Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat alice er het best lijkt op Madonna.....ze zag er erg leuk uit!
ja, qua uiterlijk kun je veel doen. qua zang helaas nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Minder slecht bedoel je.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Wie was beter dan?
Edit: Behalve Boris.
Zodra Alice een rol heeft in Anal Teens Go Extreme #33 zal ik zeker de DVD kopen ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Fraid so..stelletje idioten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de finale straks gaat tussen Alice en Erik
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, qua uiterlijk kun je veel doen. qua zang helaas niet
NiNi! Ik miste je al! Wat een flutaflevering vanavond huh.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Fraid so..stelletje idioten.
nou, joepiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef funmaster het volgende:
Volgende week is het thema disco.
Humor, wist niet dat je het hadquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Het viel vanavond al met al wat tegen. Enkele uitzonderingen daar gelaten zoals Marlies en Irma.
uitzondering in negatieve zin bedoel jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Het viel vanavond al met al wat tegen. Enkele uitzonderingen daar gelaten zoals Marlies en Irma.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
Minder slecht bedoel je.. Ik luister liever naar een bang kijkende Marlies met een trillende stem, dan naar die lispelende JK.
Hier nog een, weer 1,5 uur die je nooit meer terugkrijgtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik verbaas mezelf steeds weer dat ik elke aflevering weer kijk
bespaar je dat geld alsjeblieftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef ThaDamien het volgende:
Wat is het SmS Nummer ??? 221 ofozw?
Goedzo! Ik ga ook maar weer eens stemmen. Boris 4 Idol 2004!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef NiNi het volgende:
Ik ga deze week maar voor het eerst stemmen. Op Boris uiteraard. Je zal nog zien dat hij straks op de kruk zit. M´n arme Boris, wat deed hij...
Zeker, dit was niet veel soeps.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef Vamos het volgende:
Slechtste live show van alle idols (1+2) bij elkaar)
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef Sweetlay-d het volgende:
IK SNAP DUS ECHT NIET WAAROM MENSEN OP DIE MAUD STEMMEN, ZO SAAI, DE MANIER HOE ZE ZINGT ZIJZELF ALLESSS!! dUS MAUD MAG ER VAN MIJ ECHT UIT, en die aliceis ook geen haar beter
Inso!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
NiNi! Ik miste je al! Wat een flutaflevering vanavond huh.
Geld genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bespaar je dat geld alsjeblieft
zonde van 't geldquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Je caps staat aan.
Ik heb trouwens net op Maud gestemd.
We zijn het wederom eensch Tom.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
Nee, ze moet naakt. Dan sms ik zelfs voor die kraai.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef Sven- het volgende:
Marlies zat duidelijk niet lekker in haar vel.. zonde..
Het gaat er toch om wie VANDAAG 't minste was. Dat was Marlies. Dus dan moet ze eruit. Vind 't lullig om, als het slecht gaat, te beoordelen op afleveringen waarin het goed ging. Doe je bij Alice toch ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roel: ik oordeel niet op een aflevering. Marlies was de afgelopen 2 weken geweldig, en haar workshop was ook heel goed. Dat ze vanavond dan niet goed was betekent niet dat ze er meteen uithoeft.
Nee, dan madonna... die kan goed zingenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, qua uiterlijk kun je veel doen. qua zang helaas niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Je caps staat aan.
Ik heb trouwens net op Maud gestemd.
Geld genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zonde van 't geld
hierover wíl ik niet eens discussiëren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dan madonna... die kan goed zingen
Goddomme wat een wanprestatie. Na vorige week dacht ik dat het niet slechter kon.. Toch knap van Alice dat ze zo'n matig nummer zo beroerd zingt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Inso!![]()
Pft, ben er danig van uit mn sas. En als die Alice nou niet ophoert!
![]()
Goh, probeer je hier een punt te maken??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef Sweetlay-d het volgende:
IK SNAP DUS ECHT NIET WAAROM MENSEN OP DIE MAUD STEMMEN, ZO SAAI, DE MANIER HOE ZE ZINGT ZIJZELF ALLESSS!! dUS MAUD MAG ER VAN MIJ ECHT UIT, en die aliceis ook geen haar beter
Behalve over dat stemmen op Boris.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
We zijn het wederom eensch Tom..
Alice was in mijn ogen vanavond het slechtste. Dus moet ze weg.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef mark_03 het volgende:
Het gaat er toch om wie VANDAAG 't minste was. Dat was Marlies. Dus dan moet ze eruit. Vind 't lullig om, als het slecht gaat, te beoordelen op afleveringen waarin het goed ging. Doe je bij Alice toch ook niet.
(die had volgens mij ook geen aflevering waarin 't goed ging)
Wie beweert dat dan??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dan madonna... die kan goed zingen
ja, dan helpt die ene stem inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik stem normaal niet, maar ga ff een paar keer voor boris stemmen!! Be bang dat hij anders strakies op de kruk gaat terechtkomen, dat moeten we niet hebbe
Ja, haha lachen, SOEPERSTARquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Behalve over dat stemmen op Boris..
.
[..]
Alice was in mijn ogen vanavond het slechtste. Dus moet ze weg.
2211quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef ThaDamien het volgende:
Maar wat is het nummer nou??
Je gaat vanzelf wel om.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Behalve over dat stemmen op Boris..
.
[..]
Alice was in mijn ogen vanavond het slechtste. Dus moet ze weg.
Ja zo begint iedereen met een keer smsenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik stem normaal niet, maar ga ff een paar keer voor boris stemmen!! Be bang dat hij anders strakies op de kruk gaat terechtkomen, dat moeten we niet hebbe
Verstandig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hierover wíl ik niet eens discussiëren.
?? Ik geef gewoon ff mn mening en vraag me af wat er zo leuk aan die maud isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, probeer je hier een punt te maken??
Nee ik denk zo ook duz dat zijn er al 2, Maar wat is het sms Nummer??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, dan helpt die ene stem inderdaad.
Lijkt me duidelijk. Samen met Herman, dan wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
Boris 4 Idol 2004!
Precies, ze hoeft van mij geen haantje de voorste te zijn, ik vind haar sound gewoon erg lekker.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens...Maud was gewoon goed, dan maar niet zo opvallend...Alice en Erik graag exit...
In dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan??
Ik zie toch heel wat mensen hier met die dingen, dus ze zijn blijkbaar in trekquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Fuck eens een eind op met je idols icons
Wie wil die dingen nou?
Neem je pilletjes eens in Roel. Wat een negativiteit. Of ben je gewoon een ouwe zure zeur aan het worden?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, dan helpt die ene stem inderdaad.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, haha lachen, SOEPERSTAR
ik ben vanavond gewoon erg negatief ingesteldquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef R_ON het volgende:
[..]
Neem je pilletjes eens in Roel. Wat een negativiteit. Of ben je gewoon een ouwe zure zeur aan het worden?
Slimquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
kijk voor dat f*cking telefoonnummer toch gewoon op idols.nl ofzo.
En Herman gaat geheel volgens plan Nederland vertegenwoordigen bij World Idol.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Samen met Herman, dan wel.![]()
2211quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:49 schreef ThaDamien het volgende:
Maar wat is het nummer nou??
Je zoekt ruzie??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad..
En schatje: was je niet helemaal blij toen Alice over Madonna begon?.
2211quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef ThaDamien het volgende:
[..]
Nee ik denk zo ook duz dat zijn er al 2, Maar wat is het sms Nummer??![]()
Chagerijnig lieverd?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
kijk voor dat f*cking telefoonnummer toch gewoon op idols.nl ofzo.
Jammer van dat laatste.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gestemd op Irma en op Alice. Irma op dat ze gewoon goed is en Alice krijgt mijn sympathy-vote
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
en Alice krijgt mijn sympathy-vote
nu niet meer, schatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Chagerijnig lieverd?
Sympathy-vote..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gestemd op Irma en op Alice. Irma op dat ze gewoon goed is en Alice krijgt mijn sympathy-vote
Zo komt Alice wel aan dr stemmen jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nu niet meer, schat![]()
Marlies blijft gewoon. Die heeft genoeg credit opgebouwd. En heel heel knap van Alice hoe slecht ze heeft gezongen. Ze verbaast me elke keer weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef NiNi het volgende:
Inderdaad dat optreden van Alice. Oeh, het is al een draak van een nummer maar dit?
Ik dacht af en toe staat je microfoon uit of wat?
En Marlies kan beter dus zonde als ze weg moet.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Brave jongen, ga nu maar op Eric stemmen
Whahaha..raap me even van de grond..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Alice zong misschien nog wel het minst vals van alle meiden.
Droom verderquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al een zeer matige aflevering. Vooral de dames maakten er een potje van, met als 'hoogtepunt' Marlies. Die zong bijna iedere zin vals. Maud zong de tussenstukken goed, maar de refreinen zeer vals (of was het nou andersom?). Irma was vanavond ook niet best. Alice zong misschien nog wel het minst vals van alle meiden.
Ik hou er wel van om te stangen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
Je zoekt ruzie??
Dude! Alice zong het minst vals? Dat je het een lekker wijf vindt okay, maar ze zong écht heel beroerd hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Maar al met al een zeer matige aflevering. Vooral de dames maakten er een potje van, met als 'hoogtepunt' Marlies. Die zong bijna iedere zin vals. Maud zong de tussenstukken goed, maar de refreinen zeer vals (of was het nou andersom?). Irma was vanavond ook niet best. Alice zong misschien nog wel het minst vals van alle meiden.
Daar is het niet zo druk op het momentquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga jij eens terug naar het ONM-topique![]()
idd, telkens heeft ze wel een kut smoesje klaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
en marlies, f*uck off met je airco. die was er de afgelopen weken ook
Jawel, Eric is zo leukquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neeheeej!
had eik verwacht dat je alleen het nummer van Alice er neer zou zetten, maar zo erg ben je dus ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef funmaster het volgende:
Hier zijn álle nummers nog een keer:
[afbeelding]
Ik heb ook een topic geopend: Telefoonnummers en SMSnummers 20-3-2004.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef funmaster het volgende:
Hier zijn álle nummers nog een keer:
[afbeelding]
idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
idd, telkens heeft ze wel een kut smoesje klaar.
hehehe.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jawel, Eric is zo leukIk wil nog meer van die clipjes zien
![]()
Meesterlijk idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:56 schreef NiNi het volgende:
Vond het trouwens meer dan okay hoe H-J op Alice reageerde!
"Misschien was ik overige week niet helemaal duidelijk..."
![]()
daar ga je toch geen apart topic voor openen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook een topic geopend: Telefoonnummers en SMSnummers 20-3-2004.
Misschien ook handig.
Ja, wat een suck excuus idd. Geef gewoon toe dat je klote zong.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
en marlies, f*uck off met je airco. die was er de afgelopen weken ook
Dat gemekker op het einde sloeg al helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Alice playbackte mee met de backings, dan kan ik het ook.
Zelfs ik zing beter dan Alice. EN ik kán helemaal niet zingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
ja,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Als jij vindt dat Marlies dit keer beter zong dan Alice, dan luister je toch niet goed ben ik bang. Je mag rustig vinden dat ze geen uitstraling heeft of wat dan ook, maar ze zong bij lange na niet zo verschrikkelijk vals als Marlies.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dude! Alice zong het minst vals? Dat je het een lekker wijf vindt okay, maar ze zong écht heel beroerd hoor.. Zelfs
Maud
zong beter. Zelfs Marlies met r trillende stemmetje zong beter!
Ik verbaas me elke keer dat ze niet heel hard moet huilenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:56 schreef NiNi het volgende:
Vond het trouwens meer dan okay hoe H-J op Alice reageerde!
"Misschien was ik overige week niet helemaal duidelijk..."
![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
daar ga je toch geen apart topic voor openen?
Jij denkt zoveel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Idd dat was ook mijn indruk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Droom verderAlice zong zo zacht dat ik de valse noten en heel dr zang uberhaupt nauwelijks kon horen
Ik ga echt niet stemmen man, vind ik echt zonde van mn geldquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe.
owkay, jij mag een keer op eric stemmen. Maar niet méér dan een keer he
vorig jaar voorrondesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja,
tis net meezingen met een walkman, zeg maar
*nu belt voor Boris*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meesterlijk idd.. "Je hebt het gewoon niet!!" . Whehehehe. Je zag dat ze tegen dr traantjes aan het vechten was.
.
Marlies zong idd bij vlagen vals. Maar sommige stukjes krabbelde ze eruit en hoorde je wél wat een talent ze heeft. En die drie woordjes die wél goed gingen, hebben meer indruk om me gemaakt dan het hele nummer van Alice.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij vindt dat Marlies dit keer beter zong dan Alice, dan luister je toch niet goed ben ik bang. Je mag rustig vinden dat ze geen uitstraling heeft of wat dan ook, maar ze zong bij lange na niet zo verschrikkelijk vals als Marlies.
Robin huilde ook hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Jankende Alice backstage![]()
Mooie beelden inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Maar die is homoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef funmaster het volgende:
[..]
Robin huilde ook hoor.
nah.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen man, vind ik echt zonde van mn geldDaarom mag jij t voor mij doen
Toen ze terug naar de blue room gingen na het optreden van degene die na Alice was (wie was dat ook weer?) en toen waren Irma en Alice weg. Toen was ze zeker hard aan het janken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer dat ze niet heel hard moet huilenEn dat ze uberhaupt nog durft mee te doen
ik wíl het niet eens hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft er trouwens een shotje van Marlies als Britney?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
altijd leukquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Precies, goed gesproken lieverd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Marlies zong idd bij vlagen vals. Maar sommige stukjes krabbelde ze eruit en hoorde je wél wat een talent ze heeft. En die drie woordjes die wél goed gingen, hebben meer indruk om me gemaakt dan het hele nummer van Alice.
Sow, als alice er vanavond uit moet, weten we uit welke richting " de kogel" kwam. Je demoniseert haar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Marlies zong idd bij vlagen vals. Maar sommige stukjes krabbelde ze eruit en hoorde je wél wat een talent ze heeft. En die drie woordjes die wél goed gingen, hebben meer indruk om me gemaakt dan het hele nummer van Alice.
Ze is trouwens ook meester(es) gekke bekken trekkenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd dat was ook mijn indruk.
'als ik nou maar heel zachtjes zing, dan horen ze misschien niet dat het niet klinkt.'
Wieberen met haar graag. Die grap heeft nu lang genoeg geduurd.
Ze kijkt ook altijd zo zielig en ze is net effe te blij. 'Kijk mij hier eens rondhuppelen terwijl ik er eigenlijk niet bij hoor'.
Maud als Madonna danquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
. Geniaal was dat. Ik wil ook een shotje!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Mensen begrijp het nou Jk was vanavond gewoon de beste !!!![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet. Dan krijg ik helemaal nachtmerries straks.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar ze moet eens heel hard gaan huilen bij de jury ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Toen ze terug naar de blue room gingen na het optreden van degene die na Alice was (wie was dat ook weer?) en toen waren Irma en Alice weg. Toen was ze zeker hard aan het janken.![]()
Dat wordt mijn nieuwe iconquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
. Geniaal was dat. Ik wil ook een shotje!
Jaaaa!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
Maud als Madonna dan![]()
.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Sow, als alice er vanavond uit moet, weten we uit welke richting " de kogel" kwam. Je demoniseert haar.
Houd dat vast.
Als ik maar niet de scooter win, per ongeluk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
*nu belt voor Boris*
Ja GVD wat heb ik daar nou aanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nah.
hoewel, je mag wel ff via mijn telefoon stemmen. kom maar halen
Joh, kan je meteen verkopen. Heb je weer wat extra geld.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als ik maar niet de scooter win, per ongeluk.
hihi, dat is nu precies hetzelfde als wat ik net dacht toen ik stemdequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dan weet heel de NL dat je Idols kijkt en dr voor belt/smstquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
kom maar ff kijken. dan laat ik 't je ff zien op m'n telefoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja GVD wat heb ik daar nou aan
Op wie heb jij gestemd?
Mn vriendje kijkt nu gelukkig naar het sportjournaal, das stukken beterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
echt ook zo ontzettend interessant dat gewandel door die backstage gangen
bij een idool moet ook nog iets te raden zijn, zeg maar. helaas is dat na die beruchte foto's bij marlies niet meer het geval ...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag Marlies er echt wel uit. Een Idol moet eigenlijk ook wel een lekker ding zijn... en dat kunnen we haar toch niet aanrekenen. DusMarlies
Ohja,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh, kan je meteen verkopen. Heb je weer wat extra geld..
Brave jongenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben even stemmen op Irma.
Als ik de scooter win ga ik 'm weggeven op Fok!
ja, nouja, daardoor zit jij wel lekker in dit topicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mn vriendje kijkt nu gelukkig naar het sportjournaal, das stukken beter![]()
Of je verkoopt de scooter en FOKt volgende week met je laptop in een 5-sterren hotel op Hawaii.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
laat die droom varen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Praat geen poep lieve scannie. Hoevaal heb ik je dat wel niet gezegd?? Bij BB was je ook al zo eigenwijs.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag Marlies er echt wel uit. Een Idol moet eigenlijk ook wel een lekker ding zijn... en dat kunnen we haar toch niet aanrekenen. DusMarlies
Keep in dreamingquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kom maar ff kijken. dan laat ik 't je ff zien op m'n telefoon.
Hihihihihihihihihihihihihihihhi. Whehehehehehe. Whahahahahahaha.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja,geld
![]()
Anders krijgt Dooske ook eens een cursus. Hoe leer ik minder overdreven lachen ofzo.![]()
Ook nog een nadeel ja. Dus Playboy kan ze ook vergeten (kon ze zowiezo al trouwens).quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bij een idool moet ook nog iets te raden zijn, zeg maar. helaas is dat na die beruchte foto's bij marlies niet meer het geval ...
hehehe. nouwquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Keep in dreaming
ik vond ron eik wel goedquote:Nee maar wie vond jij het minst slechte van vanavond?
Ben je ongesteld ofzo??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
laat die droom varen.
Zoals Jamai zeker! Whahahah!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Een Idol moet eigenlijk ook wel een lekker ding zijn...
Hetr zoontje van Frits Wester op Alicequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat heel erg veel mensen/kinderen gewoon iedere week op dezelfde persoon stemmen, ongeacht of hij/zij wel de beste was. Dat merk je in dit topic ook wel .
Anders had ik hier ook wel gezeten, ik moest even mijn Alice frustraties kwijtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, nouja, daardoor zit jij wel lekker in dit topic
yup.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook nog een nadeel ja. Dus Playboy kan ze ook vergeten (kon ze zowiezo al trouwens).
Gaan we weer zo beginnen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zoals Jamai zeker! Whahahah!![]()
![]()
![]()
Oh Inso, ik lach weer om mn eigen grap
Jou heb ik nog nooit op smaak kunnen betrappenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Praat geen poep lieve scannie. Hoevaal heb ik je dat wel niet gezegd?? Bij BB was je ook al zo eigenwijs.
Je had gelijk. De meneer aan de telefoon zei: "Helaas."quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
laat die droom varen.
hehehe.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Anders had ik hier ook wel gezeten, ik moest even mijn Alice frustraties kwijt
neuh.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo??
Tja.. Irma is ook niet een 'looker' zegmaar... Van mij mag Alice wel zo de playboy in trouwens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
yup.
niet slim, zeg maar.
kunnen we van irma niet ook al zulke foto's ergens vinden? dan is het risico van een PB-shoot met haar ook al uitgesloten.
Wel lief die knip-oog.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit op smaak kunnen betrappen
Wat, ga jij op Reinout?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihihihihihihihhi. Whehehehehehe. Whahahahahahaha.. Meer Reinout! En ik heb twee keer gestemd..
. Boris en Marlies.
.
laat haar maar eerst volwassen wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Irma is ook niet een 'looker' zegmaar... Van mij mag Alice wel zo de playboy in trouwens.
Huiliequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe. nouw
Ohja die vond ik ook wel aardig, ik vond alleen het nummer niet om aan te horen dus heb ik maar 10 seconde gehoord ofzoquote:[..]
ik vond ron eik wel goed
Ze heeft wel lekkere tieten. Als ze niet zingt of praat, heb ik ook niet zo heel veel tegen dr.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Irma is ook niet een 'looker' zegmaar... Van mij mag Alice wel zo de playboy in trouwens.
Ja grote tieten heeft ze welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
daarmee zal ie zich wel vergist hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel lief die knip-oog.
Ik ook niet, hoor!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:59 schreef Ole het volgende:
ik stem nooit..
Maar ik hoor ook eik niet bij de TMF/Breezergeneratie![]()
Vandaar ook dat Jamai een hele foute keuze was, wat ook bleek bij de world idol.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zoals Jamai zeker! Whahahah!![]()
![]()
![]()
Boris moet idd iets soulachtigs doen. Disco is het thema.. hmz.. even denken wat voor disco-nummer bij zijn stem past..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat, ga jij op Reinout?![]()
Nou, dan stem ik liever twee keer op Boris. Mits hij volgende week wel weer iets soulachtigs doet!
ik wilde ff sentimenteel doenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Huilie
hehehe. originele nummer is mooiquote:[..]
Ohja die vond ik ook wel aardig, ik vond alleen het nummer niet om aan te horen dus heb ik maar 10 seconde gehoord ofzo
Sorry.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we weer zo beginnen?.
Vind je?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef scanman01 het volgende:
is niet erg.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja grote tieten heeft ze wel
Nu wel, verleden week zag ik nog wel wat in drquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe.
wat dat betreft, passen we prima bij elkaar.
Boris mag gewoon niet winnen. Hij is te gewoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Boris moet idd iets soulachtigs doen. Disco is het thema.. hmz.. even denken wat voor disco-nummer bij zijn stem past..
De vorige keer dat ik op iemand stemde (Hind) liep het niet goed met diegene af.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Omg...heb voor het eerst gestemd
Als ik dat lichaam zo bekeek.... hmmm.. volwassen genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
laat haar maar eerst volwassen worden.
Het geeft niet meid. Jij mag het.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Hoewel..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor!
Schatje.. die stem! Als ik mn ogen dicht doe (en hij zingt een nummer wat bij hem past) dan kom ik bijna klaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Boris mag gewoon niet winnen. Hij is te gewoon.
Is goed voor de kijkcijfers en je stemmenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik wilde ff sentimenteel doen
Ik zou het niet weten, ik vond er gewoon niks aan, naar JK en Maud heb ik overigens ook niet geluisterdquote:[..]
hehehe. originele nummer is mooi.
Irma is wel knapper dan Maud inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind Irma eigenlijk veel knapper dan Maud. Het komt door d'r tongpiercing en door haar ogen.
Hee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
is niet erg.
Kijk dat bedoel ik nou...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schatje.. die stem! Als ik mn ogen dicht doe (en hij zingt een nummer wat bij hem past) dan kom ik bijna klaar..
Boris heeft écht talent. Niks gewoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou...![]()
juistquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Is goed voor de kijkcijfers en je stemmen
hahaha.quote:[..]
Ik zou het niet weten, ik vond er gewoon niks aan, naar JK en Maud heb ik overigens ook niet geluisterd
* Bekijkt even snel het profiel van Insomaniac *quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schatje.. die stem! Als ik mn ogen dicht doe (en hij zingt een nummer wat bij hem past) dan kom ik bijna klaar..
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lieverd, je kan ook gewoon abbo van de Viva wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En? Wat zijn je conlusies?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Bekijkt even snel het profiel van Insomaniac *
LOLquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
HA! Dat had ik toen hij When doves cry zong. Heb je een momentje ik glij even van mn stoel...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen is knapper dan Maud, ik vind dr echt 3x niks...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irma is wel knapper dan Maud inderdaad
Marlies, Maud of Irma.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef Sweetlay-d het volgende:
boris gewoon?? Vind hem juist apart, vooral die stem! Wie vind jij wel de winnaar dan schatje
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:11 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nu wel, verleden week zag ik nog wel wat in drMaar de liefde is voorbij Alice moet weg
Ik vrees dat Boris gaat winnen...
ZO'n nepding? Doe mij maar mn Tarzan of nog beter.. mn eigen vent!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieverd, je kan ook gewoon abbo van de Viva worden.
Levert namelijk een massagefrikandel op.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
Lieverd, je kan ook gewoon abbo van de Viva worden.
Levert namelijk een massagefrikandel op.
Dat je een vrije meid bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En? Wat zijn je conlusies?
Ja waarom doe jij eik niet mee?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
juist
Ik kijk zo'n show altijd maar half en kijk eik alleen maar voor het jury commentaar en niks gemist te hebben, t slaat eigenlijk nergens opquote:[..]
hahaha.
Schatje, met Big Brother en Idols vorig jaar waren we het toch nooit eens met elkaar?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
Marlies, Maud of Irma.
Geen vent.
Dat was ik alweer helemaal vergeten! Man wat zong hij dat nummer goed! Het is sowieso al een goed nummer en ontzettend knap van hem dat hij dat zo goed zong!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
HA! Dat had ik toen hij When doves cry zong. Heb je een momentje ik glij even van mn stoel...![]()
Maar tieten zijn natuurlijk wel okay!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie alleen nog twee tieten bij haar. Dat is 't eik wel zo'n beetje.
idd jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:15 schreef Sweetlay-d het volgende:
whahahahaha maud is niet gewoon??? En boris wel?? Die is echht goed
Ik zat met een vriendinnetje bij me op de bank. (hubbie was een avondje uit)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
HA! Dat had ik toen hij When doves cry zong. Heb je een momentje ik glij even van mn stoel...![]()
Nee waarom zou ik? Het viel me eik pas voor het eerst op met die clip van Madonna..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
LOL
jij vindt haar dikke tieten ook niet erg?
Dat zeggik. Alleen nog maar dr tieten in beeld, zonder geluid.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar tieten zijn natuurlijk wel okay!![]()
Jammer van dat smoel. Dat wel.
volgend jaarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:16 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja waarom doe jij eik niet mee?
hehehe. ja, ik vind 't triest van mezelf dat ik de hele show kijkquote:[..]
Ik kijk zo'n show altijd maar half en kijk eik alleen maar voor het jury commentaar en niks gemist te hebben, t slaat eigenlijk nergens op
ja, mij ook. maar dat zal wel meer door de kleding komen dan door de werkelijke omvangquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Het viel me eik pas voor het eerst op met die clip van Madonna..
Deze mening deel ik helemaalquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:51 schreef Minnie_ het volgende:
Vond Boris, Maud en Ron de besten vanavond.
Alice en Eric waren echt bar slecht.
De rest vond ik gemiddeld.
Correctie, ik heb voor het eerst gestemd dit jaar!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op iemand stemde (Hind) liep het niet goed met diegene af..
Maar Irma overleeft deze week wel..
Oh dan moet je eigenlijk nog even het filmpje kijken een keer op de site.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ik alweer helemaal vergeten! Man wat zong hij dat nummer goed! Het is sowieso al een goed nummer en ontzettend knap van hem dat hij dat zo goed zong!.
.
*Naar Idols.nl surft.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh dan moet je eigenlijk nog even het filmpje kijken een keer op de site.
Dat stukje met ´touch if you will my stomach´ rooarrr!![]()
Omdat we van elkaar houden. Jij als mijn verloren zoon die de juiste noot weet te zeggenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Schatje, met Big Brother en Idols vorig jaar waren we het toch nooit eens met elkaar?
Hoe kan het dan dat we het dit jaar wel met elkaar eens zijn?!
Ik heb vorig jaar op Hind gestemd, dit jaar alleen nog maar op Elisaar en vandaag op Maudquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Correctie, ik heb voor het eerst gestemd dit jaar!
Dat had ik nou ook!! Vorig jaar maar 1 keer gestemd..was bij hind/jim/jamai...ging Hind eruit
Irma mag er echt niet uit en gaat ook niet uit!! Klaar!!!![]()
zeg, ga ergens anders klef doen ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat we van elkaar houden. Jij als mijn verloren zoon die de juiste noot weet te zeggen.
Yes dear but Tooske heeft in Ameeerikaaa gewoond!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:16 schreef Minnie_ het volgende:
Die Dooske elke keer met haar "commercial break". Dat heet reclame!
Neeeheeee... je kan dit keer dr boobs helemaal niet zien en met zo een jurk valt dr buik helemaal opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef miendobbelsteen het volgende:
Is Dooske zwanger ofzo?
Ze heeft zo'n buik ineens
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
dan is dit alice:quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:20 schreef funmaster het volgende:
Hier nog één keer Marlies als Britney:
[afbeelding]
Meer foto's zijn hier te vinden: http://www.rtl.nl/(/shows(...)ry_clips_marlies.xml
Ons girafje doet flink haar best, maar ik vind t een misserquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:20 schreef funmaster het volgende:
Hier nog één keer Marlies als Britney:
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
Omdat we van elkaar houden. Jij als mijn verloren zoon die de juiste noot weet te zeggen.
We mogen blij zijn?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
volgend jaar
NOT
Je bent ook trietstquote:[..]
hehehe. ja, ik vind 't triest van mezelf dat ik de hele show kijk
idd bij mij ook, stemde ook toen voor t eerst voor hind, werd gekkk toen ze eruit gingquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Correctie, ik heb voor het eerst gestemd dit jaar!
Dat had ik nou ook!! Vorig jaar maar 1 keer gestemd..was bij hind/jim/jamai...ging Hind eruit
Irma mag er echt niet uit en gaat ook niet uit!! Klaar!!!![]()
Dizerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeheeee... je kan dit keer dr boobs helemaal niet zien en met zo een jurk valt dr buik helemaal op
Ze ziet er trouwens echt niet uit vandaag...Dus deel ik dit keer jou mening overDooske ipv Tooske
P.s. heb niks tegen kleine boobs
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:21 schreef NiNi het volgende:
Vind dat Boris volgende week wel Billy Jean mag zingen. Of is dat geen disco?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
We mogen blij zijn?
HAHAHA.quote:[..]
Je bent ook trietstIk kijk alles half hoor
Kan ook gerust 2 films en Idols volgen ofzo
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dizer![]()
Het lijkt de Avro wel. Je komt elkaar (overal) tegen.
We zijn ook zo lekker eigenzinnig natuurlijk![]()
![]()
![]()
Kijk! Ik stem maar een keer en vind het dus een beetje jammer dat ik niet op de andere mooie meid met goede zangtalent stem..maar dat doe jij..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar op Hind gestemd, dit jaar alleen nog maar op Elisaar en vandaag op Maud.
Ja, dat viel mij ook al op.quote:
Ze werden ook wel extra belicht, uitgelicht, whateverquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, mij ook. maar dat zal wel meer door de kleding komen dan door de werkelijke omvang.
Goed dat je dat even meldt. Had ik nog niet eens op geletquote:
ja, ze moeten toch positieve punten vinden. Letterlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze werden ook wel extra belicht, uitgelicht, whatever
Kenne we weer glijuuuh!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind van wel..
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed dat je dat even meldt. Had ik nog niet eens op gelet
R_ON!! jij ook hier!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dizer![]()
Het lijkt de Avro wel. Je komt elkaar (overal) tegen.
We zijn ook zo lekker eigenzinnig natuurlijk![]()
![]()
![]()
Waar?quote:
Dus jij zegt eigenlijk: Alice heeft 2 positieve punten?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, ze moeten toch positieve punten vinden. Letterlijk.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:24 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk: Alice heeft 2 positieve punten?![]()
![]()
![]()
Nee, eigenlijk ook weer niet. Zou te veel een compliment voor Madonna zijn... qua uiterlijk bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Neen.
Hell yeah!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kenne we weer glijuuuh!![]()
maximaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:24 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil bewijzen zienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
Ja, zoveel stelt die show niet voor, ze zingen allemaal vals manquote:[..]
HAHAHA.
ja, misschien is dat nog wel verstandiger.
Filmpje gezien?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hell yeah!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:24 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeker twee ja... dat is voor heel veel vrouwelijke sterren genoeg trouwens.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:24 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kappen nouw, ik vind Alice best knap hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, ze moeten toch positieve punten vinden. Letterlijk.
Mag van mij bestquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk! Ik stem maar een keer en vind het dus een beetje jammer dat ik niet op de andere mooie meid met goede zangtalent stem..maar dat doe jij..
Dus hopelijk.. Irma en Maud in de finale
komt u maarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik wil bewijzen zien
nee, want Hind heeft hamsterwangen en is arrogantquote:[..]
Ja, zoveel stelt die show niet voor, ze zingen allemaal vals manKan Hind de show niet even op komen fleuren?
Ik reageer even niet. Ben even druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Filmpje gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |