quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
schijtstudenten
Niet in een trein, je hebt je maar te gedragen..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoewel je natuurlijk gelijk hebt, heb je jezelf nooit enigzins luidruchtig gedragen waardoor je anderen tot overlast was?
Jij was het niet, toch..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Of je leest de openingspost nog een keer goed,quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Adfundum het volgende:
Dat was het AFTBINDT
(Actiefront tegen bellen in de trein)
quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja. ik weet niet of ze echt gay waren, maar godverdomme wat een achterlijke randmongolen wonen hier zeg.
Van die brallende, om 13.00 uur bierdrinkende, niet uit de randstad komende achterlijke schijtstudenten.. Ik kon niet eens ff rustig bellen omdat die idioten echt aan het schreeuwen waren. In de trein nota bene.. Waarom, vraag ik je. Doe normaal.. En NEE, ik ga niet ergens anders zitten, ze moeten hun scheur maar gewoon houden. De dood voor dat soort mensen,.
*klaagt*
Overlast is overlast, of je dat nou in de trein doet of midden in de nacht lallend op straat...quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet in een trein, je hebt je maar te gedragen..
Nee, ik ben niet gay.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij was het niet, toch...
Bellen in de treinquote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja. ik weet niet of ze echt gay waren, maar godverdomme wat een achterlijke randmongolen wonen hier zeg.
Van die brallende, om 13.00 uur bierdrinkende, niet uit de randstad komende achterlijke schijtstudenten.. Ik kon niet eens ff rustig bellen omdat die idioten echt aan het schreeuwen waren. In de trein nota bene.. Waarom, vraag ik je. Doe normaal.. En NEE, ik ga niet ergens anders zitten, ze moeten hun scheur maar gewoon houden. De dood voor dat soort mensen,.
*klaagt*
Hey Daggla.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef babba het volgende:
[..]
![]()
Goh, selectief quoten is je niet vreemd he?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef babba het volgende:
[..]
![]()
JA DAT KON DUS NIET.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bellen in de trein![]()
![]()
![]()
Gedaan, en nu?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest de openingspost nog een keer goed,.
Zat mvdlubbe weer eens in een trein?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*klaagt*
Cursusje begrijpend lezen dan maar?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:39 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Gedaan, en nu?![]()
Ja, zullen we hem samen doen?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen dan maar?.
Mja, dit was echt schreeuwen, zou me niets verbazen als ze in de coupé er naast ook te horen waren. Echt asociaal.. De corpsballen gingen een dagje uit in Amsterdam of zo..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:40 schreef zjroentje het volgende:
Maar ik ben het wel met de TS eens.
Dat irritante geschreeuw of praten op veel te luide toon in de trein is verrekte irritant.
Irrelevant.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef Megumi het volgende:
En dat zuipen doen ze van onze belastingcenten.
Dat zegt genoegquote:Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dit was echt schreeuwen, zou me niets verbazen als ze in de coupé er naast ook te horen waren. Echt asociaal.. De corpsballen gingen een dagje uit in Amsterdam of zo...
Pff, ik erger me niet gauw aan mensen maar dit sloeg echt alles..
Kan me het wel voorstellen hoor. Maar relax, je laat je toch niet opfokken door dat soort mensen.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dit was echt schreeuwen, zou me niets verbazen als ze in de coupé er naast ook te horen waren. Echt asociaal.. De corpsballen gingen een dagje uit in Amsterdam of zo...
Pff, ik erger me niet gauw aan mensen maar dit sloeg echt alles..
Als je een half uur tussen schreeuwende mongolen met een aardappel in hun keel zit dan irriteer je je er vanzelf wel aan,quote:Op maandag 22 maart 2004 13:55 schreef Redmer het volgende:
[..]
Kan me het wel voorstellen hoor. Maar relax, je laat je toch niet opfokken door dat soort mensen.
Je kan trouwens misschien wel bij JP aan het werk voor z'n normen en waarden debat, is dat niet wat? LOL!![]()
Ik open er even een topic over,quote:Op maandag 22 maart 2004 13:53 schreef funmaster het volgende:
Volgens mij is dit het 20.000ste topic in Klaagbaak Daggla
1 tip: koop een auto, nergens meer last van. Heb ik ook gedaan!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*klaagt*
Ik heb geen rijbewijs, wel een fiets..quote:Op maandag 22 maart 2004 14:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
1 tip: koop een auto, nergens meer last van. Heb ik ook gedaan!![]()
Echt, je zult zien hoe ontspannen het is als je niet meer van die irritante lui om je heen hebt. Het was voor mij reden nr 1 bijna om in de auto te gaan.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, wel een fiets..
Maar das een beetje ver,.
Inderdaad, dan kun je je lekker gaan ergeren aan je medeweggebruikers.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:07 schreef KonnieKipke het volgende:
1 tip: koop een auto, nergens meer last van. Heb ik ook gedaan!![]()
Ik HEB niet gebeld want dat kon niet door die brulapen,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:06 schreef sweek het volgende:
Als je er zo lang tussen moet zitten ga je nog niet zelf even ergens anders zitten?.
Ow, en in IC's vind je tegenwoordig ook al af en toe mooie stiltezones... moet je ook maar eens naar kijken.. Maargoed, daar mag jij ook weer niet bellen.
.
Inderdaad maar,ik baal vaak van mensen die in de trein bellen en zich niet storen dat de anderen meeluisteren naar al dat onzin dat ze vertellen..... daar baaaaaaaaaal ik vanquote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overlast is overlast, of je dat nou in de trein doet of midden in de nacht lallend op straat...
Ja, daarvoor heb je dus die stiltezones.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:58 schreef Xtreem het volgende:
Anders bel je ff niet in de treinDan kan ik (NIET schreeuwende student) niet eens ff lezen....
Bellen is KUT.
Ik was echt gewoon even naar de volgende coupé gegaan hoor...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik HEB niet gebeld want dat kon niet door die brulapen,.
Hmm, ik zou best wel bang zijn dat dat wel eens tot agressie zou kunnen leiden hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:55 schreef Manager het volgende:
Je hebt hier natuurlijk iets van gezegd.
Iets in de trant van: "zouden jullie iets stiller kunnen zijn, ik probeer te telefoneren"
Want zo kwamen ze erachter dat ze lastig waren.
Immers, wie zwijgt stemt toe dus zolang niemand er iets van zegt dan kan alles.
Nietwaar.
Het zou kunnen. Hangt meestal wel van de groep in kwestie af natuurlijk maar soms wil een dergelijke actie toch wel helpen. Kabaalschoppers zijn niet altijd per definitie onredelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:12 schreef sweek het volgende:
Hmm, ik zou best wel bang zijn dat dat wel eens tot agressie zou kunnen leiden hoor.
Bellen geeft vaak net zoveel overlast als die brulapen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik HEB niet gebeld want dat kon niet door die brulapen,.
Nou als dat allemaal niet meer zou mogen en gehandhaafd zou worden zou het een stuk prettiger reizen worden..quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:09 schreef IBAZ het volgende:
niet roken gedeelte in de trein (vroeger dan).
niet bellen gedeelte in de trein.
niet schreeuwen gedeelte in de trein.
niet scheten laten gedeelte in de trein.
niet in billen knijpen gedeelte in de trein.
niet spugen gedeelte in de trein.
niet met je schoenen op de bank gedeelte in de trein.
straks mag je helemaal niks meer, fijne wereld wordt dat.
NIET toelaten gedeelte van farizeeers als C2000 gedeelte zou ook een zegen zijn voor de mensheid.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:16 schreef C2000 het volgende:
[..]
Nou als dat allemaal niet meer zou mogen en gehandhaafd zou worden zou het een stuk prettiger reizen worden..
op IC trajecten mayb... Zwolle-Roosendaal nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:50 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb je dus die stiltezones.
Daar komt het volgens mij ook wel, als je nog even geduld hebt...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
op IC trajecten mayb... Zwolle-Roosendaal niet
ALs er 1 walgelijke stuk vreten is ben jij dat wel, nobrainer, zelden een fokker gezien met een zo toetreffende avatar, je bent een eikel.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*klaagt*
quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet ik je ook nog uitleggen waarom?
Het spijt me, homo.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat het woord homo door jouw gebruikt word als scheldwoord.
Eikel!
OMGquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Eikel!
Het heeft weinig met 'mogen' temaken. Het is gewoon een kwestie van sociaal zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:09 schreef IBAZ het volgende:
niet roken gedeelte in de trein (vroeger dan).
niet bellen gedeelte in de trein.
niet schreeuwen gedeelte in de trein.
niet scheten laten gedeelte in de trein.
niet in billen knijpen gedeelte in de trein.
niet spugen gedeelte in de trein.
niet met je schoenen op de bank gedeelte in de trein.
straks mag je helemaal niks meer, fijne wereld wordt dat.
Stel je niet zo aan, homo.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Eikel!
Kweeniequote:Op woensdag 24 maart 2004 18:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn profiel !! Wat doe je ?
Umm... ok..quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:44 schreef IBAZ het volgende:
[..]
NIET toelaten gedeelte van farizeeers als C2000 gedeelte zou ook een zegen zijn voor de mensheid.
Hoezo waren ze gay dan, als ik vragen mag? Waren ze elkaar aan het palen ofzo?!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*klaagt*
Nee..quote:Op maandag 29 maart 2004 04:12 schreef Michaellimo het volgende:
Och kijk nou, mijn topic Stinkende Tram-Marokanen zit alweer op slot, ik weet dat ik er niet om mag vragen maar is er niet zoiets als gelijke monikken gelijke kappen (of geldt dat niet voor een moderator?)
nee jij hebt dat topic geopend omdat je boos bent over dit topic. en daarbij helpt het niet om een nieuw topic te openen. het is beter ( en verstandiger ) om te klagen in het morderatietopic. daar issie voor bedoeld namelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 04:12 schreef Michaellimo het volgende:
Och kijk nou, mijn topic Stinkende Tram-Marokanen zit alweer op slot, ik weet dat ik er niet om mag vragen maar is er niet zoiets als gelijke monikken gelijke kappen (of geldt dat niet voor een moderator?)
ja denk je nou dat de mods van klaagbaak op het moment online zijn?quote:Op maandag 29 maart 2004 04:23 schreef Michaellimo het volgende:
Ik heb netjes geklaagd in Feedback moderatie Klaagbaak-forum V, maar onderhand is mijn topic dicht en staat schreeuwende treinhomo's nog open.............. vreemd hoor nikky
nee dat doe ik niet. homo word idd vaak als scheldwoord gebruikt. net als kanker tiefus etc etc. en dan gaat een topic ook niet dicht.quote:Op maandag 29 maart 2004 04:28 schreef Michaellimo het volgende:
Je kan ook zelf wellicht het initiatief nemen om dit achterlijk treintopic te sluiten................ ja ik noem maar iets hoor................![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |