quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zonnetje schijnt hier trouwens heerlijk
Ik heb voor de zekerheid nog even naar buiten gekeken, maar hier is het echt niet zo zonnig als gisterenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:43 schreef beefcake het volgende:
LadyS hier schijnt het zonnetje echt superlekker! Ik heb lekker alle raampjes opengegooid klein stukje dan, erg warm is het (nog) niet...![]()
Ik slik Davitamon totaal, drie tabletjes per dag (maximale hoeveelheid). Verder heeft de dokter ook niets aangeraden, dus ik wacht nog maar even af. Bedankt voor je tipquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:06 schreef Belana het volgende:
Miss D... ik hoop alleen nog maar eer dat er wat uit komt. Al aan de vitamine C en Bcomplex??
Helpt mij altijd wel goed bij vermoeidheid. Ik denk dat Mr D heel boos op jou word als je zegt dat je je schuldig voelt, want je kan er niks aan doen!
Maar even uit het babietjestopicquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:09 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 1 dag in de week is Kbot thuis.
Ik had gisteren mail van PZ dat we maar eens moete gaan babbelen als ik weer terug ben. Nou, das goed, dat doen we! heb ik terug gemaild. Moet toch aan mijn eigen hagje denken he...
Over de mogelijkheid voor een andere baan binnen het bedrijf. Hij zei dit:quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar even uit het babietjestopic
Waar wil PZ over babbelen dan?
Ik doe dus HBO management, maar dan via de LOI, thuis studie dus. En dat is best zwaar, kan eiegnlijk weinig discipline opbrengen. Maar ik wil het wel weer op gaan pakken, hoe moeilijk dat ook is, want zonder HBO papiertje kom je niet ver tegenwoordig...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:27 schreef Sugar het volgende:
Grappig dat ook jij een deeltijdstudie doet, Belana! Wist ik niet! Is het wel leuk? En te doen met kind? Ik moet nog twee jaar en wil het absoluut afmaken. Maar ook twee dagen werken... Hoe is jouw ervaring?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:08 schreef Troel het volgende:
ik heb mijn tentamen gehaald.
Hey wat grappig Sugar!! Ik doe ook Communicatie, alleen dan voltijd...quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:27 schreef Sugar het volgende:
Beefcake, ik doe communicatie, deeltijdstudie!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:58 schreef pluisje het volgende:
*geduldig verder op kaarsje wat maar niet op wil branden wacht*
Geweldig wat een opluchting zeg. Lekker goed nieuws. En als bovenstaande voor je van toepassing is zou dat helemaal mooi zijn en zou misschien zelfs nog wel de kosten van afgelopen periode terug te krijgen zijn ? (als het trouwens van toepassing is, ga ik ook gelijk op die basis een aanvraag indienen)quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:55 schreef jessie het volgende:
Ik zag wel net een clausule waarbij je geen eigen bijdrage hoefde te betalen. En dat is als je kidneren odner de 18 thuiszorg nodig hebben. Ik ben natuurlijk wel de aanvrager,maar ik vraag de zorg voor mijn kinderen aan.
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Miss_Dynastie:![]()
![]()
Ik heb de laatste tijd wel een beetje dezelfde gevoelens en sores als jij hebt, niet fijn, en ik weet denk ik wel hoe je je voelt...Maarreee..kop op, ik pep mezelf ook elke keer weer op!
Dat zou erg fijn zijnquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:48 schreef Belana het volgende:
[..]
Over de mogelijkheid voor een andere baan binnen het bedrijf. Hij zei dit:
"Beste Brenda,
Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie van medewerker FA moet ik je wederom meedelen, dat ook deze vacature full-time moet worden vervuld, zodat ik je opnieuw teleur moet stellen.
Wellicht moeten we na je terugkeer eens kijken hoe we dan te werk moeten gaan."
dus ik wil wel babbelen hoor. Ik wil zowiezo weg waar ik nu zit. Dat wou ik al, want ik zit er al te lang, maar na alle toestanden met mijn chef wil ik helemaal weg. Overigens heb ik 7 april meteen een gesprek met mijn chef. zal tijd worden...
het begint me nu weer zwaar te vallen. De pijn is op geen enkele manier af te zwakken meer en dat maakt het er niet 'leuker' op. Mijn doel is iig die 20 weken halen met af en toe nog wat binnenshuize beweging en daarna gaan we gewoon week voor week leven. Of eigenlijk dag voor dag en zal het fulltime bedliggen er toch bij gaan horen. Ik kan nu nog steeds kleine stukjes in huis lopen en miniscule stukjes buiten (van de auto naar de deur enzo), zitten gaat redelijk maar begint toch ook zijn tol te eisen, maar goed nog 3,5 week en ik heb dan toch een vorm van 5 weken winst in vergelijking met de vorige keer.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:32 schreef coolbabe het volgende:
Is het verder allemaal een beetje uit te houden voor je, de hele dag op bed?
Ja...dat is waar. Daar kan (ook) ik niet omheen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Maar soms heb je van die dagen
Sorry, ik heb het eigenlijk ook niet allemaal mee gekregen.. Maar is het door BI ofzo of door iets anders?...quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:58 schreef Knorretje het volgende:
*knipperdeknip*
daniman: komt door de vorige zwangerschap.
Ach joh... eigenlijk wil ik het ook helemaal niet wetenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:21 schreef jessie het volgende:
Balen Miss Dynastie!!!!!!
Dat ligt er maar net aan van welk merk je de reclame hebt gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:25 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben van mezelf kastanjebruin, ook niet erg, maar deze kleur is dieper, intenser, of hoe zeg je dat
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan van welk merk je de reclame hebt gekeken
Das het derde merk dan. En wat is de slogan van het huismerkquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]"Pam, je haar danst"... Ow nee, das weer wat anders..
![]()
Misschien is "warmer" het goede woord??![]()
Ja dit was de eerste keer dat ik het echt helemaal alleen deed, naja met hulp van vriendlief gelukkig, maar het is erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:29 schreef jessie het volgende:
Spannend Caluwhee t klinkt in ieder geval leuk!!!
Hebben we bij de Etos niet...quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das het derde merk dan. En wat is de slogan van het huismerk??
Das een mooie sloganquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben we bij de Etos niet...![]()
![]()
hoi!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Daniman
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das een mooie slogan![]()
![]()
Alles wat u wil.... 'hebben we bij etos niet'
Haaaai! Hehe niet bij te houden hier met al die vrouwen he???quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:39 schreef daniman het volgende:
[..]
hoi!!!
hoest? Al wat minder verkouden? (of was dat nou LadyS?)
Ik ben niet verkouden, ik ben gewoon doodmoe en ziek, maandag krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek (en nu maar hopen dat ik daar geen uitslag van krijgquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:39 schreef daniman het volgende:
[..]
hoi!!!
hoest? Al wat minder verkouden? (of was dat nou LadyS?)
Hé nou, over uitslag gesproken, ik heb sinds eergisteren zomaar ineens eczeem in mn gezicht!!! Niks aan...normaal echt nooit ergens last van.... *Daarom ook nog niet op de foto wil*quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik ben gewoon doodmoe en ziek, maandag krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek (en nu maar hopen dat ik daar geen uitslag van krijg) Waarom ben jij zo moe?
Jakkes! Al een vettige creme geprobeerd? Enig idee waardoor het komt? Nieuw waspoeder of zo? En je kan natuurlijk ook de achterkant fotograferenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé nou, over uitslag gesproken, ik heb sinds eergisteren zomaar ineens eczeem in mn gezicht!!! Niks aan...normaal echt nooit ergens last van.... *Daarom ook nog niet op de foto wil*
Ja heb gelijk ff wat vant werk gehaald, maar das homeopatisch dus dan duurt het iets langer voordat het werkt. Hoop wel dat het snel over is, het is -letterlijk- geen gezichtquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jakkes! Al een vettige creme geprobeerd? Enig idee waardoor het komt? Nieuw waspoeder of zo? En je kan natuurlijk ook de achterkant fotograferen
dan ben ik dus weer in de war met LadyS (ik haal jullie wel vaker door elkaarquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet verkouden, ik ben gewoon doodmoe en ziek, maandag krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek (en nu maar hopen dat ik daar geen uitslag van krijg) Waarom ben jij zo moe?
Jammer! Maar het is wel paasweekend en kinderen zijn dan vrij een lang weekend of zelfs een hele week. Dus ws dat ze daarom al wat gaan doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:18 schreef Belana het volgende:
Ow, ws kan Ian niet mee met de meet....zijn mams had al plannen.... (het was ons weekend niet, maar meestal is het geen probleem een weekend extra of omruilen)
Jaaaa! Wij zijn ook al de hele week lekker vroeg opquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het zomer is! Ik ben nu al voor de derde keer voor 8 uur wakker en als ik dan naar buiten kijk is het licht en een beetje koud, maar wel al een beetje zonnig.
Ja Belana, die heb ik gister gehaald!!!! Nu maar hopen dat het helpt...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:18 schreef Belana het volgende:
Clauwhee, je "moet" even cardiflor halen anders voor je gezicht..helpt bij mij altijd wel tegen uitslag enzo en lichte plekjes eczeem krijg ik er ook nog wel mee weg.
Mjah Jessie...dan kan ik opt moment mn hele hand wel voor mn gezicht doen...quote:Clauwhee hou je hand maar voor dat plekje, want we willen wel je haar zien hoor
Nou als het goed is blijft het vanaf nu heel lang wel redelijk mooi weer toch? Heb ik gister ergens gehoord, dus ik hoop dat je geluk hebt!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:14 schreef pluisje het volgende:
Ellendig hoor jessie, dat dat nu ook weer begint, jullie hebben ook geen geluk de laatste maanden
Doen jullie wel even allemaal duimen dat het zulk mooi weer blijft het weekend? Heb er echt zin in, lekker naar zee
Ik kwam er eergister achter dat ik dat mailtje nog niet ingevuld en teruggestuurd hadquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand al een gordeldier gezien/ontvangen?![]()
het zit bij haar in de familie, ze was van de zomer al op controle geweest voor een plekje maar toen zeiden ze dat er niks aan de hand was, nu blijkt datzelfde plekje dus toch kwaadaardig. Ze hebben wel in de hele mallemolen van ivf, enzo gezeten en ze zijn zo trots op hun kleine meid (ik ook trouwens)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:14 schreef Troel het volgende:
Jelief, ik hoop dat de operatie slaagt. Is dit ook een geval van door de zwangerschap op hol geslagen cellen?
Nee hoor, ik heb het al vanaf maandag/dinsdag. Het wordt alleen steeds erger.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:35 schreef Jelief het volgende:
[..]
Clauwhee, kwam dat exceem na het haarverfen?
kunt u mij de weg naar speetluinbankje vertellen mevrouw?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef jessie het volgende:
o lol zie speetluinbankje Rewimo
Ow fijnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:35 schreef jessie het volgende:
Ik kreeg net wel het dubbele zakje kattenvoer binnen
Ja heb ik ook last van, ik zit echt alleen maar naar mn beeldscherm te staren, ben nog steeds bezig om een boek te schrijven voor school. Komende donderdag is de deadline...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:00 schreef Jelief het volgende:
** clauwheee is er nog, al vallen mijn ogen bijna dicht
'twijfel nog of ik een ijsje bij de mac ga halen of mijn bed in duik...
mmm typen gaat nog wel, zo moe ben ik nog niet [/liegmodus]
nee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:16 schreef clauwheee het volgende:
Nog nooit van gehoord Miss DBen ik nu dom??
Kleine test...haha nu doet ie het inderdaad ook weer!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:20 schreef daniman het volgende:
[..]
nee hoor
de me tag ( / me ) aan elkaar gebruik je om een constructie te doen waarbij je naam wordt gebruikt:
/ me is vrolijk
wordt dan
* clauwheee is vrolijk
en bij het quoten heeft die code jouw naam gepakt in plaats van de gene die je gequote hebt. Kleine bug denk ik
Ik heb hoofdpijn, buikpijn, last van mijn oren, keel en klieren (tenminste, volgens mijn dokter zijn dat mijn klieren, dus dat neem ik ff aan). Maar het is niet zo dat ik constant pijn heb of zo, maar het is wel vervelend en ik vond het ook moeilijk het aan de huisarts uit te leggen. Hij omschreef het ook als 'moeilijke klachten'. Het is niet zo dat ik echt dood- en doodziek ben en direct medische hulp nodig heb omdat ik anders dood ga, en in mijn hoofd ga je pas op dat moment naar de dokter zeg maarquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:47 schreef clauwheee het volgende:
He miss_dynastie, das niet leuk... Ik hoop dat ze je maandag iets meer kunnen vertellen! Heb je verder nog andere klachten eigenlijk, naast het feit dat je steeds zo moe bent??
Ik stap ook nooit zo snel naar de dokter, maar jij hebt er heus wel alle reden toe hoor, dus das helemaal niet raar! Kan het niet iets van ziekte van Pfeiffer zijn? Vorig jaar zomer had mijn tweelingzus ook zulke klachten en had het broertje/zusje van Pfeiffer...Maar goed..eerst maandag maar es afwachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, buikpijn, last van mijn oren, keel en klieren (tenminste, volgens mijn dokter zijn dat mijn klieren, dus dat neem ik ff aan). Maar het is niet zo dat ik constant pijn heb of zo, maar het is wel vervelend en ik vond het ook moeilijk het aan de huisarts uit te leggen. Hij omschreef het ook als 'moeilijke klachten'. Het is niet zo dat ik echt dood- en doodziek ben en direct medische hulp nodig heb omdat ik anders dood ga, en in mijn hoofd ga je pas op dat moment naar de dokter zeg maarIk was zelfs bang dat ie me een aansteller zou vinden, mede omdat mijn moeder een soort hypochonder is
, maar gelukkig niet
![]()
Ja klopt, de foto van mijn avatar is alweer van een tijdje terug, ben druk bezig om het te laten groeien, heb eindelijk het idee dat het wat langer wordt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk hoor! En je hebt het langer dan op de foto zo te zien, staat je leuk
En aan de ene kant hoop ik maar dat ik iets heb, dan kan er wat aan gedaan worden... al is pfeiffer dan niet de perfecte ziekte om te behandelen, maar toch
quote:Leuk hoor! En je hebt het langer dan op de foto (in je avatar) zo te zien, staat je leuk
Dank jullie wel..ik wordt er haast verlegen van!!quote:He wat leuk Clauwhee, beetje dezelfde kleur als ik geloof ik En heb je je haar daar opgestoken? Staat je leuk, je heb ook een heel ander gezicht als op je icoontje. Mooie meid ben je
* miss_dynastie noteertquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef melonovy het volgende:
Leuk haar, en leuk koppie Clauwhee!
Miss D. Het woudkorenmeel is errug lekker, die moet je echt proeven. Ook een onsje broodverbeteraar meenemen, is namelijk ter verbetering van je broodjes.
Verder hebben ze er ook goedkoop spijs voor in je krentebrood of appeltaart, en dat is ook erg lekker...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik hoop echt dat het geen pfeiffer is... de herstelperiode kan tot een jaar oplopen
Een ietwat ander idee van sabbatical dan ik verwacht had
Moet ik ineens denken aan mijn nichtje... die had pfeiffer en de pastoor kwam een keer langs... dacht ze dat ze doodging![]()
![]()
in de katholieke kerk is het zalven van een ernstig zieke een gebruik en zij dacht dus dat.... nou ja, hij kwam in elk geval langs omdat ze op het koortje zat
Ik studeer rechten. Ik heb mijn P binnen en ben tweedejaars, een errug zwaar jaar. Hierna nog een jaar bachelor en daarna nog een jaar master. En als ik advocaat wil worden, daarna nog een jaar. En ik heb nu bijna al mijn lessen gemist, dat wordt dus heel goed oefenen voor mijn tentamens (zes oefententamens in mijn kop stampen of zo)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou inderdaad, dat kan ik me voorstellen dat je daar een iets ander idee over had. Hoe lang moet je eigenlijk nog voor je opleiding? En welke opleiding doe je? weet ik volgens mij niet (meer)
Ik vind groepswerk ook het grootste nadeel hoor..we moeten het boek dat ik (we) aan het schrijven ben ook met een groep doen, er is al 1 uitgezet, en met een ander was het kantje boord. Ik ben geen studie (misschien ook wel) maar erg perfectionistisch, en als mensen dan afspraken of opdrachten aan hun laars lappen...ik heb ook getwijfeld na m'n P om naar de uni te gaan, snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom ik dat niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, geen groepswerk. En daar is miss_d ook niet echt geschikt voor, geloof ikAls mensen zich niet aan hun afspraken houden ga ik compleet over de rooie. Had op de middelbare school een select clubje mensen waarmee ik samenwerkte. Ik heb strafrecht drie keer moeten doen, maar ik had de derde keer wel een 7,5. En toen kon ik niet naar de P-uitreiking omdat ik ziek was
![]()
Ik had ook wel het gevoel dat ik em moest halen, als ik hem niet voor 1 september had gehaald, had ik mijn boeltje kunnen pakken
Gelukkig heb ik nu negen jaar, zowel van school als van de IBG, om mijn studie af te ronden
![]()
Gelijk heeft ie!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu word ik mee naar bed gesleept door mister_d
Auw, mijn oor, laat los![]()
Dat hebben wij dus een keer op de middelbare school gehad..... ik was de groepsleider, dus ik mocht daarover beslissen. Het meiske echt tig kansen gegeven............ ze was ziek en kon iets niet op tijd af hebben, maar toen ik die avond uitging, was ze wel aan het werk in de kroeg. Nou ja, niet teveel aandacht aan schenken, je krijgt een extra weekend, wanneer ben je thuis, dan komen we het even ophalen na het weekend. Drie keer (!!!) voor niets aan de deur gestaan. Daarna leverde ze een week later haar opdrachten in en waar-de-loos. Toen hebben we er haar uit gezet. Wel moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind groepswerk ook het grootste nadeel hoor..we moeten het boek dat ik (we) aan het schrijven ben ook met een groep doen, er is al 1 uitgezet, en met een ander was het kantje boord. Ik ben geen studie (misschien ook wel) maar erg perfectionistisch, en als mensen dan afspraken of opdrachten aan hun laars lappen...
Errug zonde. Niet dat de uni zo zaligmakend of beter is of zo, maar als je het ambieert, zeg maarquote:ik heb ook getwijfeld na m'n P om naar de uni te gaan, snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waarom ik dat niet gedaan heb.
Nu heeft het geen zin meer, ik ben derdejaars en hoop vanaf komende september met mn afstudeerjaar te kunnen beginnen.
Dat is waar, maar de weken vliegen voorbij.....quote:Ow je hebt op zich nog wat tijd om je voor te bereiden dus..
Communicatie. Ben nu derdejaars.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Errug zonde. Niet dat de uni zo zaligmakend of beter is of zo, maar als je het ambieert, zeg maar, dan is het wel leuk. Welke studie doe je eigenlijk precies.
Goochem is hier ook gearriveerdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb mijn goochem binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig maar!! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:10 schreef Lois het volgende:
Jaaa het is helemaal goed gekomen gelukkig! Ik ben sinds woensdag weer begonnen en het is echt ff wennen maar erg leuk!
Jawel hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 14:29 schreef Troel het volgende:
Er werd vrijdag wel ineens aangebeld, misschien kon Goochem niet in de brievenbus... Maarja, ik doe ooknooit zomaar open...
Wat verschrikkelijkquote:Ik hoorde vandaag dat een vriendin die ik via internet ken is overleden. Ze was al langer ziek, maar dat het zo snel afgelopen zou zijn had niemand verwacht. Jeetje, ik kon altijdbij haar terecht en nou is ze er gewoon niet meer. Het is zo onwerkelijk
26 jaarquote:Op zondag 28 maart 2004 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel hoor
[..]
Wat verschrikkelijk
Was ze erg jong?
Nou, het nieuws is inmiddels wel gezakt. Ik weet niet precies hoe ze overleden is, maar ze had een longziekte en is tijdens of na een longtransplantatie overledenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:49 schreef beefcake het volgende:
Gut Troel, wat een klotenieuws zeg! Sterkte ermee!![]()
Hey!......... mijn zwager(tje) deed die opleiding ook! Maar hij is ermee gestopt....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:29 schreef clauwheee het volgende:
Communicatie. Ben nu derdejaars.
Als je er niet naar toe gaat, krijg je er misschien wel spijt van. Omdat ze toch je vriendin was. Een begravenis is toch meestal een stukje afsluiting...quote:Op zondag 28 maart 2004 14:54 schreef Troel het volgende:
Nou is dinsdag de begravenis en ik zie er tegenop. Ik kan het echt wel met stage regelen dat ik daarheen kan, maar ik ben heel emotioneel met van die dingen, dus ik weet nog niet zeker of ik wel durf.
Oei, dit lees ik nu pas....we hebben op de ouderwetse manier foto's gemaakt, de ene helft staat op een al ontwikkeld rolletje....enne vakantiefoto'squote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Easy-Going, hebbie nog wat vakantiepics??
Uiteindelijk gaat er wel een heel grote groep, maar ik vind het gewoon moeilijk om dan alsnog emotioneel te worden met zo'n groep erbij zeg maar...quote:Op zondag 28 maart 2004 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel, is er niemand die met je mee kan?
Ik snap echt heel goed wat je bedoelt..toch is mijn ervaring dat het wel erg oplucht, ook voor na die tijd...quote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat er wel een heel grote groep, maar ik vind het gewoon moeilijk om dan alsnog emotioneel te worden met zo'n groep erbij zeg maar...
Jammer genoeg werkt dat bij mij niet meer zo goed als bij Christanquote:Op zondag 28 maart 2004 20:25 schreef melonovy het volgende:
S H I T rewimo, das pijnlijk!!! AUW! Kusje er op over![]()
![]()
Ik snap dat wel hoor, ik ben ook niet zo'n type dat mijn emoties in een groep kan laten gaan, maar toch denk ik dat het voor je eigen verwerking wel goed is om er heen te gaan. Moeilijk hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat er wel een heel grote groep, maar ik vind het gewoon moeilijk om dan alsnog emotioneel te worden met zo'n groep erbij zeg maar...
Ai, ai, ai, auquote:Op zondag 28 maart 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik maakte me net toch bijna een klapper over een treintje van ChristanKwam behoorlijk verkeerd neer op mijn rechterachterpoot en die doet nu zeer. Vooral mijn enkel maar ook mijn achillespees die toch al een hele tijd moeilijk doet (en waarvoor ik nog steeds niet bij de peut ben geweest
).
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer genoeg werkt dat bij mij niet meer zo goed als bij Christan
De molen zat dichtquote:Op zondag 28 maart 2004 20:15 schreef melonovy het volgende:
Miss_D, hoe was het bij de molen? Doe eens vertellen!
Shittie! Vergeten te kijkenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De molen zat dicht
Ik denk dat het met het overlijden van Juliana te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker.
Iemand de kraamafdeling gezien? Wat een ontzettend attente man, die Ivo
Oe dat zou wel fijn zijn, ik mail ze even naar je!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Karin, ik wil gerust wat foto's plaatsen hoor, als je dat leuk vindtGelukkig dat Bram zich er zo goed doorheen slaat trouwens!
Zolang ik zit gaat het wel. Maar ik hoop dat het morgen een beetje meevaltquote:Op zondag 28 maart 2004 21:22 schreef daniman het volgende:
Rewimo! Das niet best dat je zo bent gestruikeld!
Danosaquote:Op zondag 28 maart 2004 21:41 schreef danosa het volgende:
Ik heb ook Communicatie gedaan in Groningen. Vond er geen reet aanHet was het eerste jaar dat het van HBO overheidscommunicatie naar HEAO communicatie ging en ik vond nog steeds dat de nadruk het meest op persvoorlichten ging.
Hihi dat had ik ook... Gaat vast helemaal goed worden Karin!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat al te kijken van: wat zijn ze snel klaar, maar dat was dus nog de oude keuken![]()
![]()
Ben errug benieuwd wat het zal worden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |