Da's op zich nog aardig wat. Maar je kunt je er in ieder geval goed op voorbereidenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:02 schreef Little-Angel het volgende:
Als de wagen wordt afgeleverd hoeft er eigenlijk alleen nog maar een vloer in worden gelegd, gordijnen worden opgehangen en pas later wanneer ik weer wat meer geld heb gaan we de badkamer inbouwen. De keuken wordt voor ons ingebouwd (moet hem dan wel eerst ergens bestellen). Maar de wanden zijn al klaar en hoeft verders niks bijzonders aan te gebeuren.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, verklappen, ja ja ja!!!!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
En nu niet stiekem iemand anders deze naam pikken hè
Nou, de namen Cheyenne en Chinook had ik nu al helemaal niet meer gekozen, dus het wordt sowieso geen naam die daar op lijkt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel mooi, maar het verbaast me nogal... op grond van Cheyenne, Chinook en Jessai zou ik of een naam beginnend met een C, of een naam beginnend met een J verwachtenWat vind je vriend dan mooi?
Gepikt van Brighteyes en LadyS, maar Jambo kan ze goed gebruiken, dus nog maar een keer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:36 schreef LadyS het volgende:
Jambo heeft zich nog steeds niet gemeld, duss ze moet haast wle bezig zijn nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gepikt van Brighteyes
Echt waar? Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:42 schreef Tan het volgende:
[..]
Nou, de namen Cheyenne en Chinook had ik nu al helemaal niet meer gekozen, dus het wordt sowieso geen naam die daar op lijkt.
Chiaraquote:Ik zocht inderdaad wel naar namen beginnen met een J of Y, S (Cheyenne en Chinook hebben ook een S-klank) of D (Jessai spreek je uit als Djessai). Met een C kan ik tot nu toe geen mooie namen vinden, dus dat wordt het niet, of ik moet een naam tegenkomen één dezer dagen
Maar als het een naam is die ik mooi vind, mag iedere beginletter wel van mij
Mijn ex (vader van mijn oudste twee) was (is) indianenfan. Het associeert me dus erg daarmee. En dat vind ik nu toch wat minder. Daarnaat vind ik ze toch wat te lang. Ik kies nu toch liever voor iets kortere namen. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Waarom niet, als ik vragen mag?
Wel mooie namen maar toch niet echt 100% mijn smaak en daarnaast... Chiara zit hier al en Chenoa ben ik ook al vaker tegengekomen. (wat een zeur ben ik he haha)quote:Chiara
Chenoa
Jonah staat inderdaad wel op mijn lijstje (net als Junah, voor een meisje), maar geloof niet dat het die gaat worden. Jonathan is mij te gewoonquote:En voor een jongetje
Jonah/Jonathan
Ja ik heb een heel erg veranderlijke smaak, best erg. Ook qua interieur en (kinder)kleding ben ik niet lang trouw aan een bepaalde stijl (qua partner ben en blijf ik wel trouw hoor haha).quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel grappig dat jouw smaak zo veranderd is, ook m.b.t. de geboortekaartjes bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat het je aan je ex doet denken ja. Als ik jouw dilemma zo lees, ben ik blij dat ik al een lijstje klaar heb liggen
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Staat verdorie steeds mijn buik er een stukje op
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Staat verdorie steeds mijn buik er een stukje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |