abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2004 @ 22:48:27 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17876762

Hattrick

quote:
Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

Hoe werkt het?
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Spelers van Fok!
Nkjez met Victoria2004
pekel met Emmen C3
devv05 met1337s United
Vision met Laar 88
AliaS_ met BGOM
s4nder met tweakerz
TimmyAsd met sporting amsterdam
speert.flies met spletterpikkies
GRUMBLER met Culpa (v.K.)
Gabberhead met HMS Arossel
engessa met Engessa's 11
Starfiber met KCF
nicomart met insane ones
thunderbunny met No blesse Oblige
gyn met FC KVK
Frutsel met Roaming Regulators
Fugiemet Middelburg United
Grumpey met Grumpelix
Kuijpie met SV Kuijpie
koentjuh18 met VV Achteruit
julesnijs met e-creative
Tropos met Lokomotiv Pluto
DaPinky met Hoolieganzen
Finkelstein met Finkelstein Utd
henkalex met Henkalex XI
sitethief met Schalke '04
FlokVolt met AJ White Eagles
Nickvw met Kale Kwasten 2
Keano met KeanoUnited
Neilpad met Nielzsche's Fußball Mannschaft
DIFFR3NC3 met Graspollen Trappen
DaMadKow met MadKow
DonSauza met Highvillage FC
FrankyMcG met Loar Drei-j
Lortnoc met Paralympic Tricycle Team
-Raffie- met Fc Giraffie
SuperWeber met Zandpol Trappers
l0pez met vv SmartPC
Sir Dalord met lycky bullsballs
Re met flutbroekjes

sta je hier niet tussen maar wil je dit wel, meld het hier dan

Hattrick @ IRC
Er is tegenwoordig ook een irc kanaal om over hattrick te lullen, namelijk #fokhattrick op de servers irc.fok.nl / irc.tweakers.net
Kijk even in [irc] #fok FAQ om te lezen hoe je op IRC kunt komen.

Hattrick Supporter

Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

• De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
  • Extra statistieken
  • Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
  • Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
  • Slechts 1 banner geladen
  • Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Mocht je hattrick supporter willen worden en dit niet kunnen omdat je geen credit card hebt? Op deze website kunnen ze je verder helpen

De Fok!Cup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Wil je meer weten kijk dan even in Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic

Links voor beginners
    Hattrick Newbie Faq
    Veel basis info en een FAQ met antwoorden op vragen die ons allemaal wel eens bezig hebben gehouden.
    My best Team
    voor het berekenen van je sterkste team
    Hattrick Files
    heel veel info en handige tooltjes (oa stadioncalculator) in het Nederlands
    Training match pool
    Voor het regelen van oefenwedstrijden.
    Oranje
    De website van het Nederlands Elftal

Links voor gevorderden
    Hottrick
    Nog meer info maar vooral een hele interressante trainingsguide.
    Hattrick Gameday
    Informatie, artikelen en interviews.
    HTPools
    Online gratis gokken op Hattrick wedstrijden! Gratis HAM en Hattrick registraties te winnen.
    ABC-tactics
    Tactics voor de gevorderde spelers.
    Hattrick Ranglijsten
    Zoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op. (Alleen voor divisie IV en hoger)

Links voor software
    HAM
    word algemeen gezien als een van de best tools voor Hattrick, heel veel statistieken!
    Mattrick
    ook veel functies zoals een line-up selector. Gratis!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vision op 29-03-2004 15:33:35 ]
  •   zondag 21 maart 2004 @ 22:48:49 #2
    45511 TimmyAsd
    pi_17876770
    D8 niemand deed het.. laat ik het maar doen
      zondag 21 maart 2004 @ 22:55:46 #3
    45511 TimmyAsd
    pi_17876974
    uit het vorige topic:
    quote:
    2-1 verloren van een van de 2 concurrenten vet balen.. volgende week tegen de nummer 4 (sta zelf 3e) en de nummers 1 en 2 tegen elkaar.. das mijn kans...

Owja, hoe verander ik speelstijl van 4-4-2 naar 3-5-2?
    pi_17876980
    Vanavond gewonnen met 1-10
    Ik heb PIC gespeelt en ook nog uit dus ben wel tevreden!!

Ook is mijn keeper in ervaring van zwak naar matig gestegen.
    Sta nu ongeslagen 1e.

en hoe hebben jullie gespeelt?

Highvillage FC
    pi_17877068
    Ik vanavond gewonnen met 3-2 na PIC gespeeld te hebben, ging nog maar net goed....

@Timmyasd
    bij een van je verdedigers kiezen voor 'als extra middenvelder spelen'
    Signature?
      zondag 21 maart 2004 @ 22:59:45 #6
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_17877084
    2-2 gelijk gespeelt tegen een directe concurrent. Mijn beste speler 2 weken geblesseerd (even leger dokters huren ) Alleen wederom in de 2de helft een zware wedstrijd gehad.
    Sta nu 3de (evenveel punte als de nummer 2) met doelsaldo 9-2. volgende week aantreden tegen de nummer 1 die nog ongeslagen is.
    pi_17877104
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
    uit het vorige topic:
    [..]

Op het wedstrijdscherm, en dan het scherm waar je team-orders opgeeft, kun je per speler een opdracht meegeven. Zodra je bijvoorbeeld één van de verdedigers als opdracht "extra inner-midfield" opgeeft, speel je 3-5-2 ..

let er wel op dat je niet teveel spelers op dezelfde positie opstelt (niet meer dan 3 centrale middenvelders, centrale verdedigers en aanvallers en niet meer dan 2 wing-backs en wingers)

Grumpelix & Lortnoc, gefeliciteerd!
    'Ee, ah wor 'ungry-loike!
      zondag 21 maart 2004 @ 23:03:57 #8
    45511 TimmyAsd
    pi_17877193
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef DaMadKow het volgende:
    Ik vanavond gewonnen met 3-2 na PIC gespeeld te hebben, ging nog maar net goed....

@Timmyasd
    bij een van je verdedigers kiezen voor 'als extra middenvelder spelen'
    thnx
    pi_17877214
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef DonSauza het volgende:
    Vanavond gewonnen met 1-10
    Ik heb PIC gespeelt en ook nog uit dus ben wel tevreden!!

Ook is mijn keeper in ervaring van zwak naar matig gestegen.
    Sta nu ongeslagen 1e.

en hoe hebben jullie gespeelt?

Highvillage FC
    1-10 kijk dat zijn pas uitslagen

ik dus 1-6 gewonnen en nog fijn ongeslagen bovenin.. bij de topscorerslijst staan er nu 3 spelers van 3 verschillende teams bovenaan met 7 doelpunten. Dus dat is ook reuzespannend. Over 2 weken een van de 2 belangrijkste duels van dit seizoen tegen de enige andere koploper van dit moment. Word erg leuk allemaal
      zondag 21 maart 2004 @ 23:27:59 #10
    45511 TimmyAsd
    pi_17877869
    keb het trouwens laten liggen op het middenveld.. vandaar dat ik dus 3-5-2 wl gaan spelen.. goed idee volgens jullie?
    pi_17877951
    TImmyASD kun je effe de OP aanpassen?
    [ b]pekel[/b] met [ url=http://195.149.159.157/Common/teamDetails.asp?teamID=364409]Emmen C3[/url]
    Hoi.
      zondag 21 maart 2004 @ 23:45:24 #12
    45511 TimmyAsd
    pi_17878366
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 23:30 schreef pekel het volgende:
    TImmyASD kun je effe de OP aanpassen?
    [ b]pekel[/b] met [ url=http://195.149.159.157/Common/teamDetails.asp?teamID=364409]Emmen C3[/url]
    net op tijd
      maandag 22 maart 2004 @ 00:41:20 #13
    59449 Finkelstein
    Honing met bij-smaak
    pi_17879308
    toch een nuttige 9-1 overwinning behaald na eerst met 0-1 achter te hebben gestaan. Gaat lekker de laatste tijd, en het mooiste van alles is dit wel: 21-03-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 95 810 ¤. bling bling

trouwens, nog even over die 3 spelers die je maar per centrale functie mag hebben,ik speel nu 3-4-3 met beide vleugels naar binnen, waardoor ik dus 4 centrale middenvelders heb. Nu train ik op scoren, maar naar mijn inziens heeft dit nog geen enkel effect gehad. eerste wedstijd 4-0 gewonnen, toen gePICed tegen de nummer 1, maar met 5-3 verloren, en nu met 9-1 gewonnen. Dus de taktiek werkt zeker wel. Maar hoe zit het dan met die training???

dan heb ik nog een vraag voor de mensen die zich 'experts' noemen of mensen die zich denken zo te mogen noemen: ik wil van coach veranderen, nu heb ik nog maar een gering budget, en twijfel ik tussen een coach met: poor leadership en passable skill level of een coach met passable leadership en inadequate skill level...

[ Bericht 15% gewijzigd door Finkelstein op 22-03-2004 00:53:07 (blaat) ]
    In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
      maandag 22 maart 2004 @ 01:38:24 #14
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_17879923
    Hehe.. vandaag met 5-1 gewonnen, stadion helemaal vol! Dik 72 duizend aan kaartverkoop binnen en ik heb een middenvelder verkocht voor 41.000 waar ik 3000 voor betaalt heb! Super weekend dus! Ik sta nu tweede op doelsaldo, mijn spits staat bovenaan als topscoorder en ik ben van -300.000 naar -130.000 gegaan!
    Verder ook nog een YP gedaan met een speler ter waarde van 68.000 euro, redelijk op positiespel en goed op verdedigen! Laat ik nu net op verdedigen trainen!

I love this game!

[ Bericht 9% gewijzigd door engessa op 22-03-2004 01:52:34 ]
    pi_17882801
    2-0 verloren ..... foutje gemaakt door counter attack te spelen terwijl ik beter was op het middenveld .... dom dom dom
    pi_17883470
    PIC gespeeld en met 8-0 gewonnen. Kat in het bakkie

Volgende week speel ik waarschijnlijk tegen de gast die dit jaar kampioen wordt, dus dat wordt een MOTS. Misschien dat ik 'm zo kan verslaan
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      maandag 22 maart 2004 @ 13:30:42 #17
    13337 GRUMBLER
    It is I.....
    pi_17886033
    4-0 gewonnen, mijn tegenstander gaf vooraf aan te PICen, was dus kat in het bakkie.
    Sta gedeelde 1e volgende week tegen de nummer 2 van afgelopen seizoen, die gisteren met 8-0 aan de broek heeft gekregen. Snap die dikke nederlaag niet, hij pic en tegenstander mots?, als dat zo is dan kan ik mijn borst nog natmaken......
    pi_17887045
    ik snap m wel,herinner je vorige week nog dat er zondagmiddag een server down was bij HT?

Alle wedtsrijden die daarop draaiden zijn raar verlopen.
    Vriend van mij had 90% !!! balbezit en veel betere spitsen,verloor ook.Ook andere mensen op irc gesproken die hetzelfde hadden meegemaakt.

Allemaal meer balbezit en gemiddeld meer sterren over het hele veld,server zat in een loop ofzo,meer balbezit en sterren betekende gewoon dat je verloor....
    life is a game....and im winning
      maandag 22 maart 2004 @ 15:26:27 #19
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_17888929
    Gisteren een mooie 7-2 overwinning en mijn stadion met 9550 plaatsen zat helemaal vol. Ik sta nu gedeeld eerste met 9 punten en een doelsaldo van 15-3. Toch niet gek voor een beginnende VIIIe klasser.
    "These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_17888961
    Ik zit echt zwaar in twijfel voor over 2 weken al. Moet dan tegen de grootste concurrent. Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23. Zijn middenveld was thuis zwak, dus in princiepe moet ik m daarop kunnen pakken.

Hij speelde thuis en haalde dit:
    Middenveld: zwak
    Rechter Verdediging: goed
    Centrale Verdediging: goed
    Linker Verdediging: uitstekend
    Rechter Aanval: redelijk
    Centrale Aanval: redelijk
    Linker Aanval: zwak

en ik speelde uit:
    Rechter Verdediging: matig
    Centrale Verdediging: zwak
    Linker Verdediging: zwak
    Rechter Aanval: matig
    Linker Aanval: goed

Dus op middenveld zou ik het redden, maar op de rest leg ik het bijna allemaal af. Maar ik wil eigenlijk zo vroeg in het seizoen niet MOTS spelen omdat me TS dan zo daalt. Ik krijg natuurlijk nog een wedstrijd tegen hem. En op doelsaldo sta ik nu nog voor op hem.
    Wat denken julie?
    pi_17890076
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 15:27 schreef nicomart het volgende:
    Ik zit echt zwaar in twijfel voor over 2 weken al. Moet dan tegen de grootste concurrent. Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23. Zijn middenveld was thuis zwak, dus in princiepe moet ik m daarop kunnen pakken.

Hij speelde thuis en haalde dit:
    Rechter Verdediging: goed
    Centrale Verdediging: goed
    Linker Verdediging: uitstekend
    Rechter Aanval: redelijk
    Linker Aanval: zwak

en ik speelde uit:
    Rechter Verdediging: matig
    Centrale Verdediging: zwak
    Linker Verdediging: zwak
    Rechter Aanval: matig
    Linker Aanval: goed

Dus op middenveld zou ik het redden, maar op de rest leg ik het bijna allemaal af. Maar ik wil eigenlijk zo vroeg in het seizoen niet MOTS spelen omdat me TS dan zo daalt. Ik krijg natuurlijk nog een wedstrijd tegen hem. En op doelsaldo sta ik nu nog voor op hem.
    Wat denken julie?

probeer dit eens, waardoor je waarschijnlijk een matig middenveld zult krijgen en dan makkelijker de wedstrijd naar je toe zult kunnen trekken, let wel op dat je je verdediging naar binnen haald om een sterke verdediging te maken..
    En probeer een centrum-aanval te creëren
    je bent overal sterk, alleen benut je je vleugels niet.

Zo heb ik laatst als underdog de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden against the odds
    Experience is what you get when you don't get what you want.
    pi_17891119
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 16:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:

[..]

[afbeelding]
    probeer dit eens, waardoor je waarschijnlijk een matig middenveld zult krijgen en dan makkelijker de wedstrijd naar je toe zult kunnen trekken, let wel op dat je je verdediging naar binnen haald om een sterke verdediging te maken..
    En probeer een centrum-aanval te creëren
    je bent overal sterk, alleen benut je je vleugels niet.

Zo heb ik laatst als underdog de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden against the odds
    hmm.. wel een interessante opstelling idd.. maar halen mijn vleugels dan niet minder doordat ik ze naar heb midden zet? het ziet er wel leuk uit idd.. ik denk dat het wel het proberen waard is.. kan tenslotte nog een keer tegen m.
    En niet geschoten is altijd mis.. 2e plek geeft ook promotie dus..
      maandag 22 maart 2004 @ 17:11:11 #23
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_17891833
    de vleugels halen inderdaad minder, maar middenveld is dan ook wel belangrijkst. Het is een teamprestatie, niet individuele prestaties.
    En daarnaast, als je slechter bent is het niet anders....je kan niet altijd winnen....helaas
    pi_17892801
    helpt dat echt heel veel als je een of twee vleugelspelers naar het midden haalt?

Mijn tegenstander is (vrijwel) gelijkwaardig aan mij dus ik ben op zoek naar een extra edge
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
    pi_17892932
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 15:27 schreef nicomart het volgende:
    Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23.
    Ik, als beginnende VIII'er heb ook 25 ster.

Groeten
    Highvillage FC
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')