quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef wizarddragon het volgende:
Ron deed "My Friend" van Julian Thomas...toch?
gerne!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Teiltje nodig??
Mag ik er ook een?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Teiltje nodig??
Ik heb niks anders, maar eerst Champagne-fles en de ijsblokjes eruit halen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef blublub het volgende:
[..]
gerne!Alice
oh hallo, champagne!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb niks anders, maar eerst Champagne-fles en de ijsblokjes eruit halen.
[afbeelding]
Dan neem ik die champagne welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb niks anders, maar eerst Champagne-fles en de ijsblokjes eruit halen.
[afbeelding]
hej jij! champagnedief!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan neem ik die champagne wel
Met jou altijdquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
of wilde je delen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met jou altijd
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ben weer even weg
kleinebroertjesterreur
Dit is toch niet meer normaal?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn. Ron exit.
Ja...vond ik ook. Wie stemt nou op Alice??? Ze zong echt alle noten naast.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer normaal?!
Ron eruit en Alice er nog steeds in!
Ron was zo'n beetje de beste vanavond!
weer die gofteteringtiefus sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja...vond ik ook. Wie stemt nou op Alice??? Ze zong echt alle noten naast.
Dit is gewoon niet normaal meer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:58 schreef Andyvie het volgende:
Wanneer vliegt die Alice er nou eens uit?Dit is de 2e keer dat mijn mond open viel bij de uitslag
Ericquote:Op zondag 21 maart 2004 00:02 schreef blublub het volgende:
Alice
echt klote dat ron eruit is, en die stomme klote alice, wanneer tieft dat kind nou eens een keer op. nou moet ik weer een halve avond tegen dat irritante klotehoofd aankijken
maar Eric is door
bah!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ericzal er volgende week natuurlijk wel uitvliegen! En Alice blijft er maar inzitten. Tis net onkruid dat wijf.
Nee Robin en Ron eruit en Alice er nog steeds in vind je normaal?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:06 schreef blublub het volgende:
[..]
bah!
stom wijf! als Eric er eerder uitgaat dan zij is er echt iets mis hier in Nederland
nou nee, eigenlijk niet nee. ik vind het niet normaal dat zon lompe doos er nog steeds in zitquote:Op zondag 21 maart 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee Robin en Ron eruit en Alice er nog steeds in vind je normaal?
Het is ook niet normaal. Alice, JK en hockeydoos Maud (want dat is ze) er nog inquote:Op zondag 21 maart 2004 00:13 schreef blublub het volgende:
[..]
nou nee, eigenlijk niet nee. ik vind het niet normaal dat zon lompe doos er nog steeds in zit
ik vind Maud best ok, en JK ook wel, eigenlijk. en vind hun 2 ook wel beter eigenlijk dan degenen die er tot nu toe uit zijn gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal. Alice, JK en hockeydoos Maud (want dat is ze) er nog in
Nou...euhm... de meeste hockeymeisjes (ja, ik generaliseer nu even) zijn gewoon domme blonde dozen. Ik heb er genoeg van dichtbij meegemaakt om dat te kunnen zeggen vind ik. Uiteraard zijn er gelukkig ook nog uitzonderingenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind Maud best ok, en JK ook wel, eigenlijk. en vind hun 2 ook wel beter eigenlijk dan degenen die er tot nu toe uit zijn gegaan.
maar wat is er zo erg aan een hockeydoos, eigenlijk, beavje?
*snif* *snotter*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:18 schreef xman het volgende:
Aaah dit kan echt niet
Nee hoor, op dit moment kan het mij ook eigenlijk best wel gestolen worden.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef Semisane het volgende:
Ben ik nu een barbaar als ik zeg dat dat hele Idols me gestolen kan worden??
Ja vond ik ook altijd...tot RON kwam..en toen was alles ff stil.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:20 schreef Semisane het volgende:
Ben ik nu een barbaar als ik zeg dat dat hele Idols me gestolen kan worden??
lieve beavje, ik ben t echt niet met je eensquote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou...euhm... de meeste hockeymeisjes (ja, ik generaliseer nu even) zijn gewoon domme blonde dozen. Ik heb er genoeg van dichtbij meegemaakt om dat te kunnen zeggen vind ik. Uiteraard zijn er gelukkig ook nog uitzonderingen
En JK en Maud zijn echt niet beter dan Ron, lieve Blublub, echt niet.
Niet eens over hockeymeisjes of over Maud en JK? Of beide?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
lieve beavje, ik ben t echt niet met je eens
maar vindt je nog steeds even lief verder hoor![]()
over Maud en JK. hockey meisjes kunnen idd erg dom zijn, maar lang niet allemaal.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet eens over hockeymeisjes of over Maud en JK? Of beide?
En je hoeft het ook niet met me eens te zijn hoor. Meningen verschillen
En jij blijft ook lief hoor
ocherm blubje toch *aai*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:26 schreef blublub het volgende:
[..]
over Maud en JK. hockey meisjes kunnen idd erg dom zijn, maar lang niet allemaal.
Beavje, ik word weer eens helemaal gek gemaakt door zon vervelend mansfiguur
*Opgelucht ademhalen doet*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, op dit moment kan het mij ook eigenlijk best wel gestolen worden.
jahquote:Op zondag 21 maart 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ocherm blubje toch *aai*
*zucht* mannen
terugknuffel.... ow nee, het kon jou gestolen worden. Oeps. Nog steeds stiekem terugknuffelquote:Op zondag 21 maart 2004 00:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Opgelucht ademhalen doet*![]()
Knuffel voor Beav, een klein troostje voor zijn verlies.![]()
![]()
hmmz, ja das lastig, Je weet niet of je hem wil meppen of zoenen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
jah
en hoe meer zon figuur me gaat irriteren, hoe interessanter ik m vind![]()
nu wil ik m eigenlijk wel schoppen. zo heel hard dat t pijn doet. terwijl ik m eigenlijk niet echt zo heel leuk vind, maar hij laat me niet echt met rust (welke heteroman doet geen vreugdedansje als een meisje waar ze geen interesse in zeggen te hebben zegt dat ie r niet meer hoeft te bellen)quote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz, ja das lastig, Je weet niet of je hem wil meppen of zoenen.
mijn tieten zijn lekkerderquote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alice heeft lekker e tieten, dat is een hoop stemmen waard!
Mja, blijkbaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik moest deze toch effe een paar keer lezen voor ik hem doorhad. Maar ik ben er weer.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef blublub het volgende:
[..]
nu wil ik m eigenlijk wel schoppen. terwijl ik m eigenlijk niet echt zo heel leuk vind, maar hij laat me niet echt met rust (welke heteroman doet geen vreugdedansje als een meisje waar ze geen interesse in zeggen te hebben zegt dat ie r niet meer hoeft te bellen)
[afbeelding]
De ballenbak is hier links om de hoek. Misschien hebben ze nog wel een Hitkrant liggen met een foto van Alice.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou nee, hij zei vanaf dag 1 dat t nix zou worden enzo, dus daar heb ik me vanaf dag 1 op ingesteld. maar hij heeft er een traditie van gemaakt me iedere keer als ie gaat stappen me te bellen, om 5 uur snachts.... dat is ook weer niet echt normaal gedrag, of wel?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moest deze toch effe een paar keer lezen voor ik hem doorhad. Maar ik ben er weer.
Dus hierbij hebben we vastgesteld dat hij meer interesse in jou heeft dan jij in hem. Gewoon lekker negeren die handel. Vooral niet opnemen als ie belt.
Hmmz.. Soms vraag ik me af of het tussen homo's niet een stuk makkelijker gaat, omdat je als mannen onderling elkaar beter begrijpt of aanvoelt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:35 schreef blublub het volgende:
[..]
nu wil ik m eigenlijk wel schoppen. zo heel hard dat t pijn doet. terwijl ik m eigenlijk niet echt zo heel leuk vind, maar hij laat me niet echt met rust (welke heteroman doet geen vreugdedansje als een meisje waar ze geen interesse in zeggen te hebben zegt dat ie r niet meer hoeft te bellen)
[afbeelding]
Wacht even, lief blubje, tis al laat en mijn hersentjes werken niet meer zo snel (niet dat ze dat anders wel doen maar dat is een topic op zich). Hij zegt dat ie geen interesse heeft in jou en dat het niks zou worden enzo, en toch blijft ie je bellen. En om 5 uur snachts enzo. En jij hebt ook weer niet echt interesse maar nu hij zo vervelend begint ie wel interessant te worden?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:41 schreef blublub het volgende:
[..]
nou nee, hij zei vanaf dag 1 dat t nix zou worden enzo, dus daar heb ik me vanaf dag 1 op ingesteld. maar hij heeft er een traditie van gemaakt me iedere keer als ie gaat stappen me te bellen, om 5 uur snachts.... dat is ook weer niet echt normaal gedrag, of wel?
ik heb geen idee of t anders is onder homos, daar ik daar geen ervaring mee heb, maar miscommunicatie is bij mij zeer bekend ja. vooral met figuren waar je dan nix mee hebt.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Soms vraag ik me af of het tussen homo's niet een stuk makkelijker gaat, omdat je als mannen onderling elkaar beter begrijpt of aanvoelt..
Ik weet nog dat ik destijds tegen mijn G_L (die toen dus nog niet mijn Grote Liefde was) had gezegd dat hij het wel duidelijk moest laten merken, als-ie me lief vond. Liefst gewoon zwart op wit, want ik ben heel slechts in het herkennen van stille hints..
Tussen hetero's gaat dat veel omslachtiger, met veel misverstanden over en weer, maar dat komt misschien vooral omdat vrouwen vaak iets anders zeggen dat ze bedoelen en zo idioot moeilijk doen. "Je helpt me alleen maar met de afwas zodat ik niet kan zeggen dat je me nooit helpt met de afwas".
geloof dat je hersentjes nog prima werken, want dat is iid zon beetje de samenvatting van t verhaal ja.....quote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wacht even, lief blubje, tis al laat en mijn hersentjes werken niet meer zo snel (niet dat ze dat anders wel doen maar dat is een topic op zich). Hij zegt dat ie geen interesse heeft in jou en dat het niks zou worden enzo, en toch blijft ie je bellen. En om 5 uur snachts enzo. En jij hebt ook weer niet echt interesse maar nu hij zo vervelend begint ie wel interessant te worden?
G_E to the rescue!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz..
*knip*
Omdat hij misschien denkt dat jij de indruk hebt gewekt dat je wel eventueel interesse in hem zou hebben en hij vind het prettig om te weten dat ie op jou terug kan vallen als een soort van backup?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb geen idee of t anders is onder homos, daar ik daar geen ervaring mee heb, maar miscommunicatie is bij mij zeer bekend ja. vooral met figuren waar je dan nix mee hebt.
maar geloof niet dat dat hier echt t geval is. hij heeft gewoon gezegd dat we niet bij elkaar passen en dat t toch nooit wat wordt (zonder dat ik daar nog maar uberhaupt over na had gedacht, bedoel, dat duurt wel eventjes voordat ik daar achter kom). ok, das eerlijk, maar waarom in godsnaam maakt ie dan wel steeds toespelingen en belt ie me alleen op als ie bezopen is![]()
Volgens mij is het duidelijk dat ie dus wel degelijk interesse in jou heeft. Anders blijft ie niet bezig. En om 5 uur snachts. Dan was ie al lang achter een ander aan gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:46 schreef blublub het volgende:
[..]
geloof dat je hersentjes nog prima werken, want dat is iid zon beetje de samenvatting van t verhaal ja.....
*zucht*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is het duidelijk dat ie dus wel degelijk interesse in jou heeft. Anders blijft ie niet bezig. En om 5 uur snachts. Dan was ie al lang achter een ander aan gegaan.
Denk ik
Voor sex natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef blublub het volgende:
maar waarom in godsnaam maakt ie dan wel steeds toespelingen en belt ie me alleen op als ie bezopen is![]()
*mee zucht*quote:Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef blublub het volgende:
[..]
*zucht*
ik snap mannen niet
en ik ben nog steeds boos over die stomme alice![]()
waar koop je die?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
en een leuke lieve schattige jongen zoeken..
Volgens G_E willen ze nog wel eens rondlopen op de rijstafdeling van de AH.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef blublub het volgende:
[..]
waar koop je die?
je bent ook zon lieverd hequote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*mee zucht*
*mee niet snap*
*mee boos is*
Niet echt, maar wel misschien een beetje?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef blublub het volgende:
ps. we hebben niet echt sex gehad enzo....![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:57 schreef blublub het volgende:
[..]
je bent ook zon lieverd he [afbeelding]
bestaat dat, een rijstafdeling?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens G_E willen ze nog wel eens rondlopen op de rijstafdeling van de AH.
Meer weet ik ook niet. Als je gaat neem er voor mij ook een mee
Ja, dat vroeg ik me dus ook af maar dat schijnt dus gewoon het schap waar derijst staat te zijn ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:59 schreef blublub het volgende:
[..]
bestaat dat, een rijstafdeling?
hoe doe je dat, een beetje seks hebben?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel misschien een beetje?
oh het rijstschap dus....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af maar dat schijnt dus gewoon het schap waar derijst staat te zijn ofzo.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef blublub het volgende:
[..]
waar koop je die?
Dronken -> geil -> vrouw (of misschien denkt-ie wel "gleuf" in al zijn verdorven dronkenheid) bellen. Dat jullie geen sex hebben gehad is dan niet relevant.quote:ps. we hebben niet echt sex gehad enzo....![]()
euhm.... alles behalve ... doen?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe doe je dat, een beetje seks hebben?
Ik denk niet dat je veel Gerdoow moet vergeten op een vrijdag of zaterdagavond.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
[..]
oh het rijstschap dus....
wanneer komt Gerdo weer eens?
nou nee, want ik val nou niet echt op de standaard pretty boys....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
. Leuke jongens zijn overal te vinden.
.
*kuch*
Weet je wat het is... De meeste hetero-meisjes en homo-jongens hebben alleen oog voor de Gorgeous Looking Hunks die er niets voor hoeven te doen om de aandacht van iedereen te krijgen. En mensen alsof
bedoel ik jou niet meer hoor, blub
laten zich daar helemaal door verblinden, en zien niet meer die ene verborgen parel die misschien niet als eerste opvalt, maar bij nadere beschouwing eigenlijk wel veel mooier is. Of leuker. Of charmanter. Of je ontbijt op bed brengt enzo. Of alle vier.
.
[..]
Dronken -> geil -> vrouw (of misschien denkt-ie wel "gleuf" in al zijn verdorven dronkenheid) bellen. Dat jullie geen sex hebben gehad is dan niet relevant..
Dat je geknield voor het rijstschap zit en gedachteloos je pakje notenrijst of wilde & witte rijst in je mandje naast je gooit en dan opeens de liefste stem achter je hoort protesteren. En als je je dan omdraait, kijk je recht in de mooiste ogen van het allerschattigste gezicht.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
[..]
oh het rijstschap dus....
euhm, nou, euh, niet alles, maar euh jaquote:Op zondag 21 maart 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm.... alles behalve ... doen?
Bambiseks!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm.... alles behalve ... doen?
maa rik zie m uberhaupt nooitquote:Op zondag 21 maart 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel Gerdoow moet vergeten op een vrijdag of zaterdagavond.
Misschien kan hij je wel uitleggen hoe heteromannen in elkaar zitten. Met mij kom je natuurlijk ook niet echt een stuk verder.
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bambiseks!!
Hij zal vast wel snel weer binnenhuppelen. Ow nee, Gerdoow huppelt niet. Hmmz..stoer binnen komen lopen dan.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:08 schreef blublub het volgende:
[..]
maa rik zie m uberhaupt nooit
ja, misschien snapt hij t wel, maar ja, als hij zelf niet zon vago is (vast niet) dan snapt hij t waarschijnlijk ook niet.
euhm, nou ja, zon beetje zoals Eric is (of iig zich voordoet, niet dat je nou denkt dat ik echt verliefd ben op zon figuur van tv), een beetje zon clown, gewoon zon lieverd, die niet arrogant is, maar zeker ook niet onzeker. dat ie lekker gek kan doen, maar dat je ook serieuze gesprekken met m kan hebben. en vooral dat ie gewoon heel lief is, eigenlijk.... dat ie me vrijlaat, en ook zon eigen leven houdt, maar dat ie toch me laat merken dat ik wel superbelangrijk voor m ben, zonder te slijmen.....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat je geknield voor het rijstschap zit en gedachteloos je pakje notenrijst of wilde & witte rijst in je mandje naast je gooit en dan opeens de liefste stem achter je hoort protesteren. En als je je dan omdraait, kijk je recht in de mooiste ogen van het allerschattigste gezicht.. Maar in de praktijk gaat er iemand anders met jouw rijst vandoor, en zit je 's avonds thuis te verhongeren. Alleen.
.
Maar wat zoek je psies in een Jongen / Man, blub?
jah uitleg graagquote:Op zondag 21 maart 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu moet je blubje wel even uitleggen wat bambiseks is
gangstaquote:Op zondag 21 maart 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij zal vast wel snel weer binnenhuppelen. Ow nee, Gerdoow huppelt niet. Hmmz..stoer binnen komen lopen dan.
Bambiseks: "Knuffelen, op elkaar liggen, elkaar strelen, zoenen, rollebollen, prikkelende routes uitstippelen op de borstkas van de ander, ... zo ongelooflijk plezant, ook als het daarbij blijft."quote:Op zondag 21 maart 2004 01:14 schreef blublub het volgende:
[..]
jah uitleg graag
ow hellup een JK smiley.quote:
quote:Bambiseks
Veel jongens denken dat er automatisch "meer" moet gebeuren als ze samen in bed liggen. Maar dat is zeker niet zo! Knuffelen, op elkaar liggen, elkaar strelen, zoenen, rollebollen, prikkelende routes uitstippelen op de borstkas van de ander, ... zo ongelooflijk plezant, ook als het daarbij blijft.
Wees niet beschaamd om die erectie in je slip, het betekent alleen dat jij het wel fijn vindt om zo te liggen spelen. Het kan natuurlijk verder gaan. Misschien is de verleiding groot om te gaan voelen aan zijn erectie of om hem van iets dichterbij te gaan bekijken. Leuk, maar misschien is één van de twee daar nog niet aan toe. Zolang de knuffels en strelingen buiten het "militaire domein" blijven, spreken we van "bambiseks" of “vanilleseks”: zacht, leuk, teder, intens, lief, ... en spannend natuurlijk.
"Wees niet beschaamd om die erectie in je slip"quote:Op zondag 21 maart 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bambiseks: "Knuffelen, op elkaar liggen, elkaar strelen, zoenen, rollebollen, prikkelende routes uitstippelen op de borstkas van de ander, ... zo ongelooflijk plezant, ook als het daarbij blijft."
bron
De doelgroep van de tekst was eigenlijk heren onderling, maar ehm..quote:Op zondag 21 maart 2004 01:21 schreef blublub het volgende:
erectiein mijn slip
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:21 schreef blublub het volgende:
[..]
"Wees niet beschaamd om die erectie in je slip"
bron
of zijn slip, Wat je wil.quote:erectiein mijn slip
![]()
t was trouwens dus niet (alleen) bambiseksquote:Op zondag 21 maart 2004 01:21 schreef blublub het volgende:
[..]
"Wees niet beschaamd om die erectie in je slip"
bron
erectiein mijn slip
![]()
jahaaaa, weet ik toch. ik plaag maar watquote:Op zondag 21 maart 2004 01:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De doelgroep van de tekst was eigenlijk heren onderling, maar ehm..
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:24 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjj bb
Nee, het is meer een algemeen voorbeeld van hoe je in mijn ogen De Ware Liefde overal kunt tegenkomen. Dus niet speciaal in een kroeg of disco, maar net zo goed iIn de trein of bij de Albert Heijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:12 schreef blublub het volgende:
maar als ik jouw rijstverhaal volg heb je dus een leuk figuur bij de rijst ontdekt, maar die pikte jouw rijst in en daar heb je nooit meer iets van gehoord?
ik zag jou hier posten, dus kwam ff gedag zeggen, maar zie nu pas welke reeks dit isquote:Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef blublub het volgende:
[..]
rose
wat doe jij nou hier?
liefquote:Op zondag 21 maart 2004 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zag jou hier posten, dus kwam ff gedag zeggen, maar zie nu pas welke reeks dit is
ik zit met B is de 30/40quote:Op zondag 21 maart 2004 01:28 schreef blublub het volgende:
[..]
lief
o, ga je dan nou weer weg?
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zag jou hier posten, dus kwam ff gedag zeggen, maar zie nu pas welke reeks dit is
jah. en?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit met B is de 30/40
da's een reeks in GCquote:Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef blublub het volgende:
[..]
jah. en?
wat is de 30/40?
hij is al bezet. 2x zelfs. en ik vind t absoluut een lieverd, maar hij is echt te oud voor mij. maar heeft wel mooie fotosquote:Op zondag 21 maart 2004 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zie dat die D.Rose een Man is, blub. Is-ie niet iets voor jou?.
Is niets persoonlijks hoor, maar dit is een 'andere' reeksquote:Op zondag 21 maart 2004 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Wij zijn lief tegen iedereen, tenzij iemand niet lief doet. Dan gaan we grommen en heel gemeen om ons heen bijten..
ja zo van: grrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 21 maart 2004 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Wij zijn lief tegen iedereen, tenzij iemand niet lief doet. Dan gaan we grommen en heel gemeen om ons heen bijten..
Haai ik ben er nog. Zat even wat rond te neuzenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ja zo van: grrrrrrrrrrrrrr
beavje?
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:42 schreef tech het volgende:
Ik ben er ook nog, maar ik lurk vanavond gewoon...
jah! bahquote:Op zondag 21 maart 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij...jij....lurker!
*snel alle posts probeer uit te gummen*
Heb je dan geheimen voor mij, die je niet voor de rest van Fok! hebt?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij...jij....lurker!
*snel alle posts probeer uit te gummen*
euhm...de geheimen die ik had zijn ondertussen verspreid over de vorige topics te vinden geloof ikquote:Op zondag 21 maart 2004 01:44 schreef tech het volgende:
[..]
Heb je dan geheimen voor mij, die je niet voor de rest van Fok! hebt?
Arm blubjequote:Op zondag 21 maart 2004 01:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jah! bah
loop ik een beetje mn 'liefdesleven' (beter bekend als liefdesramp) te vertellen, zit jij gewoon een beetje stiekem mee te lurken
*ff terug gaat lezenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:44 schreef blublub het volgende:
[..]
jah! bah
loop ik een beetje mn 'liefdesleven' (beter bekend als liefdesramp) te vertellen, zit jij gewoon een beetje stiekem mee te lurken
Er is, geloof ik, nog een geheim dat je voor iedereen bewaart: een duidelijke afbeelding van je gezicht.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...de geheimen die ik had zijn ondertussen verspreid over de vorige topics te vinden geloof ik
Ik ga me niet schuldig voelen... Moet je maar MSN'en in plaats van posten op een forum.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
Arm blubje
*stoer naar tech probeer te kijken* ramptoerist
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*ff terug gaat lezen
Ik hul mij in mysterie en raadselen.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef tech het volgende:
[..]
Er is, geloof ik, nog een geheim dat je voor iedereen bewaart: een duidelijke afbeelding van je gezicht.
* mee eensquote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef tech het volgende:
[..]
Er is, geloof ik, nog een geheim dat je voor iedereen bewaart: een duidelijke afbeelding van je gezicht.
uhhh, morgenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:49 schreef blublub het volgende:
[..]
fijn!geef jij dan als hetero maar gelijk jouw opinie
Ja, als je toch hier bent kan je je net zo goed nuttig makenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:49 schreef blublub het volgende:
[..]
fijn!geef jij dan als hetero maar gelijk jouw opinie
ik heb beavje niet op msn....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:49 schreef tech het volgende:
[..]
Ik ga me niet schuldig voelen... Moet je maar MSN'en in plaats van posten op een forum.
nee, tuurlijk ben ik dat nie!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:50 schreef blublub het volgende:
[..]
* mee eens
ben jij nou wel echt dat figuur op die foto in je fotoboek of niet? en niet liegen hoor
ROSE!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh, morgen
*zo gaat slapen
okeej, hier is een tipje van de sluierquote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef tech het volgende:
[..]
lievquote:Op zondag 21 maart 2004 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
okeej, hier is een tipje van de sluier
[afbeelding]
ik heb nog niet teruggelezenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:52 schreef blublub het volgende:
[..]
ROSE!!!anders ga ik t tegen B zeggen hoor! gemenerd!
![]()
jij met je morgen... je kunt beter gelijk zeggen, nee dat doe ik niet![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef tech het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:54 schreef blublub het volgende:
[..]
liev
is dat een karikatuur van jou?
Die bedoel ik!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
okeej, hier is een tipje van de sluier
hoe weet jij nou dat ie goed lijkt???quote:Op zondag 21 maart 2004 01:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die bedoel ik!
So I've seen!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Beavje heeft een goed gelijkende cartoon van zichzelf.
ssssstttt! ik haal hem zo weer weg hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 01:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die bedoel ik!
Hoe oud is te oud eigenlijk?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:32 schreef blublub het volgende:
[..]
hij is al bezet. 2x zelfs. en ik vind t absoluut een lieverd, maar hij is echt te oud voor mij. maar heeft wel mooie fotossorry, maar je weet hoe graag ik je ermee plaag
Dat weet ie.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:56 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ie goed lijkt???
Wat wil je tegen mij zeggenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:52 schreef blublub het volgende:
[..]
ROSE!!!anders ga ik t tegen B zeggen hoor! gemenerd!
![]()
jij met je morgen... je kunt beter gelijk zeggen, nee dat doe ik nietje weet dat ik altijd alles onthoud......
Ik heb 'm getekend.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:56 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ie goed lijkt???
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb 'm getekend..
.
dat rose gemeen doetquote:Op zondag 21 maart 2004 01:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je tegen mij zeggen
oja hallo luitjes![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:01 schreef blublub het volgende:
[..]
echt?
euhm, nou ik gok dat rose zon 10 jaar ouder is dan ik, dus dat scheelt nogal wat. Gerdo is meer mijn leeftijdquote:Op zondag 21 maart 2004 01:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe oud is te oud eigenlijk?.
Mijn G_L is bijna 6 jaar jonger dan ik..
dus jullie hebben elkaar in t echt gezien? kennen jullie elkaar via fok of van buiten fok?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb Beavje nog nooit in het echt gezien, maar ik beschik over een bijzondere gave waarmee ik iemand heel trefzeker kan tekenen, ook al heb ik 'm nog nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:03 schreef blublub het volgende:
[..]
dus jullie hebben elkaar in t echt gezien? kennen jullie elkaar via fok of van buiten fok?
Ah... Ik heb geen idee hoe oud Gerdo is, maar ik gok op 22.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:02 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm, nou ik gok dat rose zon 10 jaar ouder is dan ik, dus dat scheelt nogal wat. Gerdo is meer mijn leeftijd
oh zoquote:Op zondag 21 maart 2004 02:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb Beavje nog nooit in het echt gezien, maar ik beschik over een bijzondere gave waarmee ik iemand heel trefzeker kan tekenen, ook al heb ik 'm nog nooit in het echt gezien..
Trusten blubjequote:Op zondag 21 maart 2004 02:09 schreef blublub het volgende:
[..]
oh zo
maar ik ga slapen
jah, dat scheelt dus 4 jaar, dat kan dus prima toch?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ah... Ik heb geen idee hoe oud Gerdo is, maar ik gok op 22..
volgens mij is Gerdo pas 20 hoor. ik weet het ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:10 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, dat scheelt dus 4 jaar, dat kan dus prima toch?
oh dan maar 2 jaar dus....quote:Op zondag 21 maart 2004 02:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
volgens mij is Gerdo pas 20 hoor. ik weet het ook niet.
Dus 28 is oud.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:11 schreef blublub het volgende:
[..]
oh dan maar 2 jaar dus....![]()
neequote:Op zondag 21 maart 2004 02:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus 28 is oud..
geboorte datum: 10 juni 1983quote:Op zondag 21 maart 2004 02:11 schreef blublub het volgende:
[..]
oh dan maar 2 jaar dus....![]()
doe eens goed kijken, er staat nog ergens een linkjequote:Op zondag 21 maart 2004 02:14 schreef Andyvie het volgende:
hmz, heb ik weer een karikatuur gemist
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
geboorte datum: 10 juni 1983
helaas, ik ga slapenquote:Op zondag 21 maart 2004 02:17 schreef blublub het volgende:
[..]
2 jaar dus!
ik wil eigenlijk nu wel uit
10 jaar leeftijdsverschil is wel wat veel inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:14 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
te oud voor mij om een relatie mee te hebben: ja...
Slaap lekker, idool!quote:Op zondag 21 maart 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
helaas, ik ga slapen
trusten blubjeen de rest
ook de lurkers!
Gevonden!quote:Op zondag 21 maart 2004 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe eens goed kijken, er staat nog ergens een linkje
voor een relatie ja. maar ja, mn oom en tante schelen zowat 18 jaar ofzo, en dat gaat geloof ik ook goed, dus je weet nooit.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
10 jaar leeftijdsverschil is wel wat veel inderdaad..
wat is daarquote:Op zondag 21 maart 2004 02:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Slaap lekker, Bart!quote:Op zondag 21 maart 2004 03:01 schreef Cybart het volgende:
*zich door tig-pagina's idolsanalyse doorworstel om weltrusten te zeggen
quote:Op zondag 21 maart 2004 03:19 schreef -SL- het volgende:
[NB-Mode]
Ciao PS![]()
IK ga ook maar eens slapen
[/NB-Modus]
HUHquote:Op zondag 21 maart 2004 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[NBmodus]
Mensen ik ga er mee stoppen voor vanavond.
Welterusten voor zo meteen en tot morgen![]()
[/NBmodus]
Dank je wel en ook voor jou een fijne nachtquote:Op zondag 21 maart 2004 03:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[..]
HUH![]()
Jullie ook trusten toegewenst
Watbenjedan ?quote:102 (gemiddeld 5 per dag)
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik kan helemaal niets verzinnen!quote:Op zondag 21 maart 2004 09:49 schreef Semisane het volgende:
Mogge luitjes....Lag alweer een uur wakker te wezen...en dat na een droom waarin ik jointjes aan het roken was....wat best wel raar is, gezien het feit dat ik niet rook (nooit gedaan) en ook nog nooit een jointje gerookt heb. Was trouwens wel met een leuke gozer
![]()
Voel me nu best een beetje![]()
Hoe wat waar wanneer?quote:Op zondag 21 maart 2004 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ieks, nog een paar uur en dan moe'k 't podium op
Tis zonnig, dus ik denk dat het doorgaat ....
Hoe: In zwarte strakke kleing incl hoofddoek, a la Matrixquote:Op zondag 21 maart 2004 10:05 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe wat waar wanneer?
Deze is maar tijdelijk hoor. Ik had iemand ff een icoontje laten maken, lullig om er dan geen eentje te nemen hèquote:Op zondag 21 maart 2004 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Euy!
Ja hallo! Zet ik 'm in de H, neemt ie een ander icoon
Vertel mij wat.quote:Op zondag 21 maart 2004 09:51 schreef xman het volgende:
[..]
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik kan helemaal niets verzinnen!
Dit is gewoon te vreemd.![]()
Oei! Leuk joh! Veel succes dan maar...Jammer dat Eindhoven zo'n eind weg is.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe: In zwarte strakke kleing incl hoofddoek, a la Matrix
Wat: Freestyle/Streetdance (demoteam)
Waar: Open Dag BDF & feest Gestels Hoogtij Eindhoven
Wanneer: Om 12:30 de 1e show en daarna een aantal keren tot 17:00
Succes Ang3l. Kick some ass!quote:Op zondag 21 maart 2004 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou, we gaan d'r vandoor!
[afbeelding]
*stoer kijk probeer* Bwhahahaha
Ja, kijk, dat wist ik... *poch*quote:Op zondag 21 maart 2004 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet idd op 1 gegeven moment iemand tegen z'n ass kicken.
Wesley, die van de veiling, die hetro
Haha, blitsendquote:Op zondag 21 maart 2004 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou, we gaan d'r vandoor!
[afbeelding]
*stoer kijk probeer* Bwhahahaha
ehm... je computer uitzetten en voorlopig niet meer aanzetten?quote:Op zondag 21 maart 2004 10:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En nee ik heb niks beters te doen
Arme Kug!! Belt er (eindelijk?) iemand op, druk je op de verkeerde toets!quote:Op zondag 21 maart 2004 11:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand belde iemand belde iemand belde iemand belde iemand belde!!
alleen drukte ik op de verkeerde toets... dus nu weet ik niet wie er belde...
bel terug bel terug bel terug bel terug bel terug!!
ja maar als ik op m'n nummermelder kijk is het enige dat ik telkens zie +31 en daar het telefoonnummer aangeplakt, dus weet ik nog niet waar ik naar moet terugbellenquote:Op zondag 21 maart 2004 11:07 schreef tech het volgende:
[..]
Arme Kug!! Belt er (eindelijk?) iemand op, druk je op de verkeerde toets!
Dat ìs het telefoonnummer... Stel dat er +31 123 456 789 staat, dan moet je terugbellen op:quote:Op zondag 21 maart 2004 11:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar als ik op m'n nummermelder kijk is het enige dat ik telkens zie +31 en daar het telefoonnummer aangeplakt, dus weet ik nog niet waar ik naar moet terugbellen
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:07 schreef tech het volgende:
[..]
Arme Kug!! Belt er(eindelijk?) iemand op, druk je op de verkeerde toets!
waar slaat die 0 dan op? maar verrek je kunt wel eens gelijk hebben...quote:Op zondag 21 maart 2004 11:12 schreef tech het volgende:
[..]
Dat ìs het telefoonnummer... Stel dat er +31 123 456 789 staat, dan moet je terugbellen op:
0123 456 789 (oftewel +31 eraf, en 0 erbij) Misschien wist je dat al en snap ik niet wat je hierboven bedoelt.
Ja, ik weet het zeker. Ik ben telecommunicatiespecialist, dus neem dat maar van mij aanquote:Op zondag 21 maart 2004 11:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar slaat die 0 dan op? maar verrek je kunt wel eens gelijk hebben...
G_E, jouw stoutheid kent geen grenzen!quote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben heel stout LOTR III aan het downloaden..
Por Usted tambien!quote:Op zondag 21 maart 2004 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
edit: ow ja, goeiemorgen enzo.
Hmmz. Die wilde ik ook, totdat ik 6x de verkeerde had gedownloadquote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef Great_Expectations het volgende:
O ja, die moet ik ook nog zien...misschien vanmiddag ff kijken hier op het netwerkquote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Y tu mamma tambienquote:Op zondag 21 maart 2004 12:04 schreef tech het volgende:
[..]
Por Usted tambien!
Daar moest ik ook aan denken!quote:Op zondag 21 maart 2004 12:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Y tu mamma tambien
weekendzequote:Op zondag 21 maart 2004 13:51 schreef NathaN het volgende:
*hoi zwaai en verder weekend ga houden*
6xquote:Op zondag 21 maart 2004 12:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmmz. Die wilde ik ook, totdat ik 6x de verkeerde had gedownload
Wie wel??quote:Op zondag 21 maart 2004 14:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is zondag....
Ik ben wakker.....
En ik heb er zin in.....
NOT
LOTR 1quote:Op zondag 21 maart 2004 14:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
6x, wat kreeg je dan allemaal?
Hee Wizardquote:Op zondag 21 maart 2004 14:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie wel??
Hoi Markie
Ach heb je meteen de hele trilogie compleetquote:Op zondag 21 maart 2004 14:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
LOTR 1
" 2
Pirates of the caribean.
Een of andere pr0n film.
The matrix (1)![]()
En Dumb and Dumber, maar die deed het niet + die had ik al..
Ja Idols.... ik kan er van alles over zeggen maar dat doe ik nietquote:Op zondag 21 maart 2004 14:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet het nu zeker...
Idols is doorgestoken kaart.. mgoed, ik heb de hele discussie gisteren gemist, dus ik zal er geen woorden meer aan vuil maken.
Stappen was errug leuk!
Jep, eigenlijk moet ik niet klagen. Maar toch, het is toch niet echt gezond dat het zolang moet duren..quote:Op zondag 21 maart 2004 14:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ach heb je meteen de hele trilogie compleet![]()
En de Matrix had je ook vast nog niet![]()
Allice/Ericquote:Op zondag 21 maart 2004 14:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja Idols.... ik kan er van alles over zeggen maar dat doe ik niet
Toch 1 Ding : RON![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat slaat echt nergens op man...straks moet je zo'n film nog gaan kopenquote:Op zondag 21 maart 2004 14:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jep, eigenlijk moet ik niet klagen. Maar toch, het is toch niet echt gezond dat het zolang moet duren..
Ik vind hem wel coewl. Maar ik denk dat je toch een bubbling eronder moet zetten. Hij is inderdaad namelijk niet echt spannend. Het eerste stukje begint leuk, maar daarna wordt het wat saaier, en met de text van Black Eyed Peasquote:Op zondag 21 maart 2004 14:37 schreef Cybart het volgende:
" Hij's af "
ok, ik geef toe. spannend is ie niet... maar denk toch wel postens waardig :huh:
heb zelf nog zitten te denken om een bubbling ritme eronder te pleuren
maar die kreeg ik zo snel niet gevonden![]()
DJ Cybart - Just A Little Yeah
5.7 mb, 192 kb
Eigenlijk hoop ik dat Alice er nog weken inzit. Gewoon voor de irritatefactor en die opmerkingen van Henk-Janquote:Op zondag 21 maart 2004 14:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Allice/Eric
Boris
Wie heeft er eigenlijk de meeste stemmen gehad ?
Hij is leuk Bart...hij klopt gewoon zoquote:Op zondag 21 maart 2004 14:37 schreef Cybart het volgende:
" Hij's af "
ok, ik geef toe. spannend is ie niet... maar denk toch wel postens waardig :huh:
heb zelf nog zitten te denken om een bubbling ritme eronder te pleuren
maar die kreeg ik zo snel niet gevonden![]()
DJ Cybart - Just A Little Yeah
5.7 mb, 192 kb
black eyed pies???quote:Op zondag 21 maart 2004 14:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik vind hem wel coewl. Maar ik denk dat je toch een bubbling eronder moet zetten. Hij is inderdaad namelijk niet echt spannend. Het eerste stukje begint leuk, maar daarna wordt het wat saaier, en met de text van Black Eyed Peas..
Maar verder is het mooi in elkaar gemixt.. Kan je dat ook niet eens doen met Pink - God is a dj ?
zal ik voor jou een extra couplet erachter plakkenquote:Op zondag 21 maart 2004 14:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hij is leuk Bart...hij klopt gewoon zo
Alleen Usher zingt nu niet meer : In The Club with my homies![]()
Wel programma gebruik je?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
black eyed pies???
weet niet waar je die hoort
ik ga eerst mijn Kriss Kross / 5ive mix afmaken
en vanacht kreeg ik het idee om Oh middernacht van drukwerk eens te mixen met 2 unlimited's no limit..
maar dat moet ik eerst even kijken of dat haalbaar is
Ik ben vooral verbaasd over de snelheid waarmee dat downloaden gaat. 2 Gb in 16 uur!quote:Op zondag 21 maart 2004 12:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmmz. Die wilde ik ook, totdat ik 6x de verkeerde had gedownload
Ja inderdaad. Maar dat moet niet ten kosten gaan van de "echte" idolen..quote:Op zondag 21 maart 2004 14:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat Alice er nog weken inzit. Gewoon voor de irritatefactor en die opmerkingen van Henk-Jan
De films die ik download zijn meestal 700 mb, die haal ik dan binnen in ongeveer 10 uur. Verspreid over een paar dagen, dus het kan zo zijn dat het een dag goed ga en dat ik al op de helft zit. In het weekend downloaden wil trouwens nog weleens helpen (met KazaA dan..).quote:Op zondag 21 maart 2004 14:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over de snelheid waarmee dat downloaden gaat. 2 Gb in 16 uur! [afbeelding]
middag!quote:Op zondag 21 maart 2004 14:44 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wel programma gebruik je?.
Trouwens: middag!
Hoe heb je de muziek uit Shut up geripped, is wel mooi gedaan namelijk..quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
middag!
ik gebruik een simpele magix music maker 7
Klinkt wel geinig... Ik werk hier nog wel eens met Screenblast Acid Pro, progje van Sony. Heb wel wat op een ftp site staan maar die's van een vriend van me en niet echt voor prublieke doeleinden...quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
middag!
ik gebruik een simpele magix music maker 7
Wat voor onderzoek is het dan???quote:Op zondag 21 maart 2004 14:50 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik moet voor school een paar groepen weten. Ik geef een paar voorbeelden:
Zwartharigen, Gekleurde mensen, Gamers.
Ik moet er zelf aan deelnemen. Wie helpt mij uit de brand.. ?
vertelquote:Op zondag 21 maart 2004 14:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig... Ik werk hier nog wel eens met Screenblast Acid Pro, progje van Sony. Heb wel wat op een ftp site staan maar die's van een vriend van me en niet echt voor prublieke doeleinden....
ik weet niet maar er zitten maar 2 nummers in verwerktquote:Op zondag 21 maart 2004 14:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoe heb je de muziek uit Shut up geripped, is wel mooi gedaan namelijk..![]()
![]()
Jij ook alquote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Hallow
*koppijn heb*
Naja, ik denk niet dat ie het leuk vind als ik met inlog gegevens van z'n ftp ga strooien!quote:Op zondag 21 maart 2004 14:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertel
daar kun je best wel eens een punt hebbenquote:Op zondag 21 maart 2004 14:57 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Naja, ik denk niet dat ie het leuk vind als ik met inlog gegevens van z'n ftp ga strooien!.
Het is verder geen onderzoek. Een gewone LB opdracht. Alleen sta ik daar nu gemiddeld een negen voorquote:Op zondag 21 maart 2004 14:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek is het dan???
Mooi zoals iedereen erin hoort wat er niet in zit!quote:Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef Cybart het volgende:
ik weet niet maar er zitten maar 2 nummers in verwerkt
usher en liberty x
in de bubbling versie die ik probeerde / aan het proberen ben zit lorna nog onder, maar dat is ook wel een beetje achterhaald dus of ik die ga afmaken is maar de vraag
Hoiquote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Vlarp het volgende:
Hallow
*koppijn heb*
Viel best mee...quote:Op zondag 21 maart 2004 14:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
zuiperd!
LB?? Loopbaanorientatie??quote:Op zondag 21 maart 2004 14:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een gewone LB opdracht.
Levensbeschouwingquote:Op zondag 21 maart 2004 15:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
LB?? Loopbaanorientatie??
Ik heb heel soms wel eens een punt!quote:Op zondag 21 maart 2004 14:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar kun je best wel eens een punt hebben
Lekker Belangrijk!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
LB?? Loopbaanorientatie??
Opzich word ik hier niet veel wijzer vanquote:Op zondag 21 maart 2004 14:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Het is verder geen onderzoek. Een gewone LB opdracht. Alleen sta ik daar nu gemiddeld een negen vooren die wil ik aangezien mijn vorige rapport verre van goed slecht was even behouden..
Hoeft ook niet. Want hij's af.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Opzich word ik hier niet veel wijzer van![]()
Niet dat ik daar mijn 9 mee ga behouden ofzo.. Maar tis toch wat ?quote:Zwartharige, (video)gamers, mijn gezin, mensen die kunnen zwemmen, vriendengroep, mensen die met elkaar naar school rijden, tennissende, scholieren, minderjarige, puber, mensen uit sri lanka, boekenlezers, mensen met gel in hun haar, eigenwijze mensen, idols kijkers, bruine ogen, gekleurde mensen, Nederlander,
Mag het ook religieuze groeperingen zijn?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Levensbeschouwing
Ik moet er zelf aan deelnemen.. Dus dat gaat niet werken.. Maar zie mijn vorige postquote:Op zondag 21 maart 2004 15:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mag het ook religieuze groeperingen zijn?
Eet smakelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 15:03 schreef Vlarp het volgende:
goed, ik ga even ontbijten
Je loopt achterquote:Op zondag 21 maart 2004 15:03 schreef Vlarp het volgende:
goed, ik ga even ontbijten
pc probleem is zo goed als opgelost....quote:Op zondag 21 maart 2004 14:58 schreef tech het volgende:
[..]
Mooi zoals iedereen erin hoort wat er niet in zit!Ik vind het heel knap gedaan, ik kan soms niet eens horen dat het eigenlijk verschillende nummers zouden moeten zijn... Klinkt goed in elkaar gezet
Wat ondankbaar!!! Daar heb je dan 4 dagen voor verprutst aan die bak van 'm.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
pc probleem is zo goed als opgelost....
hij gaat een nieuwe kopen
hoe is het verder's met Tech?
ja en dan ook nog vragen of ik advies kan uitbrengenquote:Op zondag 21 maart 2004 15:10 schreef tech het volgende:
[..]
Wat ondankbaar!!! Daar heb je dan 4 dagen voor verprutst aan die bak van 'm.
Met Tech is alles prima, maar helaas heeft iedereen vandaag overdag al andere verplichtingen, dus ik verveel me een beetje.
Zo is datquote:Op zondag 21 maart 2004 15:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja en dan ook nog vragen of ik advies kan uitbrengen
ach je avond is in ieder geval gevuld
is je brood al op?
nee de complete oplichterij is dat. met bijna alle tv-spelletjes is dat stemmen doorgestoken kaart, de uiteindelijke uitslag staat al heel vaak vantevoren vast (zoals met het nederlandse songfestival is gebeurd http://www.nu.nl/news.jsp?n=269200&c=10)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
weer die gofteteringtiefus sympathiestemmen.![]()
Oh ja. Ik zien het!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Psst Tech, heb net ff wat in je fotoboek gemikt
douwe egberts genieten?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef tech het volgende:
[..]
Zo is dat
Nee, mijn zo ontiegelijk veel brood eet ik nou ook weer niet.Maar het is wel genieten, hoor!
Ongetwijfeldquote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
douwe egberts genieten?
wat voor soort film?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:32 schreef Davidboaz het volgende:
jongens, suggesties voor een goeie film vanavond?
Mijn mening weet je...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:35 schreef Cybart het volgende:
met beat zou hij dan zo gaan klinken:
sample met beat
wat is jullie mening? deze afmaken?
of wordt ie dan te druk?
(beat staat nog niet helemaal recht, dat weet ik)
internet exploder crashtquote:Op zondag 21 maart 2004 15:35 schreef Cybart het volgende:
[edit]
doet het nog niet
[edit]
nu wel :
hij zou dan zo gaan klinken:
sample met beat
wat is jullie mening? deze afmaken?
of wordt ie dan te druk?
(beat staat nog niet helemaal recht, dat weet ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |