Voor de rest van je leven?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:26 schreef ParanoidEv het volgende:
18 jaar, v, 6. en dat was wel genoeg
Hoezo? Gaat je gemiddelde te snel omlaag?quote:Op maandag 22 maart 2004 15:10 schreef Conflict het volgende:
stuk of 20, 27 jaar, man
Neuken iemand btw?
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor de rest van je leven?
Oh, ik schrok alquote:Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja.
Ik bedoel niet dat ik geen sex meer heb hoor![]()
Zorg ervoor dat je niet tè laat lacht!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:41 schreef Bartholomeus het volgende:
0, 19 jaar, man.
Wie het laatst lacht lacht het best
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:08 schreef extreme het volgende:
Man, 31, ergens tussen de 60-80
Leuk he dat studentenlevenquote:Op maandag 22 maart 2004 15:25 schreef Lllaura het volgende:
Heb 't een poosje geleden pas durven te tellen, waren er een stuk of drieentwintig... Ben er niet trots op in ieder geval.Hoewel ik er ook niet echt spijt van heb, 't waren stuk voor stuk leuke mannen en heb geen vervelende ervaringen. Toch denk ik dat wanneer ik 't opnieuw mocht doen, ik 't wat rustiger aan zou doen. Gewoon omdat ik meer had willen ontdekken en proberen met m'n huidige vriend. Hoewel, dan had ik misschien weer hat idee gehad niet genoeg gezien te hebben...
![]()
![]()
Ben vrouw btw, en 22![]()
Je kunt ook tevreden zijn met wat je hebt, en niet alleen aan seks denken. Mijn tijd komt nog wel. En zo niet? Dan pech gehad! Ga er heus niet dood aan...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je niet tè laat lacht!
Hoe de hel krijg je zoiets op en 21e voor elkaar?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef cohen het volgende:
man, 21, ik schat rond de 70....en nee ik schaam me er niet voor. live your life!
ik hoop dat je ze niet in het engels probeert te versieren..quote:Op maandag 22 maart 2004 22:13 schreef DakDuuf het volgende:
ahuw.... 4 ( it was a louzie weak)... Man, 23
Alle 70 veilig?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef cohen het volgende:
man, 21, ik schat rond de 70....en nee ik schaam me er niet voor. live your life!
Wat is dat nou weer voor bullocks? Zeg dat hij er op z'n 14e mee begonnen is, dat is 10 per jaar, dat haal je wel als je graag stevig in het rondneukt hoor. Dat hij nou afwijkt van de zielige Fok-norm is geen reden om hem meteen niet te gelovenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Alle 70 veilig?
Anders zou ik maar eens een paar testjes laten doen als ik jou was..
Overigens geloof ik er weinig van, maargoed..
Da's een flinke gang-bang!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:16 schreef erodome het volgende:
26 jaar, vrouw.
Over de 50 bedpartners heen igg...
Een nee dat is niet iets om trots op te zijn, maar schamen doe ik me ook niet, het was ok op dat moment, ik heb genoten...
Ik heb nog nooit meer als 3 mannen tegelijk gehad, zielig hequote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's een flinke gang-bang!![]()
Et moi, man, 27 jaar, 5 all the way, plus 2 heel intiem maar niet all the way.
Het valt me op dat er maagdelijke FOK!kers zijn/reageren.
Met recht een kut-topic...
"De jeugd van tegenwoordig?"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:12 schreef golfer het volgende:
Man, bijna leeftijd 50, houdt wijzenlijk zijn mond dicht.
Wahahahahaa, kom op, je MOET beter weten, of het is een grapjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:37 schreef Idril-2 het volgende:
en - voor de jongeren - toen was er nog geen aids onder hetero's, condooms werden alleen gebruikt als voorbehoedmiddel. Ow, was het maar weer vroeger
Het is geen grapje. Ik heb het over de jaren tot ongeveer 1985.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wahahahahaa, kom op, je MOET beter weten, of het is een grapje
Ze heeft niet geheel ongelijk. Het eerste bekende geval van aids was in amerika in 1981. Het virus bestond ervoor wel, maar dit is het eerste geval dat het echt duidelijk om een nieuwe ziekte ging volgens mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wahahahahaa, kom op, je MOET beter weten, of het is een grapje
Ook geen kerfjes in de bedrand?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ik heb geen boekje met kruisjes om bij te houden met wie ik het allemaal gedaan heb
Heb ik geprobeert, maar daar werd het bed zo lelijk van, dus daar ben ik maar weer mee gestoptquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook geen kerfjes in de bedrand?
Hoeren??quote:Op maandag 22 maart 2004 20:51 schreef cohen het volgende:
Ach man, hij wijkt echt niet alleen schrikbarend veel van jouw zogenaamde zielige foknorm af, maar van elke norm whatsoever..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:10 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullocks? Zeg dat hij er op z'n 14e mee begonnen is, dat is 10 per jaar, dat haal je wel als je graag stevig in het rondneukt hoor. Dat hij nou afwijkt van de zielige Fok-norm is geen reden om hem meteen niet te geloven![]()
Ik deel je mening.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:25 schreef nozem het volgende:
Ik vind 70 bedpartners gewoon extreem veel op je 21e.. en haast ongeloofwaardig, kan toch?
Ben je net lekker bezig, zak je door je bed vanwege al die kerfjes...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik geprobeert, maar daar werd het bed zo lelijk van, dus daar ben ik maar weer mee gestopt
Ik zit aan het zelfde aantal, maar ik heb er tien jaar langer over gedaan, (daar zitten overigens ook drie langere relaties tussen), maar het leeuwendeel van mijn veroveringen was voor m'n 24e,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach man, hij wijkt echt niet alleen schrikbarend veel van jouw zogenaamde zielige foknorm af, maar van elke norm whatsoever..
Ik vind 70 bedpartners gewoon extreem veel op je 21e.. en haast ongeloofwaardig, kan toch?
Ken wel players die elk weekend een ander meisje mee naar huis krijgen, dus nee, echt schrikbarend is het niet. Ik vrees dat ik nog wel mensen ken die hier dik overheen gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach man, hij wijkt echt niet alleen schrikbarend veel van jouw zogenaamde zielige foknorm af, maar van elke norm whatsoever..
Ja, misschien ken ik die inderdaad ook wel.. Ik ken lui die elk weekend een ander hebben en die komen inderdaad wel aan een groot aantal, maar die zijn wel pas op hun 20e begonnen met playen zeg maar en zijn nu ergens achter in de 20..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:40 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ken wel players die elk weekend een ander meisje mee naar huis krijgen, dus nee, echt schrikbarend is het niet. Ik vrees dat ik nog wel mensen ken die hier dik overheen gaan.
Tja, qua geslachtsverkeerd heb ik er 12 gehad, maar als we naar hand- en mondwerk kijken zat ik op m'n 21e al rond de 100/120quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:40 schreef Kamphuys het volgende:
Ken wel players die elk weekend een ander meisje mee naar huis krijgen, dus nee, echt schrikbarend is het niet. Ik vrees dat ik nog wel mensen ken die hier dik overheen gaan.
Leuk contrast schets je, dus als ik lekker gepijpt wil worden trek ik oostelijk....?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, qua geslachtsverkeerd heb ik er 12 gehad, maar als we naar hand- en mondwerk kijken zat ik op m'n 21e al rond de 100/120.
Is ook afhankelijk van de persoon en van je leefomgeving.
Op zich best vreemd eigenlijk; in Twente word je eerder gepijpt en zien ze het neuken als iets dat hoort bij een vaste relatie, in het Westen heb je juist meiden die eerder neuken dan pijpen, omdat ze pijpen intiemer vinden ofzo.
Ach ja, als de meeste meiden net zo slecht pijpen als neuken, ben ik blij dat ik er niet verder mee gegaan ben.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
Leuk contrast schets je, dus als ik lekker gepijpt wil worden trek ik oostelijk....?
Volgens mij heeft het overgrote deel van de posters iets tussen de 0 en 5. en is tussen de 18 en 25. Dat valt dus nog best mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef MikeF het volgende:
Je krijgt op deze manier een beetje vertekend beeld omdat de mensen die er 20 hebben sneller geneigd zijn om te posten dan mensen met weinig tot geen ervaring. Betekent niet meteen dat er ook gelogen wordt hoewel die er ook heus wel tussen zitten.
Als iemand zegt 70 dan kan ik dat op zich wel geloven.
Bepaalde mannen hebben dan ook welhaast een ziekelijke scoringsdrang. Ze hebben het meestal ook alleen maar over naaien dit, naaien dat. Niet erg fijn gezelschap over het algemeen..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kamphuys het volgende:
De opperplayer die ik ken was echt al vanaf z'n 14e volop bezig. Hij zag er best ok uit, niks bijzonders, normaal figuur. Maar hij had gewoon een ONTZETTEND grote bek, niks interesseerde hem. Hij kon drie keer op een avond een muilpeer krijgen van een meisje en met de 4e ging hij naar huis. Op vakantie waren we hem regelmatig kwijt 's nachts, kwam ie 's ochtends weer aankakken, weer bij een meisje in haar appartement blijven tukken waar hij 's ochtends door haar vriend werd uitgejaagd.
Hij zal zeker een stel draken hebben geneukt door de jaren heen, maar daar staan ook een stel echt leuke tegenover.
Dat was het leuke aan hem, hij had het er NOOIT over. Prima gezelschap, alleen 's avonds was je hem meestal kwijt, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Bepaalde mannen hebben dan ook welhaast een ziekelijke scoringsdrang. Ze hebben het meestal ook alleen maar over naaien dit, naaien dat. Niet erg fijn gezelschap over het algemeen..
Als een van de vrienden van xcalibur kan ik dat beamen... of we zijn met zijn allen een ontzettend stel kneuzen.. of gewoon fatsoenlijke jongensquote:Op maandag 22 maart 2004 15:47 schreef Xcalibur het volgende:
1, 24 jaar, man
ik val toch een beetje uit de toon in dit lijstje...
hoewel ik de getallen hierboven toch niet herken in mijn vriendenkring enzo
Geen vragen stellen waar je zelf het antwoord al op weerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als een van de vrienden van xcalibur kan ik dat beamen... of we zijn met zijn allen een ontzettend stel kneuzen.. of gewoon fatsoenlijke jongens
owja, ikke man 25, 1 bedpartner
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:12 schreef Kamphuys het volgende:
Dat was het leuke aan hem, hij had het er NOOIT over. Prima gezelschap, alleen 's avonds was je hem meestal kwijt, niks aan te doen.
Wat een grappig verhaalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kamphuys het volgende:
De opperplayer die ik ken was echt al vanaf z'n 14e volop bezig. Hij zag er best ok uit, niks bijzonders, normaal figuur. Maar hij had gewoon een ONTZETTEND grote bek, niks interesseerde hem. Hij kon drie keer op een avond een muilpeer krijgen van een meisje en met de 4e ging hij naar huis. Op vakantie waren we hem regelmatig kwijt 's nachts, kwam ie 's ochtends weer aankakken, weer bij een meisje in haar appartement blijven tukken waar hij 's ochtends door haar vriend werd uitgejaagd.
Hij zal zeker een stel draken hebben geneukt door de jaren heen, maar daar staan ook een stel echt leuke tegenover.
Eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:40 schreef Elegy het volgende:
Mensen die er niet over praten maar het gewoon doen vind ik wel, of het nu mannen of vrouwen zijn.
Ik heb geen FLAUW idee, heb hem de laatste 4 jaar maar 3x gesproken ofzo. Wat ik er van hoor heeft hij nog steeds geen vriendin en is ie nog NIKS veranderdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe het deze viriele vriend nu vergaat?
Da's anders, da's niet zozeer om te "patsen"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel ik er met mijn vriend(inn)en ook over praat. Maar dat is in besloten gezelschap, dat mag...![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:02 schreef Kamphuys het volgende:
Wat ik er van hoor heeft hij nog steeds geen vriendin en is ie nog NIKS veranderd
Mwoah...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's niet zozeer om te "patsen"
Naja, je blêrt het iig niet door een overvolle bus of stampvol café. denk ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah...![]()
![]()
Geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen, ben een vrouw, dus dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het overgrote deel van de posters iets tussen de 0 en 5. en is tussen de 18 en 25. Dat valt dus nog best mee.
En die mensen die er al heel veel gehad hebben, daar heb ik een vraag voor:
Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar? ZIjn jullie God's gif to (wo)men? Een nooit aflatende potentie, een immer strak blijvend figuur? Rappe tong?
Vertel!daar kan ik mijn voordeel ook weer mee doen
Waarom verbaast je dat? Ik schaam me er niks voor hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Da's een flinke gang-bang!![]()
Et moi, man, 27 jaar, 5 all the way, plus 2 heel intiem maar niet all the way.
Het valt me op dat er maagdelijke FOK!kers zijn/reageren.
Met recht een kut-topic...
Hey Kamphuys dat soort figuren ken ik ook wel, op zich wel cool om zoveel vrouwen te regelen maar ik heb nooit zo'n zin in die 3 muilperen op een avondquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:33 schreef Kamphuys het volgende:
weet je dat nu al zeker?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:00 schreef bremmie het volgende:
2, man, 22 jaar...
heb nu mn ideale partner gevonden
Maar dan wel met verschillende partnersquote:Op woensdag 24 maart 2004 00:50 schreef Willy84 het volgende:
MIsschien leuk nieuw toppic wat het record neuken is op 1 dag![]()
heb je er ook nog een bijbaantje bij?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:20 schreef mantamanta het volgende:
tel kwijt, stuk of 50, 26, vrouw(maar dat was voor mijn 24e, aangezien ik alweer ruim twee jaar braaf aan de man ben)
Had je ook een ritje willen maken?quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:28 schreef 172pk het volgende:
[..]
heb je er ook nog een bijbaantje bij?
Tuurlijk ben je een uitzondering; iedeereen is een uitzonderingquote:Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef P-Style het volgende:
1, man, 22 jaar.
Ben ik echt zó'n uitzondering?! Of moet ik niet alle reacties serieus nemen?!?
Ow ja, dat weet ik echt zeker.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:03 schreef MikeF het volgende:
[..]
weet je dat nu al zeker?
soms denk ik ook dat ik het zeker weet, maar dan zie ik tien minuten later opeens een ander stel billen langslopen.
ahum ... Pfeiffer loop je op door te zoenen of door hoesten van iemand in dezelfde kamer. Dit is dus GEEN SOA.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:49 schreef Willy84 het volgende:
2 bedpartenrs, 19 jaar man waarvan 1 me huidige vaste vriendin![]()
Zijn er trouwens ook fokkers die een soa hebben opgelopen door al dat geplay![]()
Mijn ex heeft nu pfiver ofzo![]()
Dat dacht ik de eerste keer ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:22 schreef speknek het volgende:
21, man, eentje maar. En dan blijkt het ook nog de liefde van je leven te lijken. Ben je mooi klaar mee.
De aantallen zijn hier juist helemaal niet hoog, op een paar uitschieters na! De meesten hebben het over 2 à 3 partners. Ik snap dus niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die paar mensen die daar (ver) boven zitten en beweren dat álle aantallen zo hoog liggen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:20 schreef thabit het volgende:
Ergens anders op Internet ben ik ook een keer zo'n poll tegengekomen en daar kon je het anoniem invullen, dus zonder je username eraan te koppelen. Hoogst opmerkelijk dat de aantallen daar een stuk lager waren dan hier.
1, 25, m btw.
21 partners op je 5e al? Djezz, en dat moet nog 20 wordenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:42 schreef Johnny_Cool het volgende:
21, man, 5
hehe ja goed hequote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef CaliburnMerlin het volgende:
[..]
21 partners op je 5e al? Djezz, en dat moet nog 20 worden
Whehe daarom zeg ik ook voor de zekerheid 'lijken'quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:51 schreef Zephon het volgende:
Dat dacht ik de eerste keer ook
![]()
neej hoor veel geluk![]()
geldt ook. maar rubriceren mag.quote:Op donderdag 25 maart 2004 02:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Alleen het bed, of geld park, bank, auto, vloer, trappenhuis, op straat, boot of sauna ook
Valt me op dat veel mensen hier 6 maanden tot een jaar een "lange relatie" durven te noemen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:16 schreef BH-Guy het volgende:
5, 20, man
Ik ook niet. In alle gevallen was bij mij wel sprake van lange relatie(minstens maand of 6) en bij 2 ook langer als een jaar en zit inmiddels ook al weer een tijd bij mijn huidige vriendin!![]()
Ik bedoel lang genoeg om sex mee te hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Valt me op dat veel mensen hier 6 maanden tot een jaar een "lange relatie" durven te noemen.
LOL, een uurtje is ook lang genoeg om sex te hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:52 schreef BH-Guy het volgende:
[..]
Ik bedoel lang genoeg om sex mee te hebben.
Ik vind een relatie die langer dan een half jaar duurt ook vrij lang. Mijn langste duurde 7 maanden en ik ben alweer ruimschoots 24.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Valt me op dat veel mensen hier 6 maanden tot een jaar een "lange relatie" durven te noemen.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:29 schreef anneja het volgende:
per ongeluk met collega in bed beland
Ik niet... heb tot nu toe 1 echte relatie gehad, deze duurde 2 jaar en 10 maanden, maar ik vond dat al helemaal niet zo lang! Meer dan 4 jaar vind ik pas langquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef nozem het volgende:
Ik vind een relatie die langer dan een half jaar duurt ook vrij lang. Mijn langste duurde 7 maanden en ik ben alweer ruimschoots 24.
Moet je wel gauw wat aan doen hoor, anders gaat het echt helemaal niet goedkomen!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:51 schreef SuusSneep het volgende:
Uhm... geen één partnerik ben nog steeds maagd, dus tja
![]()
BHFH is mijn idoolquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Moet je wel gauw wat aan doen hoor, anders gaat het echt helemaal niet goedkomen!!
Je kunt ook overdrijven, natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:30 schreef greatdane het volgende:
90% van de gasten hierboven kunnen beter op de keileweg gaan staan ipv dom achter hun pc,dan verdien je nog wat!!!
Nou! Wat zitten sommige mensen te zeiken, zeg!quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, natuurlijk.
Ja, ik had voor de verandering net zin in een lekkere vent.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:02 schreef MartinusMagnus het volgende:
0, man, 20 jaar
[wanhopig] Neuken, iemand???? [/wanhopig]![]()
Oei, is dit soms een trend onder VU-studenten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:02 schreef MartinusMagnus het volgende:
0, man, 20 jaar
[wanhopig] Neuken, iemand???? [/wanhopig]![]()
Is het nou echt zo dat je na zoveel bedpartners een veel ruimere kut krijgt? MAW dat je 'uitgelubberd' raakt van onderen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:35 schreef Rowena het volgende:
Rond de 76-80 waaronder ca 8-9 vrouwen.
Trots?
Nee.
Had ik het anders gedaan wanneer ik het over kon doen?
Had er ws 2-3 achterwege gelaten, wel blij met de ervaring.
Nu heb ik een vrij steady relatie dus gaan er wat mij betreft niet echt meer bij komen
Vrouw, 37 jaar
Heb je weleens een relatie gehad van, pak 'em beet, twee jaar? Stel dat je het gemiddeld twee keer per week doet, dat lijkt me een behoorlijk conservatieve schatting. Dat is 2 x 52 x 2 = 208.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:50 schreef Lestat het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat je na zoveel bedpartners een veel ruimere kut krijgt? MAW dat je 'uitgelubberd' raakt van onderen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:59 schreef Kwark het volgende:
[..]
Heb je weleens een relatie gehad van, pak 'em beet, twee jaar? Stel dat je het gemiddeld twee keer per week doet, dat lijkt me een behoorlijk conservatieve schatting. Dat is 2 x 52 x 2 = 208.
208 keer sex in twee jaar tijd. Was jouw vriendin toen uitgelubberd? Precies, dan zul je van enkele tientallen one night stands ook wel niet al te ver oprekken toch? Conclusie: dit is bullshit.
Zo, weer een mythe ontkracht.
...en ik ga volgend jaar naar de VU...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:05 schreef Leshy het volgende:
[..]
Oei, is dit soms een trend onder VU-studenten?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Sorry, het MOEST even
Vanaf welke leeftijd is die tijdspanne?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar in een tijdspanne van dik twintig jaar vind ik rond de 45 (stopped counting) partners
Ahaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
-knip-
Omdat het dan slijtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Is het nou echt zo dat mannen na veel bedpartners een kleinere lul krijgen? Omdat het dan 'slijt' zeg maar?
Sorry, het MOEST even
Zeg jongens wel ff eerlijk blijven he, overdrijven is ook een kunst...quote:Op maandag 22 maart 2004 14:09 schreef MikeF het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid: Met hoeveel mensen heb jij het bed gedeeld?
Vermeldt ook even je leeftijd en geslacht.
Waar is dit goed voor? Nou gewoon... ik vraag me af wat nou een beetje gemiddeld is op een bepaalde leeftijd en hoe groot de onderlinge verschillen zijn.... en wie de hoogste score haalt.
Goed dan zal ik maar als eerst gaan![]()
1 partner, 20 jaar, Man.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:50 schreef Lestat het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat je na zoveel bedpartners een veel ruimere kut krijgt? MAW dat je 'uitgelubberd' raakt van onderen?
Neuken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
Vanaf 13...
Eerste 'vriendje' ging verder dan ik wilde, toentertijd.
Daarna was het hek van de dam, so to speak...
Denk serieus trouwens wel dat die eerste ervaring een bepaald stempel heeft gedrukt.
Dat ik daardoor wel wat 'makkelijker' met seks om ben gegaan.
Sommige vrouwen worden na zo'n ervaring de preutsheid zelve, op andere vrouwen heeft het juist het tegenovergestelde, promiscue, effect.
Ik val duidelijk in de tweede categorie.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef Copycat het volgende:
Nee, dank je.
"HaagseChubby" laat me raden, een pikkie van 14cm, maar wel 120kg om het mee aan te stampen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist![]()
Kan je iig niet beweren "dat je er niets van voelt"quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef extreme het volgende:
[..]
"HaagseChubby" laat me raden, een pikkie van 14cm, maar wel 120kg om het mee aan te stampen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef extreme het volgende:
[..]
"HaagseChubby" laat me raden, een pikkie van 14cm, maar wel 120kg om het mee aan te stampen?
26 bedpartners op je 9equote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef Aventura het volgende:
26, v, 9.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
wel grappig... alleen hartstikke fout! Chubby is m'n nick om alle vrouwen van me weg te houden.. Als ik de waarheid zou zeggen dan had ik nooit rust en dan was m'n pikkie inderdaad 14 cm.. door slijtage
![]()
Ja, ik was er vroeg bijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:55 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
26 bedpartners op je 9e
Alsof?????quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:58 schreef extreme het volgende:
[..]
gelukkig kan je op internet zijn wie je wil zijn hoor, als jij graag wilt doen alsof je een geweldige minnaar bent met een goddelijk lichaam, leef je uit.![]()
![]()
ik zou zeggen: bewijs mijn ongelijk, post ff een fijne foto van jezelf in een daarvoor bedoeld B&H topic, tot die tijd heeft de rest een fijne 'mental picture' van je in de vorm van een bolletje met een wormpje,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:04 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Alsof?????
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:08 schreef extreme het volgende:
[..]
tot die tijd heeft de rest een fijne 'mental picture' van je in de vorm van een bolletje met een wormpje,
mijn collega, wat doe je nuquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
![]()
Ik heb respect voor de mensen die dat kunnen.. ik zou het zelf niet kunnen.. maar als je iets niet hebt meegemaakt kun je er ook geen mening over hebben..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:09 schreef devidevi het volgende:
Nou 0.
En als ik straks trouw 1.
En daar blijft het bij.
M (24)
www.wareliefdewacht.nl
Davy D.
me 2quote:Op maandag 22 maart 2004 15:26 schreef P-Style het volgende:
1, man, 22 jaar.
Ben ik echt zó'n uitzondering?! Of moet ik niet alle reacties serieus nemen?!?
Bij de mannen geld dit misschien.. bij mij niet iigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Ook hier geldt natuurlijk: bij mannen moet je het aantal door 3 delen, en bij vrouwen met 3 vermenigvuldigen...
En als je dan op de 150 komt als vrouw, tsja, wees d'r maar trots op :s
Oh oh maal 3, dan zit ik idd over de 150 heen, maar ik denk niet dat ik eraan kom om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Ook hier geldt natuurlijk: bij mannen moet je het aantal door 3 delen, en bij vrouwen met 3 vermenigvuldigen...
En als je dan op de 150 komt als vrouw, tsja, wees d'r maar trots op :s
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef Willy84 het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees...Wat dachten jullie van een fok gang-bang![]()
alweer?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:46 schreef Willy84 het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees...Wat dachten jullie van een fok gang-bang![]()
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 02:30 schreef MyMilkshake het volgende:
mijn bedpartners zijn op 1 hand (die 2 vingers mist) te tellen
en ik ben er trots op. Het zijn er eigenlijk nog 2 te veel.
Jij weet van aanpakkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:14 schreef groovecat het volgende:
ik dacht 17, maar ik ben er al weer een boel vergeten dacht ik
ik ben niet zo moeilijk, moet je ook niet doen over sex, is gewoon leuk en verder zien we welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij weet van aanpakken
Gelijk heb je! Waarom moeilijk doen als het heel makkelijk kan!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 03:16 schreef groovecat het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk, moet je ook niet doen over sex, is gewoon leuk en verder zien we wel
Nee hoor, neuk niet alles wat los en vast zit, valt reuze meequote:Op maandag 29 maart 2004 15:13 schreef bigore het volgende:
sommige die bijvoorbeeld 50-80 antwoorden,vraag ik me toch af,hoeveel zonder condoom dan? Want dan neuk je echt alles wat los en vast zit zeg. damn.
ik ben 25 en zit op de 7.Ben een man trouwens.
Ik vind het eigenlijk best triest als je daarover liegt, maar ook als je ervanuit gaat dat anderen daarover liegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Excuse me????? 4 stuk "all the way" op terwijl je 15 bent??????quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef rickywilliams het volgende:
15, vrouw, 4 all the way, 3 het bekende handwerk = 7
RickyWilliams is een grapjurk: volgens zijn profiel een man uit 1985quote:Op donderdag 1 april 2004 09:19 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Excuse me????? 4 stuk "all the way" op terwijl je 15 bent??????![]()
en wat is "alles behalve sex"????quote:Op donderdag 1 april 2004 09:41 schreef Slabberdewatski het volgende:
gezoend: ongeveer 150
alles behalve sex:ongeveer 60
incl sex: ongeveer 25 >>> waarvan 18 veilig
Man, 26 jaar
Lafjes tegenaan hangen,quote:Op donderdag 1 april 2004 09:48 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
en wat is "alles behalve sex"????![]()
ow alles behalve penetratie.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:48 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
en wat is "alles behalve sex"????![]()
Waarom hadden wij nou nooit dirty sluts op het vwo die met iedereen het bed indoken?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef seeya_40 het volgende:
hmmm, teveel voor mijn 17 jaartjes leefervaring. maar we houden het wel op 2 handen iggen ja, soms heb ik dr zeker wel spijt van...
Geloof me, de rest van de dag loop je echt met een grijns op je kop (als man dan tenminstequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:13 schreef Powder het volgende:
3, vrouw, 24.
Ik kan mezelf heel slecht inleven in mensen met een veel hoger getal, maar dat komt ook wel door mjin situatie. Ik heb twee lange relaties (1,5 en 4,5 jaar) achter de rug, en heb nu al weer langer dan 2 jaar een relatie.
Niet dat ik anderen veroordeel als ze met meer mensen het bed hebben gedeeld. Het lijkt me wel jammer als je wakker wordt naast iemand en dat je geen idee meer hebt wie dat is of wat je ermee gedaan hebt
[..]
Ik
Wet van Murphy. Ze zijn overal, behalve waar jij ooit komtquote:Op donderdag 1 april 2004 10:24 schreef speknek het volgende:
Waarom hadden wij nou nooit dirty sluts op het vwo die met iedereen het bed indoken?
Als vrouw ook...quote:Op donderdag 1 april 2004 19:33 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Geloof me, de rest van de dag loop je echt met een grijns op je kop (als man dan tenminste)
Ik wel, maar dat was met een Chinese, dus die naam had ik sowieso niet kunnen onthouden/uitsprekenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vrouw ook...
Daarnaast is het me nooit gebeurd dat ik de naam van mijn bedpartner niet meer wist of vice versa.
Nummertje 31 met sambal bij, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:51 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was met een Chinese, dus die naam had ik sowieso niet kunnen onthouden/uitspreken
Hoe lang wordt je geacht die naam te kunnen reproduceren..??quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als vrouw ook...
Daarnaast is het me nooit gebeurd dat ik de naam van mijn bedpartner niet meer wist of vice versa.
Gelukkig niet...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:44 schreef Frenkie het volgende:
dat ene meisje van dan en dan.. telt zeker niet![]()
Ik onthou gebeurtenissen.. geen namenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig niet...
En die ene vent van daar en daar ook niet.
![]()
En zelfs die glippen nog wel eens uit mijn brein.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:57 schreef Frenkie het volgende:
Ik onthou gebeurtenissen.. geen namen
30 jaar en nul bedpartners, DAT vind ik een stuk ongeloofwaardiger hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:58 schreef ArtyShock het volgende:
30, man, nog steeds 0...
In dat licht vind ik voorgaande getallen toch wel heel ongeloofwaardig...
IIG, werd tijd dat het gemiddelde in dit topic eens een beetje naar beneden ging![]()
Nah, dat doet ie helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Reflecteer je eigen falen niet op anderen aub.
Grappig dat je gelijk over falen begint. Zegt een boel over je invalshoek. Mijn enige bedoeling met m'n post was mijn redelijke verbazing over de grote aantallen. Ik denk, laat ik me als "buitenbeentje" ook eens melden...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
30 jaar en nul bedpartners, DAT vind ik een stuk ongeloofwaardiger hoor.
Reflecteer je eigen falen niet op anderen aub.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:58 schreef ArtyShock het volgende:
30, man, nog steeds 0...
Hmm, waarom... Niet makkelijk in een paar zinnen te vangen. Ook niet echt het medium om het achterste van m'n tong te laten zien vind ik. Maar goed dan, in grote lijnen:quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom?
Ben je eenTrue Love Waits-er of ben je de juiste vrouw/man nog niet tegengekomen.
Ben je niet heel erg benieuwd?
Bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 3 april 2004 01:28 schreef ArtyShock het volgende:
Toch heeft een potentiële ware liefde mijn levenspad wel eens gekruist. Jammer om vervolgens te ontdekken dat iemand anders je is voorgeweest...
Haha, nee hoor. Ze hoeft absoluut geen maagd meer te zijn. Als je jezelf dat soort beperkende principes oplegt ga je het nog erg moeilijk krijgen in deze maatschappij...quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.
Wat bedoel je met de laatste zin? Dat de potentiële ware liefde geen maagd meer was?
Is dat een vereiste? Of lees ik verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |