Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Ze hadden het een paar weken moeten uitstellen, zaterdag moet iedereen idols kijken!!
Yup, en Idols is toch voor zwakzinnigen. Dus het niet kijken naar die hersendodende rommel zou zo'n schande niet eens geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...
Ja, dat komt wel goed hoor... ze zouden het echt niet programmeren tijdens Idols.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kopspijkers is toch van 8-9 en Idols 9-...
Marc Marie!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:50 schreef Cybart het volgende:
klopt het nu dat Marc Marie Huijbregts en Jochem Meyer het team hebben versterkt?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:32 schreef sweek het volgende:
Euh, ik ben erg bang dat ze doordat die caberetiers zijn opgestapt, het verkeerde deel van het programma gaan veranderen... maar ik ben benieuwd.
Is die Finale dan al?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef veldmuis het volgende:
Ze hadden het een paar weken moeten uitstellen, zaterdag moet iedereen idols kijken!!
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Marc Marie!!!
Dat zou heel leuk zijn..
Ik ken de man niet, maar ik hoorde net ook al iemand lovend over hem, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.
de leukste imitatie van jochem vind ik nog steeds als ie marc marie na doetquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Jochem Myjer is ook zeker niet verkeerd! Erg grappige kerel en zijn imitaties zijn minstens zo goed als die van Paul Groot.
Ow, die! Ja, die ken ik wel heel vaag ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
de leukste imitatie van jochem vind ik nog steeds als ie marc marie na doet
echt sprekend!
Mijn idee...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yup, en Idols is toch voor zwakzinnigen. Dus het niet kijken naar die hersendodende rommel zou zo'n schande niet eens geweest zijn.
Dat is zeg maar die nicht?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Marc Marie!!!
Dat zou heel leuk zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |