Hmmwha, ik ben een beetje uitgekeken op z'n sound.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:45 schreef hp22 het volgende:
Mark Norman remix is best lekker vind ik
En z'n mixenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Je moet tiesto ook niet afrekenen op zijn commerciele singles en party optredens.
Hij moet zich bezighouden met de Mix cd's. Nyana, ISOS en de Magik serie, dat zijn pas mooie cd's!
538 =quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:25 schreef Cybart het volgende:
538 publiek is natuurlijk lyrisch en maakt de plaat met 97.6%
De Mixes van Mark Norman zijn altijd wel goed...quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:45 schreef hp22 het volgende:
Mark Norman remix is best lekker vind ik
vind ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind m nou niet echt geweldig
Doe het dan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:54 schreef whosvegas het volgende:
Van die geproduceerde shit, die in feite iedereen op z'n computertje kan maken, dat noem ik geen muziek.
Geen zin inquote:Op zaterdag 10 april 2004 09:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Doe het dan.
Ik moet zeggen dat ik zijn eerste artiestenalbum (In My Memory) nog steeds één van de beste cd's ooit vind. Alleen jammer dat onze Tijs de laatste tijd zo commercieel is geworden. Een deal met Coca-cola, Kane remixen, hitjes als Traffic (nummer is trouwens alleen gereleased omdat iedereen em tof vond, er was dus niet de intentie om een lekker BreEzAH nummertje te maken) en nu weer de plannen voor Tiesto in Concert II.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
Tiesto moet niet (proberen te) produceren, dat gaat hem niet echt goed af (uitzonderingen als Flight 643 en Magik Journey daar gelaten natuurlijk).
Maar de sets die hij weggeeft, die zijn echt geweldig!
Tja, alsof de TMF-awards wat voorstelt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:31 schreef nlboy het volgende:
Heb daarom ook voor de TMF Awards niet op Tiesto gestemt, maar op G-Spott.
Want die maakt tot nu toe betere muziek dan Tiesto.
Dus ik hoop dat Tiesto een lesje leer als G-spott wint (ook al is de kans klein)
Jawel, want bij de vorige was ik geen 18quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:03 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik was bij TiC en het was een once-in-a-lifetime-experience. Daar zou geen deel II van mogen komen.
preciesquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:03 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zijn eerste artiestenalbum (In My Memory) nog steeds één van de beste cd's ooit vind. Alleen jammer dat onze Tijs de laatste tijd zo commercieel is geworden. Een deal met Coca-cola, Kane remixen, hitjes als Traffic (nummer is trouwens alleen gereleased omdat iedereen em tof vond, er was dus niet de intentie om een lekker BreEzAH nummertje te maken) en nu weer de plannen voor Tiesto in Concert II.
Ik was bij TiC en het was een once-in-a-lifetime-experience. Daar zou geen deel II van mogen komen.
Anywho, ik hoop dat het nieuwe album Just Be wat gaat worden en niet alleen de Traffic sound gaat bevatten, dat zou ik erg jammer vinden.
Verder vind ik Love Comes Again wel een aardig nummertje, maar niet supergoed ofzo. Mark Norman hebben met hun remix een wat 'hardere' versie neergezet, wat het nummer wel ten goede komt. Tof ook dat BT de vocals doet, maar jammer dat hij niet aan de productie zelf heeft meegewerkt. Het blijft toch een topproducer.
Klinkt best goed jah. Het lied doet me ook een beetje aan Robert Miles - Childeren en Blank & Jones - A Forest denken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:47 schreef thiamat het volgende:
Ik kreeg ook een e-mailtje van tiesto.com waarin stond dat hij bij z'n nieuwe album heeft samengewerkt met Kirsty Hawkshaw. Waneer je op haar SITE klikt. Kun je naar promotion gaan waar een fragment uit het lied "Just be" van haar staat.
Het lied op de site klinkt heel lekker, vooral op het eind net voor de fade-out.
idd BT kicks ass, wel een stap in de goede richting voor tiësto... Hopelijk gaan ze meer (beter) samen doen. (luv ya broquote:Op maandag 12 april 2004 20:00 schreef JMurc het volgende:
Gaat Tiësto eindelijk met een echte DJ de studio in, verneukt ie het nog duh...
BT roeleert echt, Tiësto zuigt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |