abonnement Unibet Coolblue
pi_17944228
Krijg ik net zo een rekening van readers digest: "Dit is een herhaling blabla, betaal nu 23 euro voor uw abbonement blabla" Dus ik echt zo van: huh whatdefok
Nou het kan best zijn dat ik 1x zo een boekje van hen door de brievenbus heb gekregen,
maar als hun mij die rommel willen sturen, prima. Ik heb het gelijk in de papierbak getieft.

Dus nu is mijn vraag, hoe sterk sta ik als ik het niet ga betalen, want dat ben ik dus duidelijk niet van plan! Maar hoe ligt het als iemand me zomaar heeft opgegeven, moet ik het dan alsnog doen Ik heb nooit een papiertje ondertekend ov zo..
pi_17944248
gewoon niet betalen doe ik ook nooit, ik bel meestal naar dat bedrijf.
pi_17944269
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:46 schreef MaRySe het volgende:
Krijg ik net zo een rekening van readers digest: "Dit is een herhaling blabla, betaal nu 23 euro voor uw abbonement blabla" Dus ik echt zo van: huh whatdefok
Nou het kan best zijn dat ik 1x zo een boekje van hen door de brievenbus heb gekregen,
maar als hun mij die rommel willen sturen, prima. Ik heb het gelijk in de papierbak getieft.

Dus nu is mijn vraag, hoe sterk sta ik als ik het niet ga betalen, want dat ben ik dus duidelijk niet van plan! Maar hoe ligt het als iemand me zomaar heeft opgegeven, moet ik het dan alsnog doen Ik heb nooit een papiertje ondertekend ov zo..
Ik had een keer een reisboek/folder besteld, kreeg er ook zo'n acceptgiro bij.
Maar stond ook bij dat het een vrijwillige betaling is.
Kusje
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 maart 2004 @ 19:49:59 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_17944302
Als je het echt nooit hebt aangevraagd, dan kun je dat soort dingen negeren.. Mocht je wel ooit een abo hebben aangevraagd dan ben je nu dus de lu .. eeh het haasje..
pi_17944315
Ehm.. Volgens mij is niet vrijwillig, maar een aanmaning of een herhaling ov zo..
Even tjekken!
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:50:31 #6
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_17944318
Dat is de nieuwe agressieve manier van reclame maken. Ze forceren je niet, maar ze sturen gewoon een acceptgiro en draaien de tekst zo dat je het zou kunnen intrepeteren alsof je een abonnement hebt. Kwestie van negeren.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_17944420
.offtopic/ portier ik hoorde je in de trein(op md) op fokradio /offtopic.
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:04:21 #8
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17944641
Ehhm, als je niets hebt ondertekend en ook verder nooit iets eerder hebt gehad moet je even bellen met dat bedrijf, want dan kunnen ze je niets maken
  woensdag 24 maart 2004 @ 20:06:50 #9
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_17944684
Als je inderdaad zelfs niets aangevraagd hebt kunnen ze je inderdaad niets maken.
Als ze blijven dreigen, of zelfs een incassobureau op je dak sturen, dan moet je vragen of zij een kopie van het aanvraagformulier met handtekening toe willen sturen.
Ben je er heel snel vanaf

(Mits je natuurlijk echt niets hebt aangevraagd)
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Donald Duck held woensdag 24 maart 2004 @ 20:07:41 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17944699
toevallig niet een proefnummer aangevraagd ofzo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_17944741
Vergeten een proefabonnement op te zeggen?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_17944970
Nee ik heb nooit een abonnement gehad ov zo..
Ik heb nu gemaild, hoop dat dat voldoende is!
pi_17945232
de beller is sneller!
pi_17945438
Of je hebt flauwe vrienden die je via internet een abo aan hebben gesmeerd. Ze sturen dan gewoon de bladen naar je op plus rekening zonder ook 1 keer te verifieren of je wel echt een abo hebt genomen.

Btw erg oppassen met proefabonementen, voordat je het weet zit je er een jaar aan vast...... (Sportweek, ik wacht nog steeds op mijn 89 gulden terug!!!!!!! Eikels die hebben gewoon geld van mijn rekening afgeschreven en de bank wil er niks tegen doen!!)
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:09:16 #15
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_17946149
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:55 schreef yogidrink het volgende:
.offtopic/ portier ik hoorde je in de trein(op md) op fokradio /offtopic.
Ik weet het, I just fucking rule .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:26:00 #16
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17946490
Gisteren was het nog bij ''de kat in de zak''... bedrijven die je iets toesturen als je er niet om hebt gevraagd, kun je gewoon negeren, al sturen ze er een deurwaarder op af..

Altijd wel lachen trouwens, met dat programma..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')