Dokterstelefoon, 0900-8600quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
Waarom kijken alle smilies ALTIJD naar rechts? zoals : ) wordt een smilie zonder spaties, maar (: niet! en ): ook niet, en }: en |:{ en +O en 6: en... en.. en ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zit er links van het beeld dat de smilies niet mogen zien?'
Het is een complot van Breuls! Die stopt geheime data in de linkerkant van het beeld, die alleen door smilies ontcijfert kan worden!
Maar ik trap er niet in! ik maak gewoon zelf een smilie die naar links kijkt, en die gaat voor mij AL die geheime data ontcijferen!!!!
En anders is het dit wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:19 schreef timbob het volgende:
omdat daarom!
jezus, moet ik dat nou blijven uitleggen!
wanker
Omdat de daarom wel eens dit kan doen, snap je. Dus is dit omdat daarom het omdat niet meer is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
soms!
ja
Zet hem op!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
Maar ik trap er niet in! ik maak gewoon zelf een smilie die naar links kijkt, en die gaat voor mij AL die geheime data ontcijferen!!!!
ah dus in die aziatische landen waar ze van rechts naar links lezen zijn alle smileys andersomquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:32 schreef Biancavia het volgende:
Omdat wij in dit land van links naar rechts lezen. En van boven naar onder.
Ik zie iets.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:44 schreef mcDavid het volgende:er komt al wat tevoorschijn!!!
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
ah dus in die aziatische landen waar ze van rechts naar links lezen zijn alle smileys andersom
q: grappigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja.
(:
barbaarse methodes gebruikt die breuls toch!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:33 schreef teknomist het volgende:
Dezeziet iets links maar mag niet zeggen wat het is.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
je hebt gelijk het is verboden om naar links te kijken kijk maar ->![]()
schrikbarend
wow ! hee deze mag trouwens heel lang naar links kijken maar hij wordt er wel heel verlegen van hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... ->quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ban de rechts smily!!!
Dan zet breuls al die geheime informatie toch gewoon aan de rechterkant neerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ban de rechts smily!!!
Deze kijkt ook naar links, maar wordt blind gestokenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:30 schreef Ill_Nino het volgende:
[afbeelding]
zoals in een eerder topic genoemd, hij is geslagen door mede smiliesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:04 schreef Phtisicus het volgende:
<--- hij weet wat er links is, daarom doet hij z'n oog maar dicht +: (:
Jij moet wat aan je laten doen...quote:Op maandag 29 maart 2004 11:56 schreef mcDavid het volgende:
Het is een complot van breuls!!!
hij heeft ook user 14 verwijdert, om geheime informatie in zijn account te proppen.
maar omdat je dingen niet zomaar kunt laten verdwijnen, moest hij die user 14 toch ergens laten!
dus nu zit user 14 gewoon mee te posten, maar dan links van het scherm, zodat wij het niet zien.
en de smilies mogen niet naar links kijken omdat user 14 anders misschien zijn loginnaam en password geeft, zodat wij de geheime informatie in zijn account op kunnen halen!
als de breuls-brigade daar tenminste geen stokje voor steektquote:Op maandag 29 maart 2004 15:42 schreef WurM het volgende:
[afbeelding] Kijk, t kruisje gaat er heen...Nu ff wachten tot-ie terug komt en verteld wat daar is
dat zeg ik, als ik die doe gaat het fout!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef Mikkie het volgende:
En deze dan... Die kijkt in elk geval naar links.
tyf op newbie!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een kleine 'w'
Simpel en logisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:32 schreef Biancavia het volgende:
Dat is het!... (: is voor rechts naar links lezen... dat zijn arabieren... moslims... terroristen dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:32 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
deze mag heel ff naar links kijken stiekum
schrikbarend
Die mag niet naar rechts kijken, daarom staat er een muur voorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
deze mag heel ff naar links kijken stiekum
schrikbarend
Nee, rechts. Er zijn wel veel mensen hier die niet weten wat links isquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef Jurriaandvm het volgende:
![]()
Ze probeert ons nog aanwijzingen te gevenLinks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |