Opbokken. Die mensen heb je ook nodig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
dat krijg je met mensen die nooit een vak hebben geleerd
ik zie jou niet zo bekwaam in een bus rijden...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
dat krijg je met mensen die nooit een vak hebben geleerd
misschien dat bij een functie in t openbaar een cursusje "sociaal" wel eens wil helpen dan... geldt natuurlijk maar een aantal, maar goed dat houd je toch...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Opbokken. Die mensen heb je ook nodig.
das geen slecht idee..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:09 schreef Kjew het volgende:
[..]
misschien dat bij een functie in t openbaar een cursusje "sociaal" wel eens wil helpen dan... geldt natuurlijk maar een aantal, maar goed dat houd je toch...
zeg je ook altijd tegen iedereen Wat zegt u?!? en als een hoestbui plotseling komt, kan je niet altijd je hand voor je mond doen.. of je vergeet het wel eens...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:11 schreef Mute_Me het volgende:
In Zoetermeer zijn ze altijd wel aardig, in Utrecht zijn het 90% van de tijd sukkels..
Maar je hand voor je mond houden is wel zo beschaafd natuurlijk, net als ''wat zegt u''..
Busvolk ?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:57 schreef tonks het volgende:
Loop ik net de bus in.. kaartje kost 3.20 (belachelijk maarja)
Ik leg 5 euro neer.. dat mens zegt iets onduidelijks dus ik zeg hé?
Zegt ze (schreeuwend) GVD HOE BEN JIJ OPGEVOED ZEG GEWOON WAT ZEGT U
Dus ik zeg sorry..
Zit ze me kei chagerijnig aan te kijken.. dus ik kijk terug en opeens krijg ik een kriebel in me keel ofzo en ik hoest .. (vergeet me hand voor me mond te houden).
Begint ze weer te gillen WAT DOE JIJ WAAROM HOEST JE IN ME GEZICHT BEN JE GEK GEWORDEN.
Dus toen werd ik ook wel boos.. ben maar de bus uitgelopen voordat het erger werd..
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:13 schreef Disher het volgende:
tsjah, en dan loopt iedereen wel te zeiken als een busschauffeur klappe krijgt. terwijl er ook chauffeurs zijn die het verdienen. net als sommige conducteurs, want die kunne je ook behoorlijk etteren.
Rot even op zeg! Een klap verdien je nooit!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:13 schreef Disher het volgende:
tsjah, en dan loopt iedereen wel te zeiken als een busschauffeur klappe krijgt. terwijl er ook chauffeurs zijn die het verdienen. net als sommige conducteurs, want die kunne je ook behoorlijk etteren.
jewel hoor.. die verdien je wel.. tis alleen niet correct om hem echt te geven..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:15 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Rot even op zeg! Een klap verdien je nooit!
Juist, zeggen dat buschauffeurs er zelf om zouden vragen gaat mij wat te ver. Hoe zo iemand ook tegen je doet, je hebt gewoon je geduld te houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jewel hoor.. die verdien je wel.. tis alleen niet correct om hem echt te geven..
er zijn grenzen, als iemand mij zo onjuist behandeld door een partij tegen me te gaan schreeuwen verdient ze een pak slaag.. of ik die haar geef is weer iets anders..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:18 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Juist, zeggen dat buschauffeurs er zelf om zouden vragen gaat mij wat te ver. Hoe zo iemand ook tegen je doet, je hebt gewoon je geduld te houden.
kom je wel eens in het openbaar vervoer.. hier in A'dam is het niet anders.. grote bek geven zonder reden, mensen zitten stangen zonder reden, de duer open houden, en net als je er bijna bent express dichtdoen.. kloppen op de deur heeft geen zin, ook al staat ie nog stil, hij of zij kijkt gewoon de andere kant opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:18 schreef nietzman het volgende:
Ik heb het idee dat jij ongelovelijk zit te overdrijven, en dat zij gewoon gelijk had.
Dagelijks.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:20 schreef TimmyAsd het volgende:
kom je wel eens in het openbaar vervoer.. hier in A'dam is het niet anders.. grote bek geven zonder reden, mensen zitten stangen zonder reden, de duer open houden, en net als je er bijna bent express dichtdoen.. kloppen op de deur heeft geen zin, ook al staat ie nog stil, hij of zij kijkt gewoon de andere kant op![]()
onzin.....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dagelijks.
Maar wat wil je als je dagelijks bijna alleen maar ettertjes te vervoeren hebt.
Rot toch op zeg. De pauze is afgelopen hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:22 schreef mkrijt het volgende:
ZO zie je maar weer, een vrouw moet niet een mannenberoep uitvoeren. Gaat altijd fout ( Kijk maar naar de prutsende vrouwelijke ministers).
Heb je je 5 euro wel weer gepakt toen je naar buiten liep ???quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:57 schreef tonks het volgende:
Loop ik net de bus in.. kaartje kost 3.20 (belachelijk maarja)
Ik leg 5 euro neer.. dat mens zegt iets onduidelijks dus ik zeg hé?
...
Dus toen werd ik ook wel boos.. ben maar de bus uitgelopen voordat het erger werd..
Ga het maar eens een weekje doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:23 schreef TimmyAsd het volgende:
onzin.....
bij mij in de buurt wonen een aantal tramconducteurs.. als ik die wel eens spreek en het over het werk heb, is alles okee..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga het maar eens een weekje doen.
Dat is dan waarschijnlijk de tram die jij altijd pakt want ik erger me kapot aan die 10 tot 15 jarige schijtbakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:30 schreef TimmyAsd het volgende:
is alles okee..
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:15 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Rot even op zeg! Een klap verdien je nooit!
Je kunt niet echt met mensen omgaan die de waarheid zeggen hé!? Nee, dan moeten ze meteen maar oprotten.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:24 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Rot toch op zeg. De pauze is afgelopen hoor!
kijk en daar ging het al fout. Gewoon wegblijven uit het openbaar vervoer dan heb je die ellende met dat paupervolk niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:57 schreef tonks het volgende:
Loop ik net de bus in..
Of balkebende spoort.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:22 schreef mkrijt het volgende:
ZO zie je maar weer, een vrouw moet niet een mannenberoep uitvoeren. Gaat altijd fout ( Kijk maar naar de prutsende vrouwelijke ministers).
Die ken ik, toevallig in Heerlen ??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:45 schreef _The_General_ het volgende:
Wij hebben hier in Limburg alleen maar aardige buschauffeurs, eentje roept zelfs smorgens om via de speakers, goeie morgen jongens en meisjes, dames en heren
Ben dr wel eens een tegengekomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:08 schreef Kjew het volgende:
aardige buschauffeurs zijn sowiezo zeldzaam...
Nou, dan weet 'ie wat 'ie de volgende keer moet doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft een fikse reprimande gehad
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, dan weet 'ie wat 'ie de volgende keer moet doen!
Nee, bij Roermond, maar het kan zijn dat hij ook bij jou rijd, ze wisselen nog wel eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:08 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Die ken ik, toevallig in Heerlen ??
Dus blijf maar mooi uit de buurt van die buschauffeur!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bedoel maar
Je geeft met je eigen gedrag wel aan hoe het moet he?:Pquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zeg je ook altijd tegen iedereen Wat zegt u?!? en als een hoestbui plotseling komt, kan je niet altijd je hand voor je mond doen.. of je vergeet het wel eens...
Die vrouw moest gewooon haar grote smoel houden, en wat meer repsect voor anderen tonen..
dacht ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus blijf maar mooi uit de buurt van die buschauffeur!
Ben het opzich eens, maar die mevrouw had dat ook netjes kunnen zeggen inplaats van te staan schreeuwen. Dus die vrouw moet eigenlijk naar een heropvoedingskamp.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:13 schreef whosvegas het volgende:
Je hoort ook oudere mensen met u aan te spreken, doe je dit niet ben je een onopgevoed klerejong dat nodig naar een heropvoedingskamp moet.
En dat hoesten, daar had die vrouw waarschijnlijk gelijk in. Het is namelijk onbeleefd om iemand recht in zijn gezicht te hoesten.
Dus kijk eerst naar je zelf ipv gelijk op anderen te gaan zeiken. Dus die buschauffeur had groot gelijkIk had je gelijk uit de bus getrapt
Zo is het hier in de Betuwe nou ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:45 schreef _The_General_ het volgende:
Wij hebben hier in Limburg alleen maar aardige buschauffeurs, eentje roept zelfs smorgens om via de speakers, goeie morgen jongens en meisjes, dames en heren
idd, ze moeten allebei naar het opvoedingskampquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:17 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ben het opzich eens, maar die mevrouw had dat ook netjes kunnen zeggen inplaats van te staan schreeuwen. Dus die vrouw moet eigenlijk naar een heropvoedingskamp.
jaa laten we alle mensen die hoesten en geen u zeggen uit de bus zetten!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:13 schreef whosvegas het volgende:
Je hoort ook oudere mensen met u aan te spreken, doe je dit niet ben je een onopgevoed klerejong dat nodig naar een heropvoedingskamp moet.
En dat hoesten, daar had die vrouw waarschijnlijk gelijk in. Het is namelijk onbeleefd om iemand recht in zijn gezicht te hoesten.
Dus kijk eerst naar je zelf ipv gelijk op anderen te gaan zeiken. Dus die buschauffeur had groot gelijkIk had je gelijk uit de bus getrapt
Aids krijg je niet doordat iemand in je gezicht niest. Stel hij kreeg spontaan een erectie, en verkrachte de buschauffeur terplekke, ja dan is het natuurlijk een ander verhaal...maar das ook niet zo netjes(in je gezicht niezen trouwens ook niet)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:00 schreef maxso het volgende:
krijg ik een kriebel in me keel ofzo en ik hoest .. (vergeet me hand voor me mond te houden).
En als je nou ziek bent(aids,griep ofzoiets) ook vrij normaal zeker![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |