Stopwoord Alert!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:43 schreef Cybje het volgende:
'enzo' en 'ofzo' gebruik ik in like 50% van al m'n zinnen enzo.
niet persoonlijk bedoeld dat vind ik zo'n waaaaaardeloos stopwordje ...en bovendien een beetje oneerbiedigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:52 schreef GoodspeeD het volgende:
...
Je moeder
Het is de bedoeling dat het oneerbiedig is. Ik zeg het ook niet tegen elk willekeurig persoon. Meestal gewoon zo als iemand probeert grappig te zijn ofzo. Zeker als mensen proberen mij in de zeik te zetten. Een simpele 'je moeder' krijgt ze meestal wel klein.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:34 schreef PhoeniXus het volgende:
[..]
niet persoonlijk bedoeld dat vind ik zo'n waaaaaardeloos stopwordje ...en bovendien een beetje oneerbiedig
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
hip
tof
nope...
sucht
Hehe. Ik noem ze altijd Flipke.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:13 schreef Tranceptor het volgende:
ik ben ieder geval blij dat ik af ben van de neiging onbekende mensen met 'flipjandokus' te betitelen...
De tering!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:23 schreef Andjing het volgende:
Tering!![]()
Uit Worms Armageddon is dat tochquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:53 schreef zero-fuel het volgende:
kanonne.......
In Breda?quote:Ik ging laatst na een hele poos weer eens uit in Breda, 90% van de figuren die ik tegenkwam zei in elk zin wel 1000 keer OUWE. Gek werd ik ervan...
De tering... Ben druk man... Echt een teringzooitje, zoveel moet ik doen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:45 schreef Herhenk het volgende:
[..]
De tering!![]()
En kom eens online man Andjing
Sinds die stomme persil reclame van een paar jaar terug roept iedereen significant.. wat niet beter/meer betekend..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:06 schreef LaPluche het volgende:
Er zijn meerdere kreten die de laatste tijd veel bij mij en de mensen om me heen de strot uit komen:
Gezellig
Besef effe
Goed bezig
Geil (voor dingen)
Significant (beter / meer etc)
Kansloos
Dat heb ik echt ontzettend nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |