abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158928521
quote:
SAN FRANCISCO COCKSUCKERS!!!

hell yeah _O_ _O_ _O_
pi_158932148
Wanneer wanneer wanneer?
anonieme razernist
pi_158934573
Fuck ja 8-)

Hoewel ik dan eigenlijk veel liever een paar extra seizoenen had gehad, maargoed.
Conscience do cost.
pi_158942958
quote:
WTF pas vorig jaar gekeken maar wat een serie. Jammer dat de film zo laat komt dat de cast weg is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_158986304
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Wanneer wanneer wanneer?
als het nu pas aangekondigd wordt dat ze ermee gaan beginnen dan zou ik rekenen op minimaal anderhalf jaar vanaf nu
pi_158986344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef ems. het volgende:
Fuck ja 8-)

Hoewel ik dan eigenlijk veel liever een paar extra seizoenen had gehad, maargoed.
Dit inderdaad.
pi_158986456
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met de cast? Uiteindelijk was dat hetgeen wat de serie zo goed maakte en ik weet niet zeker hoe interessant een voortzetting met compleet andere karakters zal zijn.

Maar zolang Swegen en Wu erin zitten ben ik content :P
Conscience do cost.
pi_159003931
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:07 schreef ems. het volgende:
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met de cast? Uiteindelijk was dat hetgeen wat de serie zo goed maakte en ik weet niet zeker hoe interessant een voortzetting met compleet andere karakters zal zijn.

Precies. Ik hoop eigenlijk op een spin-off over de avonturen van mr. Wu.
anonieme razernist
pi_159004109
quote:
WHAT DE FUCK
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159004116
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:07 schreef ems. het volgende:

Dit wel ja, het is te hopen dat het geen slap aftreksel van het origineel wordt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159010804
Timothy Olyphant heeft op imdb een paar films staan die al opgenomen zijn maar nog uit moeten komen. Die heeft tijd zat dus lijkt het wel. Zelfde geldt voor Ian McShane, die vorig seizoen in Ray Donovan meespeelde. Dan heeft ie hier ook wel trek in, zou je zeggen.

De rest zal me weinig boeien, op EB Farnum na. Al moet toch iemand als slaaf kunnen gebruiken :P

[ Bericht 14% gewijzigd door planethugo op 12-01-2016 14:15:08 ]
pi_159017042
Swe'gen zit ook in het nieuwe seizoen van Game of Thrones, trouwens.
Conscience do cost.
pi_159039152
Ik vond het eerste seizoen fantastisch, maar tegen het einde van het tweede seizoen ben ik afgehaakt. Vooralsnog, ben wel van plan om de serie ooit toch weer eens op te pakken.

Ik vond het tweede seizoen qua verhaal gewoon helemaal niet leuk. Zelfs de aanwezigheid van Al wist dat niet goed te maken (dacht eerst dat het er aan lag, dat hij een groot deel van het tweede seizoen ziek op bed lag, maar toen hij weer "up and running" was, werd het er toch niet echt beter op).

Als de film richting het eerste seizoen gaat qua kwaliteit/verhaal ben ik erg blij met dit nieuws, al had ik eigenlijk dan liever een goed nieuw seizoen van de serie gezien...

De leukste personages vond ik Al, Doc & Joanie (en de Reverend en Hickock, maar die gingen het eerste seizoen al dood) dus die zou ik wel erg graag terug willen zien (als één van hen niet al is dood gegaan eind 2e/3e seizoen). Mr. Wu vond ik niet zoveel aan, die zal ik niet missen. Seth, E.B. en Jane vond ik ook wel echt bij de serie horen, dus die zou ik op zich ook wel graag terugzien (wederom: indien nog in leven eind 2e/3e seizoen, s.v.p. niet spoileren :* ).
Tails tell tales
pi_159039301
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef ems. het volgende:
Swe'gen zit ook in het nieuwe seizoen van Game of Thrones, trouwens.
Las ik ja, erg benieuwd naar. Alleen al puur op uiterlijk een erg aangename/interessante man om naar te kijken vind ik. :)
Tails tell tales
pi_159039308
Kwaliteit was constant hoog joh

Joanie voegt echt niks toe helaas
pi_159039478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:34 schreef Anoonumos het volgende:
Kwaliteit was constant hoog joh

Joanie voegt echt niks toe helaas
Tja, ik vond er qua verhaal gewoon niet veel meer aan. Wellicht dat ik het derde seizoen weer beter zal vinden... Dat hele gedoe met die Wolcott boeide me niks en voor de rest vond ik alles (ook) maar een beetje vaag geworden.

Ik vind Joanie O+ :Y (maar Swearengen en de Doc staan wat mij betreft met stip bovenaan, dat wel)
Tails tell tales
pi_159039527
Vond Joanie O+ ook leuk maar dat was het enige personage waarbij het voor mij leek alsof ze niet meer wisten wat ze ermee moesten op het eind
pi_159039638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:44 schreef Anoonumos het volgende:
Vond Joanie O+ ook leuk maar dat was het enige personage waarbij het voor mij leek alsof ze niet meer wisten wat ze ermee moesten op het eind
Oh, ik heb dus nog niet alles gezien, maar daar kan ik mij wel iets bij voorstellen ja :Y
Tails tell tales
pi_159040748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef planethugo het volgende:
ik had wel wat nieuws verwacht toen ik dit topic weer zag verschijnen maar helaas ;(

Zie het ook niet meer gebeuren. Al komt er van Rome ook nog een film dus wie weet
hopelijk gaat HBO met deze aangekondigde verfilming beter om dan met Rome.... daar heb ik sinds dit bericht uit dit topic niks meer van vernomen. Volgens mij kondigde HBO die film ook aan....
  woensdag 28 maart 2018 @ 18:55:06 #71
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178153977
Ik heb deze serie pas vorige maand 'ontdekt' :') en ik vind het echt een van de betere series ooit. Las ook dat die film er dan toch eindelijk gaat komen.... MOTHERFUCKERSSSSSSSSSS :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 28 maart 2018 @ 18:57:19 #72
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178154016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:55 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb deze serie pas vorige maand 'ontdekt' :') en ik vind het echt een van de betere series ooit. Las ook dat die film er dan toch eindelijk gaat komen.... MOTHERFUCKERSSSSSSSSSS :W
Ah bedankt voor het openscheuren van de wond. ;(.
And so is the past
pi_178154143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:55 schreef MissGiraffe het volgende:
MOTHERFUCKERSSSSSSSSSS :W
:N

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178165686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

hopelijk gaat HBO met deze aangekondigde verfilming beter om dan met Rome.... daar heb ik sinds dit bericht uit dit topic niks meer van vernomen. Volgens mij kondigde HBO die film ook aan....
Die acteurs zijn ook niet meer beschikbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 1 april 2018 @ 18:31:08 #75
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178241038
Ok.... vanaf t midden van seizoen 3 wordt het dus heel veel minder. Met name door die achterlijke theaterlui die alles verpesten. En de situatie met Hearst begint ook heel saai te worden. En zelfs Wyat Earp is niet leuk.... dacht dat dat wel cool zou worden. Hoop dat de film alleen maar over Al gaat.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')