Nee hoor, want dat is gewoon een lul.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef veldmuis het volgende:
Lucille bemoeide zich opeens zoveel ermee, dat was ongeloofwaardig,
Pcies, ik wist echt van niks.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is gewoon een lul.
Je weet toch dat ik me werkelijk overal mee bemoei?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef veldmuis het volgende:
Lucille bemoeide zich opeens zoveel ermee, dat was ongeloofwaardig,
Is dat een ventquote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is gewoon een lul.
Je moet niet alles geloven wat Kreator zegt.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is dat een vent
Ja hoor...kerelquote:Op zondag 21 maart 2004 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik me werkelijk overal mee bemoei?
Homo.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Kreator zegt.
Nee. Hij zei ook al dat krassen spoken verjaagtquote:Op zondag 21 maart 2004 23:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Kreator zegt.
Hij zegt ook dat hij een hij isquote:Op zondag 21 maart 2004 23:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Hij zei ook al dat krassen spoken verjaagt
Ok dan, dat geloof ik dan weer wel van je. Toch liev dat je uit de kast komt.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Homo.
Helaas. Krea is of een vent of écht eenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij een hij is.
Die schijnt te kotsen heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:41 schreef Roönaän het volgende:
Toen Knut niet reageerde. de LUL.
Misschien is het wat voor Dirk?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ok dan, dat geloof ik dan weer wel van je. Toch liev dat je uit de kast komt.![]()
Dus.. heeft die zijn handen toch niet bij nodig ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 23:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die schijnt te kotsen heb ik me laten vertellen.
dat zei die in #onz iddquote:Op zondag 21 maart 2004 23:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die schijnt te kotsen heb ik me laten vertellen.
Toen ik zag dat je unbanned was, wist ik dat het een grap was, schaamie_schaamhaarlamie.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:50 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Vanaf het moment dat Insomaniac gemeen begon te doen tegen PR.
Want het is gewoon een ontzettende lieverd.
Ik ben nog nooit gebanned,quote:Op maandag 22 maart 2004 00:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toen ik zag dat je unbanned was, wist ik dat het een grap was, schaamie_schaamhaarlamie.
Geheime informatie in ruil voor natura, nueckie?quote:Op maandag 22 maart 2004 00:10 schreef Nouk het volgende:
Ik wist het vanaf het begin al
Nee hoor, het was zo flauw & doorzichtig.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geheime informatie in ruil voor natura, nueckie?
Je verslapt Kasta: Zeg PR!!!quote:Op maandag 22 maart 2004 00:34 schreef kastanova het volgende:
Waar gaat dit over![]()
Url?
En er zijn daadwerkelijk mensen geweest die daar intraptenquote:
jouw grap met Valentijn was meesterlijkquote:Op maandag 22 maart 2004 00:34 schreef kastanova het volgende:
Waar gaat dit over![]()
Url?
Het schijnt van wel. MSN, mail en IRC draaiden overurenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
En er zijn daadwerkelijk mensen geweest die daar intrapten
Beter dan deze "grap" in ieder geval...quote:Op maandag 22 maart 2004 00:38 schreef bugeye het volgende:
[..]
jouw grap met Valentijn was meesterlijk![]()
Sjezus, sommige mensen zouden gewoon hun organen nu vast moeten donerenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:39 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijnt van wel. MSN, mail en IRC draaiden overurenEr waren zelfs al sollicitaties voor de functie!
quote:Op maandag 22 maart 2004 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sjezus, sommige mensen zouden gewoon hun organen nu vast moeten doneren.
haha wat een mislukte grapquote:Op maandag 22 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beter dan deze "grap" in ieder geval....
Daarom zijn die mensen ook mod, ze hebben geen gevoel voor humor en zijn wereldvreemd als een onvolgroeide embryo.
Begin april krijgen we vast wéér zo'n hi-lar-ische stunt die iedereen van kilometers ver ziet aankomenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:46 schreef bugeye het volgende:
haha wat een mislukte grap![]()
modjes die ze tegenwoordig uitpikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |