatiig afgegeven aan het bloed waardoor de suikerspiegel niet meer zo dramatisch zakt. Druivensuiker in poedervorm kun je bij de drogist kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |