Misschien heeft 'ie moeite een nieuw topic te openen, al opent 'ie toch wel vaker topics...quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:17 schreef NathaN het volgende:
Je was me net voor, Blub
En FOEI, xman!!!
Hij's gewoon luiquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:19 schreef Twoflower het volgende:
Misschien heeft 'ie moeite een nieuw topic te openen, al opent 'ie toch wel vaker topics...
Is ook heel goed mogelijk....quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's gewoon lui
Ik hou het daar gewoon op, tot hij wat terugzegtquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:22 schreef Twoflower het volgende:
Is ook heel goed mogelijk....
[HOMO] 818 - [GEZ] Goed werkende Gaydar!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik hou het daar gewoon op, tot hij wat terugzeg
t
Ok.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik hou het daar gewoon op, tot hij wat terugzegt
Ja ik me maar afvragen waarom het zo stil wasquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok.
Om eerlijk te zijn, ik was zelf zo lui dat ik niet eens het vorige topic wilde sluiten...
't staat nog wel in de openingspostquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:28 schreef xman het volgende:
Ja ik me maar afvragen waarom het zo stil was
Ik posten..hoppa dicht!
Waar waren we gebleven? Oh ja!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
ow, zitten we nu weer hier?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:33 schreef xman het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja!
2 minutenquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
't staat nog wel in de openingspost
gigantische tussentijd
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:33 schreef xman het volgende:
[..]
Waar waren we gebleven? Oh ja!
*smelt*
ok dan weizigik m ffquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je titel was wel beter, trouwens
En hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:37 schreef blublub het volgende:
[..]
ok dan weizigik m ff
Undercover moderator?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:37 schreef blublub het volgende:
[..]
ok dan weizigik m ff
Nee dus!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
wtf, de kan toch ergens???
Ik bedoel meer de gigantische tijd tussen je laatste post in het vorige topic en het nieuwe topic.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:36 schreef xman het volgende:
2 minuten
*typex aangeef*quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
wtf, de kan toch ergens???
*kwastkwast*quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
*typex aangeef*
Gewoon bovenin je scherm
Ach ja als we uitgeluld zijn over deze post, dan kunnen we alweer een nieuwe beginnen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:41 schreef blublub het volgende:
nou jammer dan, bewaar m voor de volgende....
gewoon jaloersquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:41 schreef blublub het volgende:
*kwastkwast*
waarom kijk dat figuur achter die balie mij nu heel erg boos aan?![]()
![]()
Woei kom jjj ff als geroepen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef Jerruh het volgende:
IK HAAAAAAAT!!!!!! DIFFERENTIAALVERGELIJKINGEN EN MATRICES!!
uit het grond van mijn hart!!!!!! *rekenmachine verplettert in 1 hand*
iewquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef Jerruh het volgende:
tjah... ik haat ECG's.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef Jerruh het volgende:
oeh! vertel?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:50 schreef xman het volgende:
[..]
Woei kom jjj ff als geroepen!
Kan je de topictitel naar [HOMO] 818 - [GEZ] Goed werkende Gaydar! veranderen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh! vertel?.
Halloquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:59 schreef Jerruh het volgende:
hey luqas
ehm doferentiaalvergelijkingen zijn pure maerteling, omdat ik wegens veel tentamens vrij weinig tijd had gekregen, en matrices, niet zoals jij ze kentquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hallo![]()
Had ik maar matrices en grafen, die vond ik altijd makkelijk op school. Ik heb vrijdag een tentamen archeologie over Griekse en Phoenicische aanwezigheid op Sicilie in de pre-archaische tijd... maar het kan van mij de dikke vette ruk krijgen.
Jahoor, buiten archeologie en het feit dat ik arm ben en ik dat de rest van mijn studententijd ook ga blijven en nooit meer ineens dure schoenen kan kopen of champagne drinken, omdat ik anders mijn huur niet kan betalen... Maar ja, ellende is ook maar relatief natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm doferentiaalvergelijkingen zijn pure maerteling, omdat ik wegens veel tentamens vrij weinig tijd had gekregen, en matrices, niet zoals jij ze kent. heeft te maken met vectorenrekening blablabla!!!
maar die kan van mij dus ook een dikke vette ruk krijgen.
voor de rest alles goe eej?
Je bent het [GEZ] gedeelte vergeten!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:59 schreef Jerruh het volgende:
en waarom?.
kom, we gaan es zuipen, ik trakteerquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jahoor, buiten archeologie en het feit dat ik arm ben en ik dat de rest van mijn studententijd ook ga blijven en nooit meer ineens dure schoenen kan kopen of champagne drinken, omdat ik anders mijn huur niet kan betalen... Maar ja, ellende is ook maar relatief natuurlijk
Goed, met beidenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:08 schreef xman het volgende:
[..]
Je bent het [GEZ] gedeelte vergeten!
Hoe is het met Boris en Gulio?
Aléh die van mijne is een beetje kaputtekes!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
oioi
wiens gaydar is er stuk?
2000 euro??? hoezo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
hehe suikeroompjeik heb 2000 euro extra stufi gekregen
>
barthunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jerruh mijn nieuwe beste vriend...hoe issie!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:13 schreef Jerruh het volgende:
hehe suikeroompjeik heb 2000 euro extra stufi gekregen
>
barthunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en daarvoor moet je het bewarenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:23 schreef Jerruh het volgende:
whahaha
ehm
ik heb vorig jaar pfeiffer gehad, waardoor ik en jaar achterloop. daardoor moet ik een jaar extra studeren en dus een jaar eigenlijk zonder stufi. dus school heeft 2000 euro uit studiefonds betaald zodat ik het zesde extra jaar zonder problemen kan studeren.
jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daarvoor moet je het bewaren
sorry dat ik je weer even op de grond zettequote:Op woensdag 24 maart 2004 13:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja.
Toe aan een grote onderhoudsbeurt, dusquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:19 schreef xman het volgende:
Aléh die van mijne is een beetje kaputtekes!![]()
het stond al veilig op mijn spaarrekeningquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry dat ik je weer even op de grond zette
gelukkig maarquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het stond al veilig op mijn spaarrekening.
vooral de horeca en kledingwinkelsquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders was de binnenstad vanmiddag vast 2000 rijker geworden
i know you to wellquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vooral de horeca en kledingwinkels.
Natequote:Op woensdag 24 maart 2004 13:42 schreef NathaN het volgende:
*tussendoor nog ff naar jerruh en Cybabe zwaai*
Techert!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:43 schreef tech het volgende:
Bart en Jer!
Alles goed, jongens?
Hallow allemaal, ook trouwens!
namens allemaal, ook hoiquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:43 schreef tech het volgende:
Bart en Jer!
Alles goed, jongens?
Hallow allemaal, ook trouwens!
Jawel... Ik heb mijn ziel en zaligheid weer aan Hare Majesteits nationale ijzeren spoorwegen maatschappij toevertrouwd... Beter dan 3 uur asfalt en rode lichten staren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:45 schreef Cybart het volgende:
Techert!
vandaag weer afhankelijk van gele dingen?
succes vanavondquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:48 schreef tech het volgende:
[..]
Jawel... Ik heb mijn ziel en zaligheid weer aan Hare Majesteits nationale ijzeren spoorwegen maatschappij toevertrouwd... Beter dan 3 uur asfalt en rode lichten staren.
Ik luisterde tot aan:quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:49 schreef Andyvie het volgende:
Allo!
Zeg, hebben jullie ook wel eens ruzie met die beveiligingspoortjes in winkels? Ik had vandaag allerlei dingetjes voor mijn gezicht gekocht bij het Kruidvat (die overigens helemaal NIET zo goedkoop is). Loop ik naar buiten, loop bij de Etos naar binnen en weer naar buiten, gaat daar het alarm afTis maar goed dat ik de bon had, want anders had ik dus voor de 2e keer kunnen dokken
Mja, zo oppervlakkig niet verder lezen is wel heel stereotype gayquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Overdose of gayness.
Nee hoor. Maar ik loop sinds een paar dagen met een wit schilferend gezicht. Mijn huid is zo droogquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik luisterde tot aan:
"Zeg, hebben jullie ook wel eens ruzie met die beveiligingspoortjes in winkels? Ik had vandaag allerlei dingetjes voor mijn gezicht gekocht..."
Overdose of gayness.
Ja een onverzorgd gezicht is een toonbeeld van mannelijkheid !quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik luisterde tot aan:
"Zeg, hebben jullie ook wel eens ruzie met die beveiligingspoortjes in winkels? Ik had vandaag allerlei dingetjes voor mijn gezicht gekocht..."
Overdose of gayness.
Idd. Kugari zal d'r vast niet uitzien, aangezien hij meer aan mannelijkheid lijkt te hechten...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:02 schreef xman het volgende:
[..]
Ja een onverzorgd gezicht is een toonbeeld van mannelijkheid !
Gewoon ouderwetse Nivea ¤1.79 ([ofzo)quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik loop sinds een paar dagen met een wit schilferend gezicht. Mijn huid is zo droogHet doet gewoon zeer bijna
Niveahausen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
Gewoon ouderwetse Nivea ¤1.79 ([ofzo)
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niveahausen?
Ik heb Nivea Facewash en intensieve creme gekochtquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetse Nivea ¤1.79 ([ofzo)
Kijk, Kug, DAT is nou gaynessquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
voornamelijk Esteelauderhausen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kijk, Kug, DAT is nou gayness
Het vermogen te spotten (of liever, gokken) of iemand wel of niet homo/bi is...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Omg, wat is (Gay)dar ?
Die gewone Nivea kan je beter snachts gebruiken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:31 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb Nivea Facewash en intensieve creme gekochtFf uitproberen of dat goed werkt. Gewone nivea trekt niet zo heel snel in, dan blijft je gezicht zo plakkerig
*bling*quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
Krijg je dan je kussen nog wel van je gezicht af?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
Die gewone Nivea kan je beter snachts gebruiken.
Goh, die was moeilijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
*bling*
*bling*
(the sound of gaydar detecting a loveable gay guy in Maastricht)
Als je je kussensloop niet over je gezicht trekt als je gaat slapen wel jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Krijg je dan je kussen nog wel van je gezicht af?
Makkelijk beginnen. Killah is nog niet zo verquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, die was moeilijk
Ow okeej danquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Makkelijk beginnen. Killah is nog niet zo ver
Mja, maar 's avonds vergeet ik dat erop te smeren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die gewone Nivea kan je beter snachts gebruiken.
En dan vind je het gek dat je gezicht zo droog is?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds vergeet ik dat erop te smeren.
's Morgens trouwens ook
Tijd voor een smeerwekker?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:50 schreef Andyvie het volgende:
Mja, maar 's avonds vergeet ik dat erop te smeren.
's Morgens trouwens ook
Hehe, net zo iets als een sili(conen)darquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het vermogen te spotten (of liever, gokken) of iemand wel of niet homo/bi is...
Alleen dan nuttigerquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Hehe, net zo iets als een sili(conen)dar
nou op zich is testen dmv knijpen ook een optie. Word je niet in elkaar gemept is de kans groot dat de persoon in kwestie homo/bi isquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alleen dan nuttiger
edit: en minder makkelijk te testen door te knijpen
Of dat-ie heeft dat je hem liever niet knijptquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:
nou op zich is testen dmv knijpen ook een optie. Word je niet in elkaar gemept is de kans groot dat de persoon in kwestie homo/bi is
Mannen hebbenminder siliconen in hun tietenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Nuttiger.. Vind jij het niet nuttig om zoiets te weten![]()
Dat wil ook nog weleens verschillen howrquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mannen hebbenminder siliconen in hun tieten
Je test ook mannen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat wil ook nog weleens verschillen howr
M'n handtas wat doe je?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tenzij het je eigen handtas is
Wie zegt dat ik vrouwen 'test'.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je test ook mannen?
en daar kom je ons mee vervelen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:23 schreef blublub het volgende:
zo, ik ben goed chagerijnig zeg![]()
oh en hoi
Killah heeft je zitten testen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:23 schreef blublub het volgende:
zo, ik ben goed chagerijnig zeg![]()
oh en hoi
je test alleen mannen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie zegt dat ik vrouwen 'test'.
Crashtest
Nou jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en daar kom je ons mee vervelen?
Hoi Blubje![]()
nee, je kunt zo ook wel zien dat die van mij echt zijn.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Killah heeft je zitten testen?
Ik zeg toch heel liev "Hoi Blubje" metquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:27 schreef blublub het volgende:
[..]
Nou jadan ga ik wel weer weg hoor
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:28 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, je kunt zo ook wel zien dat die van mij echt zijn.....dat kun je eigenlijk altijd wel zien, die siliconedingen zijn zo abnormaal rond
oquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg toch heel liev "Hoi Blubje" meten
enzo
quote:
ja dat zeg ik, tis een dom kutkindquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:31 schreef blublub het volgende:
[..]
o
maar je keek ook zo:en je zei ook: kom je ons daarmee vervelen.
maar ok dan
er is alleen zon superirritant kind, meestal is ze wel ok, maar soms kan ze zo irritant doen. moet ze stoer doen ofzo. ging eerst wel veel met haar om maar de laatste tijd erger ik me dood. bah, wat een dom kind is dat zeg![]()
zoals Will ooit zei in de aflevering dat Grace en Karen een 'slumberparty' houden en dan bovenop elkaar liggen te slapen, en dat Will en Jack sochtends t appartement binnen komen:quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
verkeerde topic, Killahtje
jah! oa door haar een nog zon kind (minder irritant, maar dies heel dik met dat domme kind) ga ik gewoon bijna niet meer om met mn oude werkgroepgroepjequote:Op woensdag 24 maart 2004 15:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, tis een dom kutkind![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Ow ja, jij was ook Will & Grace fanquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:34 schreef blublub het volgende:
[..]
zoals Will ooit zei in de aflevering dat Grace en Karen een 'slumberparty' houden en dan bovenop elkaar liggen te slapen, en dat Will en Jack sochtends t appartement binnen komen:
"This picture is totally wasted on us"![]()
En daarom ben je nu chagerijnig?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:35 schreef blublub het volgende:
[..]
jah! oa door haar een nog zon kind (minder irritant, maar dies heel dik met dat domme kind) ga ik gewoon bijna niet meer om met mn oude werkgroepgroepje![]()
Ik hoef helemaal geen siliconenplaatjes (m/v)quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel grappig. De siliconen spuit van de gamma.
Mja. Idd verkeerde topic. Maar probeer jij eens een plaatje van een man met siliconen te vinden
jahaquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja, jij was ook Will & Grace fan
jahquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daarom ben je nu chagerijnig?
Hmmz. Ik ook niet eigenliikquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen siliconenplaatjes (m/v)
*meldtquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmmz. Ik ook niet eigenliik
Puur natuur
"Give it up for Puff Mommy"quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jaha![]()
"To the cabin we will go, to ski upon the snow. We'll see a lot of bears, forgettin' all our cares."
en niet zo boos kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef blublub het volgende:
[..]
jahomdat ze net lomp zat te doen en ik me dat dan weer ga lopen aantrekken terwijl dat helemaal niet nodig is. en oh ja, ik moet leren voor mn tentamen
Inderdaad. Hoe zou het voelen. En gaan je tieten daar niet (helemaal) van naar beneden zakken ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:48 schreef blublub het volgende:
[..]
*meldt
sjesus, zou er toch niet aan moeten denken, van die zakken voorop.... die heb ik zo ook al, je kunt je toch niet voorstellen dat die mensen nog normaal hun amren kunnen bewegen op een gegeven moment...![]()
"No, honey, no, no. Stop, stop, stop. Ehhh! Coma. Ehhh!"quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Give it up for Puff Mommy"
"The gays don't catch"
de bedoeling is van niet, heb altijd t idee dat die dingen dan abnormaal prontig omhoog staan, iig, de eerste paar jaren....:{quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe zou het voelen. En gaan je tieten daar niet (helemaal) van naar beneden zakken ?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:06 schreef Megumi het volgende:
He luitjes. Wat ziet die layout er in eens kut uit. Maar wel duidelijk te lezen nu.
Graagquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:06 schreef tech het volgende:
Can we move away from the current subject?
"Skate faster, we have reservations!"quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:55 schreef blublub het volgende:
[..]
"No, honey, no, no. Stop, stop, stop. Ehhh! Coma. Ehhh!"
"Push that red button. My kid has one of these. Red is samba. You just push it. Push it, push it."
"Jack 2000"
voel je je ongemakkelijkquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:06 schreef tech het volgende:
Can we move away from the current subject?
tech schaamt zichquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
voel je je ongemakkelijk
of voelen de silliconen ongemakelijk
of wat is er
ik vind t altijd lelijk, t zijn net ballonen met die dingen erinquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:06 schreef Dark_Killah het volgende:
De eerste paar jaren..![]()
En dan gaan ze met de jaren naar beneden
voel jij je dan niet ongemakkelijk als het hier over homodingen gaat?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
tech schaamt zich
Nee niet echt. Maar ik voel me natuurlijk ook niet thuis dan. Gelukkig gaat het vaak niet verder dan de topictitelsquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
voel jij je dan niet ongemakkelijk als het hier over homodingen gaat?
net als woud wintergroen....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ik voel me natuurlijk ook niet thuis dan. Gelukkig gaat het vaak niet verder dan de topictitels![]()
"Hey, hey! It's not the "Will and Grace" show! It's called "Just Jack"!"quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Skate faster, we have reservations!"
*kruipt in een hoekje*quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
net als woud wintergroen....
vredig, rustig en sereen......
totdat bert wasbever wakker wordt!
waar voel jij je dan wel thuisquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ik voel me natuurlijk ook niet thuis dan. Gelukkig gaat het vaak niet verder dan de topictitels![]()
zullen we het dan over de nieuwe plaat van tiesto hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef tech het volgende:
Ik quote maar even niemand. Tieten en siliconen rulen de wereld al meer dan genoeg... Het is geen onderwerp dat absoluut niet in [HOMO] behandeld mag worden, maar met mate is prettig... *blaat*
Nee hoor: ik dacht ineens: hee, zullen we het ergens anders over hebben?
Waarover zullen we het dan eens gaan hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef tech het volgende:
Nee hoor: ik dacht ineens: hee, zullen we het ergens anders over hebben?
Mwah. Eigenlijk voel ik me hier wel thuis, van het fok!forum dan hèquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:19 schreef blublub het volgende:
[..]
waar voel jij je dan wel thuis
Traffic?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we het dan over de nieuwe plaat van tiesto hebben
Love Comes Againquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Traffic?
oh jee, geforceerd een onderwerp verzinnen werkt nooitquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waarover zullen we het dan eens gaan hebben?
ach, die arme Thijs is een beetje door zn inspiri heen....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Love Comes Again
en je ontdekt dezelfde sample als die hij ook in zijn kane remix gebruikte
vertel eens wat over practische verlichtingskunde, dan! Wat moet je absoluut wel/niet doen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:22 schreef Jerruh het volgende:
ik wil het iig niet hebben over differentiaalvergelijkingen en matrices!
ow en praktische verlichtingskunde is superleuk!!!!
je mist er vrij weinig aanquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ach, die arme Thijs is een beetje door zn inspiri heen....
maar ik ken m (nog) niet...
nee inderdaad...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:24 schreef tech het volgende:
[..]
@Bart: ik heb 'm nog niet gehoord... Maar als ik jou zo hoor, hoef ik daar geen haast mee te hebben.
Ik ga ook zo!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee inderdaad...
maar het zal wel weer een hit worden
nog een half uurke
leve de man die het bier uit vondquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ga ook zo!Hoera!
ligt eraan wat je bedoeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is ook alweer hoogte in het engels ?
Ben ff bezig aan website
Height ?
Als je nou meteen na je werk gaat, eet je daar mee, heb je weer aan je sociale verplichtingen voldaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:30 schreef Cybart het volgende:
leve de man die het bier uit vond![]()
maar goed, is wel zo lekker dat we savonds richting huis kunnen
*geen zin heeft om vanavond bij zus op bezoek te gaan*
uitrekenen/bepalen verlichtingssterkte die egwenst is om een oogtaak uit te voeren, bepalen hoe groot de ruimte is en de reflectiefactoren, bepalen van het aantal armaturen en kijken of de spacing/height ratio goed is en dan heb je verlichting in een ruimte! paar spotjes hier, een paar buisjes daar en klaar!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:24 schreef tech het volgende:
[..]
vertel eens wat over practische verlichtingskunde, dan! Wat moet je absoluut wel/niet doen?
@Bart: ik heb 'm nog niet gehoord... Maar als ik jou zo hoor, hoef ik daar geen haast mee te hebben.
mjah, kan ik een uur voor haar deur gaan staan....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:34 schreef tech het volgende:
[..]
Als je nou meteen na je werk gaat, eet je daar mee, heb je weer aan je sociale verplichtingen voldaan.
is dat leuk dan? klinkt natuurkundig....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uitrekenen/bepalen verlichtingssterkte die egwenst is om een oogtaak uit te voeren, bepalen hoe groot de ruimte is en de reflectiefactoren, bepalen van het aantal armaturen en kijken of de spacing/height ratio goed is en dan heb je verlichting in een ruimte! paar spotjes hier, een paar buisjes daar en klaar!!!!
is superleuk! zo maak je ontwerpen voor lichtquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef blublub het volgende:
[..]
is dat leuk dan? klinkt natuurkundig....
* Dark_Killah ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik haat tentamens.![]()
ocherm!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik haat tentamens.![]()
Nou vandaag had ik een tentamen, nou ik kon bijna janken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dark Killah ook
ik ook en ik heb m dus nie gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou vandaag had ik een tentamen, nou ik kon bijna janken.
WHOOOOOHHH!!quote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHOOOOOHHH!!
Mag ik die meenemen op zomervakantie!!!?? Pleeease!
Dat huren van en sjouwen met die luchtbedjes is altijd zo'n gedoe. Deze kan (hopelijk) zelf lopen!
Ik ben vrijdag vrijquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:46 schreef Gerdo het volgende:
Heej, pssst: bijna weekend!.
.
Ik moet morgen en overmorgen nog aan de studie....quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij
Idd. Na morgenochtend al. En dan helemaal tot en met woensdag!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:46 schreef Gerdo het volgende:
Heej, pssst: bijna weekend!.
.
I'm gonna need it!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Veel suc6 dan de rest van de week
*noteer*quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:14 schreef wizarddragon het volgende:
Ow ja en nog iets... Spruitjes nooit in een magnetron opwarmen, alhoewel het visueel wel een spektakel wordt.![]()
Wat cliché...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
*noteer*
sowieso hou ik niet van spruitjes
Weet nog niet... Ik heb nog een hele avond voor me... Is weer een relatief nieuwe ervaring voor me, sinds ik uit Amsterdam moet komen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:37 schreef Cybart het volgende:
mjah, kan ik een uur voor haar deur gaan staan....
ik probeer de auto wel te ronselen....
wat ga jij doen?
Klinkt als een uit de hand gelopen tak van sport uit de binnenhuisarchitectuur. Maar dat is misschien erg oneerbiedig gezegd. Ik neem aan dat je dan over pleininrichting praat, of zo... Bijv. Stadhuisplein Eindhoven of zo...?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
uitrekenen/bepalen verlichtingssterkte die egwenst is om een oogtaak uit te voeren, bepalen hoe groot de ruimte is en de reflectiefactoren, bepalen van het aantal armaturen en kijken of de spacing/height ratio goed is en dan heb je verlichting in een ruimte! paar spotjes hier, een paar buisjes daar en klaar!!!!
ok, als jij t zegt... maar t klinkt nog steeds natuurkundig en ik haat natuurkunde (kan me er ook maar niet toe zetten de natuurkundedelen van dit blok te gaan leren...quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is superleuk! zo maak je ontwerpen voor licht.
D'r stond "verlichting in een ruimte", dus ik gok van nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:33 schreef tech het volgende:
Ik neem aan dat je dan over pleininrichting praat, of zo... Bijv. Stadhuisplein Eindhoven of zo...?
Nee, misschien heb je gelijk, maar aan de andere kant: er staat ook niet: 'afgesloten ruimte'... Het enige dat op het Stadhuisplein ontbreekt is een dak...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:39 schreef NathaN het volgende:
D'r stond "verlichting in een ruimte", dus ik gok van niet
Dan vind ik het geen plein meerquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:43 schreef tech het volgende:
Nee, misschien heb je gelijk, maar aan de andere kant: er staat ook niet: 'afgesloten ruimte'... Het enige dat op het Stadhuisplein ontbreekt is een dak...
Tja, ik kan er niks aan doen... De ruimte is begrensd door 4 gebouwen, te weten het Stadhuis, het Stadskantoor, de ABN Amro en het complex waar IBG in zit/voormalig kantoor van De Nederlandsche Bankquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:43 schreef NathaN het volgende:
Dan vind ik het geen plein meer
maar je zegt ook "op" een plein, niet in
Brabant, hequote:Op woensdag 24 maart 2004 18:46 schreef tech het volgende:
Tja, ik kan er niks aan doen... De ruimte is begrensd door 4 gebouwen, te weten het Stadhuis, het Stadskantoor, de ABN Amro en het complex waar IBG in zit/voormalig kantoor van De Nederlandsche Bank
En je zegt ook op zolder. Dus?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan vind ik het geen plein meer
maar je zegt ook "op" een plein, niet in
Ik heb geen zolderquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
En je zegt ook op zolder. Dus?.
Maar je zegt weer in de kelder.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En je zegt ook op zolder. Dus?.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:53 schreef NathaN het volgende:
En op visite moet je ook weer niet al te letterlijk nemen...
Ligt eraan hoe leuk de visite is, en hoe ontvankelijk ze zijn voor het voorzetsel 'op'.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:53 schreef NathaN het volgende:
In visite ..klinkt ook niet zoquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:53 schreef NathaN het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over op visite komen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
En hoe je gaydar afgesteld staatquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:55 schreef tech het volgende:
Ligt eraan hoe leuk de visite is, en hoe ontvankelijk ze zijn voor het voorzetsel 'op'.
Dan krijg je veelquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
En hoe je gaydar afgesteld staat
Leuke openingszin, trouwens.
"Hoe ontvankelijk ben je voor het voorzetsel "op"?"
Daarom durf ik mensen ook niet snel aan te spreken...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:58 schreef beaverhausen het volgende:
Dan krijg je veelblikken.
Tijd voor wat minder leuke openingszinnen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom durf ik mensen ook niet snel aan te spreken...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:57 schreef NathaN het volgende:
Leuke openingszin, trouwens.
"Hoe ontvankelijk ben je voor het voorzetsel "op"?"
Tijd voor überhaupt openingszinnen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:01 schreef Twoflower het volgende:
Tijd voor wat minder leuke openingszinnen?
Wat ik net zeiquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:.
Je hebt zeker niet veel succes, met je openingszinnen?
Hij gebruikt zeker ook zinnen als: "Hoe zou je het vinden om na een ritje op mijn motor, jouw keukentje eens te schrobben?."quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Je hebt zeker niet veel succes, met je openingszinnen?
Nee, jij stinkt. Samen douchenquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij gebruikt zeker ook zinnen als: "Hoe zou je het vinden om na een ritje op mijn motor, jouw keukentje eens te schrobben?."
Sanne!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij gebruikt zeker ook zinnen als: "Hoe zou je het vinden om na een ritje op mijn motor, jouw keukentje eens te schrobben?."
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Is het dan mogelijk om verbaal te communiceren als je uitgaat in de (roze) wolk(enkrabber)?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tijd voor überhaupt openingszinnen?
Als je niemand aanspreekt, heb je geen openingszins, he...
Bovendien is het ook altijd wel leuk om te weten wat je daarna moet zeggen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:06 schreef blublub het volgende:
[..]
Sanne!!!
Hangt er vanaf waar.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het dan mogelijk om verbaal te communiceren als je uitgaat in de (roze) wolk(enkrabber)? [afbeelding].
Ik dacht altijd dat een normaal gesprek onmogelijk was door een alles overstemmend gediscodreun..
Of: Nee, heus, alleen een kopje thee!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus je openingszin doe je dan in een soort gebarentaal?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar.
Ik ben op de dansvloer idd nagenoeg doof...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of: Nee, heus, alleen een kopje thee!
ik zeg ook altijd: "misschien, misschien morgen", maar niemand snapt dan wat ik aan t doen ben (hard to get spelen dus)quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch complex.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd: "misschien, misschien morgen", maar niemand snapt dan wat ik aan t doen ben (hard to get spelen dus)
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:14 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd: "misschien, misschien morgen", maar niemand snapt dan wat ik aan t doen ben (hard to get spelen dus)
Hij hoeft toch niet te weten dat ie je zo kan krijgen als ie wil? Dan is ie zo z'n interesse kwijt en gaat ie op zoek naar iets anders. En dat moet je ook niet hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch complex.. Ik bedoel, je vindt een jongen toch óf heel lief leuk en schattig, óf je vindt hem helemaal niks? Waarom nou toch weer zo moeilijk doen.
.
oh ik vind de dansvloer altijd prima plek om gesprek aan te knopen, al ben ik een beetje doof....quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar.
Ik ben op de dansvloer idd nagenoeg doof...
Dan weet hij waar hij aan toe is en weey jij waar je aan toe bent. Mooi toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Hij hoeft toch niet te weten dat ie je zo kan krijgen als ie wil? Dan is ie zo z'n interesse kwijt en gaat ie op zoek naar iets anders. En dat moet je ook niet hebben.
*zucht*quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten dat ie je zo kan krijgen als ie wil? Dan is ie zo z'n interesse kwijt en gaat ie op zoek naar iets anders. En dat moet je ook niet hebben.
Daar is ook een leuke FoSu over, die ik nu even niet kan vinden, aangezien ik weg moet op ziekenbezoek.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus je openingszin doe je dan in een soort gebarentaal?.
Een oppervlakkige sukkel haakt al veel eerder af. Dus die het halen zijn zeker geinteresseerd anders deden ze zoveel moeite niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan weet hij waar hij aan toe is en weey jij waar je aan toe bent. Mooi toch?
Anders speel je tijden hard to get, get je hem eenmaal, blijkt het zo'n oppervlakkige sukkel die na 5 minuten uitgekeken is...
neeeeee, zo werkt dat niet. tis ook niet alleen maar moeilijk doen. tis heel complex enzo.... een spelletje aantrekken/wegduwen. maar dat moet door beide partijen goed gespeeld worden, anders is er nix aan.... en tis waar, een jongen die niet gelijk laat merken dat ie je helemaal geweldig vindt is interessanter (want als je maar net kent en dan al begint dat ie je zo geweldig vindt zet ik daar toch echt mn vraagtekens bij)quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan weet hij waar hij aan toe is en weey jij waar je aan toe bent. Mooi toch?
Anders speel je tijden hard to get, get je hem eenmaal, blijkt het zo'n oppervlakkige sukkel die na 5 minuten uitgekeken is...
GMTAquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:21 schreef blublub het volgende:
[..]
*zucht*
wat begrijp je me toch goedzo hoef ik t zelf niet meer uit te leggen
*wederom een zucht*quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een oppervlakkige sukkel haakt al veel eerder af. Dus die het halen zijn zeker geinteresseerd anders deden ze zoveel moeite niet.
Iemand die hard to get speelt, haak ik snel bij af. Moeite doen is iets anders dan een spelletje spelen. Dan weet ik veel leukere spelletjes...quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Een oppervlakkige sukkel haakt al veel eerder af. Dus die het halen zijn zeker geinteresseerd anders deden ze zoveel moeite niet.
watte?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
GMTA
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 24 maart 2004 19:25 schreef blublub het volgende:
[..]
watte?
Zoals Blubje zei: als het door beide kanten goed gespeeld word....quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iemand die hard to get speelt, haak ik snel bij af. Moeite doen is iets anders dan een spelletje spelen. Dan weet ik veel leukere spelletjes...
hij zegt dak een grote mind hebquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
Situatie Aquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:29 schreef blublub het volgende:
[..]
hij zegt dak een grote mind heb![]()
![]()
hehe cool!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Situatie A
Jongen A ziet jongen B en denkt![]()
![]()
![]()
Jongen A:.
Jongen B:.
Jongen A druipt afen gaat op zoek naar leukere jongen, terwijl B alleen achterblijft.
Situatie B
![]()
![]()
.
Jongen A en jongen B tegelijk:. (en later
![]()
bij jongen A thuis)
.
of jongen A =quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Situatie A
![]()
![]()
Jongen A druipt afen gaat op zoek naar leukere jongen, terwijl B alleen achterblijft.
Situatie B
![]()
![]()
.
![]()
bij jongen A thuis)
.
Dan is Jongen A, om met Nathan te spreken, een oppervlakkige sukkel die waarschijnlijk alleen uit is op een snelle wip.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Situatie A
Er vind een bevalling plaats bij Jongen A thuis?quote:Situatie B
![]()
bij jongen A thuis)
[/sub]
Jongen A vindt jongen B best leuk, maar B denkt playing hard to get te moeten spelen (of is gewoon een empathieloze lul). A beseft opeens wat voor domme eikel B is, en gaat op zoek naar jongen C, die gewoon laat merken dat hij A óók leuk vindt. Het klikt, en de rest kun je zelf wel invullen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is Jongen A, om met Nathan te spreken, een oppervlakkige sukkel die waarschijnlijk alleen uit is op een snelle wip.
Zeer herkenbaar vanuit jongen B gezien. Ik snap al die signalen ook niet van jongen A.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Situatie A
![]()
![]()
.
Je kan wel laten merken dat je hem leuk vind, maar hoeft ook niet het idee te hebben dat ie je elk moment kan krijgen wanneer hij dat wil. Dat heeft niks met een domme eikel of een emphatieloze lul zijn te maken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Jongen A vindt jongen B best leuk, maar B denkt playing hard to get te moeten spelen (of is gewoon een empathieloze lul). A beseft opeens wat voor domme eikel B is, en gaat op zoek naar jongen C, die gewoon laat merken dat hij A óók leuk vindt. Het klikt, en de rest kun je zelf wel invullen.
Bridget roeleert gewoon en heeft niks te maken met playing hard to get. Als je de boeken had gelezen had je dat geweten.quote:Dat klikken, overslaan van vonken, is essentieel. Playing hard to get is voor zielige meisjes die te veel Bridget Jones hebben gelezen en is zoooo 1997.
Jaaa, neeej, wacht nou even hè... B is hier een jongen die A eigenlijk ook heelquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar vanuit jongen B gezien.
Zoietsquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaaa, neeej, wacht nou even hè... B is hier een jongen die A eigenlijk ook heelvindt, maar denkt dat A zijn interesse verliest, tenzij ongeïnteresseerd speelt.
.
Hap!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
Bridget roeleert gewoon en heeft niks te maken met playing hard to get. Als je de boeken had gelezen had je dat geweten.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hap!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan wel laten merken dat je hem leuk vind, maar hoeft ook niet het idee te hebben dat ie je elk moment kan krijgen wanneer hij dat wil. Dat heeft niks met een domme eikel of een emphatieloze lul zijn te maken.
[..]
Bridget roeleert gewoon en heeft niks te maken met playing hard to get. Als je de boeken had gelezen had je dat geweten.
*zucht*quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:54 schreef blublub het volgende:
[..](ik ga t niet nog een keer zeggen
)
hehe!! Dit bedoel ik dus!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:57 schreef blublub het volgende:
[...]
niet dat je altijd maar beschikbaar bent als hij dat wil. gewoon een beetje aftasten en niet gelijk kwijlend op de stoep staan als hij vraagt of je een keer langs komt, dan zeg je gewoon 'misschien, misschien morgen...'![]()
(dus wel laten zien dat je wil, maar niet te gretig)
[...]
Ik zal zeggen dat ie hem ook nog even wast voordat ie hem weer aan je terug geeft.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
*gaydar aangeef*
Mag ik hem wel terug als je hem gerbuikt hebt?
O ja, graag!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ie hem ook nog even wast voordat ie hem weer aan je terug geeft.
oeh, mag ik m van t weekend lenen???quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, graag!
Ik heb um eigenlijk altijd zelf nodig.. en vooral in 't weekend...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
[..]
oeh, mag ik m van t weekend lenen???
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb um eigenlijk altijd zelf nodig.. en vooral in 't weekend...
Misschien is het handiger als je je eigen gaydar aanschaft Blubje. Die hoef je ten minste niet terug te geven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
[..]
oeh, mag ik m van t weekend lenen???
neuh laat maar, ik red t zo ook wel hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien is het handiger als je je eigen gaydar aanschaft Blubje. Die hoef je ten minste niet terug te geven.
Sorry, vind het zelf veel te leuk om met m'n gaydar te spelenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:09 schreef blublub het volgende:
[..]
Haai Waxje Haai!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
Ha...hallo?
Zo klinkt wel heel erg als een Nathan-opmerkingquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, vind het zelf veel te leuk om met m'n gaydar te spelen
Jij zegt wat ik denk...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo klinkt wel heel erg als een Nathan-opmerking
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik denk...
ik heb het ook koudquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Het is koud en mijn dvd-speler is gvd nu al stukik kan daar echt kwaad om worden, ik heb niet eens een show-model
Vind het altijd leuk om homo's te spottenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo klinkt wel heel erg als een Nathan-opmerking
Terugbrengen voor reparatie. Duurt bij ons ogeveer 6 wekenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Het is koud en mijn dvd-speler is gvd nu al stukik kan daar echt kwaad om worden, ik heb niet eens een show-model
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz... En dankzij jullie geweldige PHTG-benadering hebben jullie nou allebei al een lieve leuke schattige jongen als Grote Liefde, Beav & Blub?.
*auwquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz... En dankzij jullie geweldige PHTG-benadering hebben jullie nou allebei al een lieve leuke schattige jongen als Grote Liefde, Beav & Blub?.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Terugbrengen voor reparatie. Duurt bij ons ogeveer 6 weken
*Blubje knuffel*quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:26 schreef blublub het volgende:
[..]
*auwgemeen.....
maar als je t echt wil weten: ja: daar heb ik wel een langere relatie aan over gehouden ja![]()
*aai*quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Neuh, bij ons duurt het juist vrij lang..quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar eehh... verbaas ik me nogal over!! Zes weken??!! Zul je zien, bij Megapool weer drie keer zo langik heb a-l-t-i-j-d pech met apparaten. Ik hoop dat ik het bonnetje nog terug kan vinden in die chaos hier (ik heb Ikea-metalen bakken op mijn kamer staan met daarin spullen met het etiket: nog sorteren). *zucht*
wrom?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:29 schreef Waxxer het volgende:
Oh, zijn we nu stuk voor stuk chagrijnig?
*B terugknuft*quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Blubje knuffel*
*boos naar G_E kijk*
Ja naja, ik heb nu zoiets van, ik zit 500 pleuri in zo'n ding te investeren en nu doet de dvd-speler het niet meer, en dat terwijl ik dus net gisteren een dvd heb gekocht, nl het cabaret van Kopspijkersquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, bij ons duurt het juist vrij lang..
Ach, we zijn een van de goedkoopste, moet je geen supersnelle service verwachten
voor zover ik weet wel. Of jij weet meer dan ik en in dat geval mag je me graag iets nieuws vertellenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:35 schreef blublub het volgende:
[..]
*B terugknuft*
*meebooskijkt*
wij zijn single (toch?)
zeker!!! verlichtingskunde is heel tof!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:34 schreef Idril-2 het volgende:
Hai allemaal! Groepszwaai
Leuk lesje verlichting vanmiddag, Jerruh, dat zijn zeker de krenten uit de pap!
Meer van de praktische kant dus... dat ligt/licht me wel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker!!! verlichtingskunde is heel tof!!
Wax..Waxje... je hebt de verkeerde... dat is Jerruh. Je moet Jelluh hebben. Die zit nog in de sneeuw.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:44 schreef Waxxer het volgende:
JERRRRUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!
*het isssss vrijdag en we komen ssssssaaamen, essemmessss al je naaaamen*
(alpe d'huez stemming)
sorry.... maar samen single zijn is toffer, kijk maar naar will&gracequote:Op woensdag 24 maart 2004 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
voor zover ik weet wel. Of jij weet meer dan ik en in dat geval mag je me graag iets nieuws vertellen
Bonsoir Mme Idrille-Deux!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:45 schreef Idril-2 het volgende:
WAXXER!!! Je bent er weer![]()
![]()
C'était joli en France?
Ow.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wax..Waxje... je hebt de verkeerde... dat is Jerruh. Je moet Jelluh hebben. Die zit nog in de sneeuw.
maar even in het NL verder?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bonsoir Mme Idrille-Deux!!!C'etait tres bien, merci!! J'ai skie de la Sarenne, une piste noir - la plus grande d'Europe! Une journee avec beacoup soleil!!
Comment ca va avec toi??
ow jaquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
[..]
sorry.... maar samen single zijn is toffer, kijk maar naar will&grace![]()
![]()
![]()
praktisch isquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:44 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Meer van de praktische kant dus... dat ligt/licht me wel.
Diametrische dingen heb ik gewoon nog nooit van gehoord en dat wil ik ook niet geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |