quote:The first X-trails that Euro NCAP tested showed weaknesses that Nissan decided to correct. The results shown here are for upgraded cars. Nissan’s modifications improved the stability of the off-roader’s body, but its head-protecting side airbag still did not work as it should in the pole test. The rear-facing restraint for the 18 month old did not fully protect his chest and neck. Finally, protection given to pedestrians was above average.
Frontal Impact
The body withstood the collision well. There was little distortion of the driver’s footwell or the frame of his door but the distance that the brake and clutch were pushed back could have injured him. The restraint system also generated fairly high chest loads. The driver ran the risk of severe injury to his left leg because it came into contact with hard points behind the fascia. The centre rear belt was of a three point type that gives much better protection than that of a lap-only belt.
Side Impact
The X-Trail performed well, as a tall vehicle with high-set seating should. But the thorax and head protecting airbag did not safeguard the driver in the pole test. Although it deployed correctly, it provided too little cushioning. Loads were also transferred from the driver dummy’s back to the seat in an unrealistic manner, reducing the loads measured on the chest. Finally, testers noted that the rear door on the struck side came partly unlatched but did not open.
Child Restraint
The restraints for the 3-year-old used lower ISOFIX anchorages and a top tether. His was forward-facing and protected him in the front and side impacts. The 18-month-old’s was rear facing but did not keep him from harm in the frontal impact. This is unusual, because rear-facing restraints are usually best for very young children. However their heads were protected within the seat shell for both impacts. If owners wish to fit a rear-facing restraint on the front passenger’s seat, they can ask dealers to disconnect the frontal airbag.
Pedestrian Protection
Protection where an adult’s head might strike was above average, giving the X-trail its two stars.
Make, model and hand of drive Nissan X-Trail 2.0ltr LHD
Body type 5-door off-roader
Model year 2003
Kerb weight 1455 kg
VIN and date when rating applies SJN1TANT30U0018076
Cars built on the same platform none
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:21 schreef Tjabbo het volgende:voor de originaliteit.
dat is in het verleden... laat het roesten rusten.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef jwstoop het volgende:
ff zwaaien naar het celica gt4 topic
roesten ja, het is een Opelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat is in het verleden... laat het roesten rusten.....
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
what are you on drugs![]()
Schultenbrau of Euroshopper, samen met de homeless?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee, veelste veel gezopen gister....goedkoop smaakloos bier zuigt...![]()
al sla je me hartstikke te pletterquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Schultenbrau of Euroshopper, samen met de homeless?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
al sla je me hartstikke te pletter![]()
enige wat ik me kan herinneren was dat hoeveel en hoe snel ik ook dronk ik steeds met 2 volle glazen bleef staan...![]()
opzich niet slechtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Mar 23 2004 om 13:01:31 UTC+0100)
Download : 178.8 KByte/sec
Upload : 15.6 KByte/sec
![]()
Donderdag komt chello "als het goed is" een nieuw modem afleveren en zou de snelheid moeten verdubbelen... we zullen zien zei de blindequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
opzich niet slecht![]()
/Xtreem heeft z'n laptop aan het netwerk van school gehangen
Ik heb nog zo'n ouwe LanCity die de snelheidsverhoging niet aan zou kunnen en heb een brief ontvangen dat ze donderdag de boel komen omruilen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe Modem? ik weet niets van Chello en een nieuwe modem voor betere connectie.. Chello zou gewoon de snelheid omhoog gooien volgens de brief die wij kregen..
op de karboforum server :quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
opzich niet slecht![]()
Xtreemheeft z'n laptop aan het netwerk van school gehangen
Hoiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:53 schreef MutZ het volgende:
Goedemiddag allemaal
BoJo, het kan nog slechter hoor:
(Overgenomen op Tue Mar 23 2004 om 16:51:19 UTC+0100)
Download : 82.5 KByte/sec
Upload : 12.8 KByte/sec
Connection : 311.0 Conn/min
Of hij daar blij mee moet zijn.........quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:30 schreef MutZ het volgende:
Ok, Ultimora, jij wint..![]()
Valsspelerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:18 schreef Ultimora het volgende:
Download
Klaar 54.0 KByte/sec
(=432 kbps)
Upload
r 11.5 KByte/sec
(=92 kbps)
Connection
Klaar 222.0 Conn/min
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valsspelerje mag niet de verbinding van school op die van jezelf doen lijken
![]()
JA MOORDENAARquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ben ik echt zo'n topickiller??![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA MOORDENAAR
hoi!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HoiKom je ff gezellig hier rondkijken??
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:41 schreef Alfisti het volgende:
* BoJo komt even gauw langs sjezen om te laten zien dat BoJo wat gemist heeft gister![]()
[afbeelding]
idd weinigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er ook aan MutZquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:57 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen...Tot morgen...
I know... Maar ik ben gewoon op...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu al? Tis nog vroeg..
OK schat, ik kom er NU aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... Maar ik ben gewoon op...Vandaag is het nog relatief laat in vergelijking tot de afgelopen dagen/weken...
PeuRac... Ik wacht...![]()
En nuquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
(Overgenomen op Tue Mar 23 2004 om 13:01:31 UTC+0100)
Download : 178.8 KByte/sec
Upload : 15.6 KByte/sec
![]()
spiegels binnen??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:29 schreef LWaS het volgende:
Ik ben nog steeds blij
why notquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:44 schreef LWaS het volgende:
[..]
nope
denk dat ze pas donderdag komenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
why not![]()
Hoiquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA MOORDENAAR
hoi!
LOL * Gutteguttegut gaat ook maffen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 03:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. ik ga het nu ook maar voor gezien houden.. 's niet veel meer te doen, en 't lijkt nou net alsof de laatste 2 a 3 bezoekers van PTA een beetje aan 't spammen zijn.. *ziet 5 keer z'n eigen naam aan de rechterkant van de PTA index staan* :shame:
Ik vind die van mij wel redelijk snelquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
g'mogge.
is er nou niemand met een échte snelle verbinding?
mogguhquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
g'mogge.
is er nou niemand met een échte snelle verbinding?
ik ook met mijn 100quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
mogguh
Ik ben blij hoor, met mijn 8Mbit
ja hey, ik heb het over thuisquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ook met mijn 100(zie vorige pagina)
maar dat is op het werk, hoewel ik daar toch het meest zit
ben jij ook ziek dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
'lo mannetjes en vrouwtjes! Weer een nieuwe dag om te verzieken!
Ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:08 schreef ThaFreak het volgende:
uitgewerkt voor vandaag
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb de hele dag vrij
Staat je wel sexy, zo'n zonnebrilquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden![]()
Ik niet...quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb de hele dag vrij
don't talk like that in publicquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Staat je wel sexy, zo'n zonnebril
spank me brotherquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
don't talk like that in public![]()
Wat je wilt. kies maar.quote:
Wie zei dat jij mocht meedoen ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
*gaat ff een stukje verderop staan*
Mij te wild.. (Naja, iig icm jullie dan)
ik houd hem wel vastquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:12 schreef ThaFreak het volgende:
* Tjabbo kiest [afbeelding] voor tjabbo en [afbeelding] voor Jofunu-kun, zal zal hem leren...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey! Verraaier!
Mijn idool! Wat doe je!
ikea is okayquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:44 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
PeuRac gaat zijn IKEA CD-kastje in elkaar zetten
Zekerquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikea is okay![]()
cheap-ass inspiration that isquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerik kom er regelmatig, ook voor inspiratie
fuck off frankquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:11 schreef Xtreem het volgende:
Kleuren inspireren me enorrrmmmm
ga (je) wassen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fuck off frank
ik ben niet degene die een stinkstok heeft, frankquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ga (je) wassen.
Daarom heb ik ook een vriendin die me dan corrigeertquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cheap-ass inspiration that is
Alsof jij daar zo'n probleem mee hebt... Volgens mij is het meer mogen dan moeten...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:47 schreef Ultimora het volgende:
goedenavond :w
ik ga er weer vandoor Moet weer Poolen in competitie verband
Oei! Pas Op!!! MutZ op dreefquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alsof jij daar zo'n probleem mee hebt... Volgens mij is het meer mogen dan moeten...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oei! Pas Op!!! MutZ op dreef![]()
heb je nog niet op volkomenkut gekeken zekerquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:27 schreef MutZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002408.html![]()
![]()
Hoe durven ze de users van FOK! uitschot te noemen...
wel een paar keer op Kink FM geweestquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij was Fok trouwens ook een keer op/in Radio/TV/de krant.. 'k weet 't alleen niet zeker meer..
Meerdere keren... Zowel TV/Radio als krant... recent nog: Fok! in de NRCquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij was Fok trouwens ook een keer op/in Radio/TV/de krant.. 'k weet 't alleen niet zeker meer..
Op de radio zei Danny pas een keer: volkomenkut.nl, dat vind ik pas een volkomen kutvoorbeeld...quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je nog niet op volkomenkut gekeken zeker
altijd wel leuke sites om te lezen trouwens![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Meerdere keren... Zowel TV/Radio als krant... recent nog: Fok! in de NRC zelfs congressen
[ Bericht 0% gewijzigd door ThaFreak op 24-03-2004 21:36:22 ]Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
Girls and cars![]()
http://www.gyorsulas.hu/gallery/girls
Hoiquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:37 schreef LWaS het volgende:
Zo, ok weer thuis
ik ga ook onder de wolquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:02 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen...![]()
Voor een simpele media pc is het genoegquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mietjes indeed..
Ennehm.. 1800 maar?*heeft een Asrock met 2600 AMD CPU*
hehehequote:Op donderdag 25 maart 2004 08:32 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen
Tjabbo, teveel gezopen??
Jaja, smoesjes!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe
nee het was gisteren laat, en vanochtend niet
goedemorgen trouwens
Ik heb die combo ook alleen dan los zeg maar, klokt die van jou ook zo lekker over? (helemaal voor dat geld dan).quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
Wat een mietjes zeg
* Gutteguttegut gaat nog effe verder met een PC instaleren
Eindelijk wil dat hoeren ding lopen
Wel stoer. Is gewoon een ECS moederbord met alles er op en er aan. Alleen geheugen er op prikken en het werkt. De CPU een AMD 1800+ zit er letterlijk op vast gesoldeertEn dat alles voor 25 euro
Ja ja makkelijk als je bij een computergroothandel werkt
Geloof je 't niet? ik vertel je zo wat anders!quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes!!!
ranzige robbie dat je d'r bentquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:59 schreef BoJo het volgende:
HAAAAAAAAAAAAATSSSSSJJOOOEEEEEEE
*smeert z'n snot uit over dit hele topic*
goeiemogee...
Vind je de nieuwe kleur niet mooi dan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ranzige robbie dat je d'r bent
Mijn beeldscherm, wat doe je
Had ik ook...ik bellen: "nee meneer geen storingen bekend hier" (ik heb Multikabel).quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:47 schreef LWaS het volgende:
hmpf...gisteren met mijn modem bezig, stopt mijn internet ermee...ik in de stress...blijkt dat gewoon heel demon plat lag
groen is niet mijn kleurquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vind je de nieuwe kleur niet mooi dan?
De tweede testquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:41 schreef PeuRac het volgende:
(Overgenomen op Thu Mar 25 2004 om 10:42:48 UTC+0100)
Download : 89.4 KByte/sec
Upload : 36.2 KByte/sec
Connection : 55.0 Conn/min
Das hier op school
Dat is gewoon ronduit zielig voor een schoolquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:41 schreef PeuRac het volgende:
(Overgenomen op Thu Mar 25 2004 om 10:42:48 UTC+0100)
Download : 89.4 KByte/sec
Upload : 36.2 KByte/sec
Connection : 55.0 Conn/min
Das hier op school
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit zielig voor een school![]()
T is nog erger,quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit zielig voor een school![]()
Mijn thuis verbinding is veel sneller, tussen de 5 en 10 keer snellerquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
mijn thuisverbinding is sneller
same herequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn thuis verbinding is veel sneller, tussen de 5 en 10 keer sneller
quote:Hotelbeschreibung:
Hotelkategorie:
Hotel LE SOLEIL BEACH / KIKAMBALA
Lage: Das Hotel liegt am feinsandigen Kikambala Strand, circa 27 km entfernt von Mombasa. Bei Ebbe sind Wanderungen möglich . Hotelbus nach Mombasa ist gegen Gebühr.
quote:Ausstattung: Die freundlich gestaltete Hotelanlage (111 Zimmer) ist in einem schönen Garten. Geselliges Zentrum ist der Poolbereich. Liegen, Badetücher, Auflagen sind inklusive. Neue Beachbar und ŕ-la-carte-Restaurant (nicht inklusive), Snackbar, offenes Buffetrestaurant. Im Haupthaus befindet sich die Rezeption und die Boutiquen.
quote:Zimmer: Anspruchsvoll und geräumig gestaltet mit Dusche, Klimaanlage, Telefon, TV und Balkon oder Terrasse.
Alles inklusive: Vollpension in offener Buffetform, Snacks (11-18 Uhr), Nachmittagstee mit Sandwiches, unbegrenzte Softdrinks, Cocktails, Bier, Wein und andere alkoholische Getränke von 10 bis 24 Uhr.
quote:Sport inklusive: Je nach bedarf und Verfügbarkeit Windsurfen, Tretboote, Katamaran, Wasserpolo, Beachvolleyball, Tischtennis, Darts und Gartenschach.
Kinder: Spielplatz. Miniclub für 2- bis 14-Jährige. Spezielles Kindermenü.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
Nu hebben mijn vriendin en ik een vakantie (huwelijksreis) geboekt naar Kenia.
een 8-daagse reis in safari vorm.
Gisteren telefoon gehad van het reisbureau.
"Meneer, wij kunnen u helaas niet de reis aanbieden die u geboekt had."
oh?
"Ja, u kunt wel de safari doen, maar u moet een dag eerder terugkomen van de safari."
"U zult dan de laatste dag in een hotel verblijven, waarna u de volgende dag naar huis zal worden gevolgen"
Dus ik zit daar een dag voor jan piet snot?
"Ja meneer, maar we mogen u ook op kosten van de reisorganisatie een week extra aanbieden in een all-inclusive hotel".
*slik*
"U moet er maar even over nadenken, en dan horen we het wel van u. goedemiddag meneer".
Tot ziens.
----
NU heb ik ff gezocht op het aangeboden hotel, en dat lijkt echt goed voor elkaar:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]Neckermann
thnx mate! zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veel plezier
zo was mijn gesprek gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:03 schreef Tjabbo het volgende:
"Ja meneer, maar we mogen u ook op kostenvan de reisorga..."
"JA DOE MAAR ".
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:39 schreef LWaS het volgende:
oh, ik kreeg net een brief terug van de universiteit
positief zo te zien?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:39 schreef LWaS het volgende:
oh, ik kreeg net een brief terug van de universiteit
dank je.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Anders doe je eens wat op een dag ofso,quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh!
Naja.. was al eerder op, maar ik kwam er achter dat m'n Drift Bible eindelijk klaar was met downen, dus die ben ik eerst gaan kijken voordat ik ging fokken.. 's best leerzaam nog!
Die andere groep had dus gewonnen? Spanje is ook coolquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga weer na huisWe gaan naar Spanje met de klas
![]()
![]()
![]()
m'n vriendin moet ook extra vrij kunnen krijgen van het werk he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:09 schreef PeuRac het volgende:
DOEN MAN, gratis een week extradamn daar zou ik niet eens over nadenken
huwelijksreis... welke infantiele baas zou daar extra vrij voor durven weigeren?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
m'n vriendin moet ook extra vrij kunnen krijgen van het werk he?
maar het gaat gewoon door hoor![]()
4 weken vrij krijgen de meeste mensen nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
huwelijksreis... welke infantiele baas zou daar extra vrij voor durven weigeren?
Niet gek he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
damm gratis er een week bij![]()
you lucky @$#%!@!#@!@$![]()
zeker niet gek man.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
Niet gek he?
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werdquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeker niet gek man.....
altijd lekker een weekje erbij![]()
mzzlpikquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werd
haha lekker toevalquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. grappige is dat we dat aanvankelijk wilden, maar dat het ons te duur werd
ik zag nog een front-cut van een GT-4... misschien een leuk FOK! huwelijkspresentje voor Tjabboquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha lekker toeval
hou je mooi geld over om de celica te boosten![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zag nog een front-cut van een GT-4... misschien een leuk FOK! huwelijkspresentje voor Tjabbo![]()
hoe is't nog danquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag... Ik ben er ook weer ff... Heb net nog ff een paar uurtjes geslapen...
Hoe bedoel je dat??quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe is't nog dan
Dat iemand daar nog zoveel geld voor over heeft...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef ThaFreak het volgende:
sleeper
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)7
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die andere groep had dus gewonnen? Spanje is ook cool![]()
heb je het verhaaltje wel gelezenquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat iemand daar nog zoveel geld voor over heeft...![]()
![]()
waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je het verhaaltje wel gelezen![]()
Helder moment tussen het snotteren doorquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JIJ let goed op
Maar idd, die andere groep had gewonnen, dat was vorige week al bijna zeker, niemand had het zo goed voor elkaar als zij hadden.
hoe het met je gaat ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat??
Vette Subaroe hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:01 schreef ThaFreak het volgende:
sleeper
http://cgi.ebay.co.uk/ws/(...)7
BIjna t dubbele jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Helder moment tussen het snotteren door
¤ 115 euro p.p was het toch?
Het idee is welquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vette Subaroe hoor![]()
Nope... Nog niet... Ik ben net wakker, ben nog niet zo helder...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je het verhaaltje wel gelezen![]()
3-letterig woord... Dan weet je het denk ook wel...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe het met je gaat ...
Je rug? Of die andere dingen? Of beide?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
3-letterig woord... Dan weet je het denk ook wel...
Beide...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je rug? Of die andere dingen? Of beide?
* MutZ Mutz een flinke knuffel geeft.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
3-letterig woord... Dan weet je het denk ook wel...
* PeuRac altijd openstaat voor een knuffel waar nodigquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beide...
iddquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
:')
iddquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd![]()
metal heeft de weg ook weer gevonden naar pta
Ja, ik denk ga ook nog eens kijken hoe het in PTA is... Ik verveelde me op stage...quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd![]()
metal heeft de weg ook weer gevonden naar pta
Hij is iddquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
Dit is erg flauw!! check dit, ik lig nog steeds helemaal dubbel
ik zal jou deleten als je niet oppastquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij is idd
Eigenlijk moet ik die link weghalen wegens spam... Maar ik denk dat ik het topic ff 'vergeet'![]()
ga es snel liev doen tegen MutZquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal jou deleten als je niet oppast![]()
delete ik jou er wel bij.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
ga es snel liev doen tegen MutZ
make my dayquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
delete ik jou er wel bij.....
kun je gezellig samen deleted zijn![]()
Ben er wel veel aan bezig, maar rijden doet 'ie altijdquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is te druk met z'n CRX rijdend te houden
neequote:Op donderdag 25 maart 2004 18:25 schreef LWaS het volgende:
oh, had ik al gezegd dat mijn spiegels voor mijn autootje binnen zijn?
nou, mijn spiegels zijn binnenquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
nee![]()
Waar?? Is wel leuk hč??quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
oe, dreigementen van mods...
Ben tegenwoordig zelf ook ergens mod
http://www.hondamatics.nl(...)790a98307ac6c8ab3e11quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar?? Is wel leuk hč??
gefeli.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
mijn spiegels zijn binnen hey!
Dat dacht ik ook al...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gefeli.....
werd tijd dacht ik zo
tijd om aan te horen dat die spiegels binnen zijn is denk ik overquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gefeli.....
werd tijd dacht ik zo
quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
hoi! * MutZ meldt zich ook weer even
Instructrice vond dat ik 't best deed.. Als ik zo door blijf gaan haal ik 't wel..
Of ze wilde ook even zeggen dat ze er weer wasquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat quoten gaat niet helemaal vlekkeloos is het wel?
Nee, ligt gewoon aan het quoten... Ik deed niets...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Of ze wilde ook even zeggen dat ze er weer was![]()
a, idd. Misschien zijn ze zaterdag klaar voor de montagequote:Op donderdag 25 maart 2004 19:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gefeli.....
werd tijd dacht ik zo
zijn je spiegels al binnen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
a, idd. Misschien zijn ze zaterdag klaar voor de montage
ze zijn weer wegquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn je spiegels al binnen?
![]()
kijk goed. Kijk goed. Dat is traanplaat LOOKquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:45 schreef LWaS het volgende:
traanplaat
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk goed. Kijk goed. Dat is traanplaat LOOK
Is gewoon een matje
Ik zeg niksquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
nog erger!
de sjonnie-mobiel is dit hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg niks
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maffen, truste, en ohja, de komende week zal ik niet nouwelijks aanwezig zijn, vanwege m'n tentamens
Je hebt gewoon computerstraf gekregen van je ouders. Als je dat nou gewoon eerlijk zegtquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maffen, truste, en ohja, de komende week zal ik niet nouwelijks aanwezig zijn, vanwege m'n tentamens
Da's de auto van martin, heeft hij sinds zaterdag en is er hartstikke trots op. Zou ik ook zijn op zo'n prachtig exemplaar.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is een Vtec.
Hoe in gods naam kan je hier trots op zijn
Mag hopen voor die gozer dat ze niet in z,n straat de riolering gaan vernieuwen. Trekken ze dalijk die uitlaat er onder uit. Omdat ze denken dat het een rioleringsbuis is
Auto is niet eens zo lelijk. Die velgen vind ik welquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's de auto van martin, heeft hij sinds zaterdag en is er hartstikke trots op. Zou ik ook zijn op zo'n prachtig exemplaar.Werd vermoedelijk getaxeerd tussen de 4500 en 5000 euro. Die traanplaatmatten gingen er trouwens nog uit, is ook niet mijn favoriet. Maar ik vind deze auto voor de rest echt schitterend!
En trouwens, zo'n soort uitlaat ligt momenteel ook al bij mij in de garage, moet nog ff de bumpersteunen aanpassen en dan gaat er bij mij ook een dubbele Sebring van 110mm onder!![]()
![]()
Tja, het Honda-virus heeft mij ook te pakken
dag mutz.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:54 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb toch nooit gezegd dat ik er al uit ben... Ik lig nog lekker in m'n nest... Hoewel... Lekker...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dag mutz.
hoe haal je het in je hoofd zo vroeg uit bed te komen.
als ik jou was, bleef ik errrrg lang liggen.
okayquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat ik er al uit ben... Ik lig nog lekker in m'n nest... Hoewel... Lekker...
wat doe je daar danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:08 schreef ook_gek het volgende:
ik zit achter m,n PC. En dat nog wel op m,n werk
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:00 schreef Xtreem het volgende:
Volvo 140
Ook_gek, kan ik er wat aan doen dat ik zo verliefd ben?!lul.
* PeuRac heeft een goede bui![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
LOLquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:09 schreef t0n het volgende:
BANAAN IN JE AARSCH!
Moeders kindjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee dank je
* PeuRac gaat naar mama
Was echt in en in triestquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:00 schreef Xtreem het volgende:
Ook_gek, kan ik er wat aan doen dat ik zo verliefd ben?!lul.
jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Zo had ik ff zin in, leuk die verborgen smileyszijn er nog meer btw?
Gewoon doen. mooie velgen, en je wilt het al zo lang.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:01 schreef BroesWillems het volgende:
Hallo
ik heb een dilemma...
ik heb een paar hele mooie sportvelgen gezien
[afbeelding]
EtaBeta EB51 (nog nooit van gehoord)
15" 100 et 37 blabla, hij past op m'n auto.
Inclusief Nieuwe banden, montage, balanceren en uitlijnen.
voor ¤ 450,- ex BTW
vind ze heel mooi, maar het is toch duizend gulden.... wat moet ik doen?
ik zou het doen, leuke velgen voor een leuk prijsje want zo duur zijn ze niet.......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:01 schreef BroesWillems het volgende:
Hallo
ik heb een dilemma...
ik heb een paar hele mooie sportvelgen gezien
[afbeelding]
EtaBeta EB51 (nog nooit van gehoord)
15" 100 et 37 blabla, hij past op m'n auto.
Inclusief Nieuwe banden, montage, balanceren en uitlijnen.
voor ¤ 450,- ex BTW
vind ze heel mooi, maar het is toch duizend gulden.... wat moet ik doen?
zijn ook niet duur voor velgen... maar toch ¤450,-quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Gewoon doen. mooie velgen, en je wilt het al zo lang.
Ik vind ze btw helemaal niet heel erg duur.
Op de onderkant van je auto zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
als iemand mij nou sponserd wil ik wel een klein stickertje achter op mijn auto plakken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |