Wanneer gaan we eens stappen????quote:Op zondag 21 maart 2004 21:51 schreef Anneque het volgende:
ik heb e75, en broekmaar 36/38.. en geen enkele lingeriewinkel heeft bikini's in mijn maat!
wie weet waar je bikini's kan kopen voor grote cupmaten en relatief kleine onderwijdte met kleine broekjes erbij? of dat je er zelf een broekje bij kunt kiezen in je eigen maat ofzo?
Wanneer ze je kentquote:Op zondag 21 maart 2004 22:22 schreef bigwig het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens stappen????
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:22 schreef bigwig het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens stappen????
bedankt! vooral die eerste link ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 21 maart 2004 23:22 schreef moralia het volgende:
Hier van mij wat site's van badkledingfabrikanten die bikinis en badpakken maken voor grote cupmaten, ook met smalle omvang dus (meestal vanaf 70) :
http://www.anita.nl/index.php?cat=desc&collectie=Beach%20Secret
http://www.eveden.com/fantasie/fs_collections.asp
http://www.eveden.com/footprints/
Bovenstaande merken ziijn in Nederland redelijk verkrijgbaar in de betere lingerie-speciaalzaak, gewoon even informeren bij de fabrikant of wat winkels bellen of ze het voor je hebben. De bikini's zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Ik heb er zelf in ieder geval goede (verkoop) ervaringen mee, en veel van onze klanten komen elk jaar voor zo'n bikini terug.
Graag gedaan! En nou maar hopen dat ze de leukste modellen ook hebben ingekocht bij die winkels hè! Succes met zoeken/passen/kopenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Anneque het volgende:
[..]
bedankt! vooral die eerste link ziet er veelbelovend uiten ik heb wel 5 (!!!!!!!!!) adressen gevonden in enschede waar ze ze zouden verkopen. dus thnx!
Hihihihihihi, wil ook best keertje mee op jacht naar een nieuw setje hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 12:02 schreef Anneque het volgende:
[..]
wat een hulp
![]()
Hihihihihi wat kom jij niet-wanhopig over, jongetje!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:00 schreef bigwig het volgende:
[..]
Hihihihihihi, wil ook best keertje mee op jacht naar een nieuw setje hoorVind ik echt niet vervelend.....
![]()
![]()
Niet???? Hmmmmzzz, volgende keer toch maar nog beter me best doen danquote:Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hihihihihi wat kom jij niet-wanhopig over, jongetje!
Bij hunkemuller hebben ze alleen geen grote cupmaten gecombineerd met een kleine omvangsmaat (tenminste niet bij die waar ik ben geweest). Vaak beginnen de D-cups en groter pas vanaf 75 of 80.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:07 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb gisteren bij de hunkemoller bikini's gezien die in elk geval tot cupmaat F gingen. En daar kon je ook gewoon een los broekje bij halen.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef Anneque het volgende:
hoera!!![]()
![]()
!!!!! ik ben vandaag de stad in geweest en ben voor het eerst naar een zaak geweest voor grote maten (big and beautiful
hehe) .. en ik ben geslaagd! kwam erachter dat ik ook 75F had, maar ik heb echt een hele mooie bikini gevonden die echt supermooi zit
en mooie kleurtjes blauw en modern printje en alles!!! die zaak gevonden na aanleiding van die eerste link:) dus bedankt!
enige nadeel... het kostte 95 euro... ouch.. maargoed nou heb ik ook wat!(ik troost mezelf met die gedachte idd![]()
maar meiden.. hou vol.. het is echt mogelijk!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:12 schreef Anneque het volgende:
yes!!! hoera!!![]()
![]()
ik ben geslaagd vandaag!!
heb me voor het eerst in een winkel voor grote maten gewaagd (big and beautifulhehe).. maar ik heb echt een supermooie bikini gevonden (kwam erachter dat ik ook 75F had) en hij zit heeel mooi en kleur en print en IK BEN ER HELEMAAL BLIJ MEE!!!
![]()
dusalsnog bedankt voor die link he
enige nadeel.. hij kostte 95 euro...ouch.. dat word rustig aan doen..
maar ik troost mezelf met de gedachte dat ik dan nu ook Echt wat heb!
dus.. volhouden! het kan wel!
GEWELDIG! Fijn dat je zo goed geslaagd bent en ik ben blij dat ik je kon helpen!! Nu de zon nogquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef Anneque het volgende:
hoera!!![]()
![]()
.. en ik ben geslaagd! kwam erachter dat ik ook 75F had, maar ik heb echt een hele mooie bikini gevonden die echt supermooi zit
en mooie kleurtjes blauw en modern printje en alles!!! die zaak gevonden na aanleiding van die eerste link:) dus bedankt!
ram es op F5quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:15 schreef Anneque het volgende:
hmm volgens mij heb ik al 2 keer hetzelfde bericht gestuurd nu.. maar ik kan de nieuwe berichten niet zien.. zie wel in de topic lijst dat ze er zijn maar kan ze niet lezen.. heel gaar..
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:47 schreef SilentRimmer het volgende:
Op de slaapkamer![]()
Op het strand.... nee denk dat ik dat niet heel tof zou vinden
Dat is een hoop geld, wel zonde zeg. Je had gewoon topless naar het strand kunnen gaan. Zulke grote borsten moet je laten zien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:07 schreef Anneque het volgende:
hoera!!![]()
![]()
!!!!! ik ben vandaag de stad in geweest en ben voor het eerst naar een zaak geweest voor grote maten (big and beautiful
hehe) .. en ik ben geslaagd! kwam erachter dat ik ook 75F had, maar ik heb echt een hele mooie bikini gevonden die echt supermooi zit
enige nadeel... het kostte 95 euro... ouch.. maargoed nou heb ik ook wat!(ik troost mezelf met die gedachte idd![]()
maar meiden.. hou vol.. het is echt mogelijk!
Hoiquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:59 schreef Anneque het volgende:
http://www.eveden.com/footprints/fo_coll_p1.asp?r=fo
ik heb de rechter, angelina
Ik zie daar al 4 setjes; kan je die niet aan?quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:59 schreef Anneque het volgende:
http://www.eveden.com/footprints/fo_coll_p1.asp?r=fo
ik heb de rechter, angelina
groot staat niet gelijk aan mooi of stevig of niet hangendquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:40 schreef GTR het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld, wel zonde zeg. Je had gewoon topless naar het strand kunnen gaan. Zulke grote borsten moet je laten zien.
Nou dat valt tegewoordig wel mee, met die oma-dingen hoor, ik denk alleen dat je even goed moet zoeken en misschien wat meer geld er tegenaan moet gooien?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:51 schreef Christine het volgende:
Ja, maar er zijn toch vast ook nog genoeg modebewuste dames met een f cupje? Waarom maken ze dan gelijk van die oma-dingen
Ik denk dat 2cv bedoelt: Te grote bikini kopen waarvan de cups passen en dan de bandjes inkorten tot gewenst.quote:Op zondag 18 april 2004 11:21 schreef Jojogirl het volgende:
Bandje korter maken gaat idd makkelijk, maar als je een grote cupmaat hebt, heb je meestal meer stof nodig dan er al in de bikini zit. En stof bijknippen kan dus niet.
LOLquote:Op zondag 18 april 2004 20:27 schreef Gutnre het volgende:
Bikini's kopen is een hel.
Maar hunkemoller is vaak erg fijn.
Overigens is het zwaar overdreven dat er in cup 75E alleen maar zaken te vinden zijn voor 120 euro.
Voor 40 euro heb je een prima setje vaak.
Ik heb ook 75E en broekmaat 38/40.
Voorig jaar heb ik me aan een halterbikini gewaagd (van de hunkemoller).
Ik heb er nog nekpijn van, geen aanrader voor een grote cup...
Je moet gewoon goed zoeken, en dan kom je wel wat tegen.
En het is nu eenmaal zo: Hoe kieskeuriger, hoe duurder je uit zult komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |