Je hebt heel je compu al vol met plaatjes ervan?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
nóg een week
ik heb ze nu wel gezien hoor
Ja, t is onbegrijpelijk!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:05 schreef R_ON het volgende:
Onbegrijpelijk.
Alice geeft een karaoke act. Ron zingt goed, gepassioneerd in ieder geval. En Ron eruit?!?!![]()
neuh.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt heel je compu al vol met plaatjes ervan?
Tja, da's waar *weer optimistisch wordt*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef khazad het volgende:
Alice zat iig op een kruk vandaag, ze komt steeds dichter bij de uitgang.(al zou het wel wat sneller mogen, wat mij betreft
)
Liegebeestquote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neuh.
tenzij ze in m'n internetcache staan.
get a lifequote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Verander even de topictitel,ik vind het een beetje ordinair!
Ze ligt ver boven jouw budget?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef BB-King het volgende:
Lange leve den hoere Alice!!!!!!!![]()
doe niet zo politiek correct.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, en jij vindt Radiohead (O+.) kut.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ik vond haar veruit de beste.
oude ex-vriendjes is een contaminatiequote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef DABAMaster het volgende:
Bel een van dr oude exvriendjes op, misschien hebben ze nog foto's
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
ik sla alles op in m'n internetcachequote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Liegebeest
ban-aanvraagquote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
kappen nou met dat hoer,slet en kut enzo...... jullie verzieken het topic![]()
Ik snap niet dat de modjes niet ingrijpen, bannen die hap!
Alice is ook ordinair.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nou Roel, grijp eens inquote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het gewoon niet horen in een idols topic....kom op nou zeg! Eeen beetje respect mag ook wel hoor! Stelletje idiotenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
doe niet zo politiek correct.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Understatement.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alice is ordinair.
Gamma.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alice is ordinair.
Ik weet nog niet eens wat dat isquote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik sla alles op in m'n internetcache
ach, IDO is niet m'n forumpjequote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nou Roel, grijp eens inIk vind dit echt niet kunnen
Ron dus, ok... dank je wel....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef Minnie_ het volgende:
Gatverdamme zeg, mag ik effe kotsen? Toen die 3 op de krukken zaten, dacht ik: nou, daar gaat of Eric of Alice. En nu is het duo wat niet kan zingen, door en is Ron, die toch een van de beteren was vandaag, eruit
ga dan weg...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet horen in een idols topic....kom op nou zeg! Eeen beetje respect mag ook wel hoor! Stelletje idioten![]()
Misschien is het handig dat je leest. In dit topic plaats ik namelijk al verzoek.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil je dat wel ff uitleggen hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat dat is
Doe niet zo stom!!quote:Roel_Jewel zegt:"
die moet er ook zo snel mogelijk uit. chagrijnige muts
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef miendobbelsteen het volgende:
Niet te geloven dat mensen op basis van sympathie stemmen doorgaan
[afbeelding]
Is allemaal zeer triest volk. Negeren lijkt me nog het beste op dit moment. Schatje kan het editten haast niet bijhouden. Dat die mensen die dat schrijven niet begrijpen dat het veel meer over hun zegt dan over Alice..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
tis wel zo.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe niet zo stom!!
Tssssk...
Heb je hier geen macht?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ach, IDO is niet m'n forumpje.
Nee joh... eerst Alice en Erik er uit.. Maud blijft nog wel ffjtes!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef BlaBlub het volgende:
Voorspelling voor volgende week is Maud
jawel hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heb je hier geen macht?
Jouw beurt komt nog wel.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
wat ben ik het toch vaak met jou eens
.
![]()
![]()
Ron
![]()
![]()
Is ze echt tof?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Het is mooi dat Alice er nog in zit. In tegenstelling tot velen denk ik wel dat het een leuke meid is. En ze is nog bijzonder lekker ook. Vooral dat laatste is bij de andere meiden ver te zoeken. Van mij had Ron er niet uit gemogen vanavond. Dan nog liever Alice eruit. Maar Eric en Marlies waren voor mij de echt slechten dit keer. Alice mag wel ver komen, al was het alleen maar om de evel figuren in dit topic te jennen
ALICE
Nee dank jequote:Op zondag 21 maart 2004 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wil je dat wel ff uitleggen hoor
Zeg moraalridder, toevallig is snol of slet een woord wat ik regelmatig gebruik als ik me irriteer. Alice irriteert me. Nu niet verder mekkeren.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het gewoon niet horen in een idols topic....kom op nou zeg! Eeen beetje respect mag ook wel hoor! Stelletje idioten![]()
blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef eldiablorojo het volgende:
Niet te geloven. Alice hangt 'r dikke tieten in een strak topje en ze mag weer een week door. Dit jaar vooral geile puberjongens die hun maandelijkse beltegoed aan SMS'jes voor Alice verspillen.![]()
We moeten met z'n allen gewoon lief zijn voor ons aller Alicequote:Op zondag 21 maart 2004 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien is het handig dat je leest. In dit topic plaats ik namelijk al verzoek.
Blijkbaar vonden meer mensen Ron maar saaiquote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef CJ het volgende:
[..]
Jouw beurt komt nog wel.![]()
Eerst Alice, dan Maud.![]()
Alice gaat idols winnen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
We moeten met z'n allen gewoon lief zijn voor ons aller Alice
nahjaquote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee dank je
Heb jij wel is een vriendje gehad?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:10 schreef M_M het volgende:
[..]
oude ex-vriendjes is een contaminatie
Maud valt totaal niet op en daardoor gaat ze er uit, daarna gaan Eric en Alice wel een keer, ws blijft Alice nog lang aangezien ze 1 grote publiciteitsstunt is..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee joh... eerst Alice en Erik er uit.. Maud blijft nog wel ffjtes!![]()
![]()
als ze weg is zal ik daar over nadenken..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze erg goed kan zingen dan? Maar slechte zangers zitten er veel meer bij die laatste 8! Alice heeft nog het voordeel dat ze er lekker uitziet.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De kenner heeft gesproken.
super, tom.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook al verschillende opmerkingen geedit.
Als je toch bezig bent, edit Alice dan even weg uit Idols, wil je?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook al verschillende opmerkingen geedit.
O gelukkig, dan is mijn slijmen niet voor niks geweestquote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
jawel hoor
maar die wil ik niet overal laten gelden.
Ahw gut. Gefrustreerd?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef eldiablorojo het volgende:
Niet te geloven. Alice hangt 'r dikke tieten in een strak topje en ze mag weer een week door. Dit jaar vooral geile puberjongens die hun maandelijkse beltegoed aan SMS'jes voor Alice verspillen.![]()
Inderdaad, ze was vorige week een beetje sjaggie..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
tis wel zo.
doeiquote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef -Pino- het volgende:
Tering zeg... ik zie het al helemaal voor me, Alice in de finale tegen Eric![]()
En straks met World Idols worden we weer het lachertje omdat we verdomme de beste zangers/zangeressen eruit voten. Vanaf nu boycot ik Idols, ze zoeken het maar lekker uit![]()
Weet je Roel.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
super, tom.
Zulke mensen horen gewoon niet thuis in dit topic..... Ik had het wel geweten hoor........quote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is allemaal zeer triest volk. Negeren lijkt me nog het beste op dit moment. Schatje kan het editten haast niet bijhouden. Dat die mensen die dat schrijven niet begrijpen dat het veel meer over hun zegt dan over Alice..
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O gelukkig, dan is mijn slijmen niks voor niks geweest
Sorry, zoveel macht heb ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
Als je toch bezig bent, edit Alice dan even weg uit Idols, wil je?
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je Roel.
Misschien he, misschien zou het ook sfeerbevorderend zijn in het forum als jij eens niet zo verschrikkelijk chagrijnig post.
Nee, gewoon redelijk bijven. Je weet dondersgoed wat ik bedoel meneertje.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goed standpunt, geef je volledig gelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef -Pino- het volgende:
Tering zeg... ik zie het al helemaal voor me, Alice in de finale tegen Eric![]()
En straks met World Idols worden we weer het lachertje omdat we verdomme de beste zangers/zangeressen eruit voten. Vanaf nu boycot ik Idols, ze zoeken het maar lekker uit![]()
tis gewoon een mening. We hebben ook niets aan zulke overdreven positieve posts, waar betreffende poster geen ruk van meent.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je Roel.
Misschien he, misschien zou het ook sfeerbevorderend zijn in het forum als jij eens niet zo verschrikkelijk chagrijnig post.
Dan mocht er niemand negatief doen over alice? of bedoel je wat anders.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten hoor........
als je hier nou es geen aandacht aan geeft, houden de mensen misschien op? damn zeg.. doe es niet zo preuts en lul lekker mee...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zulke mensen horen gewoon niet thuis in dit topic..... Ik had het wel geweten hoor........
(vorig jaar was het leuker met de idolstopics! Wie waren er toen modjes???)
Als zij mij een blowjob geeft stuur ik zelfs 2 SMSjes met haar naam.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef miendobbelsteen het volgende:
Is Alice echt tof?
Dat ze haar broer afzeikt publiekelijk dat hij dom is, dat ze op school treitert en kerels een blowjob aanbiedt om hogerop te komen in Idols?
Triest vind ik het
[afbeelding]
Precies wat je zegt ! een grote publiciteitsstunt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maud valt totaal niet op en daardoor gaat ze er uit, daarna gaan Eric en Alice wel een keer, ws blijft Alice nog lang aangezien ze 1 grote publiciteitsstunt is..
En weer 100 stemmen er bij voor jouquote:Op zondag 21 maart 2004 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nahja
let op: weer sentimeel
Sjonge.. je bent toch IDOLS-mod!?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry, zoveel macht heb ik niet.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hoorde je het boegeroep toen werd gezegd dat Alice door was![]()
nee toen zat niet iederen te hoeren en te kuttenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan mocht er niemand negatief doen over alice? of bedoel je wat anders.
Ik vind het gewoon raar. Het enige wat je leuk vindt aan Idols zijn Alice d'r tieten.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
tis gewoon een mening. We hebben ook niets aan zulke overdreven positieve posts, waar betreffende poster geen ruk van meent.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En weer 100 stemmen er bij voor jou
JAquote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Nu zijn jullie zeker allemaal boos op mij omdat ik op Alice gestemd heb?
Ook op Irma trouwensO-)
Ja! Het is allemaal jouw schuld! 100 strafregels en volgende week moet je op Boris stemmen!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ook op Irma trouwensO-)
Ik zal van de week een mailtje naar HMG sturen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
Sjonge.. je bent toch IDOLS-mod!?.
Ik weet heel goed wat jij bedoelt schatje.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, gewoon redelijk bijven. Je weet dondersgoed wat ik bedoel meneertje.
nee hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar. Het enige wat je leuk vindt aan Idols zijn Alice d'r tieten.
idd...... een kleuterschool.....nou ja een PEUTERschoolquote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
Wat krijg je als je een aantal volwassen mensen hun gang laat op een internetforum? Precies, een kleuterschool.
Nou ja, zo komt het in mijn ogen over.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
nee hoor.
Als je toch wil zeiken, zeik dan over ALice.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ow, dat is nieuw voor mij>
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat jij bedoelt schatje.
En hoe ze telkens wordt afgezeikt door de jury of niet?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee hoor.
dan lees je selectiefquote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, zo komt het in mijn ogen over.
Mailtje? Je gaat er maar mooi naar toe!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zal van de week een mailtje naar HMG sturen.
Kun je er ook voor zorgen dat Ron weer terug komt?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja maar wie stemt er dan WEL op haar??quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hoorde je het boegeroep toen werd gezegd dat Alice door was![]()
Ron![]()
Das het enige dat hij leuk vind aan Alicequote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar. Het enige wat je leuk vindt aan Idols zijn Alice d'r tieten.
Je maakt mij niet wijs dat de meerderheid hier 16 jaar of ouder is. Lijkt me echt heel sterk.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
Wat krijg je als je een aantal volwassen mensen hun gang laat op een internetforum? Precies, een kleuterschool.
kleuter...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd...... een kleuterschool.....nou ja een PEUTERschool
Jij bent tof!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je Roel.
ik heb het mailadres van jaap paulissen nog welquote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ron had er voor mij ook echt niet uit gehoeven.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef MyMilkshake het volgende:
jammer van Ron, ik was best wel ontroerd toen hij tegen jerney zei
jij gaf me het mooiste compliment
Ron komt er echt wel. Idols heeft hij niet nodig, hij heeft zich middels dit opstapje
genoeg kunnen profileren. Hij heeft een prachtstem. Ik heb er van genoten.
Hij kan zich nu herpakken en met andere dingen aan de gang.
Aan de profielen te zien wel, aan het gedrag te zien nietquote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat de meerderheid hier 16 jaar of ouder is. Lijkt me echt heel sterk.
Nou, wat doe je hier dan nog?? Ik en Tom hebben al van alles lopen edit-ten. is het nog niet goedquote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee toen zat niet iederen te hoeren en te kutten
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Ik heb net gezegd dat ik als Alice in de finale zou staan ik op dr zou stemmen, maar *zucht*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef Sweetlay-d het volgende:
whaha de gedachte al eric en alice in de finale!! Nachtmerrie..
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
.
kijk, blub begrijpt 'tquote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das het enige dat hij leuk vind aan Alice
En jij bent gewoon aso......ga lekker ergens anders klierenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kleuter...
Sorry, ik moet naar school.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Mailtje? Je gaat er maar mooi naar toe!
Bestaat die lijstquote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent tof!
* Dizer zet Tom_Tom- op de lijst van toffe mods..
Wat ben jij toch ook een lelijke kutaap.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kijk, blub begrijpt 't
Er zijn genoeg manieren om te omzeilen dat je niet met zo'n iemand hoeft te werken hoor...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
Heerlijk dat Henk Jan straks wordt opgezadeld met iemand waar hij totáál niet op zit te wachten.
Geen idee! Ik niet in ieder geval!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja maar wie stemt er dan WEL op haar??
Ze valt wel op en ze bezorgt me zeker kippenvel... maar niet op de manier die zij wil volgens mijquote:Op zondag 21 maart 2004 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maud valt totaal niet op en daardoor gaat ze er uit, daarna gaan Eric en Alice wel een keer, ws blijft Alice nog lang aangezien ze 1 grote publiciteitsstunt is..
leuke avatar, maar waarom heb je nou weer op alice gestemd..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Ook op Irma trouwens![]()
Wat is belangrijker Tom? Alice uit Idols of een dagje school?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry, ik moet naar school..
Als jij en die andere 2 en ik (moet eerlijk blijven) niet zo lopen te kutten en te zeiken hoe slecht het nou is, kan ik wel ontopic gaan, en kunnen jullie opdonderen...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan de profielen te zien wel, aan het gedrag te zien niet.
Hij haat haar ook! Schitterend!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef BVO het volgende:
Heerlijk dat Henk Jan straks wordt opgezadeld met iemand waar hij totáál niet op zit te wachten.
Als ze Idols wint zal hij wel moeten toch?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg manieren om te omzeilen dat je niet met zo'n iemand hoeft te werken hoor...![]()
Jezus, zet jezelf niet voor lul.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jij bent gewoon aso......ga lekker ergens anders klieren
volgens mij kennen wij elkaar nog niet. Wie ben je?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een lelijke kutaap.
Wat je verder leuk vind weet ik ook niet hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kijk, blub begrijpt 't
Mooie woorden!! Gelijk heb je!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef MyMilkshake het volgende:
jammer van Ron, ik was best wel ontroerd toen hij tegen jerney zei
jij gaf me het mooiste compliment
Ron komt er echt wel. Idols heeft hij niet nodig, hij heeft zich middels dit opstapje
genoeg kunnen profileren. Hij heeft een prachtstem. Ik heb er van genoten.
Hij kan zich nu herpakken en met andere dingen aan de gang.
Nee dat helpt lekker veel...... en wat ik hier doe???? Normaal over Idols praten. Maar dat lukt niet echt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, wat doe je hier dan nog?? Ik en Tom hebben al van alles lopen edit-ten. is het nog niet goed.
Ehmmm.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is belangrijker Tom? Alice uit Idols of een dagje school?.
zegt de grootste klierquote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jij bent gewoon aso......ga lekker ergens anders klieren
Nee mensen die een leuke kop op tv willen zien stemmen op Ericquote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Geen idee! Ik niet in ieder geval!
Jonge (en misschien ook wel oude) jochies?
Dove mensen stemmen op Eric.
Ik ben hier net een hele tijd niet geweest, en toen was het nog erger. Sta ik dus volkomen buitenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als jij en die andere 2 en ik (moet eerlijk blijven) niet zo lopen te kutten en te zeiken hoe slecht het nou is, kan ik wel ontopic gaan, en kunnen jullie opdonderen...
Wie wil jou nou in godsnaam kennen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
volgens mij kennen wij elkaar nog niet. Wie ben je?
Kom op Charmed_angel, je weet dat dat nergens op slaat.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dat helpt lekker veel...... en wat ik hier doe???? Normaal over Idols praten. Maar dat lukt niet echt.
Je moet je wat neutraler opstellen als Moderator schatje
Je hebt 't waarschijnlijk over iemand anders...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus, zet jezelf niet voor lul.
En haal Alice eens weg, die hoer.
En anders kijken we naar Ricky Koole in haar blote kont in "De Jurk"quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef -Hans- het volgende:
naja dan mogen we volgende week zaterdag weer genieten hoe Alice wordt afgezeken.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Laat je alsjeblieft niet beinvloeden door de achterlijke jury.
Het is immers Nederland die bepaald of Alice een Idol is en ABSOLUUT NIET de jury.
Waarom verkondigen die Jury elke uitzending HUN mening? En niet wat Nederland wilt???
Luister onbevooroordeeld naar ALICE en je ziet gewoon dat ze HET is en heeft.
Ze zingt prachtig en wordt de nieuwe IDOL 2004~~~~~~~TRUST ME!!!
ALICE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Je ziet Jamai toch ook niet constant met Edwin achter z'n kont aan lopen? Daar heb je mensen voor in dienst. Vind je iemand niets, dan besteed je het gewoon uit aan iemand. Vind je iemand echt tof, dan neem je het management zelf in handen. Simpel zat.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ze Idols wint zal hij wel moeten toch?
je vindt me blijkbaar wel belangrijk genoeg om op m'n posts te reageren.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[..]
Wie wil jou nou in godsnaam kennen.
Wat is de rest van de lijst?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
* Dizer zet Tom_Tom- op de lijst van toffe mods..
Volgende week?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anders kijken we naar Ricki Koole in haar blote kont in "De Jurk"
Jaja, en jij hebt stront in je oren?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Het is immers Nederland die bepaald of Alice een Idol is en ABSOLUUT NIET de jury.
Waarom verkondigen die Jury elke uitzending HUN mening? En niet wat Nederland wilt???
ALICE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben hier net een hele tijd niet geweest, en toen was het nog erger. Sta ik dus volkomen buiten. Maar goed, aan dat hersenloos volk als jij maak ik maar geen woorden meer vuil
.
LOLquote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze valt wel op en ze bezorgt me zeker kippenvel... maar niet op de manier die zij wil volgens mij
Jij hebt sowieso een streepje bij mij voor.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wees ook is lief voor mij, ik heb ook nog wat stemmen nodig
Ja jezus ik kan het er ook wel op, dat wil niet zeggen dat hij maar steeds met die raspstem om de hoek moet komen!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef BlaBlub het volgende:
maar *zucht*Eric
NEEN! Denk aan het landsbelang Tom! Don't ask what your coutry can do for you, but ask what you can do for your country! Alice weg editten en wel snel ja!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ehmmm.
Mag ik daar nog even over nadenken?
Hmm..ik zie dan toch liever Boris.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee mensen die een leuke kop op tv willen zien stemmen op Eric
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef Furby het volgende:
Vind je het gek dat Alice door isHet 1e, het 2e en een gedeelte van het 3e herenhockeyteam hebben voor d'r ge-smst. En het worden met de week meer teams.
</div></blockquote> Die stemmen op Maud
Nee hoor, totaal niet. Ik probeer het programma juist zo objectief mogelijk te bekijken. Als jij dat ook zou doen, dan zou je moeten toegeven dat ze voor de tweede keer puur op haar uiterlijk en sympathie van de kijker door is. Het voordeel is dat ze er uiteindelijk zeer zeker uit zal vliegen, want de kijker zal op een gegeven moment echt wel genoeg hebben van haar. In de tussentijd kunnen wij ons nog kostelijk vermaken met haar pogingen om onze sympathie te winnen middels spannende pakjes en overwegend loze opmerkingen. Aan de andere kant vind ik het jammer dat deze grap ten koste gaat van de kandidaten die wél over talent beschikken.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ahw gut. Gefrustreerd?
Daarom kijk ik ook met het geluid uitquote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja jezus ik kan het er ook wel op, dat wil niet zeggen dat hij maar steeds met die raspstem om de hoek moet komen!![]()
Ga jij dan bellen naar school om me ziek te melden? *D.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
NEEN! Denk aan het landsbelang Tom! Don't ask what your coutry can do for you, but ask what you can do for your country! Alice weg editten en wel snel ja!
Hoezo?? Ik haal reacties weg waar Alice voor hoer wordt uitgemaaktquote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat helpt lekker veel...... en wat ik hier doe???? Normaal over Idols praten. Maar dat lukt niet echt.
Je moet je wat neutraler opstellen als Moderator schatje
ROFLquote:Op zondag 21 maart 2004 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anders kijken we naar Ricky Koole in haar blote kont in "De Jurk"
Jij twijfelt aan mijn objectiviteit?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef eldiablorojo het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Ik probeer het programma juist zo objectief mogelijk te bekijken. Als jij dat ook zou doen, dan zou je moeten toegeven dat ze voor de tweede keer puur op haar uiterlijk en sympathie van de kijker door is. Het voordeel is dat ze er uiteindelijk zeer zeker uit zal vliegen, want de kijker zal op een gegeven moment echt wel genoeg hebben van haar. In de tussentijd kunnen wij ons nog kostelijk vermaken met haar pogingen om onze sympathie te winnen middels spannende pakjes en overwegend loze opmerkingen. Aan de andere kant vind ik het jammer dat deze grap ten koste gaat van de kandidaten die wél over talent beschikken.
liev, die moeitequote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
-edit- en ga het nu maar weer mooi over Idols hebben.
Die vind ik weer 3x niks qua uiterlijk. Toen die Michael Jackson na deed, zag hij er btw helemaal niet uit, normaal gaat t nog welquote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Hmm..ik zie dan toch liever Boris.
Ik leg wel even uit aan die school van je welk een belangrijke taak jij te vervullen hebt. Ik weet zeker dat ze er begrip voor zullen hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga jij dan bellen naar school om me ziek te melden? *D.
Nee, maar dan duw ik er wel een dvdtje in van "De Jurk"quote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Volgende week?.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
Ik leg wel even uit aan die school van je welk een belangrijke taak jij te vervullen hebt. Ik weet zeker dat ze er begrip voor zullen hebben.
We zijn toch altijd lief hier op FOKquote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen, en nu gaan we weer lief tegen elkaar reageren.
Happy happy. Joy joy.
Volgens mij doen de meeste mannen dit ook bij Alice.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook met het geluid uit
Ja whaha, toen was hij wel een beetje eng!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die vind ik weer 3x niks qua uiterlijk. Toen die Michael Jackson na deed, zag hij er btw helemaal niet uit, normaal gaat t nog wel
static, Ripley en vandaag Tom_Tom- erbijquote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
* Dizer zet Tom_Tom- op de lijst van toffe mods..</div></blockquote> Wat is de rest van de lijst?
Ik ben t er volkomen mee eensquote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef eldiablorojo het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Ik probeer het programma juist zo objectief mogelijk te bekijken. Als jij dat ook zou doen, dan zou je moeten toegeven dat ze voor de tweede keer puur op haar uiterlijk en sympathie van de kijker door is. Het voordeel is dat ze er uiteindelijk zeer zeker uit zal vliegen, want de kijker zal op een gegeven moment echt wel genoeg hebben van haar. In de tussentijd kunnen wij ons nog kostelijk vermaken met haar pogingen om onze sympathie te winnen middels spannende pakjes en overwegend loze opmerkingen. Aan de andere kant vind ik het jammer dat deze grap ten koste gaat van de kandidaten die wél over talent beschikken.
Bedanktquote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef Dizer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef Dizer het volgende:
* Dizer zet Tom_Tom- op de lijst van toffe mods..</div></blockquote> Wat is de rest van de lijst?</div></blockquote> static, Ripley en vandaag Tom_Tom- erbij
Geloof je dat zelf nou ook?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeg Roelquote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
zo, ik heb 't wel weer gezien.![]()
voor Blub
ennaar de rest
.
Die zijn er inderdaad..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef khazad het volgende:
Zijn de Alice-fans hier van mening dat ze goed gepresteerd heeft vanavond? Als dat het geval is, vind ik dat best eng namelijk![]()
Wat heb jij toch tegen Alice? Volgens mij ben jij gewoon strontjaloers op haar of zo!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ik ben t er volkomen mee eens [afbeelding]
Het is inderdaad grappig om te zien hoe ze zo haar best doet en de plank toch steeds misslaat.
Zelfs een klein kind kan horen dat ze geen goede zangeres is en t puur om sympathie stemmen gaat
Miendobbelsteen heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Alice? Volgens mij ben jij gewoon strontjaloers op haar of zo!
Zoveel hoor je bij haar niet met het geluid aanquote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef CJ het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste mannen dit ook bij Alice.Die zetten het geluid uit, kijken met een verlekkerde blik naar haar hupsende tieten en bellen dan snel naar het 0900-nummer in de hoop dat ze er volgende week nog een keer van kunnen genieten.
Hierbij een oproep voor alle geile kereltjes: zet het geluid de volgende keer alsjeblieft aan.![]()
Moet je even hier kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ROFL
Dat moet ik zien.
Sorry Sorry Sorry....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Bedankt.
Zit jij op een ander Fok! dan ik?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
We zijn toch altijd lief hier op FOK![]()
Heb ik daar reden toe?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Alice? Volgens mij ben jij gewoon strontjaloers op haar of zo!
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef CJ het volgende:
[..]
Miendobbelsteen heeft gewoon gelijk.
Alice is gewoon een stom aanstellerig wijf. Vrouwen kijken daar doorheen, mannen hebben dat bljkbaar niet door.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef CJ het volgende:
[..]
Miendobbelsteen heeft gewoon gelijk.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik leef in mijn eigen FOKdroomwereldquote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zit jij op een ander Fok! dan ik?
Ze was niet goed vanavond, maar dat waren Eric, Marlies en Maud ook niet. En zeker Eric was echt heel slecht. Dus Alice zit er verdiend nog in! Alleen is Ron er wel zeer onverdiend uit.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef khazad het volgende:
Zijn de Alice-fans hier van mening dat ze goed gepresteerd heeft vanavond? Als dat het geval is, vind ik dat best eng namelijk![]()
Wat ik me afvraag trouwens, kon Tooske het spreekwoord niet afmaken, of realiseerde ze zich dat ze niet te intellectueel moest doen bij Idols?!
Tnx!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je even hier kijken
Beroemde naaktscenes in films/series! Deel 2
en dan ergens onderaan de pagina
Aia! Nee! Niet!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar ga ik maar geen eerlijk antwoord op geven. Maar volgens mij ken je dat antwoord zelf al.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Heb ik daar reden toe?![]()
HEEH!!! ik vind haar de grootste snol die er op deze aarde rondloopt..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Alice is gewoon een stom aanstellerig wijf. Vrouwen kijken daar doorheen, mannen hebben dat bljkbaar niet door.
nee?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar ga ik maar geen eerlijk antwoord op geven. Maar volgens mij ken je dat antwoord zelf al.
Preciesquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Alice is gewoon een stom aanstellerig wijf. Vrouwen kijken daar doorheen, mannen hebben dat bljkbaar niet door.
Waarom schrijf je hetzelfde niet over een aantal anderen dan, die zéér vals zongen vanavond?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ik ben t er volkomen mee eens [afbeelding]
Het is inderdaad grappig om te zien hoe ze zo haar best doet en de plank toch steeds misslaat.
Zelfs een klein kind kan horen dat ze geen goede zangeres is en t puur om sympathie stemmen gaat
Alice was slechter als Eric en Alice is alle weken al slecht.. Ron ja, die had het niet echt verdiend, maar dat had Robin ook niet..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was niet goed vanavond, maar dat waren Eric, Marlies en Maud ook niet. En zeker Eric was echt heel slecht. Dus Alice zit er verdiend nog in! Alleen is Ron er wel zeer onverdiend uit.
Ik had nog geen lijst, maar jij bent vanaf nu de eerste die er op staatquote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Bedankt.
Wat ben jij een irritant mens zeg...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als je me echt zou kennen zou je wel anders blaaten
![]()
dom mens
OK, niet alle mannen dan. Ik kan gewoon niet tegen die verschrikkelijke aanstellerige maniertjes van haar.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
HEEH!!! ik vind haar de grootste snol die er op deze aarde rondloopt..
Deze man had dat anders prima door hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Precies, we weten beiden dat ik geen enkele reden heb om jaloers op Alice te hoeven zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar ga ik maar geen eerlijk antwoord op geven. Maar volgens mij ken je dat antwoord zelf al.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef BlaBlub het volgende:
Ik leef in mijn eigen FOKdroomwereld
en ik jou het grootste leeghoofdquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
HEEH!!! ik vind haar de grootste snol die er op deze aarde rondloopt..
Ondanks dat marlies stijf stond van de zenuwen, zong ze minstens 5 keer beter dan alice.. eric deed het beter dan vorige week (nog steeds slecht trouwens) maar geeft een 4000 keer leuekre uitsrtaling dan alice.. voor de rest was alles wel okee...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je hetzelfde niet over een aantal anderen dan, die zéér vals zongen vanavond?
Ik, als nieuwkomer en als Alice Hoes fan, ben het er volledig mee eens dat Alice niet optimaal gepresteerd heeft in deze ronde. Maar niet het hele liedje was slecht, hebben jullie het laatste gedeelte niet gehoord? Hier spetterde ze weer als vanouds! Het meerendeel van het liedje vond ik zelfs teleurstellend, maar het einde maakte het meer dan goed. Helaas dat niemand hier iets over opmerkt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad, gasten zoals funmaster.
Wel triest dat je ze na een boel negatieve reacties niet meer hoort, naja laat ze maar lekker in de waan dat Alice hun idol is.
en of ik het door hebquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
en ik jou het grootste leeghoofd![]()
Inderdaad, vrouwen stemmen op jongens met talent enzo... Zoals Jim vorig jaar... en Jamai..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Eensgelijks trutjequote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
en ik jou het grootste leeghoofd![]()
Nou bij deze: Erik vond ik t allerslechtst, Ron heeft geen uitstraling en Marlies sloeg ook de plank misquote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je hetzelfde niet over een aantal anderen dan, die zéér vals zongen vanavond?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ondanks dat marlies stijf stond van de zenuwen, zong ze minstens 5 keer beter dan alice.. eric deed het beter dan vorige week (nog steeds slecht trouwens) maar geeft een 4000 keer leuekre uitsrtaling dan alice.. voor de rest was alles wel okee...
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen stemmen op jongens met talent enzo... Zoals Jim vorig jaar... en Jamai..![]()
Ja, als vanouds vals!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef Tommey.NL het volgende:
hebben jullie het laatste gedeelte niet gehoord? Hier spetterde ze weer als vanouds!
Als ik dat moet beoordelen op je vorige posts in dit topic (wat ik heb gedaan, want ik ken je verder niet), dan is dat de enige conclusie die ik kan trekken jaquote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij twijfelt aan mijn objectiviteit?
Dat zijn jullie al 58 topics lang over iemand die jullie niet kennenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef CJ het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?![]()
kom anders een keertje langs slijmbal, kan je me echt kennen.. en ik jouw, misschien ben jij ook wel aardig?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant mens zeg...
*mee eens*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef eldiablorojo het volgende:
[..]
Deze man heeft anders ook op Jim gestemd.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen stemmen op jongens met talent enzo... Zoals Jim vorig jaar... en Jamai..![]()
Op Jamai heb ik nooit gestemd. Dat vond ik zo'n verschrikkelijk figuur. Ik stemde op Hind! En ja, ook op Jim, maar dan ook omdat ie hier in de buurt woontquote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef Dizer het volgende:
Schatje... ben je nou boos..
Je staat erop hoor echt waar
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef Dizer het volgende:
Schatje... ben je nou boos..
Je staat erop hoor echt waar
Ja, maar da's normaal op het forum. Speel de bal en niet de man. Het ging hier om Alice en niet om mensen je medeforummer voor allerlei dingen uit te maken omdat jij het toevallig niet eens bent met andermans mening. Grow up zeg.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zijn jullie al 58 topics lang over iemand die jullie niet kennen.
Goh.. #1 hekelhebbende aan Alice hier hoor...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kom anders een keertje langs slijmbal, kan je me echt kennen.. en ik jouw, misschien ben jij ook wel aardig?
wordt een beetje ziek van de mensen die alleen maar kunnen zeiken, en denken dat alice wel goed is![]()
Pleur de topic-poster maar dicht die het steeds over hoer, slet enzovoort heeft. Ik vind Alice ook twee keer niks, maar al die hate-posts gaan mij te ver.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef schatje het volgende:
Nogmaals, een vriendelijk verzoek om het netjes te houden. Anders pleur ik het zo dicht.
Hulde voor je post, het einde was inderdaad best wel aardig. (zegt een niet Alice fan)quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef Tommey.NL het volgende:
[..]
Ik, als nieuwkomer en als Alice Hoes fan, ben het er volledig mee eens dat Alice niet optimaal gepresteerd heeft in deze ronde. Maar niet het hele liedje was slecht, hebben jullie het laatste gedeelte niet gehoord? Hier spetterde ze weer als vanouds! Het meerendeel van het liedje vond ik zelfs teleurstellend, maar het einde maakte het meer dan goed. Helaas dat niemand hier iets over opmerkt.
Zijn Boris, Irma en Marlies idolen? Mijn mening is NEE. Deze mensen zien er gewoon niet uit als idolen. Je kan, al is je stem niet helemaal perfect, toch ver komen (kijk maar eens naar de zangers van de Black Eyed Pease). Overige zaken tellen ook mee, wil je succes hebben. Zang is uiteraard ook belangrijk, maar daar kan je aan werken, Alice dus ook. Ik geef Alice zeker nog een kans: als ze volgende ronde weer preseteerd als in de voorrondes kan ze zeker Idols 2004 worden.
Ik blijf dus op Alice stemmen, en een fan, hoe kritisch jullie ook zijn
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. #1 hekelhebbende aan Alice hier hoor...
Maar je doet naar tegen BVO..en BVO is tof..dus dat is een beetje jammer...
En ga niet zeggen dat ik geen eigen mening of oordeel kan hebben want dat heb ik wel...
Je doet alleen niet lief tegen hem..
Aaah gelukkig....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor.
Ja, waar denk je waar de hele tijd mee bezig zijn suffie??quote:Op zondag 21 maart 2004 00:39 schreef Jammie het volgende:
[..]
Pleur de topic-poster maar dicht die het steeds over hoer, slet enzovoort heeft. Ik vind Alice ook twee keer niks, maar al die hate-posts gaan mij te ver.
Hehe, precies de opmerking die ik van jou verwacht had.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef dolfg het volgende:
Maar het zag er wel weer heeeeel erg goed uit, clipjes, licht, regie... DAT was smullen!
Nee hoor...valt meequote:Op zondag 21 maart 2004 00:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat zit erg diep he?
Goed verwoord dolfg!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:37 schreef dolfg het volgende:
(..)
Idols draait nu al 7 dagen maar om 1 persoon... Alice.
En om dan ook vanavond WEER zo lang stil te staan bij die kritiek op Alice maakt van haar echt de martelaar van dit programma.
Ron is anoniemer en ontglipt ieders attentie. Ik zei het vanavond nog: hij viel amper op maar hij doet het wel heel goed, zeker vorige week en vanavond.
(...)
Alleen al daarom had Alice een voorsprong op de rest.
Het is in haar geval een soort combat die ze voert. Arme Alice in Juryland... en ze gaat er nog ver mee komen ook vrees ik.
mee eens!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:41 schreef Minnie_ het volgende:
Anyway, het kan me ook eigenlijk geen barst schelen wie er uitgaat...als Boris maar wint!
ooh dan moet ik maar even beter gaan kijken.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Ik kijk liever naar de tieten van Tooske
je plaatjequote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Ik kijk liever naar de tieten van Tooske
Inderdaad... als we eerlijk zijn is de rest alleen maar opvulling. Maar vanwaar dat negatieve commentaar? Ik vond hem briljant!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:41 schreef Minnie_ het volgende:
Anyway, het kan me ook eigenlijk geen barst schelen wie er uitgaat...als Boris maar wint!
niet?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:43 schreef P-Style het volgende:
Ik heb weer niet gekeken vanavond... ik vind die finaleronders zo saai! (vorig jaar vond ik het om één of andere reden toch leuker) Maareh... hoe zagen Alice d'r tieten er dan uit vandaag?
Is mee eens...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef TimmyAsd het volgende:
ik vond trouwens de muziek erg slecht.. veels te zacht, veels te mild (boris en the rasmus bijvoorbeeld...), het klonk nergens naar..
Ze hingen uit haar bloesje!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:43 schreef P-Style het volgende:
Ik heb weer niet gekeken vanavond... ik vind die finaleronders zo saai! (vorig jaar vond ik het om één of andere reden toch leuker) Maareh... hoe zagen Alice d'r tieten er dan uit vandaag?
Hoe den kje anders dat ze heeft gewonnenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hingen uit haar bloesje!!
Zit me eigenlijk elke week aan dat ding te ergeren. De beelden die ze op die schermpjes zetten is wel geinig, maar dat heen en weer schuiven trekt te veel de aandacht...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
Dat bewegende gedoe achter de kandidaten tijdens het zingen is wel leuk..
Was er toch vorig jaar niet?
zie je wel.. we komen er wel uitquote:Op zondag 21 maart 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is mee eens...
Ik vond ook dat de kandidaten gewoon verkeerde nummer zongen..
Toen ik hoorde dat het nummer uit de hitparade komen, had ik verwacht dat tenminste 1 persoon Gary Jules ging doen of zo..
Jammer..
Dan zitten we niet met zo'nquote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef SunChaser het volgende:
er is al een nieuw deel
met een leukere topictitelquote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef SunChaser het volgende:
er is al een nieuw deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |