quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
quote:2-1 verloren van een van de 2 concurrentenvet balen.. volgende week tegen de nummer 4 (sta zelf 3e) en de nummers 1 en 2 tegen elkaar.. das mijn kans...
Owja, hoe verander ik speelstijl van 4-4-2 naar 3-5-2?
Op het wedstrijdscherm, en dan het scherm waar je team-orders opgeeft, kun je per speler een opdracht meegeven. Zodra je bijvoorbeeld één van de verdedigers als opdracht "extra inner-midfield" opgeeft, speel je 3-5-2 ..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
uit het vorige topic:
[..]
thnxquote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef DaMadKow het volgende:
Ik vanavond gewonnen met 3-2 na PIC gespeeld te hebben, ging nog maar net goed....
@Timmyasd
bij een van je verdedigers kiezen voor 'als extra middenvelder spelen'
1-10 kijk dat zijn pas uitslagenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef DonSauza het volgende:
Vanavond gewonnen met 1-10
Ik heb PIC gespeelt en ook nog uit dus ben wel tevreden!!
Ook is mijn keeper in ervaring van zwak naar matig gestegen.
Sta nu ongeslagen 1e.
en hoe hebben jullie gespeelt?
Highvillage FC
net op tijdquote:Op zondag 21 maart 2004 23:30 schreef pekel het volgende:
TImmyASD kun je effe de OP aanpassen?
[ b]pekel[/b] met [ url=http://195.149.159.157/Common/teamDetails.asp?teamID=364409]Emmen C3[/url]
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:27 schreef nicomart het volgende:
Ik zit echt zwaar in twijfel voor over 2 weken al. Moet dan tegen de grootste concurrent. Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23. Zijn middenveld was thuis zwak, dus in princiepe moet ik m daarop kunnen pakken.
Hij speelde thuis en haalde dit:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: zwak
en ik speelde uit:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: zwak
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: goed
Dus op middenveld zou ik het redden, maar op de rest leg ik het bijna allemaal af. Maar ik wil eigenlijk zo vroeg in het seizoen niet MOTS spelen omdat me TS dan zo daalt. Ik krijg natuurlijk nog een wedstrijd tegen hem. En op doelsaldo sta ik nu nog voor op hem.
Wat denken julie?
hmm.. wel een interessante opstelling idd.. maar halen mijn vleugels dan niet minder doordat ik ze naar heb midden zet? het ziet er wel leuk uit idd.. ik denk dat het wel het proberen waard is.. kan tenslotte nog een keer tegen m.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
probeer dit eens, waardoor je waarschijnlijk een matig middenveld zult krijgen en dan makkelijker de wedstrijd naar je toe zult kunnen trekken, let wel op dat je je verdediging naar binnen haald om een sterke verdediging te maken..
En probeer een centrum-aanval te creëren
je bent overal sterk, alleen benut je je vleugels niet.
Zo heb ik laatst als underdog de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden against the odds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |