Dokterstelefoon, 0900-8600quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
Waarom kijken alle smilies ALTIJD naar rechts? zoals : ) wordt een smilie zonder spaties, maar (: niet! en ): ook niet, en }: en |:{ en +O en 6: en... en.. en ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zit er links van het beeld dat de smilies niet mogen zien?'
Het is een complot van Breuls! Die stopt geheime data in de linkerkant van het beeld, die alleen door smilies ontcijfert kan worden!
Maar ik trap er niet in! ik maak gewoon zelf een smilie die naar links kijkt, en die gaat voor mij AL die geheime data ontcijferen!!!!
En anders is het dit wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:19 schreef timbob het volgende:
omdat daarom!
jezus, moet ik dat nou blijven uitleggen!
wanker
Omdat de daarom wel eens dit kan doen, snap je. Dus is dit omdat daarom het omdat niet meer is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
soms!
ja
Zet hem op!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
Maar ik trap er niet in! ik maak gewoon zelf een smilie die naar links kijkt, en die gaat voor mij AL die geheime data ontcijferen!!!!
ah dus in die aziatische landen waar ze van rechts naar links lezen zijn alle smileys andersomquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:32 schreef Biancavia het volgende:
Omdat wij in dit land van links naar rechts lezen. En van boven naar onder.
Ik zie iets.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:44 schreef mcDavid het volgende:er komt al wat tevoorschijn!!!
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
ah dus in die aziatische landen waar ze van rechts naar links lezen zijn alle smileys andersom
q: grappigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja.
(:
barbaarse methodes gebruikt die breuls toch!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:33 schreef teknomist het volgende:
Dezeziet iets links maar mag niet zeggen wat het is.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
je hebt gelijk het is verboden om naar links te kijken kijk maar ->![]()
schrikbarend
wow ! hee deze mag trouwens heel lang naar links kijken maar hij wordt er wel heel verlegen van hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... ->quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ban de rechts smily!!!
Dan zet breuls al die geheime informatie toch gewoon aan de rechterkant neerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ban de rechts smily!!!
Deze kijkt ook naar links, maar wordt blind gestokenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:30 schreef Ill_Nino het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |