Bij deze.quote:Beste Leden van fok.nl,
Graag zouden wij in contact willen komen met de echte fans van Alice.
Graag ontvangen wij een e-mail bericht als jij denkt Alice te helpen nu en in de toekomst ( na idols )
support@evibe.biz
Inderdaad, dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Wel een beetje vreemd dat er een bankrekening nummer onder staat.
Vraag me ook af wat zij met de aanhangers van Alice willen doen.
ik heb gehoord dat ze het nodige mondwerk zou doen bij mannelijke fans.. vast niet gratisquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Danny IS gewoon die Faizal Siddiqui (moet je es proberen uit te spreken)quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:23 schreef UltraBrain het volgende:
"als jij denkt Alice nu of in de toekomst te kunnen helpen"?
Dit is toch gewoon bedelen?
Danny krijgt 20% van de opbrengst?![]()
Te beginnen met het versturen van SMS-jes met gratis door hen ter beschikking gesteld sms-tegoed ofzo...quote:Graag ontvangen wij een e-mail bericht als jij denkt Alice te helpen nu en in de toekomst ( na idols )
Kom op danny, zelfs jij moet toch in beroering raken van het naieve en onschuldige van het meisje dat alice heetquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:13 schreef Danny het volgende:
Disclaimer: Het plaatsen van deze post geeft op geen enkele wijze aan dat FOK! als geheel of ik als persoon achter Alice staat in Idols. Deze post is slechts een doorgeefluik van een vraag.
Neuh, de vraag was of ik het wilde plaatsen, dus dat heb ik gedaan. That's it.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:34 schreef Roönaän het volgende:
Ik neem aan dat Danny heer Siddique heeft overgehaald om in dit topic een en ander te komen verhelderen?
where do I sign up?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb gehoord dat ze het nodige mondwerk zou doen bij mannelijke fans.. vast niet gratis
Dat is niet abnormaal hoor voor officiële correspondentie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Naar ik heb begrepen is de kandidaten dat contractueel niet toegestaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:39 schreef sir_dalord het volgende:
wat moet ik dan mailen???
ja, ik ben bereid alice te helpen in de toekomst
En wat willen ze, zoals boven al een aantal keer is gezegd, hier nou mee bereiken?? Laat er maar es een dagje ronddwalen op Fok!... Dat zou pas goede publiciteit zijn
Kom op zeg, niet overdrijven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:43 schreef flugeltje het volgende:
hihi, straks krijg je ook nog allerlei akties hier net zoals vorig jaar voor het Sophia Kinderziekenhuis.
lichtje voor Alice, of lichtje voor Boris achter je naam...
Ja, ik heb inmiddels een berichtje gepost.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
SynchroSteve heeft even afstand genomen, zie zijn topic in R&P
Nee, Danny is de baas. Die heeft het zo gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Schatje, hoort dit nu niet gewoon verder te gaan in het Alice-topic
Ow, oké, ik hoop dat jullie geen wildgroei aan oproeptopics krijgen danquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, Danny is de baas. Die heeft het zo gedaan.
*Meld.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:47 schreef schatje het volgende:
SynchroSteve lijkt me wel een user die stukjes wilt schrijven over Alice.
*roept SynchroSteve*
En lijkt het jou leuk om wat voor Alice te doen??quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:34 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
*Meld.
Het lijkt me zeker leuk. Maar zoals al eerder gezegd: wat meer informatie zou wel prettig zijn geweest. Ook vraag ik me af of het wel past in mn afkickproces.. maar goed, ik ga mailen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:36 schreef schatje het volgende:
[..]
En lijkt het jou leuk om wat voor Alice te doen??
Dan komt er gewoon een centraal oproeptopicquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ow, oké, ik hoop dat jullie geen wildgroei aan oproeptopics krijgen dan
Lees dit maar effe:quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:27 schreef RobinL het volgende:
@Synchrosteve: Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar waarom moet je afkicken?
Mag ze niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:03 schreef Tiemie het volgende:
Laat dr maar op Fok! komen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:44 schreef faisj het volgende:
Beste Leden van FOK.nl,
Ik stuurde het mailtje naar Danny met de bovenstaande tekst.
Het feit is dat wij gebruik maken van een onderschrift (footer) in elk e-mail bericht.
Daarbij staat dus het KVK, Direct e-mail adres, direct tel nummer en bank nummer bij.
Het was niet de bedoeling dat dit ook in de post kwam te staan.
Sorry voor het ongemak.
Om wat verheldering te geven over deze topic:
Wij zoeken mensen die willen helpen Alice te promoten in elke zin mogelijk.
Echte fans die graag een stukje willen schrijven op haar nieuwe website etc...
Wij zullen deze fans aansturen en ze de laatst feitjes doorsturen die wij binnen krijgen van
o.a. de HMG groep.
Helaas mag Alice nog zelf niet direct reagreren omdat de hmg groep de
communicatie graag binnen de hmg groep en AT willen behouden.
Zodoede mogen we niks van Alice zelf plaatsen op de sites onder ons beheer.
met vriendelijke groet,
F. Siddiqui
Nóg niet! maar ná idols welquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:05 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Mag ze niet.
Drie maanden na Idols, toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:52 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nóg niet! maar ná idols wel
quote:Heb je misschien een mobiel nummer zodoende kunnen we wat sneller over het gebeuren vertellen.
mvg,
Luuk
Ja ik weet ook niet of ik het helemaal moet vertrouwen..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:42 schreef Poerkie het volgende:
Dat riekt naar SMS spam straks...
Je kan toch heel netjes zeggen dat je het gewoon bij mail wil houden?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:41 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik kreeg net mailtje terug van Evibe.
[..]
![]()
Koop een taart en vier het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:34 schreef -Promo- het volgende:
serieus! Ik heb echt met haar gevrijd.
Dat zegt mn broertje ook altijdquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het zou ik zeggen.
Gevreëen is het dan altijd nog welquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:34 schreef -Promo- het volgende:
serieus! Ik heb echt met haar gevrijd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:38 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat zegt mn broertje ook altijdIk vind m niet sterk helaas. (die uitspraak)
Maar ik vind je nog steeds aardig hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Je had natuurlijk verwacht dat iedereen zijn of haar mobiele nummer gelijk naar je toe ging mailen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:01 schreef faisj het volgende:
Persoonlijk vind ik deze reacties zeer overdreven.
Wij doen IT zaken voor behoorlijk wat artiesten en entertainment sites.
Wij doen zeker niet aan: a) e-mail spamming b) mensen toe lokken om smsjes te verzenden
of andere bezigheden die in enige manier niet legaal zijn.
met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
(Managing Director Evibe Nederland)
b.v.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeg dan gewoon ff waar je het voor nodig hebt.
"de fansites"?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef faisj het volgende:
[..]
b.v.
We zijn op dit moment de fansites van Alice aan het fuseren.
Ja. De drie grootste in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"de fansites"?
álle fansites gaan samen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom gaat die Faisj niet ergens anders reclame maken voor de ''artiest'' Alice?
die 6 mensen hier???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef faisj het volgende:
[..]
b.v.
We zijn op dit moment de fansites van Alice aan het fuseren.
Voor deze site hopen we qua inhoud leuke teksten te ontvangen van haar fans.
*proest*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:46 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja. De drie grootste in ieder geval wel.
Ja hoor. Wat wil je erover kwijt?quote:Op maandag 29 maart 2004 03:10 schreef PLAE@ het volgende:
Mag het stukje over haar mooie ronde vormen gaan?![]()
Dat viel wel mee hoor. Op tv lijkt alles groter.....ja ook haar borsten. Het vriendinnetje van mijjn nichtje zei: Nou iedereen zegt dat ze zulke grote borsten heeft.......nou dat valt in het echt ook wle meequote:Op maandag 29 maart 2004 10:30 schreef Antartic het volgende:
ik vond haar buik gister bij The Day After aardig rond...
Omdat faisj een prutser is.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:01 schreef MyMilkshake het volgende:
waarom is alicehoes.nl gelijk offline ?
ze zijn rond en mooiquote:Op maandag 29 maart 2004 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat wil je erover kwijt?
Ach ja je had toch geen kans gemaakt. Ze heeft namelijk een hele leuke vriend!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ze zijn rond en mooi
nee zonde van zo'n meisje. Ik ga volgend jaar in Utrecht wonen en nu is er weer een mooi meisje minder om te versierenwant ze heeft nu natuurlijk ongeloofelijk kapsones en iedereen wil d'r kennen bij het uitgaan
Ken je hem? Op tv heeft ze het nog nooit over m gehad. Wat wel logisch is op zich..quote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ze heeft namelijk een hele leuke vriend!
Ik ken hem niet. Ik heb hem wel gezien gister. Hij gaf haar ook nog een kusje en ging toen naar huis zei hij. zal wel even een screenshotje maken...quote:Op maandag 29 maart 2004 13:28 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ken je hem? Op tv heeft ze het nog nooit over m gehad. Wat wel logisch is op zich..
quote:Op maandag 29 maart 2004 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal wel even een screenshotje maken...
Wat een stakkerquote:Op maandag 29 maart 2004 13:41 schreef charmed_angel het volgende:]
IDD, waarschijnlijk heet ie nog Floris-Jan ookquote:Op maandag 29 maart 2004 14:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
lekker zeg, ook al zo'n balletje.
Dat is serieus of niet?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:30 schreef PLAE@ het volgende:
Hendrik-Jan heet ie!!!
die ken ik !!!!
staat nogal bekend om z'n wilde uitspattingen. Heeft zowat de halve hvu al afgeneukt![]()
Waarom is dat zo grappig? Een naam krijg je ook maar van je ouders meequote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:32 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Dat is serieus of niet?
zoja:![]()
Nee die naam boeit me niet zoveel. Opzich best Alice-style, voor zover ik haar ken, om met de grootste popi-jopi van de school te gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom is dat zo grappig? Een naam krijg je ook maar van je ouders mee
Of bedoel je de gelijkenis met Henk-Jan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |