quote:Snelheid en muzikaliteit zijn Klaas' handelsmerken en die voeren ook in MIX de boventoon. Hij mixt alles door elkaar tot één programma: muziek, verhalen, dans, straatculturen, types - de hele shit. En onder die shit zit Klaas. Geniet van deze eigentijdse cocktail!
Klaas won zowel de Wim Sonneveldprijs als de Publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunstfestival in 1999. Sindsdien raast hij als een tornado door Nederland.
bron
best grappig dat zo'n slechte recensie (om het ff zo te noemen) mij niets doet. ik wil er altijd heen om het zelf te ondervindenquote:Op maandag 26 april 2004 02:34 schreef teig het volgende:
Ben ook naar MIX geweest, vond het geweldig. Zou twee weken later ook naar C3 gaan. (Klaas van der Eerden, Mike Bodde en Onno Innemee) Die laatste twee zijn bekend van onder andere Kopsijkers.
Maar ik kon toch helaas niet. Van vrienden die wel geweest zijn heb ik gehoord dat die show tegen viel.
quote:Op maandag 26 april 2004 07:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
best grappig dat zo'n slechte recensie (om het ff zo te noemen) mij niets doet. ik wil er altijd heen om het zelf te ondervinden
Dat is dus Jochem Myjer, overigens ook een zeer goede cabaretier... Ik ga 30 mei naar C3 in Groningen.quote:Op maandag 26 april 2004 07:56 schreef Magneet het volgende:
c3, check voor 19-05 maar dan doet klaas geloof ik niet meer mee maar een ander. Er heeft dan iig een wissel plaatsgevonden
in weert was ie toch echt afgelastquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:30 schreef Xilantof het volgende:
Klaas neemt alle shows van Jochem over
het plan was dat eerst jochem zou (ong eerste helft), en daarna Klaas, misschien was het zo dat jochem al afviel, en klaas nog niet kon omdat hij met z'n eigen show (of wat anders) nog zat, en dat gaat voor...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
in weert was ie toch echt afgelast
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer: Zaterdag 4 december 2004
Waar: Nederland 3, VARA
Wanneer: 23.05
Wat: Klaas van der Eerden - MIX![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:16 schreef EvilCole het volgende:
[..]
ehhh... Wie is Klaas van der Eerden precies?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een goede cabaretier.
Zoals in de OP staat, Klaas van der Eerden is bekend van Kinderen voor Kinderen, Klokhuis en nu ook Vara Laat.
Hij kan goed dwarsfluit spelen (al dan niet er doorheen beatboxend) en verder moet je onderstaand bericht maar even lezen:
"Mix" met Klaas van der Eerden
Snelheid en muzikaliteit zijn Klaas' handelsmerken en die voeren ook in MIX de boventoon. Hij mixt alles door elkaar tot één programma: muziek, verhalen, dans, straatculturen, types - de hele shit. En onder die shit zit Klaas. Geniet van deze eigentijdse cocktail!
[afbeelding]
Klaas won zowel de Wim Sonneveldprijs als de Publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunstfestival in 1999. Sindsdien raast hij als een tornado door Nederland.
De pers was lovend over zijn eerste programma EXTREEM!:
De Telegraaf: "...hoeveelheid verbazende en grappige geluidseffecten. Iemand om in de gaten te houden."
Het Parool: "...een perfect gevoel voor zelfspot en een uitdagende houding."
Nieuwsblad van het Noorden: "Klaas in verbluffend knap cabaretdebuut"
NRC Handelsblad: "...energiek debuut"
Utrechts Nieuwsblad "een echt goed en vooral leuk debuut."
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je zaterdag kijken. 23.00 ned 3
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:59 schreef daeri het volgende:beetje laat..
en Mix heb ik al live gezien enzo..
dus denk niet dat ik ga kijken
Kheb hem nu trouwens drie keer gezien, (Extreem, Mix en de speciale Lowlands editie van Mix)
Klaas
Volgend jaar maar naar Schaap enzo
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook! Lieke van Starmaker zat praktisch naast me. *gilt*..
Heb je in Vara Laat ook zijn Sprookjesbos-rap gehoord?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben benieuwd.
Ik ken hem eigenlijk alleen van Vara Laat. Hopelijk is hij in zijn show een stuk grappiger, want in dat programma waren zijn grappen érg matig. En dat is een understatement.
Eens. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben benieuwd.
Ik ken hem eigenlijk alleen van Vara Laat. Hopelijk is hij in zijn show een stuk grappiger, want in dat programma waren zijn grappen érg matig. En dat is een understatement.
Viel mij idd ook beetje tegen, komt misschien omdat ik deze show al twee keer eerder gezien heb...quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:47 schreef rubbereend het volgende:
en ben weggezapt, t valt me allemaal beetje tegen via de TV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |