quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
zoooo de mannen zijn er weer!! Haaai!!!
Hoe is het met jullie, en bovenal: hoe staan jullie er financieel voor??
whoeiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
sepo schat
En uit de postgeschiedenisquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Nou is het vorige [HOMO] topic ook uit MyAT verdwenen
Handig he. Zodra het dichtgaat vanwege 't aantal posts of een slotje krijgt, lijkt alles van de aardbodem verdwenen te zijn! Maar gelukkig hebben we de O.P. nog!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Nou is het vorige [HOMO] topic ook uit MyAT verdwenen
HEllo techquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:05 schreef tech het volgende:
Hallow vrienden van het goede leven!!
Ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
En uit de postgeschiedenis
dus we moeten je nu -xer noemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou (hai) ik zei het alleen maar omdat ik zelf geruineerd ben in een week, ongemerkt en de stufi is nog niet binnen. Ik loop al de hele dag met een petje op omdat ik geen gel meer heblaat staan wax
Of petter?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
dus we moeten je nu -xer noemen?
Pup zit ook te azen op de stufi. Kan ie boodschapjes doen voor z'n feestjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou (hai) ik zei het alleen maar omdat ik zelf geruineerd ben in een week, ongemerkt en de stufi is nog niet binnen. Ik loop al de hele dag met een petje op omdat ik geen gel meer heblaat staan wax
Morgen komt stufi toch binnen??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef Waxxer het volgende:
We kunnen natuurlijk ook met het hele topic de boerderie binnenvallen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pup zit ook te azen op de stufi. Kan ie boodschapjes doen voor z'n feestjeAch, d'r komen d'r een heel stel niet dus dat scheelt weer chipjes
"in mijn tijd" de 21e. maar ik had liever mijn salarisquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:09 schreef wizarddragon het volgende:
Morgen komt stufi toch binnen??
dat klinkt wel schattigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Nou, eerder Pluisje
tegenwoordig wat later als je op ib-groep.nl kijkt..meestal rond de 23e.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
"in mijn tijd" de 21e. maar ik had liever mijn salaris
quote:Betaaldatum studiefinanciering
Op 24 maart wordt de maandbetaling verwerkt. Enkele dagen later staat het geld op je rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |