En de w bij jouwquote:Op maandag 22 maart 2004 18:55 schreef Patries86 het volgende:
Sorry ben in het topic titel BED vergeten...
Modje die dat kan veranderen??
explain lollig...quote:Op maandag 22 maart 2004 21:19 schreef deedeetee het volgende:
Mijn 2 katten mogen niet in de slaapkamer en al helemaal niet als ik in bed lig![]()
Twee lollige siamezen s'morgens vroeg is niet mijn idee van prettig wakker worden![]()
Niet bekend met siamezen ? Nou die kunnen erg goed rondrennen en springen vrolijk op je klerenkast en vandaar ploffen ze boven op je bed en op jou. Als door de vaart het dekbed van je afglijd houden ze zich met hun nageltjes vast- die gaan dwars door je dekbed heen in jouw rug of buik, net hoe je ligt. Terwijl ze zich met drie poten aan je dekbed en vel vastklampen graaien ze met de 4e poot naar de andere kat beginnen een heel gevecht , nog altijd boven op jou dus en als je dan onder die lieve beesten probeert uit te kruipen nemen ze alle bewegende delen van je die zich nog onder het voornoemde dekbed bevinden ook stevig in de klauw. Voor je de kans hebt je vege lijf en inmiddels beschadigde vel in veiligheid te brengen hebben zij zich allang weer in hun volgende rondje door de kamer gestortquote:Op maandag 22 maart 2004 21:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
explain lollig...
Doet mijn huis tuin en keuken kat ook hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet bekend met siamezen ? Nou die kunnen erg goed rondrennen en springen vrolijk op je klerenkast en vandaar ploffen ze boven op je bed en op jou. Als door de vaart het dekbed van je afglijd houden ze zich met hun nageltjes vast- die gaan dwars door je dekbed heen in jouw rug of buik, net hoe je ligt. Terwijl ze zich met drie poten aan je dekbed en vel vastklampen graaien ze met de 4e poot naar de andere kat beginnen een heel gevecht , nog altijd boven op jou dus en als je dan onder die lieve beesten probeert uit te kruipen nemen ze alle bewegende delen van je die zich nog onder het voornoemde dekbed bevinden ook stevig in de klauw. Voor je de kans hebt je vege lijf en inmiddels beschadigde vel in veiligheid te brengen hebben zij zich allang weer in hun volgende rondje door de kamer gestort![]()
Siamezen vinden zoiets errug leuk, ik niet![]()
Jahaa en geeft die van jou òòk commentaar als je wat zegt ? En moppert ie ook terug als je 'm iets verbied ? Zo'n soort mokkende mauw hebben die van mij danquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh zo bedoel je..
Tsjah mijn Loei is half of meer siamees en die is ook zo...
en babbelen en mekkeren dat ie doet de h-e-l-e dag!
Oooh te lief gewoon!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef l1nda het volgende:
Ik heb twee van zulke lieve mormeltjes in bedje liggen
[afbeelding]
als ik NEE zeg of Loei !! roep op een bepaalde manier dan kijkt hij me ineens zielig aan en gaat zachtjes klapperen met zijn bekje en kreetjes slaken, als hij aankomt rennen gilt hij, als hij iets wilt gilt hij, als hij komt slapen gilt hij, als hij achter de anderen aanzit gilt hij, als hij naar buiten kijkt gilt hij...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jahaa en geeft die van jou òòk commentaar als je wat zegt ? En moppert ie ook terug als je 'm iets verbied ? Zo'n soort mokkende mauw hebben die van mij dan![]()
Same here. Als mijn vriendje geluk heeft kan 'ie er nog net bij... Twijfelaar...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:36 schreef erodome het volgende:
Ik slaap altijd met minimaal 1 kat, redelijk vaak 2 en op een goede nacht zelfs 3
Yups, bij mij mogen ze ook altijd in bed. Pluis en Olle zijnquote:Op maandag 22 maart 2004 18:59 schreef Salem het volgende:
Nou bij slaapt ie wel in bed hoor, onder het dekbed tegen mijn buik aan, en hard knorren erbij, en die ander op mijn voeten.. Tijgers zijn het!![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef l1nda het volgende:
[afbeelding]
En daarom liggen ze ook beiden naast mij en niet naast jou!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:54 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wat is dat? Het lijkt op een zwijntje...
Als dat naast mij zou liggen als ik wakker werd zou ik me rot schrikken... damn!
Dat dacht jouw vriendin vast ook toen ze wakker werd en jouw gezicht zagquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:54 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wat is dat? Het lijkt op een zwijntje...
Als dat naast mij zou liggen als ik wakker werd zou ik me rot schrikken... damn!
Ik kan nou echt niet snappen dat iemand een beest met zo'n vervormde bek dankzij kwekersinspanningen lief kan vinden!Het zijn echte misvormde honden!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:17 schreef l1nda het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor dat dacht ik juist toen ik wakker werd... en me omdraaide en jou zag.quote:Dat dacht jouw vriendin vast ook toen ze wakker werd en jouw gezicht zag
Het lijkt op zo'n everzwijnen biggetje. Het lijkt niet op een echte hond.quote:Maarre, je ziet toch zelf ook wel dat dit duidleijk een hond is en geen zwijntje
Ben jij de kloon van mister_d???quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:30 schreef Notorious het volgende:
Nee hoor dat dacht ik juist toen ik wakker werd... en me omdraaide en jou zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |