Neehoor voorlopig nog even nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef jessie het volgende:
Lois, Karin, wat moeten jullie op de 9 MAANDEN beurs? Weten wij iets niet? Karin?![]()
![]()
Maar wat in 1822 leuk was, is dat nu niet meerquote:Op zondag 21 maart 2004 10:15 schreef rickmans het volgende:
ik denk dat casimir naar een oud familielid is genoemdhttp://www.ysa.nl/koni/82218220.htm
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:36 schreef Dinus het volgende:
daar verzorgde ik voor de thuiszorg eens een dame van bijna 100, die wilde nooit grondig gewassen worden. Want, zo zei ze "kutje moet naar kutje ruiken"
Misschien heel gemeen maar toen mijn man tegen me zei dat Laurentien aan het bevallen was kon ik het laten om te zeggen: "Waarvan? Van een Husky"?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:49 schreef Brighteyes het volgende:
even onbeschaamd, maar ik ben blij dat het een jongetje is want hoe lief ook waarschijnlijk, maar ik vind Eloise nou niet echt een mooie baby. Ze werd al meteen geboren met de wenkbrauwen van haar moeder.![]()
![]()
Daar klopt niks van want ik was ook al een hele mooie babyquote:Op zondag 21 maart 2004 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, lelijk in de luier, mooi in de sluier
Moest wel lachen om die foto van haar met dat zonnebrilletjequote:Op zondag 21 maart 2004 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Laten we alsjeblieft hopen dat dat voor onze aanstaande koninginnetje ook geldt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |