Achja.. Bij die fanatieke Christenen weet je t maar nooit..quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:38 schreef victorinox het volgende:
Nou... Hij had al binnen 8 minuten zoveel bagger gezien dat ie was weggelopen.
Maar zo gauw de hoofdrolspeler van bovenstaande film een nog veel bloederigere film maakt over Christus notabene, vindt zelfs de Paus het vroom..quote:"Basement" surgery to remove bullets, illegal drug usage, death by drug overdose, and crooked cops dissolved all hope of "good movie" status. Multiple murders by gunfire, fire, beating, and explosion topped off the gratuitous nature of this movie, clearly indicating that this was nothing more than an excursion into blood and guts viewing.
+ 1 EricusMaximusquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Killing Zoe?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:34 schreef ranja het volgende:
eentje van reservoir dogs... maar wie is wie?
Steve Buscemi?
Die andere 2 zijn ook niet zo bekend maar zijn de andere 2 Heather'squote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:46 schreef twentemeisje het volgende:
CS = Christian Slater?
SD = Shannon Doherty?
WR = Winona Ryder?
De andere twee zeggen me niets, maar bovengenoemd trio heeft volgens mij samengespeeld in Heather's
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef GFP het volgende:
Geen idee wat je met je vraag bedoelt, maar ik waag een gokje...
Wild Things?
Twee acteurs juist!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik waag eveneens een gokje. Air Force One?
Aha. Aaahaaaaaaaaa.... Aha!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Twee acteurs juist!
- Rechtonsder: William H. Macyquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aha. Aaahaaaaaaaaa.... Aha!
Murder in the First.
(ik dacht eerst dat de bovenste Glenn Close was)
(had gekund...)
Nu weet ik dus waarom ik je vraag niet snapte...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]er staan hier vijf acteurs m/v 'cryptisch' afgebeeldt, welke film maakten zij samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |