abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31262271
Netjes hoor, door naar de play-offs dus
pi_31262454
Luirink ook lekker bezig

was het niet z'n debuut?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_31262890
Geloof het wel ja.

TeleT meldde trouwens niks over een goal van hem, maar VI noemt hem dus wel als 3e goalmaker i.p.v. Huntelaar.
pi_31263085
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:03 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ajax toch maar weer de Ridder terughalen ?

Opvallend trouwens dat 3 rechtsbuitens spelen. Castelen, Jenner en de Ridder. Neem aan dat Quincy ook speelde op links, en Huntelaar ook in de punt, dus vraag me af waar ie iedereen heeft neergezet.
De Ridder is geen rechtsbuiten, dus die zal wel gewoon op het middenveld hebben gespeeld. Daar heeft Celta hem ook voor gehaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31263111
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef mitt het volgende:
Luirink ook lekker bezig

was het niet z'n debuut?
Ja, wel zijn tweede selectie. Vorig jaar ook, maar moest toen zoals bekend met een zware blessure afhaken.
www.thuisuiteten.nl
pi_31263265
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Ridder is geen rechtsbuiten, dus die zal wel gewoon op het middenveld hebben gespeeld. Daar heeft Celta hem ook voor gehaald.
quote:
De Ridder was degene die Oranje als invaller na rust inspireerde. De ex-Ajacied viel in als rechtsbuiten en gaf het dan toe veel mindere Nederland, dat met 2-0 achterstond, het broodnodige zetje in de rug. De wedstrijd kantelde defintief toen de Tsjechische spits Papadopoulos in de 51ste minuut rood kreeg voor natrappen op Ramon Zomer.
Hmmm.
pi_31263557
Dat we hem hier in Nederland op rechtsbuiten zetten, is ons probleem. In de jeugd was hij het tot Jong Ajax al nooit, daarom is hij ook mislukt bij Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_31272596
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, wel zijn tweede selectie. Vorig jaar ook, maar moest toen zoals bekend met een zware blessure afhaken.
Foppe was zeer tevreden over hem, klasse hoe Jong Oranje in de tweede helft Tsjechie voetballend de baas was. Het waren wat prutsgoals maar wat maakt het uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 08-10-2005 01:06:56 ]
That's all folks!
pi_31272628
Idd, met wat uitglijers aan Tsjechische kant, maar dat maakt natuurlijk niet uit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31277129
Paul Verhaegh is een topper. Daniël de Ridder vind ik meer middenvelder dan rechtsbuiten, Ajax heeft dat nooit ingezien kennelijk en daarom is hij daar ook mislukt.

Paul Verhaegh is zeker een potentieel A-international van Nederland. Hij kan absoluut beter worden dan Kromkamp.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31277140
Keurig gedaan
pi_31279374
Hoe zit het nou precies met Jong Oranje? Ik dacht altijd dat het voor spelers onder de 21 was, maar zo'n Castelen is volgens mij al wat ouder toch? Ik snap het niet meer
pi_31279450
De leeftijdsgrens ligt op 1-1-1983 bij Jong Oranje, je mag dus 22 zijn. En Castelen voldoet aan die eis. (03-05-1983)
That's all folks!
pi_31279584
Ah, ok! Dan is het duidelijik
pi_31296920
Verhaegh moet weg bij FC, op naar een stabiele eredivisieclub. In potentie echt een goeie rechtsback die het nog ver kan gaan schoppen!!

Die leeftijdsgrenzen blijven mij ook altijd een raadsel... bij het 'WK onder 17' lopen gewoon spelers van (bijna) 18 rond. Waarom heet het dan in hemelsnaam 'onder 17'?
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:25:57 #117
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31303314
het WK "bouwjaar onder 1983"
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31304331
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Verhaegh moet weg bij FC, op naar een stabiele eredivisieclub. In potentie echt een goeie rechtsback die het nog ver kan gaan schoppen!!

Die leeftijdsgrenzen blijven mij ook altijd een raadsel... bij het 'WK onder 17' lopen gewoon spelers van (bijna) 18 rond. Waarom heet het dan in hemelsnaam 'onder 17'?
Omdat als je in de kwalificatie ervoor mischien 16 ben en als je dan 17 wordt net op het toernooi mag je niet meer meedoen. Dat is niet echt eerlijk, daarom mogen ze meedoen.
pi_31309593
Dat is exact de reden start_finish.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 21:13:53 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_31316865
De jeugd van Nederland presteert de laatste jaren steeds beter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31317667
Dus als je bij de start van de kwalificatie maar onder de 17 bent dan is het goed?

Hoelang duurt zo'n kwalificatie meestal, een jaartje ofzo..?
pi_31319064
sinds september vorig jaar
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_31339641
Soms wijzigen ze ook subtiel de toernooinaam, wordt het ineens EK onder 18 enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_31339642
Soms wijzigen ze ook subtiel de toernooinaam, wordt het ineens EK onder 18 enzo.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:14:21 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31368613
Vanavond naar Jong Oranje geweest dat een plichtmatige 4-0 zege boekte tegen Macedonie.

Met iets meer inzet hadden zonder twijfel de dubbele cijfers gehaald kunnen worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31369014
En ook groepswinnaar!

Beetje mooie goals?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:28:04 #127
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31369083
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
En ook groepswinnaar!

Beetje mooie goals?
de 1e van Castelen was wel aardig,een goede combinatie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31399471
Wel belachelijk dat Jong Oranje als groepswinnaar nog playoffs moet spelen, maar goed.

Als Marco het toelaat, en de spelers ook willen (en fit zijn) kan Jong Oranje een bijna groot Oranje-waardig team op de been bregen:

--------------------------Stekelenburg---------------------------

----------De Jong----------Heitinga-------Vlaar---------------

--------------------------Maduro---------------------------------

------------Afellay----------------------Van Persie------------

------------------------Van der Vaart--------------------------

----Castelen--------------Babel-------------Robben----------

Reservebank: Vermeer, Emmanuelson, Huntelaar, Quincy, Schaars en iedereen die ik nog vergeet
pi_31410166
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:28 schreef Greetings het volgende:
Wel belachelijk dat Jong Oranje als groepswinnaar nog playoffs moet spelen, maar goed.

Als Marco het toelaat, en de spelers ook willen (en fit zijn) kan Jong Oranje een bijna groot Oranje-waardig team op de been bregen:

--------------------------Stekelenburg---------------------------

----------De Jong----------Heitinga-------Vlaar---------------

--------------------------Maduro---------------------------------

------------Afellay----------------------Van Persie------------

------------------------Van der Vaart--------------------------

----Castelen--------------Babel-------------Robben----------

Reservebank: Vermeer, Emmanuelson, Huntelaar, Quincy, Schaars en iedereen die ik nog vergeet
Echt niet normaal dit team - qua namen - voor Jong Oranje .
pi_31412163
Nederland treft Slovenie in de play-off.
Eerst uit..

Op het oog een haalbare kaart.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:13:26 #131
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31412253
Kruijswijk van Groningen in plaats van Heitinga!
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:27:38 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_31437538
Dat moet te doen zijn tegen de slowenen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32019134
quote:
Foppe de Haan rekent op EK voor Jong Oranje

De grote doorstroming aan jeugdig talent heeft zijn voor- en nadelen. Jong Oranje-coach Foppe de Haan kan daar als geen ander over meepraten. Zijn beste spelers worden keer op keer opgeëist door het 'grote Oranje'. Een logische gang van zaken, vindt De Haan. 'Het hoogste team krijgt altijd voorrang.'

Pak de selectie van het 'grote Oranje' erbij en De Haan kan zo bijna een compleet elftal aan volwaardige A-internationals opstellen die ook nog speelgerechtigd zijn voor Jong Oranje. Maduro, Van Persie, De Jong, Vlaar, Babel en Castelen. Zelfs Van der Vaart en Sneijder zijn nog van Olympische leeftijd. Urby Emanuelson is de laatste jeugdige speler die wordt overgeheveld naar de A-selectie, voor het oefenduel met Italië op zaterdag 12 november.

De Ajacied dwong vorige maand met Jong Oranje de toppositie in de EK-kwalificatie af. Maar door zijn uitverkiezing voor het elitekorps van Marco van Basten mist hij zeker de uitwedstrijd van de play-offs tegen Slovenië, zondag 13 november in Celje.

Of de linksback drie dagen later wel van de partij is tijdens de thuiswedstrijd in Heerenveen hangt af van zijn inspanningen tegen Italië. 'Jongens die bij ons niet aan de bak komen, kunnen zich voor die wedstrijd op woensdag bij Foppe aansluiten', zegt Van Basten. 'We proberen het samen zo goed mogelijk op te lossen, maar het hoogste elftal gaat altijd voor.'

Foppe de Haan is het daar mee eens en schikt zich dus in de situatie. In vergelijking met de vorige interland van Jong Oranje raakte hij Emanuelson en Castelen kwijt. Ismail Aisatti en Eljero Elia kreeg hij er voor terug. De pas 17-jarige Aisatti was deze week de grote revelatie van PSV dat in de Champions League het reusachtige AC Milan op de knieën kreeg.

Aisatti ontbrak in september op het WK onder 17, waar de Nederlandse jeugdploeg na een mooie zegetocht de bronzen medaille greep. 'Dat kwam door een communicatiestoornis met Onder 17-coach Ruud Kaiser', aldus De Haan. 'Hij heeft nu volmondig gezegd dat hij voor Jong Oranje wil spelen. Binnenkort zullen we nog in een goed gesprek alle kou uit de lucht halen.'

Jong Oranje gaat dus eerst naar Slovenië, waarna het karwei in Heerenveen moet worden geklaard. Het zelfvertrouwen bij De Haan is groot. 'Slovenië speelt redelijk verdedigend. Dat was te zien uit hun kwalificatieserie, waarin ze niet veel scoorden. Uiteraard moeten we respect hebben voor de tegenstander en ons goed wapenen, maar ik vind dat we ons moeten plaatsen voor het EK.'

Bondscoach Marco van Basten en John van 't Schip zullen na de oefenwedstrijd van Oranje tegen Italië naar Celje afreizen om een dag later bij Jong Oranje aanwezig te zijn.

De selectie:

Doel: Remko Pasveer (FC Twente), Boy Waterman (SC Heerenveen).
Verdediging: Edson Braafheid (FC Utrecht), Jeroen Drost (SC Heerenveen), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Gijs Luirink (FC Groningen), Dwight Tiendalli (FC Utrecht), Paul Verhaegh (FC Den Bosch), Ramon Zomer (FC Twente).
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Stijn Schaars (AZ), Gianni Zuiverloon (RKC Waalwijk).
Aanval: Eljero Elia (ADO Den Haag), Klaas-Jan Huntelaar (SC Heerenveen), Julian Jenner (NAC), Quincy Owusu-Abeyie (Arsenal), Daniël de Ridder (Celta de Vigo).

De wedstrijden:
Jong Slovenië - Jong Oranje 13.11.2005, Celje, 18.45 uur

Jong Oranje - Jong Slovenië 16.11.2005, Abe Lenstra Stadion, Heerenveen, 19.45 uur
Beiden wedstrijden live te zien op Talpa!
  zondag 6 november 2005 @ 15:06:53 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32025142
Kijken dus die wedstrijden

echt gaaf dat Talpa dit doet.
  zondag 6 november 2005 @ 15:12:59 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32025336
Hiddink wil niet dat Affelay mee doet...
pi_32027941
Marco van Basten helpt Foppe ook niet echt eigenlijk. Beetje lullig voor iemand die "aan de toekomst denkt".
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 17:28:18 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32029674
belachelijke actie gewoon voor zo'n belangrijke wedstrijd een half elftal weghalen uit de basis van jong Oranje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32040102
Ik vind het echt nergens op slaan .

Waarom die jongens persé meenemen voor een oefenpotje, waar ze 90 minuten op de bank zitten? Terwijl Jong Oranje een belangrijke wedstrijd speelt, en deze jongens daar stuk voor stuk in de basis staan en de besten zijn .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 23:28:07 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32041685
van Basten denkt alleen aan zichzelf, als dit team naar het eindtoernooi gaat, heeft de hele generatie daar wat aan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 november 2005 @ 23:39:26 #140
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32042097
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
Kruijswijk van Groningen in plaats van Heitinga!
Denk dat Luirink nog beter is, maar die kan waarschijnlijk niet meedoen vanwege een blessure...
  maandag 7 november 2005 @ 09:49:46 #141
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32049096
Van Basten moet die gasten lekker naar Foppe laten gaan om te helpen.

Zo'n oefenpotje tegen Italie is toch niet zo belangrijk
pi_32083060
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
van Basten denkt alleen aan zichzelf, als dit team naar het eindtoernooi gaat, heeft de hele generatie daar wat aan.
Ja hoor.

We hebben werkelijk nog nooit wat gepresteerd met onze jeugdelftallen, en dat heeft toch niet echt een impact gehad op het grote Oranje hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:35:04 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32083423
3 Twente spelers bij de selectie van Jong Oranje hopelijk krijgen ze allemaal wat speel minuten.

Wie is er eigenlijk 1ste keeper van deze 2 Pasveer of Waterman. ik volg dit niet zo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32083436
Ik mag toch hopen dat Pasveer op de bank zit.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32083588
Waterman is de eerste doelman van Jong Oranje.
That's all folks!
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:50:05 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32083820
Ja als Stekelenburg zich voor het grote oranje moet melden neem ik aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2005 @ 11:54:12 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32083925
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja hoor.

We hebben werkelijk nog nooit wat gepresteerd met onze jeugdelftallen, en dat heeft toch niet echt een impact gehad op het grote Oranje hoor.
ik heb het over die jongens, als ze met zn 23en daar naar dat toernooi gaan levert ze dat en schat aan ervaring, bovendien spelen ze tegen de top van de andere toplanden daar leren ze alleen maar van.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32084009
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef Dos37 het volgende:
Ja als Stekelenburg zich voor het grote oranje moet melden neem ik aan.
Als hij fit is zit hij bij de selectie van Marco, dus Jong Oranje is niet aan de orde.
That's all folks!
pi_32084017
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb het over die jongens, als ze met zn 23en daar naar dat toernooi gaan levert ze dat en schat aan ervaring, bovendien spelen ze tegen de top van de andere toplanden daar leren ze alleen maar van.
En als ze het niet halen, jammer dan. Het zal echt geen effect hebben op hun verdere carriere als voetballer.

En verder ben ik het ook wel met je eens, dat jongens als Maduro en Babel met Jong Oranje mee meoten doen, maar ik kan me ook wel inleven in de gedachten van Van Basten.
pi_32087853
Is Aissatti geen mogelijke speler voor jong Oranje? lijkt me toch wel leuk als hij daarin word opgenomen. ok hij speelde pas een paar wedstrijden bij PSV maar ik denk toch dat hij een aanwinst is voor het team van Foppe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')