Staat er "veldmuis reageer nu!!!" in de titel?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef veldmuis het volgende:
PR was toch homo?
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef Lucille het volgende:
Kan je niet beter eerst neuken en dan kijken of je verder wilt samen?
Jij? Relatie-advies? Echt?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef Lucille het volgende:
*giechel*quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, ik wil..
.
Nee, maar aangezien jij al je modrechten hebt, doe er wat aan!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Staat er "veldmuis reageer nu!!!" in de titel?
Man je moet eens weten hoeveel relatie adviezen en zo geef. Op Knut z'n forum was ik zelfs R&P mod.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:52 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jij? Relatie-advies? Echt?
Zoals het de echte man betaamt.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Alhoewel Lucille wel een punt heeft.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*giechel*.
Wat zullen onze kinderen het zwaar krijgen!
Je wil toch wel kinderen? En een puppy?
Zoals het een echte vrouw betaamtquote:Op zondag 21 maart 2004 23:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Alhoewel Lucille wel een put heeft.
Ik kan wel geil neuken hoor. EN jij? Heb je wel een beetje een forse pielemans? Wnat van humor alleen kom ik niet klaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Alhoewel Lucille wel een punt heeft.
Maar ik vertrouw in Inso.
Ah, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Man je moet eens weten hoeveel relatie adviezen en zo geef. Op Knut z'n forum was ik zelfs R&P mod.
Jij lijkt me meer een goudvissen man...quote:Op zondag 21 maart 2004 23:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
.
Kinderen? Zodra ze terug kunnen praten, vind ik het prima. Tot die tijd: you're on your own..
Een puppy is goed. Maar daar geldt het tegenovergestelde, het moet een grote hond zijn en pas wanneer het beest tot mijn knie komt, ga ik ermee naar buiten.
Het is een Dobermann.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
.
Kinderen? Zodra ze terug kunnen praten, vind ik het prima. Tot die tijd: you're on your own..
Een puppy is goed. Maar daar geldt het tegenovergestelde, het moet een grote hond zijn en pas wanneer het beest tot mijn knie komt, ga ik ermee naar buiten.
Zou wel stoer zijn, mod van 3 forums? Is er iemand die dat ooit voor elkaar heeft gekregen?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, daar was ik niet van op de hoogte..
Ambieer je hier geen R&P aanstelling?.
Only one way to find out.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan wel geil neuken hoor. EN jij? Heb je wel een beetje een forse pielemans? Wnat van humor alleen kom ik niet klaar.
Op Global Mods na? Geen idee.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn, mod van 3 forums? Is er iemand die dat ooit voor elkaar heeft gekregen?
Ik zou mijn baan nog niet opzeggen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer een goudvissen man...
Dus je blijft gewoon blauw?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zou mijn baan nog niet opzeggen..
gadver, geen policy wijziging graagquote:Op zondag 21 maart 2004 23:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Only one way to find out.
Dobermann, prima.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een Dobermann.. En die kinderen zorg ik wel eerst eventjes voor. En daarna word jij huisman en ik carriere-vrouw.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Only one way to find out.
Voorlopig wel. Sorry.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus je blijft gewoon blauw?.
Anders trek je de meest anti-neukerige benaming even uit de kast!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
een forse pielemans?
Dat was/is jouw methode, vandaar dat menig man jou nu van binnen en van buiten kent, en je tamelijk uitgerekt bent.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:51 schreef Lucille het volgende:
quote:Lucille Sl*tmobile
Je hoeft je niet te executeren hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 23:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Sorry..
Yvonne als kindermeisje.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dobermann, prima..
Maar de rest van je verhaal heeft nog wat hiaten. Maar daar komen we wel uit..
Hebben we een keuze? Nee. Het spijt me.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
gadver, geen policy wijziging graag
Ja! Ideaal.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yvonne als kindermeisje..
Hoe test je dat?quote:Op maandag 22 maart 2004 00:00 schreef Cora het volgende:
*Nooitmeerterugtevindenpost*
Niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Hoe test je dat?
Je bent mijn soulmate!quote:Op maandag 22 maart 2004 00:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja! Ideaal..
Dan kunnen we beiden gewoon carrière maken, de bakken met geld binnen gaan slepen en onze kids te weinig aandacht schenken doordat we te vaak zonder ze op vakantie gaan..
Ik mis dat knopje. Jij?quote:Op maandag 22 maart 2004 00:03 schreef Cora het volgende:
[..]
Niet meer.
Er is geen knopje meer voor.
quote:Op maandag 22 maart 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent mijn soulmate!
Klootzak.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:06 schreef QyRoZ het volgende:
PR is overrated..
Sorry PR..
Toen werden we vlievd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Mooi topique.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |