Neehoor voorlopig nog even nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef jessie het volgende:
Lois, Karin, wat moeten jullie op de 9 MAANDEN beurs? Weten wij iets niet? Karin?![]()
![]()
Maar wat in 1822 leuk was, is dat nu niet meerquote:Op zondag 21 maart 2004 10:15 schreef rickmans het volgende:
ik denk dat casimir naar een oud familielid is genoemdhttp://www.ysa.nl/koni/82218220.htm
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:36 schreef Dinus het volgende:
daar verzorgde ik voor de thuiszorg eens een dame van bijna 100, die wilde nooit grondig gewassen worden. Want, zo zei ze "kutje moet naar kutje ruiken"
Misschien heel gemeen maar toen mijn man tegen me zei dat Laurentien aan het bevallen was kon ik het laten om te zeggen: "Waarvan? Van een Husky"?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:49 schreef Brighteyes het volgende:
even onbeschaamd, maar ik ben blij dat het een jongetje is want hoe lief ook waarschijnlijk, maar ik vind Eloise nou niet echt een mooie baby. Ze werd al meteen geboren met de wenkbrauwen van haar moeder.![]()
![]()
Daar klopt niks van want ik was ook al een hele mooie babyquote:Op zondag 21 maart 2004 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, lelijk in de luier, mooi in de sluier
Moest wel lachen om die foto van haar met dat zonnebrilletjequote:Op zondag 21 maart 2004 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Laten we alsjeblieft hopen dat dat voor onze aanstaande koninginnetje ook geldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk toch?
Groningen??quote:Op zondag 21 maart 2004 10:36 schreef Dinus het volgende:
Ik ken Casimir alleen als achternaam, er is hier tenminste een Ernst Casimirlaan in de stad.
daar verzorgde ik voor de thuiszorg eens een dame van bijna 100, die wilde nooit grondig gewassen worden. Want, zo zei ze "kutje moet naar kutje ruiken"
Ja, ken je haar ?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Groningen??
Jadey ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu weet ik het zeker. Oh wat mooi he melonovyquote:Op zondag 21 maart 2004 13:54 schreef melonovy het volgende:
mijn lente is leuk begonnen, ze zei mama![]()
![]()
![]()
Ik kan natuurlijk binnenkort pas beoordelen of je echt zo knap bentquote:Op zondag 21 maart 2004 10:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Daar klopt niks van want ik was ook al een hele mooie baby
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Misschien heel gemeen maar toen mijn man tegen me zei dat Laurentien aan het bevallen was kon ik het laten om te zeggen: "Waarvan? Van een Husky"?
Hihi nee..maar die straat ligt hier vlakbij!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:33 schreef Dinus het volgende:
[..]
Ja, ken je haar ?
Oe foutje in de regie Daniman???quote:Op zondag 21 maart 2004 19:59 schreef daniman het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Heb ik zoveel foto's gemaakt van die opera... maar niet van de regisseur! Erg ververvelend als je een zo compleet mogelijke fotoreportage wil maken...[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben heel trots op je! Ik hoop dat er wat uit komt zodat je ook weet wat er scheelt, want anders ben je nog voor niks door die ellende heen gegaan ook.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom net bij de huisarts vandaan.... hij vond dat ik vage klachten had.... jaja, dat vond ik zelf ook, daarom had ik ook zo lang gewacht... hij heeft in mijn keel gekeken en naar mijn longen geluisterd. Ook heb ik klieren, en die mogen er wel zitten, maar toch
Dat was dus zijn manier om te vertellen dat mijn klieren opgezet zijn
... anyway, ik kon gelijk door naar de poli voor bloedprikken en ben vijf buisjes bloed armer (en laat ik NOOIT iemand horen zeggen dat dat geen zeer doet
). Volgende week mag ik bellen voor de uitslag.
ja geen idee eigenlijk, ik zat lekker een opdracht te maken en ineens floept ie zo uit. En niet meer aan te krijgen. Ik weet niet precies wat vriendlief heeft gedaan, hijs nu weer snel terug naar zn werk.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, wat een schrik Clauwheee!!! Wat was er aan de hand?
Ach..weet je wat het is...ik weet donders goed dat ik ff heen moet..maar er is elke keer wel weer iets waardoor ik niet "kan", en ik geef gewoon eerlijk toe dak ook niet van dokters, spuitjes (ow ja en tandartsen) hou...terwijl ze er eigenlijk zijn om je beter te maken he...Ik beloof dat ik ook snel een afspraak zal maken. Klein nadeel is (nee geen smoes) dat ik de dok nog heb bij mn ouders int dorp, vond ik wel zo prettig..dus ben er snel een halve dag mee kwijt.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:11 schreef Jelief het volgende:
clauwhee: moeten wij jou nu ook naar de dokter kijken?![]()
![]()
Dat ken ik jaquote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Karin het volgende:
Zohee Spindizzy, de lente in je hoofd! Altijd als ik dat heb heb ik halverwege geen zin meer en zit je daarna weer weken in de zooi![]()
Dat heb ik nu altijd met mn kledingkast, zo een keer in de twee maand ofzoquote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Karin het volgende:
Hier ook klustijd, ben begonnen met het inpakken van de keuken, bleh. En ondanks dat ik verleden jaar tijdens de nesteldrang de halve keukeninboel heb weggegooid heb ik alweer een vuilniszak vol. Sjees wat kan een mens een hoop troep hebben.
Dat heb ik ook geprobeerdquote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Karin het volgende:
Goedzo miss_d dat je heengeweest bent! had stiekum gedacht dat je met een smoesje af zou zeggen
Helemaal in de keuken... bakje zus, bakje zo, en dan ook visite die vanalles meebrengt. Mijn beste dinnetje kocht vorige keer voor mijn verjaardag een chipsschaal van bijna een meter doorsneequote:Hier ook klustijd, ben begonnen met het inpakken van de keuken, bleh. En ondanks dat ik verleden jaar tijdens de nesteldrang de halve keukeninboel heb weggegooid heb ik alweer een vuilniszak vol. Sjees wat kan een mens een hoop troep hebben.
Ow god de kledingkastquote:Op maandag 22 maart 2004 12:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd met mn kledingkast, zo een keer in de twee maand ofzo![]()
![]()
![]()
Maarre succes met de verbouwing!
Hahahahahaha! Goedzo mister_dquote:Op maandag 22 maart 2004 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar mister_d trapte er niet in
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar ik ga binnenkort echt, beloofd!!![]()
Grappig, bij mij is het nu andersom... de tandarts is op mijn nieuwe adres dichterbij (slechts weg oversteken en parkeerplaats over) dan vanaf mijn ouders huis!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:23 schreef danosa het volgende:
Dat heb ik nou met de tandarts Clauwheee, ik ga nog steeds naar mijn oude tandarts (bij mijn ouders dus) en dan ben ik ook een hele dag kwijt.
Ik ben ooit wel eens naar de huisarts geweest en die man begon zomaar vanuit het niets of ik er niet eens over wilde denken om zo'n maagbandje of zo te laten installeren. Alles leuk en aardig, maar dat moet ie dus bij mij niet doen... Als ik er nou om gevraagd had a la, maar als je voor wat anders komtquote:Op maandag 22 maart 2004 16:53 schreef LadyS het volgende:
miss_d. Toen ik naar de huisarts ging voor mijn rug, begon ie ook een heel verhaal over mijn gewicht![]()
Hij begon zo te ratelen dat ik niet eens KON zeggen dat ik al 13 kilo kwijt was
das toch nog een kleine 30 klio te zwaar geloof ik, maar toch
![]()
Ik weet ook wel dat hij een beetje gelijk heeft, maar het is niet de reden waarom ik bij hem zat, verdorie
en net als in het zwangerschapstopic ben ik de rest wat jullie geschreven hebben alweer vergeten![]()
![]()
![]()
Nou..dat heeft de huisarts vorige week ook nog bij mn mams geflikt..terwijl hij verdorie weet dat ze met overgewicht zit omdat haar schildklier voor een deel helemaal niet meer werkt..quote:Op maandag 22 maart 2004 17:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben ooit wel eens naar de huisarts geweest en die man begon zomaar vanuit het niets of ik er niet eens over wilde denken om zo'n maagbandje of zo te laten installeren. Alles leuk en aardig, maar dat moet ie dus bij mij niet doen... Als ik er nou om gevraagd had a la, maar als je voor wat anders komt
Goed zo!!!! *Pepernootjes aangeeft* (heb net nog een geheime voorraad in de koektrommel gevondenquote:Op maandag 22 maart 2004 18:41 schreef clauwheee het volgende:
*Advies van miss_dynastie opgevolgd heeft en nu een kop groene (verkwikkende staat erop) thee binnen handbereik heeft*
Maandag mag ik bellen voor de uitslag.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:12 schreef phluphy het volgende:
Miss-Dje bent gegaan !
*schouderklopje geeft*
We zullen duimen voor goed nieuws (wanneer hoor je het precies)?
Hier zit ook iemand die niet echt fan van naalden is en zal worden. . .quote:Op maandag 22 maart 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
(en laat ik NOOIT iemand horen zeggen dat dat geen zeer doet).
Wat fantastisch zeg, een drielingquote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef melonovy het volgende:
Een vriend van ons is oom geworden van een drieling, hier kun je de foto's vinden: http://www.drieling.tk
Een soort borstel die je dode punten erafhaalt.... ik ben nooit zo enthousiast over dit soort dingen, maar om nou elke keer bij de kapper te gaan zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:44 schreef Belana het volgende:
een dode puntjes afhaler van tell sell???? Wat moet ik me daar nou bij voorstellen???
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:11 schreef Belana het volgende:
Oe, Spindizzy, je klinkt als een ouwe punker (zo noem ik mezelf altijd)
ja?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, ik had me je heeeeeeeeeeel anders voorgesteld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:31 schreef Troel het volgende:
Koel! een neusringetje!!
Ben je niet bang dat je kindje er straks aan wil trekken ofzo? Net zoals bij piercings en dergelijke?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ben er nog steeds erg blij mee. Die gaat nooit meer uit
Brecht (mijn nichtje) wil er nog wel 's aanzitten maar die weet ondertussen dat ze er niet aan moet trekkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je kindje er straks aan wil trekken ofzo? Net zoals bij piercings en dergelijke?
Veel plezier...En doe straks ff voor en na fotootjes plaatsenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:45 schreef jessie het volgende:
Ik ga het maar eens bruin verven ofzo.
tot later
Arme Bo & Jessie...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:49 schreef jessie het volgende:
Lol, ik denk het niet, Bo was de hele nacht aan t spugen enzo....heb wallen nu
Als je het eraf laat halen moet je wel rekening mee houden dat je er de eerste paar dagen waarschijnlijk behoorlijk van van slag bent. Tis best een grote stap en je gezicht veranderd zo enorm als je opeens kort haar hebt. Je moet er echt aan wennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:58 schreef melonovy het volgende:
Spindizzy, ik heb al jaren et idee om mijn haar er af te halen, gewoon kort, lekker makkelijk even opnieuw beginnen, maar durf het niet en ook Remco zal me dit niet in dank afnemen.
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:41 schreef Rewimo het volgende:
My active topics doet het weeren de search ook! Ik ben helemaal blij
![]()
Ja hoor. Aubergine is mooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar van bruin naar rood kan wel... of naar aubergine?
Kijk anders eens op de markt. Hier staat op de markt een shampoo/cosmeticakraam waar haarverf een euro of 3-5 kost. En gewoon bekende merken hoor. Het zijn alleen geen hippe felle kleuren maar meestal de gewonere kleuren bruin en rood.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan gaan we toch maar eens kijken bij de verfboer
Ik had nog steeds dat beeld in mijn hoofd van een avatar die je gebruikt hebt, dat meisje met dat rode haar en op de een of andere manier had ik me je dus ook zo voorgesteld, hahaha.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, ik had me je heeeeeeeeeeel anders voorgesteld![]()
![]()
Heeeequote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:22 schreef Belana het volgende:
..pffff...wat worden we oud.
Ow ja, das waar ook, hippe moekes zijn we nu he!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Heeee![]()
We zijn hip man!![]()
het is voor ZII (zin in identiteit). Het gaat over de keuze voor de denominaties. Dus openbaar onderwijs, RK onderwijs of PC onderwijs. Allemaal opdrachten met uitzoeken wat de identiteit is van je stageschool en dergelijke, je eigen keuze duidelijk maken, de andere denominaties bij hun essenties noemen. En dat dus om je zeker ervan te laten zijn dat je de juiste keuze maakt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:13 schreef melonovy het volgende:
waar gaat het over Troel?
Ja ik ook...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Jessie
Een vrouw met wie ik op zwemmen zit, had dat ook, voor 1,95 ja ! Er stond op 9,95 en toen ging ze afrekenen en hoefde ze nog maar 1,95 te betalen! Ik heb toen 35 euro voor mijn broek betaald daarquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:39 schreef LadyS het volgende:
er zitten hier op een half uur rijden 2 winkels van miss etam met collectierestanten... Vorige keer had ik broeken van 1,95 per stukIk vind het nl. zonde om hartstikke veel geld uit te geven aan een broek die je niet zo lang aan hebt. (nu is 1,95 natuurlijk wel het andere uiterste, maar je snapt wat ik bedoel
)
Hier nog zo een! Ik heb ook met de kinderwagen gehad. Een oud model/kleur quinny. Normaal zijn die dingen al gauw 400 euro. Nu had ik de buggy en een kinderwagenbak voor 200 euro! En er zaten ook nog accesoires bij zoals een regenhoes. Dan kan het mij niet schelen dat het geen nieuw model is hoor!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt groot gelijk hoor, ik ben ook zo'n aanbiedingenkoper, ik hoef niet helemaal up to date te zijn met de nieuwe collectieMaar zo goedkoop kom ik ze niet tegen, misschien moet ik beter zoeken
ikke ook hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier nog zo een! Ik heb ook met de kinderwagen gehad. Een oud model/kleur quinny. Normaal zijn die dingen al gauw 400 euro. Nu had ik de buggy en een kinderwagenbak voor 200 euro! En er zaten ook nog accesoires bij zoals een regenhoes. Dan kan het mij niet schelen dat het geen nieuw model is hoor!!!
Nee, ze hebben geen sleutels. Ze hebben waarschijnlijk gewoon een ladder tegen de achterkant van het huis gezet (huis is niet zo hoog, schuine daken overal). Het raampje konden ze makkelijk open maken, want er zat toch geen glas inquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:54 schreef LadyS het volgende:
En ik kan me voorstellen dat je veraasd staat te kijken dan.![]()
Maar ze zijn dus zomaar naar binnengegaan? of niet?
Oudere mensen worden blijkbaar niet zo gauw serieus genomen, ik heb me er toen over verbaasdquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:05 schreef LadyS het volgende:
miss-d, zoiets hebben ze ook tegen mijn oma gezegd... Ze moest zelfs oefeningen doen om de boel soepel te houden. En ze zei steeds tegen ons dat dat zo een pijn deed
En ik vind het inderdaad ook raar dat ze niet meteen fotoos hebben gemaakthet is trouwens dus nog wel ff afwachten of ze inderdaad haar bekken toen gebroken heeft
Ow daar maak ik mij niet zo druk om hoor! Een volwassen kerel kan toch niet door dat raampje! Is maar zo'n klein ding die alleen goed is voor wat ventilatiequote:Op woensdag 24 maart 2004 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Beefcake, lijkt me toch ff schrikken in het kader van inbraakpreventie en zo
Jaaaa!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:13 schreef LadyS het volgende:
beefcak.. heb je er nog zin in vandaag![]()
![]()
* beefcake gaat zo wat lekkers halen...![]()
Wat vind je lekker eigenlijk?
Nee, dat valt wel mee hoor. Christan is al een tijd uit dat bedje (en het was geen familiestuk of zo, ik had 'm ook alweer tweedehands) en dat geldt eigenlijk ook voor het fietsstoeltje en de autostoel. Dat zijn geen dingen die me heel erg dierbaar zijn. Dat zijn eigenlijk meer kleine dingetjes, en die bewaar ik lekker in een speciale mandquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Rewimo, heb je weer ruimte en geld om rommel te verzamelen. Is het niet heel moeilijk om daar afstand van te doen? Kan me voorstellen dat je toch ff moet slikken...
En niet zo mooiquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:28 schreef beefcake het volgende:
Groot gelijk miss_d! En dertig jaar is ook wel heel oud. Dan heb je idd kans dat iets niet meer zo veilig is...
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:32 schreef beefcake het volgende:
Nee hoor, we hadden het net nog over oude modellen, maar dit is idd wel een beetje te
Als je hem nog mooi kan schuren en lakkenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:37 schreef Troel het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger mijn ledikantje uitgeleend. Het was bruin toen het wegging en is nu wit. Dat vindik wel gewoon heel jammer. Ik ga het denk ik gewoon weer bruin maken later.
Daar is Bert hopelijk een kei in... Maarja, niet dat we dat ding binnenkort nodig hebben ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je hem nog mooi kan schuren en lakken
Ik zit op mijn werk, Jessie, zonder msnquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:20 schreef jessie het volgende:
Rewiiiiiiiiimoooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Waar is je msn?
ja, ik ben er echt blij mee...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed gedaan Troel!!!
Nee, dat hebben ze natuurlijk pas over tijden nagekeken. Ik moest het vandaag inleveren bij een tentamen aardrijkskunde, en dat heb ik dus gehaaldquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:22 schreef danosa het volgende:
Troel gefeli met je punten!!! Gehaald met dat werkstuk over denomatie in pnderwijs (zeg ik het zo goed?)
Nee, eigenlijk helemaal niet, maar ik ben nu gewoon even lekker bezig en dat is ook wel weer fijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:03 schreef LadyS het volgende:
troelheb je er zin in ofzo
Tnx Jessieik word er echt niet goed van
En Peter moet ook nog eens overwerken
bahbah
*zielig in een hoekje zitten gaat*
Troel, goed gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:48 schreef LadyS het volgende:
Troel
Beefcake is hier net geweest om haar pakketje van de negenmaandenbeurs op te halenEn ze heeft een heel lief plantje voor me meegenomen!!!
Bedankt beefcakeben het vergeten te zeggen toen je wegging
Mijn keelpijn is gelukkig over, maar ik heb nu een tranend oog en een loopneusbah
ik was gisteren en eergisteren een beetje verkouden, maar sinds vanmiddag (sinds beefcake de deur instapte hier, zou dat het soms zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:33 schreef pluisje het volgende:
LadyS, je bent niet de enige snotneus, ik loop ook al 2 dagen te snotteren en doe 's nachts geen oog dicht, heel irritant
Ik wel, uitslag gaat gewoon helemaal goed zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:46 schreef jessie het volgende:
Hopelijk valt het allemaal mee, maar ben er zelf niet positief onder.
Haha, je bent allergisch voor mijquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:40 schreef LadyS het volgende:
ik was gisteren en eergisteren een beetje verkouden, maar sinds vanmiddag (sinds beefcake de deur instapte hier, zou dat het soms zijn) is het echt veeel erger geworden.
![]()
je zou het haast zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haha, je bent allergisch voor mij
*Heeft ook nog wel een stapeltje liggenquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel gaat zo lekker, ze mag het huiswerk van miss_d er wel ff bij doen... er is zo de klad in gekomen, ik hoop dat het ooit nog goed komt
Tja, ik wou dat ik je kon helpen, maar ik help zelf ook een achterstandje wat ik moet wegwerken enzo...quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Troel gaat zo lekker, ze mag het huiswerk van miss_d er wel ff bij doen... er is zo de klad in gekomen, ik hoop dat het ooit nog goed komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |