Als ik het heb over wansmaak wil ik foute films als 'Under Siege' horen, niet zulke vergelijkingenquote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef Sai het volgende:
Ik hou vanmannen
en ik schaam me er niet voor.
Oh, en ik vind jackie Brown stukken beter dan Reservoir Dogs. En ik vind Rushmore beter dan Pulp Fiction..
Dat is vooral omdat er niemand zo overtuigend de rol van een enorme sukkel kan spelen als Ashton Kutcher. Helaas ben je vrij snel uitgekeken op al die films met Ashton Kutcher als zichzelf.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:08 schreef Gorro het volgende:
Dude, Where's My Car?
Life and Cooking is toch gewoon cool! Telekids voor 'volwassenen'!!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef Toeps het volgende:
Ik kijk zowel Life & Cooking als Eigen Huis en Tuin.
And we have a winner!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:16 schreef BrauN het volgende:
Ik kijk op zondag altijd naar dat programma met Henk Bres en die RTL 4 waarvan ik niet eens z'n naam weet. Beide heren gaan met elkaar in discussie over sms'jes die door de kijkers worden gestuurd.
Don't get me started.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik keek vroeger
Bontje Blauw en Robotwars moeten ook vrij hoog scoren.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:28 schreef California het volgende:
[..]
Don't get me started.
Nee! Dat is ook echt ergquote:Op zondag 21 maart 2004 19:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja en ik heb Scooby Doo iets van 3 keer in de bios gezien.
Snake Plissken is zeker wel de man!quote:Op zondag 21 maart 2004 19:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Escape from New York is mijn lievelings film...![]()
[afbeelding]
Snake Plissken is gewoon stoer.
O ja en ik heb Scooby Doo iets van 3 keer in de bios gezien.
Superfilm, in die striptent, de ezel, de verbouwde porsche, subliem...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Bachelor Party is mijn favoriete Tom Hanks-film....
u is een grootheidquote:Op maandag 22 maart 2004 00:21 schreef marsterretje het volgende:
* Ik speel in de Rocky Horror Picture show shadowcast (kenners weten nu genoeg)
Ah, een kennerquote:Op maandag 22 maart 2004 00:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
u is een grootheid
![]()
En voor de andere mensen die RHPS hebben gezien... kerels in jarratels... weten we meteen waar 'Kinky' vandaan komt bij KQ...quote:Op maandag 22 maart 2004 01:10 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ah, een kenner
die heb ik van het weekend nog gekeken, ik vind het een goede film. Exit wounds is ook cool.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als ik het heb over wansmaak wil ik foute films als 'Under Siege' horen, niet zulke vergelijkingen.
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:36 schreef Shogo het volgende:
Ik vindt From Dusk Till Dawn 2 wel een aardige film.
Killing Zoe ja....quote:
Karate Kid 1 heb ik op DVDquote:Op maandag 22 maart 2004 11:29 schreef blablasjit het volgende:
free willy 1 en karate kid 1 zijn mijn jeurdsentimenten
quote:Op maandag 22 maart 2004 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb zo juist de hele Boes (met die koe) serie op dvd (5 stuks) gekocht. Waren 2,99 per stuk en vond het zonde om het te laten leggen...
Media Markt Den Haag. (heb zitten grabbelen in zo'n bak met goedkope dvd's)quote:Op maandag 22 maart 2004 15:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
waar?
En ik moet weleens lachen bij Volgens hem, volgens haar en Costa vind ik ook wel leuk.![]()
mjah, dat zijn dan weer films waarbij ik m'n reet nog niet eens wil afvegenquote:Op maandag 22 maart 2004 14:53 schreef Tokus het volgende:
ik vond Daredevil best vermakelijk. En Hulk ook. Die 2 werden toch redelijk neergesabeld als comic-verfilmingen.
oh die was vrijdag nog op TV, zo'n heerlijke nutteloze scene die na het monteren van de film nog eens bedacht, opgenomen en er tussen gezet is.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vind de police academy films cool. (The Blue Oyster bar heeft me een stereotype beeld van homo's geschonken dat niet van mijn netvlies af te branden is)
en dat is een teken van wansmaak?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Oude 80's comedies met Anthony Michael Hall, Molly Ringwald en mijn grote held: Judd Nelson!
Ook nog jaren verliefd geweest op Ally Sheedy...
Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat ik te opgewonden raak van mezelf, ik heb al moeite om me beheersen onder de douche, kun je nagaan als ik in jarretels ga rondlopen...quote:Op maandag 22 maart 2004 01:10 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ah, een kenner
We houden audities momenteel, interesse?
ik weet wel waarom jij die laserdisc op de wc heb hangen van RHPS...quote:Op maandag 22 maart 2004 12:56 schreef Skimmer het volgende:
[..]
En voor de andere mensen die RHPS hebben gezien... kerels in jarratels... weten we meteen waar 'Kinky' vandaan komt bij KQ...
Zeker weten.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat is een teken van wansmaak?
Ik ookquote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik vind Hudson Hawk (met Bruce Willis) HI-LA-RISCH
Ik wil m ooit nog eens op DVD....maar ik durf er niet om te vragen in de winkelquote:Op maandag 22 maart 2004 21:07 schreef California het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb laatst de video gekocht voor ¤ 2![]()
.
idd, een topfilm evenals kickboxer, death warrant, wrong bet, hard target, time cop, en Sudden Death.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:02 schreef TheGHunter het volgende:
Bloodsport met Jean Claude van Damme, topfilm!
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hey, ik ook!
Oe, dit sla ik even opquote:Op dinsdag 14 september 2004 01:51 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind kindergarten cop leuk!
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Jaap Kooyman is stiekem mijn held![]()
[afbeelding]
Ik doet 't ook voor jou Nel !
Da's geen wansmaak,quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vind Rembo & Rembo nog steeds leuk
Er zijn natuurlijk wèl grenzen...quote:Op zondag 21 maart 2004 18:06 schreef Georges het volgende:
Ik kan best lachen om de onderbroekenlol van Ab Normaal
duh!quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:42 schreef Bonobo11 het volgende:
ik ook (als zo velen), maar das meer een bewijs van Smaak!quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat is geen wansmaak.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:16 schreef EvilDuckie het volgende:
Ben naar shaun of the dead geweest![]()
![]()
AUW!quote:Op woensdag 15 september 2004 10:20 schreef Ket_Ais het volgende:
Ik vond Pearl Harbour een hele leuke film en heb hem op DVD
Ik ook!quote:Op woensdag 15 september 2004 10:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
AUW!
[ontopic]
Ik vind The Money Pit om te lachen.
V.
ik heb grease en wil van dirty dancing nog de 2 disc dvdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind Dirty Dancing een leuke film en heb hem meer dan 5 keer gezien
Grease idem
V.
Dat is geen wansmaak, iedereen die van films houdt moet die 2 gewoon hebben gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Verbal het volgende:
Ik vind Dirty Dancing een leuke film en heb hem meer dan 5 keer gezien
Grease idem
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |