Jij hebt de laatste 3 weken alleen maar cijfertjes gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel een aardige partij moet ik zeggen ...
Het spel is best aardig, maar het lijkt of beide partijen bewust met de handrem op spelen. Bij Chelsea staat het achterin als een huis. Één doelpunt en de wedstrijd zal openbrekenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:19 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel een aardige partij moet ik zeggen ...
je tong hangt aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt alsof Arsenal thuis speelt.
Wat een klasse.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 3 weken alleen maar cijfertjes gezien.
Je bent al blij met één schot op doel.
Dat maakt het juist wel leuk vind ik. Dat frivole Arsenal gehuppel moet ingedamd worden zodat het een echte wedstrijd is ipv de grote Arsenal show, net zoals Ajax dat vorig jaar deed ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het spel is best aardig, maar het lijkt of beide partijen bewust met de handrem op spelen. Bij Chelsea staat het achterin als een huis.
Een doelpunt van Chelsea zou idd goed zijn voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:27 schreef Doc het volgende:
Dat maakt het juist wel leuk vind ik. Dat frivole Arsenal gehuppel moet ingedamd worden zodat het een echte wedstrijd is ipv de grote Arsenal show, net zoals Ajax dat vorig jaar deed ...
Ken je de term Kutnewbie ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef DeZzL het volgende:
[..]
je tong hangt aan de verkeerde kant
beetje softe wedstrijd.....
Goed Golfert dat je hem open houdt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:28 schreef golfer het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe althans wat ik er zappend van zie.
Redelijke wedstrijd???quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Redelijke wedstrijd in mijn ogen. Lekker snel, alleen de kansen zijn op 1 hand te tellen.
Ik had een avondje spektakel verwacht
Stond nog een verdediger, hij had niks moeten doen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:55 schreef MaxPower het volgende:
wat moet Lehmann daar???
My point exactly, lijkt Hans Vonk wel...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Stond nog een verdediger, hij had niks moeten doen...
Ex-PSV'er waarvan geen enkele PSV-supporter had gehoord voordat íe bij Chelsea ging spelenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:56 schreef pascalheister het volgende:
ex psv'er maakt de goal
dus welquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ex-PSV'er waarvan geen enkele PSV-supporter had gehoord voordat íe bij Chelsea ging spelen
Het is een redelijke wedstrijd als je van goed verdedigende teams houdt die de concentratie kunnen opbrengen om 90 strak te verdedigen. ik hou er wel van. Bij CFC kunnen ze het helaas niet goed genoeg ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Redelijke wedstrijd???
Welk net heb je opstaan? ik vind er geen bal aan
En terecht,quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Desailly
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Desailly
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Desailly
ghehehehe vette smilies!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Desailly
Geweldig, die zijn leuk zeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Desailly
2 Nederlanders die hem nemen. Dus we beginnen bij 0-0.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Volgens het scorebord van VI.nl krijgen we nu strafschoppen.
Vooral die Taure ofzo aan de kant van Arsenal vond ik verdedigend goed spelen zeg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is een redelijke wedstrijd als je van goed verdedigende teams houdt die de concentratie kunnen opbrengen om 90 strak te verdedigen. ik hou er wel van. Bij CFC kunnen ze het helaas niet goed genoeg ...
Die deed Seaman vergetenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:55 schreef MaxPower het volgende:
wat moet Lehmann daar???
Nee dat verwacht ik juist absoluut niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:20 schreef popolon het volgende:
Wat een matige wedstrijd. Te hoge verwachtingen misschien.
Over 2 weken verwacht ik precies hetzelfde.
Ze hoeven de zaken niet open te gooien om te scoren hoor. Ik verwacht dat ze vertrouwen op een moment van klasse van een van de spitsen (of op weer een blunder van Lehmann). Ze hebben aangetoond dat Arsenal het heel moeilijk krijgt als je de ruimtes klein houdt, dus ik neem aan dat dat op Highbury ook zal gebeuren. Er kon nog best eens een verassinkje aan zitten te komenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik juist absoluut niet.
Chelsea moet scoren om door te kunnen
Resultaat: grotere ruimtes
meer henry
meer goals
Behalve in Amsterdamquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:24 schreef Gunner het volgende:
arsenal scoort overal en altijd.
Vond Parker maar matig spelen. Net zoals Mutu.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vond het wel een blunder van Parker dat hij Cole zo liet lopen. 1-0 had de return ook spannender gemaakt.
Ga weg met je blije hoofd!quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Behalve in Amsterdam
Pfffff Seaman was beterquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die deed Seaman vergeten
en dat geld ook voor de zeemanquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:31 schreef kev32 het volgende:
[..]
Pfffff Seaman was beter
ach slechter als liverpool kunnen ze het niet doen ahahahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:21 schreef Doc het volgende:
Behalve in Amsterdam
DAN Liverpool ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
ach slechter als liverpool kunnen ze het niet doen ahahaha![]()
Tegen wie spelen ze in de intertoto?![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:01 schreef Doc het volgende:
[..]
DAN Liverpool ...
Blijkbaar heb je geen weet van de stand in Engeland: LFC staat 4e
(of dat zo blijft is altijd de vraag maar goed, ze staan er nu wel ...)
Hoeveel bekers met grote oren staan er eigenlijk op Highbury? Hoeveel Europese prijzen staan daar eigenlijk überhaupt?
Nu AFC heel aardig speelt ben je er weer veelvuldig, maar waar was je aan het eind van het vorig seizoen toe AFC zo knullig het kampioensschap verspeelde?
Ik wordt een beetje moe hiervan om mezelf de hele tijd te moeten verantwoorden vooral tegen jouquote:Nu AFC heel aardig speelt ben je er weer veelvuldig, maar waar was je aan het eind van het vorig seizoen toe AFC zo knullig het kampioensschap verspeelde?
Waar ik moe van wordt is dat jij altijd een grote bek open trekt als AFC een partijtje voetbal wint. Als ik jou was zou ik stilltjes in een hoekje hopen dat je cluppie het deze keer niet verneukt en z'n beste Europese prestatie ooit mag halen namelijk een halve finale CL ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe hiervan om mezelf de hele tijd te moeten verantwoorden vooral tegen jou
Als je me liever niet meer ziet hier dan moet je dat gewoon zeggen enzal je me nooit meer zien posten.....
Ik ben de discussie met jou zatquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:33 schreef Doc het volgende:
Waar ik moe van wordt is dat jij altijd een grote bek open trekt als AFC een partijtje voetbal wint. Als ik jou was zou ik stilltjes in een hoekje hopen dat je cluppie het deze keer niet verneukt en z'n beste Europese prestatie ooit mag halen namelijk een halve finale CL ...
Omdat het de waarheid is?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik ben de discussie met jou zat
en ik post hier niet langer meer
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is?
jij bent dus supporter van Liverpool vanwege de vroegere successen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:01 schreef Doc het volgende:
[..]
DAN Liverpool ...
Blijkbaar heb je geen weet van de stand in Engeland: LFC staat 4e
(of dat zo blijft is altijd de vraag maar goed, ze staan er nu wel ...)
Hoeveel bekers met grote oren staan er eigenlijk op Highbury? Hoeveel Europese prijzen staan daar eigenlijk überhaupt?
Nu AFC heel aardig speelt ben je er weer veelvuldig, maar waar was je aan het eind van het vorig seizoen toe AFC zo knullig het kampioensschap verspeelde?
Huilie.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:35 schreef Gunner het volgende:
Je laat je toch niet wegpesten door Docquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe hiervan om mezelf de hele tijd te moeten verantwoorden vooral tegen jou
Als je me liever niet meer ziet hier dan moet je dat gewoon zeggen enzal je me nooit meer zien posten.....
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
jij bent dus supporter van Liverpool vanwege de vroegere successen?
successupporter...![]()
![]()
Als-ie dit wegpesten noemt dan is-ie niet veel gewend...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegpesten door Doc
Ach over twee weken wanneer CFC AFC verslaat zou je hier toch ook al niet posten dus zo veel maakt het niet uit...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hell no! Ik denk dat het 3-1 gaat worden,quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:42 schreef aldostuta het volgende:
0-1 Chelsea
Hmmmm Arsenal speelt bagger de laatste weken. Denk dat ze zich stuk gaan lopen op de chelsea defensie en dat Chelsea een goaltje meepikt op de counter.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hell no! Ik denk dat het 3-1 gaat worden,.
quote:Hasselbaink eyes revenge
Jimmy Floyd Hasselbaink has added extra spice to Chelsea and Arsenal's European match by claiming the Gunners' unbeaten run against the Blues has been lucky.
The London rivals meet in a Champions League quarter-final, second leg on Tuesday but Arsenal's hold on Chelsea goes back six years and 17 games.
The first leg ended in a 1-1 draw but Hasselbaink is confident of success.
"Arsenal have had luck on their side more often than not against us but we are ready," said Hasselbaink.
The on-form Dutch striker, with four goals from his last two games, added: "Sometimes you have to go out and get luck yourself.
"All our players know what this game is about. Everyone wants to do well and we are ready.
"You can feel it and see it in each other's eyes - no-one is afraid.
"We believe we can beat them and we have enough firepower to win any game."
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* Legolas_Greenleaf ziet de eerste helft vanavond vanaf de cardio apparatuur!
Ik ben net thuis van mijn werk en wil toch nog ff gaan fitnessen. Dus dat wordt fietsen voor de tellie!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoe dat zo?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van mijn werk en wil toch nog ff gaan fitnessen. Dus dat wordt fietsen voor de tellie!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:42 schreef aldostuta het volgende:
0-1 Chelsea
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dit ergens op internet via radio ofzo te volgen?
Dat past niet op één dvdquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:33 schreef Suijk het volgende:
Die beelden van Bergkamp....
Ik hoop dat er nog een dvd komt met alle mooie Bergkamp momenten
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:00 schreef prinsrob het volgende:
Ik vind dat Bergkamp tot nu toe behoorlijk onzichtbaar speelt...
Bergkamp doet niet mee.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:58 schreef R_ON het volgende:
Goh, tis rustig hier
Jammer dat Jack er niet naast zit. Dan lijkt het net of het een hele spannende wedstrijd is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het commentaar van Ron De Rijk op de achtergrond is best vermakelijk trouwens
Deze is leuker, en kan gelukkig nu veelvuldig gespamt worden:quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:06 schreef R_ON het volgende:
Ik verheug me zo op een doelpunt he. Alleen omdat ik dan deze smileys kan gebruiken:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Nieuwe spits van Feyenoord al geschoort ??.
Vind jij 'em zo goed spelen dan? 1-0 trouwens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:01 schreef pekel het volgende:
[..].
Leuke grap..
Bron?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:33 schreef Man_Made_God het volgende:
Arsenal gaat winnen vanavond. Chelsea vecht in de tweede helft nog terug, pakt misschien nog een goal, maar in de laatste 20 minuten straft Arsenal ze af met 2 extra doelpunten, 1x Henry, en Bergkamp die nog invalt.
Zit jij nog naar de herhaling te kijken?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Bron?
Nee, ik heb de finale opstaanquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Zit jij nog naar de herhaling te kijken?![]()
Vind ik ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:43 schreef Sloggi het volgende:
Melchiot speelt heel aardig moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:54 schreef Ludacriss het volgende:
:/ Monaco staat met 2-1 voor...
Gelukkig heb ik er geen verstand vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef Doc het volgende:
Leuke wedstrijd.
Ik verwacht weinig van de tweede helft nu AFC gescoord heeft.
Alleen als CFC nu scoort wordt het leuk, anders wordt het heel saai. En ik verwacht dat AFC nu eerder zal scoren dan CFC ...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:33 schreef golfer het volgende:
Hopelijk wordt het straks 1-1 en verlengen.
Blijft het niert hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben voor Portoquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:
Iedereen hier voor arsenal ofzo?
Nope. Alleen voor de Champions League zal ik het niet erg vinden als Arsenal doorgaat. Ben wel benieuwd naar Arsenal - Real en Arsenal - Milan namelijk. Voor de PL heb ik liever manu, chelsea of natuurlijk Liverpool.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:
Volgens mij wel! en dat zou geweldig nieuws zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:12 schreef Ludacriss het volgende:
Met deze score gaat Monaco door toch?
Staat je goed dat roze.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
Dan is Monaco toch virtueel door nu? Wauw - joepie - hoezee
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Staat je goed dat roze.
[afbeelding]
Zou een mooie avond zijn als Real en Arsenal eruit vliegen!
omg Gronkjear..
Kwart finales CL, returnsquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Ludacriss het volgende:
Whuhu 3-1 voor monaco
Ik kijk de hele wedstrijd al op Den Belg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:14 schreef TheGHunter het volgende:
Ik kan het pro-arsenal commentaar van de NOS al tijdje niet meer aanhoren
De belg is teminste onpartijdig
Wereldspelers die puur voor het geld naar MAdrid komen, ondanks dat ze weten dat ze er ten onder gaanquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:13 schreef TheGHunter het volgende:
Zidane
Ronaldo
Beckham
18 andere wereldspelers
Zou ik ook doen hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:18 schreef PuLZe het volgende:
[..]
Wereldspelers die puur voor het geld naar MAdrid komen, ondanks dat ze weten dat ze er ten onder gaan![]()
Ik hoef er ook geen kindjes mee te verwekkenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat Belgische commentaar juist ontzettend zaaddodend, een hoog Siberisch gehalte
Zoals in '98?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik hoop dat Bergkamp de 2-1 er in de 89e minuut injaagd
Maak er dan de 119e minuut vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zoals in '98?
quote:Arsenal manager Arsene Wenger has warned striker Dennis Bergkamp that he is not assured of a first-team place next season.
Bergkamp, who is out of contract at the end of the current campaign, has called for a one-year contract extension before retiring from football.
However, Wenger conceded that it is highly unlikely that the Dutchman will oust either of Thierry Henry or Jose Antonio Reyes from of the starting line-up.
Wenger said: "He deserves a new contract as he's been amazing but you have to consider, at his age, that it is short-term.
"It also depends on him. Will he accept that the time comes that you're not an automatic choice?"
Bergkamp revealed that he is hoping to tie up a deal soon and admits that he is enjoying his football now more than ever.
"We are getting closer to the end of the season and I still don't want to give up," Bergkamp said recently.
"I still love my football and there hasn't been a sign yet that has made me think this should be my last season.
"I've been a footballer since I was 12 and I enjoy it, maybe more now than I did before because in this team, with these players, there's so much to look forward to."
Bergkamp's agent Rob Jansen said: "Dennis wants to stay.
"Nobody wants things to be left for too long. It is up to Arsenal now. If they approach Dennis or myself we will respond in a positive way.
"He is enjoying his football there at the moment."
http://www.itv-football.c(...)l
ja, of Hasselbaink.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:26 schreef TheGHunter het volgende:
Cole is goed bezig...NOT
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:
Mooi, ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee hoor
als ze die maar ook niet weggevenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Nou nog maar 1 prijs voor Arsenal.
Wenger die Bergkamp pas 10 min voor tijd inbrengt, dat begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:31 schreef mitt het volgende:
Wenger die Henry eruit haalt..
onbegrijpelijk.
Naja, een kwartfinale in de CL en een halve in de FA-cup is net wat minder dan de 2 finales van Bayer.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Arsenal gaat een Bayer Leverkusen doen. Bijna alles, uiteindelijk niets.
Nou idd, want zoals de commentator al zegt dit komt heel hard aan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze die maar ook niet weggeven
Ga je mond spoelen, Chelsea roels.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
bah bah bah, ik ben niet Arsenal maar zo'n club als Chellsea verdiend NIKS NIKS NIKS
Als het meezit dat niet eensquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Nou nog maar 1 prijs voor Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |