OFFICIEEL jaquote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef rockstah het volgende:
wist je trouwens dat capibar officieel een kloon van mij is?
fok is niet je leven...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:33 schreef capibar het volgende:
[..]
OFFICIEEL ja
maar ik had geen account bij mijn provider
en bij fok gaan ze dan weer zeiken, terwijl ze IPV je email ook gewoon je IP kunnen achterhalen.
EN ROCKSTAH; ZONDER MIJ HAD JE FOK NOOIT GEKENT![]()
dat verklaart alles.... de laatste keer dat ik iemand "dat is helemaal de bom" had horen zeggen was 3 juni 1996.....quote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
80's. Can't blame me.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
fok is niet je leven...
geen zin in.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef rockstah het volgende:
ik heb een idee, laten we het record stil zijn in het slowchattopic verbreken, het vorige was geloof ik 5 dagen ofzo.
ik kan nog altijd mod worden....quote:Op donderdag 8 april 2004 07:38 schreef Tain het volgende:
Capibar en Rockstah moeten jullie niet is een keer naar het riag? vanwege jullie fokverslaving tot in de late uren?
wauw, een mok die van kleur verandertquote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ps2] Nog een Forbidden Siren prijsvraag!
Prijsvraag crosspost
maak een foto van je wcquote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Floddertje het volgende:
wel vet maar waar moet ik nou een foto van maken.............oow horror, daar loop ik wel ff voor naar mijn kamer
ik zat weer eens op de account van mijn zusquote:Op donderdag 8 april 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
maak een foto van je wc![]()
ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zat weer eens op de account van mijn zus,
nee, de wc hier is best wel schoon mijn moeder ruimt de "openbare" ruimtes wel goed op en maakt die wel schoon, mijn kamer daarentegenmaarja vandaag ga ik ff internet eindelijk goed aansluiten (splitten bij isra punt ipv gewoon bij tel aansluiting), een netwerkje aanleggen, kabel door het hele huis aanleggen en mijn kamer opruimen o ja ook nog de hobby (staan 2 pc's en allemaal boeken) kamer opruimen hmmmm ik heb dit weekend wel nodig zie ik al dat wordt geen school
wat ja? (ziet dat capibar een nieuw icoontje heeft ontdekt)quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ja.![]()
ik begrijp er geen reet van.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat ja? (ziet dat capibar een nieuw icoontje heeft ontdekt)
moet je een keer van de drugs afblijvenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef capibar het volgende:
[..]
ik begrijp er geen reet van.
nee, ik moet eerder naar bed gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:32 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je een keer van de drugs afblijven
zelfde effectquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:34 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik moet eerder naar bed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |