aan mij zal je helaas niks kwijtraken, ik ga het kalmpjes aan doen met spul inkopen aankomende maandenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef Khadgar het volgende:
Vrienden, ik ga binnenkort een deel van mijn collectie verkopen. Ik ben die apparaten die niks doen in de kast helemaal zat.
Atari 2600's, CD-I speler, N64 en nog wel meer spul gaat lekker de deur uit. Houd V&A in de gaten!
zoals?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:09 schreef nlboy het volgende:
Zijn weining GAM mod's online de laatste paar weken sinds Nitrous_Roy (ofzo) geen mod meer is.
Staan nu allemaal topic's openen die eigenlijk in Centrale topic horen.
ja idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:25 schreef Guusie het volgende:
Ja, en dit slowchat is nogal.. vern...kt![]()
alhoewel nu het ff rustig is!!!
ik heb wel een foto van mijn vriendin:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Oké we moeten een nieuw onderwerp hebben:
Vrouwen. Post maar wat lekkere foto's of vertel verhaaltjes over je vriendin
Mja, het is niet zo dat we omkomen in de topics op GAM dat alles wat er maar een beetje op lijkt gelijk in een centraal topic geflikkerd moet worden. De eerste had idd in het centrale bf topic gemoeten. Maarja, hij's ook alweer opgelost.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 06:55 schreef nlboy het volgende:
battlefield 1942 - map vote in beeld en niet weg te krijgen. (centrale bf topic)
Simpele spelletjes voor slechtziende opa (help ik zoek een game....)
leuke spellen voor op m'n pc (help ik zoek een game.... )
Computerwinkels in Maastricht. (misschien een centrale topic van maken)
toch?
Ik ga niet een heel topic in mijn eentje vol lullenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Oké we moeten een nieuw onderwerp hebben:
Vrouwen. Post maar wat lekkere foto's of vertel verhaaltjes over je vriendin
gieg en ik helpen wel ki....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet een heel topic in mijn eentje vol lullen
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:36 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Vraagje aan een GAM mod...is het toegestaan om een clantopic voor RoS! (Splinter Cell Pandora Tomorrow te openen? De clan heeft nu zo'n 5 man en counting en is nuy bezig het PC topic van SCPT over te nemen.
Hij is tof hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:15 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb een vrouwgeval. Ze is alleen niet zo'n gamer. Maar ik heb 'r vanmiddag al anderhalf uur aan de Mario Party gekregen, dus dat komt vast goed.
Ik had een tijd terug een chick die gamen leuk vind, maar ze is er met een ander vandoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:15 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb een vrouwgeval. Ze is alleen niet zo'n gamer. Maar ik heb 'r vanmiddag al anderhalf uur aan de Mario Party gekregen, dus dat komt vast goed.
Zal ik dan maar weer mod worden? Macht vinden de vrouwtjes altijd wel tof inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef speknek het volgende:
Waarschijnlijk vond ze een niet-moderator te min.
Geweldig hoe zo'n topic doodvalt als het over vrouwen gaat.
Ja, maar of je zo'n vriendin wil..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
R&P kan er wel een gebruiken nog toch?
Wel moeilijk hoor!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:43 schreef Tain het volgende:
ok dan gaan we die binnenkort even scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |