ha! dan heb ik dus een beter excuusquote:Op maandag 22 maart 2004 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik sport niet
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:59 schreef blublub het volgende:
niet echt, je moet de link naar de vorige nog ff aanpassen.....
oh ja fipo!
Zeg, pas die link naar het vorige topic nou es aan!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik spoort niet
wat hij zegt!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, pas die link naar het vorige topic nou es aan!
Goed zo Jonkie!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Done .. Rustig Rustig.. Moet nog leren
Haai Waxjuuuuh!!! Haaai!!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:09 schreef Waxxer het volgende:
hhhhhhhhhhai?
Als ik dat al niet kan.. Ik ben gewoon moe..quote:Op maandag 22 maart 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goed zo Jonkie!![]()
Damn...ik zit hier al twee jaar en ik heb maar ruim 4000 posts.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik groei hard hè, ik heb al 2400 post..Ik ga mijn n00b eigenschap langzaamaan verliezen (H)
Trusten Jonkiequote:Op maandag 22 maart 2004 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer naar bed. Het was een gezellige maar lange dag vandaag. Ik hoop dat er nog meer volgen![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 22 maart 2004 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga weer naar bed. Het was een gezellige maar lange dag vandaag. Ik hoop dat er nog meer volgen![]()
![]()
We zitten te wachten tot je gaat vertellen over al je spannende avonturen in de sneeuwquote:Op maandag 22 maart 2004 21:13 schreef Waxxer het volgende:
hhhhhaaaaaiiii allemaal!
Hoe gaat'ie vanavond enzo?
quote:L'Alpe d'Huez is niet alleen een van de meest gevreesde etappes in de Tour De France, maar ook een befaamd skigebied. Het stadje zelf is zeker geen architectonisch hoogstandje maar meer een mengelmoesje van allerhande bouwstijlen. Tezamen met de buurtdorpjes Villard-Reculas, Vaujani, Oz en Auris is het gesitueerd in het sneeuwzekere skidomein Les Grandes Rousses. Dit skidomein heeft een hoogtebereik van 1250 tot 3330 meter waar je kan genieten van 108 geprepareerde pistes met een totale lengte van 220 kilometer en een gletsjergebied. Dit alles is te bereiken met een 85-tal geavanceerde skiliften waardoor de wachttijd beperkt blijft. Ook treft men hier Europa's langste zwarte afdaling (16 km), de Piste de Sarenne, die begint op de gletsjer Pic Blanc (3330 m) en afdaalt over 1810 meter. Ook de steile, zeer zware afdaling via de Piste du Tunnel is een enorme uitdaging voor de gevorderde skiër
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |