He Fannetje, ik heb in het Orlando topic vorige week nog wat tips geschreven voor je waar je naar vroeg. Misschien heb je daar nog wat aan! Ik zet ze ook even hier neer!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga in mei twee weken naar Florida, maar dan wel specifiek naar Orlando. Het doel van de vakantie is dus ook het bezoeken van alle Disney parken, Seaworld en de beide Universal Studios parken.
Echt waar, jij gaat een geweldige vakantie krijgen.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef -Dries- het volgende:
23 Feb vertrekt mijn vliegtuig richting Florida. Can't wait!
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Eind 1998 zijn we (ik, m'n moeder, oma, moeders zus, moeders zwager en nichtje) daar heengeweest omdat m'n moeders broer daar ging trouwen. We zijn daar 2 en een halve week geweest en heb nog altijd heimwee terug daarheen. Daar was het net zulk weer als het hier in de zomer is. We logeerden daar in een huis en we hadden ergens buiten een buurtzwembad in de buurt waar verder niemand kwam (waarschijnlijk omdat het midden in de winter was?), 1 keer kan ik me herinneren dat er 2 mensen op die stoelen lagen die om het zwembad heen stonden maar voorderest was er niemand. We gingen ook naar een winkelcentrum in de buurt waar je eetbare legosteentjes kon kopen.Verder hadden we Disney, Universal Studio´s, See World en Kennedy Space Center bezocht. Kortom, het was een leuke tijd.
Ik vroeg me af wie er nog meer zijn geweest zodat we het er hier over kunnen hebben.
![]()
Hehehe eindelijk gearriveerd? Veel plezier! en drink er eentje van me op de pierquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:22 schreef -Dries- het volgende:
Lekker weertje hier in Key West, mensen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe eindelijk gearriveerd? Veel plezier! en drink er eentje van me op de pier
Gedaan, helaas moet je 21 zijn voor een biertjequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe eindelijk gearriveerd? Veel plezier! en drink er eentje van me op de pier
Ik was er ook 2 maanden voordat ik 21 werd.... Gelukkig voorzach schoonpa me van de nodige biertjes....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Gedaan, helaas moet je 21 zijn voor een biertjeAls ik terug ben heb ik foto's! Wel belabberde, maar toch..
In 1998 ben ik o.a in Florida geweest. Wat ik voor een dagtochtje leuk vond, was St. Augistine. Het oudste plaatsje van Florida. Leuk om doorheen te lopen. En lekker wat eten, museum bezoeken, oud fort bekijken. Goed te doen.quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Patries86 het volgende:
Wij gaan in september naar Disney world orlando USA
En vroegen ons af of iemand op fok hier wel eens is geweest
en of er tips zijn,dingen die je echt moet doen,welk park je het beste als eerste kan doen etc
We gaan 3 weken naar Amerika, waarvan 2 weken verblijf in een disneyhotel en daarvan 7 dagen entree(moet je binnen 14 dagen opmaken)
Dus iemand tips etc
alvast bedankt
erik en patries
2 weken disney hotels is wel errug lang hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Patries86 het volgende:
en of er tips zijn,dingen die je echt moet doen,welk park je het beste als eerste kan doen etc
We gaan 3 weken naar Amerika, waarvan 2 weken verblijf in een disneyhotel en daarvan 7 dagen entree(moet je binnen 14 dagen opmaken)
Dus iemand tips etc
alvast bedankt
erik en patries
KSC moet in je interssegebied liggenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef Robertje het volgende:
Ik vond KSC een beetje tegenvallen. Misschien is het leuk om een basketballwedstrijd daar te bekijken van de Orlando Magic. Of de Miami Heat...paar uurtjes rijden.
Als je het nog niet kent, neem dan eens een kijkje op www.floridaforum.nl en www.orlandotips.nl (en kijk dan ook eens op het forum). Véél tips daar!quote:Op maandag 16 april 2007 17:22 schreef Patries86 het volgende:
Dus iemand tips etc
alvast bedankt
erik en patries
Doe 's ff reisverslagquote:Op maandag 18 juni 2007 18:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als je het nog niet kent, neem dan eens een kijkje op www.floridaforum.nl en www.orlandotips.nl (en kijk dan ook eens op het forum). Véél tips daar!
Ik ben nu een maandje terug van twee weken Orlando. En het was geweldig, ik zou zó weer gaan
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef Fannetje het volgende:
Reisverslag linkje staat in mijn signature
Wát is Orlando toch verslavend..!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben nu een maandje terug van twee weken Orlando. En het was geweldig, ik zou zó weer gaan
Orlando is heel verslavendquote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Wát is Orlando toch verslavend..!
Wij zijn er in 2005 kort geweest, op doorreis. In '06 voor het eerst uitgebreid naar Orlando geweest en waren er zó weg van dat we later dat jaar nog eens zijn geweest. In maart dit jaar waren we er nog eens en wéér jeukt het...
Mei volgend jaar hebben we al vastgelegd, maar ik sluit niet uit dat we tussentijds nog eens moeten om onze Orlando-honger te stillen...![]()
Wij gaan ook eind april. Ziet er naar uit dat we tegelijkertijd in Orlando zijn...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Orlando is heel verslavend
Als we volgend jaar weer gaan, wordt het wederom in mijn meivakantie (eind april-begin mei).
Meerdere keren in een jaar ga ik financieel niet redden, maar ach, nog genoeg andere dingen te doen
Ik snap ook zelf niet, waarom de KLM zo godsgruwelijk duur is ten opzichte van MartinAir of een Delta Airlines. Op sommige zelfde routes is de KLM EUR 700 duurder dan de rest. Ik snap niet waarom dat moet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef Michiel72 het volgende:
Nee, nog niet. De terugreis is nog niet te boeken. En de heenreis is nog niet echt goedkoop.
We wachten nog even tot de vliegmaatschappijen normale prijzen in hun aanbod hebben staan...
Denk dat we in augustus wel normale prijzen kunnen vinden.
Zijn er nog niet uit of we dit keer een huis huren of weer een hotel nemen. We gaan nu met een bevriend koppel, voor hen is het de eerste keer. Dat zal dus vast leuk worden...
Wanneer zijn jullie van plan een knoop door te hakken?
700 a 750 is wel heel erg weinig! Wij betaalden vorig jaar 850 voor twee tickets, ik hoop dat we dat nu weer reddenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef Michiel72 het volgende:
Nu zijn de tickets bijna 500 euro per persoon. Wij zijn eigenlijk gewend maar 700 a 750 te betalen voor twee tickets naar Orlando. Dus hopelijk lukt dat weer!
500 euro voor 2 tickets?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:15 schreef versteegrob het volgende:
700 euro? Ik had 2 jaar geleden 500 euro betaald naar Miami, dat is pas goedkoop.
Sorry, maar aangezien de goedkope tickets als warme broodjes over de toonbank gaan, hou ik het even voor me. Ik zou behoorlijk balen als jij er met de twee laatste tickets voor die vlucht vandoor zou gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Michiel72 het volgende:
Zou je jouw geheimpje met ons willen delen???
Daar wil ik ook wel voor boeken! We wachten nu op een goede prijs, maar beter dan dit zal het niet snel worden...
Met welke maatschappij vlieg je dan?
Vertel, vertel, vertel!![]()
352 incl. luchthavenbelasting zelfs.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Joene het volgende:
356 ex luchthaven belasting ?
Zeeeer nette prijsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:00 schreef Fannetje het volgende:
[..]
352 incl. luchthavenbelasting zelfs.
Dat is bij Delta. Bij United kwam ik wel echt uit op die 352 euro, incl. alle taxes. Maar goed, inmiddels zijn zo'n beetje alle stoelen voor die bewuste vlucht al hartstikke uitverkocht, het lijkt wel of iederen tegelijk met mij naar Orlando wilquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:10 schreef Hapertje het volgende:
Die prijs op Cheapflights.nl heb ik ook gezien... maar wat een oplichterij is dat zeg! Er staat inderdaad inclusief luchthavenbelasting... maar toen ik doorklikte kwamen er allerlei verrassende taxes bij voor het boeken en dat soort ongein. Uiteindelijk werd 323 euro alsnog 480 euro per persoon. Het mag niet meer volgens de wet, maar we worden nog steeds genept!
Mwoah, alleen de bovenste recensie is heel slecht, verder zijn ze allemaal wel redelijk positief toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:36 schreef Michiel72 het volgende:
Wat ik las op tripadvisor vond ik niet denderend. De meest recente reacties waren niet bepaald 4.5...![]()
Ga eens uitgebreid zoeken dit weekend. Vooralsnog wil ik graag in Extended Stay, maar wie weet durf ik eens te wisselen!
Ga nu weer even op mijn werk concentreren... Moet ook gebeuren!
Wat ik weet van het orlando/florida forum is dat American estates alleen maar goede kritieken krieg , dus dat zit wel goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef JK het volgende:
Maar is American Estates wel verder een goed bedrijf?
Tuurlijk blijf je weinig in je accomodatie, maar een villa is even duur of misschien wel ietsje goedkoper (zal wel niet) dan een hotel en veel ruimer (en een prive zwembad
)
9 dagen zou met 2 personen ongeveer 700 euro kosten incl. vlucht, autohuur en de villa.....
We gaan dan ook wel veel uit eten, maar een keer 'thuis' wat eten zal ook wel gebeuren.
Orlando verslavend? Wie weet, maar in het najaar volgend jaar willen we dus naar de westkust toe en dan is de kans best groot dat we elk jaar wel willen.... kan nu al niet wachten.. het geld is er wel, maar de vrije dagen op het werk niet meer
Als je met zo'n 4-6 personen gaat is een villa idd goedkoper. Wij verblijven in Orlando altijd in villa's (via American Vacation Homes en Advantage Vacation Homes), heel tofquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef JK het volgende:
Tuurlijk blijf je weinig in je accomodatie, maar een villa is even duur of misschien wel ietsje goedkoper (zal wel niet) dan een hotel en veel ruimer (en een prive zwembad
)
9 dagen zou met 2 personen ongeveer 700 euro kosten incl. vlucht, autohuur en de villa.....
We gaan dan ook wel veel uit eten, maar een keer 'thuis' wat eten zal ook wel gebeuren.
Orlando verslavend? Wie weet, maar in het najaar volgend jaar willen we dus naar de westkust toe en dan is de kans best groot dat we elk jaar wel willen.... kan nu al niet wachten.. het geld is er wel, maar de vrije dagen op het werk niet meer
Ik neem aan dat je per persoon bedoelt, anders zou het wel érg goedkoop zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef JK het volgende:
)
Dat is inderdaad ook mijn ervaring!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef JK het volgende:
AmericanEstates is op vakantie (mochten ze ook wel op de website zetten eigenlijk).
Nu met USAFunVacations bezig, die lui zijn inderdaad erg fanatiek met het uitzoeken van een goede reis !!
Na 10 mei 2008 kan ik je er meer over vertellenquote:Iemand hier trouwens in Tampe naar Busch Gardens geweest en in de SheiKra gestapt ? Ik denk dat ik daar in moetEen achtbaan die gewoon steil naar beneden stort, 90 graden omlaag. Als je daar in durft, is geen enkele achtbaan meer eng.
Maar wel een beetje vreemd, in juni en augustus op vakantie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef JK het volgende:
Ik had gemaild en m'n vriendin belde naar American Estates en kreeg toen op een antwoordapparaat te horen dat ze dus met vakantie waren. Waarschijnlijk nieuwe woningen checken in the USA
Oh ja, jij gaat eerder!quote:Hmm dus misschien kan ik jou over de SheiKra meer vertellen na maart 2008Ik wil wel, maar denk dat m'n vriendin niet durft, die wil al niet in de Python (wie nu nog wel overigens
)
Zeker! Zeer vriendelijke mensen. Mijn mail kwam bijvoorbeeld niet door en toen belden ze na een uur of het gelukt was. Goede service!quote:Maar ik denk dat het dus USA FunVacations wordt, vriendelijke lui en ze zijn echt actief op zoek en bellen je dan ook op als ze een vraag hebben enz. Je merkt gewoon dat ze je graag willen hebben als klant
Doe dat!quote:Ik zal trouwens eventjes je reisverslagen gaan lezen dit weekend. Leuk!![]()
Ik zie nu even snel die M&M's World in Las Vegas ofzo...![]()
Disneyland kan je niet echt vergelijken met Disneyworld (van wat ik heb horen zeggen , ben alleen in world geweest) , Disneyworld is veel groter bestaat uit 4 verschillende parken en heeft ook nog eens een gebied downtown disney (shopping en uitgaans gelegenheid)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Zwansen het volgende:
Als je niet echt een strandtype bent, Disneyland niet hoeft te zien en al in Univeral Studios in LA bent geweest, is Florida dan wel een leuke vakantiebestemming?
Eigenlijk hoef ik geen pretparken te zien. Vorig jaar rondreis bij de Westkust gemaakt trouwens. Ben benieuwd of Florida net zo vet kan zijn als California + LV.
Voor shoppen ga ik niet naar de VS toe...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Disneyland kan je niet echt vergelijken met Disneyworld (van wat ik heb horen zeggen , ben alleen in world geweest) , Disneyworld is veel groter bestaat uit 4 verschillende parken en heeft ook nog eens een gebied downtown disney (shopping en uitgaans gelegenheid)
Universal heeft ook nog Islands of adventure.
Plus er is genoeg te doen in Florida ; Key west , Everglades , Miami , shoppen , Kennedy Space centre , etc etc
Ik ben er in geweest. dat ding is gaaaaaaaaf !!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef JK het volgende:
Iemand hier trouwens in Tampe naar Busch Gardens geweest en in de SheiKra gestapt ? Ik denk dat ik daar in moetEen achtbaan die gewoon steil naar beneden stort, 90 graden omlaag. Als je daar in durft, is geen enkele achtbaan meer eng.
Ja maar volgensmij is Magic Kingdom bijna exact Disneyland Parijs(ik ben alleen maar in Orlando geweest) bovendien vond ik de groote trouwens wel meevallen. 2 x de Efteling en dan heb je het wel gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Disneyland kan je niet echt vergelijken met Disneyworld (van wat ik heb horen zeggen , ben alleen in world geweest) , Disneyworld is veel groter bestaat uit 4 verschillende parken en heeft ook nog eens een gebied downtown disney (shopping en uitgaans gelegenheid)
Universal heeft ook nog Islands of adventure.
Plus er is genoeg te doen in Florida ; Key west , Everglades , Miami , shoppen , Kennedy Space centre , etc etc
2000 km maar, binnen een dag ben je er.quote:
Ben er niet in geweest, maar er zijn genoeg achtbanen die waarschijnlijk enger zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef JK het volgende:
Iemand hier trouwens in Tampe naar Busch Gardens geweest en in de SheiKra gestapt ? Ik denk dat ik daar in moetEen achtbaan die gewoon steil naar beneden stort, 90 graden omlaag. Als je daar in durft, is geen enkele achtbaan meer eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |