Was zij het die zichzelf en een baby met dynamiet opblies?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
ja een stalker, die volkomen doldraaide.
Heb je caps van Vivienne in Goudkust?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
neuh, geen babygedoe, da's voor Floor toch?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was zij het die zichzelf en een baby met dynamiet opblies?
Ze was zwanger, dus die "dynamiet" had ze al gehad.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
neuh, geen babygedoe, da's voor Floor toch?
oei, vast wel ergens, maar niet bepaald bij de hand. Ik zal eens op zoek gaan...quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je caps van Vivienne in Goudkust?
Da's lievvvquote:Op maandag 22 maart 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
oei, vast wel ergens, maar niet bepaald bij de hand. Ik zal eens op zoek gaan...
hehe, je word verstandigquote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft Duuks geld toch teruggestort. Dat was in de aflevering van vrijdag 14 november.
Dus hij is uit de geldproblemenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft Duuks geld toch teruggestort. Dat was in de aflevering van vrijdag 14 november.
Yep... van alle 925 afleveringen.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vivienne van Assem speelde de rol van Sofie Bergman, een meisje met een meervoudige persoonlijkheids stoornis, die verantwoordelijk was voor de dood van haar vader. Grappig dus dat Joyce, die in OnM haar stiefmoeder speelt, een gelijksoortige stoornis heeft.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
Bedoel je Sid Porter (acteur Youssef Idilbi)? Die heeft nooit in Goudkust gespeeld, wel in Westenwind.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:01 schreef pberends het volgende:
Maar Kira speelde trouwens toch ook in Goudkust. Die Aboullah-manager van claire toch ook![]()
![]()
Hele leegloop zo te zien.
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Een tijdje terug speelde Everon Jackson Hooi een gastrol in ONM. Hij probeerde Kyra te versieren toen het net uit was met daan. Heeft iemand daar een shotje van?
Top!!! Dankjewelquote:Op maandag 22 maart 2004 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Everon Hooi als Philip (OnM, Afl. 1909 - DO. 25-09-2003)
Ik zou Wup adviseren om alles op cd-rom te zetten en dan te verkopen. Verdient ze een bom geld mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:00 schreef Basic het volgende:
het archief van WUP maak daar is een cap van hehehe
Who knows...wat zal jij er voor willen geven dan ??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zou Wup adviseren om alles op cd-rom te zetten en dan te verkopen. Verdient ze een bom geld mee.
nou daar zijn ze dan....ik persoonlijk was vooral gecharmeerd van paps Bergman.....quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niks.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:14 schreef Basic het volgende:
Who knows...wat zal jij er voor willen geven dan ??
een kleine selectie dus grappenmakerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn dat alles caps van Vivienne in Goudkust?
Je trapt er gelukkig niet in ....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
een kleine selectie dus grappenmaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |