Go, Ang3lquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Jah ...
Die vullen de H op. Je kan er wel 1 vervangen voor jouw avatarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Dark_Killah het volgende:
O ja, jij was het laatst. Zorry.
Maar zijn die zwarte blokjes rechts en links onderaan nou avaters?
Mijn idee dus, als het niet te arogant overkomt..quote:Die vullen de H op. Je kan er wel 1 vervangen voor jouw avatar
Venom en Carnage? Ik dacht dat die vrij vijandig waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
wie wil er een preview zien van het nieuwe X-men team?
Is alleen het kruisje van de X van X-menquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
wie wil er een preview zien van het nieuwe X-men team?
Andyvie, zoveel scheelt het toch nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Andyvie het volgende:
Maarem, ik ben nog steeds geen rauwkost hoor, dat jullie het even weten
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nuquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Die plaatjes doen het niet bij mij KK
[..]
Mijn idee dus, als het niet te arogant overkomt..
Ik zie nog niet eens een kruisjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is alleen het kruisje van de X van X-men
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nu
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien we nl op een plein achter de aldi zitten moeten we mensen lokken door een steegje heen (steegje tegenover GE's AHtje).
Ik kijk wel ff hoe dat werktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nu
Ow, ga je kijken dan?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken..
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Andyvie, zoveel scheelt het toch niet
Kheb je d'rin gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Voor Cazman
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ga je kijken dan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |