Ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als bij de 18-55mm van Canon:quote:Op maandag 22 maart 2004 19:08 schreef calvobbes het volgende:
Ook die over vervorming bij de groothoek lens?
ik denk idd dat dat een goede vergelijking is.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:25 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als bij de 18-55mm van Canon:
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos300d/page17.asp
(onderaan staan de groothoek/tele shots)
jou topic was er eerderquote:Op maandag 22 maart 2004 19:33 schreef JeroenH het volgende:
Waar gaan we nu verder?
Zelfde prijsklasse he, het valt te verwachten dat beide objectieven ongeveer dezelfde eigenschappen en onhebbelijkheden zullen hebben. Verwacht bv. ook geen haarscherpe foto's bij de maximale lensopening (zie ook de genoemde review-pagina bij dpreview).quote:Op maandag 22 maart 2004 19:32 schreef Xilantof het volgende:
ik denk idd dat dat een goede vergelijking is.
Ja joh, tuurlijk. Jij had meer moeite gedaan met de laatste paar posts etc. Hier lekker verder babbelen!!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:36 schreef Xilantof het volgende:
Hier verder dus
hij heeft hem (zo denk ik te begrijpen) in mijn winkel liggen..quote:Op maandag 22 maart 2004 21:17 schreef Oceanonix het volgende:
Die geheim agent hier heeft dan wel een D70, hij heeft voorlopig nog niet veel foto's gemaakt.![]()
En ik ben zo benieuwd![]()
weet niet ofie in 2 maanden al veel gedaald zou zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:58 schreef y0ze het volgende:
Ik vraag me af of wachten nog wat prijsdaling geeft. Ik wil hem echt morgen al kopen hoor... maar als ik 2 maanden wacht, zou hij dan al iets goedkoper zijn?
(vrees alleen dat ik toch niet zo lang kan wachten)
Maak je maar geen illussies,Nikon gaat echt de prijs niet verlagen,nu de vraag zo groot is!quote:Op maandag 22 maart 2004 21:58 schreef y0ze het volgende:
Ik vraag me af of wachten nog wat prijsdaling geeft. Ik wil hem echt morgen al kopen hoor... maar als ik 2 maanden wacht, zou hij dan al iets goedkoper zijn?
(vrees alleen dat ik toch niet zo lang kan wachten)
Forget it. De D70 is zó populair dat een prijsstijging waarschijnlijker is dan een prijsdaling. Nikon zou wel gek zijn als ze de prijzen op dit moment omlaag zouden gooien.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:58 schreef y0ze het volgende:
Ik vraag me af of wachten nog wat prijsdaling geeft.
Uhm, nee dus.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:36 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Zelfde prijsklasse he, het valt te verwachten dat beide objectieven ongeveer dezelfde eigenschappen en onhebbelijkheden zullen hebben. Verwacht bv. ook geen haarscherpe foto's bij de maximale lensopening (zie ook de genoemde review-pagina bij dpreview).
Vertel, wanneer zal die volgens jouw dan komenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:23 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Maak je maar geen illussies,Nikon gaat echt de prijs niet verlagen,nu de vraag zo groot is!
Als er al een prijsverlaging komt ,dan zou het zijn als een concurerend merk(lees Canon)
met een nog beter model komt Op korte termijn
Afwachten is meestal niet verstandig. Over een half jaar zijn er weer nieuwe modellen, en zitten er alweer nieuwe modellen aan te komen met meer functies voor minder geld. Goed, dan wacht je een half jaar, maar dan zijn er weer nieuwe modellen en komen er weer binnenkort nieuwe modellen aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:52 schreef hooiberg het volgende:
Vertel, wanneer zal die volgens jouw dan komen
want dan blijf ik dus liever even afwachten, want het zou zonde zijn dat...
Ga jij wel foto's en ervaringen posten? Jawel he?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef NiXz het volgende:
mega heppie nu
wij willen graag alles wetenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef NiXz het volgende:
mega heppie nu
hoe is ie in je hand?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:54 schreef NiXz het volgende:
heb hem nu in mn handeneffe de 'snelhandleiding' doorlezen
Heb je geen reserve batterijquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:00 schreef NiXz het volgende:
grr eerst batterij opladen 2 uur
ligt wel goed, heb wel idee dat de D100 iets fijner aanvoelt (maar die heb ik een maand terug ofzo vastgehouden).quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoe is ie in je hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |